טיסות לקלוז' נאפוקה רומניה

טיסות לקלוז' נאפוקה (רומניה) – מה חשוב לדעת

במאמר הבא החלטנו לערוך עבורכם תקציר על הזמנת טיסות לקלוז' נאפוקה כדי שלא תלכו לאיבוד בין שלל המידע, המופיע ברשת האינטרנט. במאמר זה נלמד איך לאתר את הטיסות הזולות לקלוז' נאפוקה ולחסוך לא מעט כסף, וגם איך לאתר את הטיסה המהירה ביותר, את התנאים  של חברות הטיסה המשווקות כרטיסי טיסה לקלוז' נאפוקה בעניין אוכל בטיסה, אפשרות הכנסת כבודה בתא המטען, אפשרויות טיסה עם ילדים קטנים, ועוד. בנוסף במאמר זה תלמדו על אפשרויות הנסיעה מנמל התעופה לעיר קלוז' נאפוקה

אם אתם מחפשים יעד מיוחד במינו, יעד שאף פעם לא הייתם בו, ושייתן לכם חוויה תרבותית עשירה ומיוחדת ואתם רוצים להכיר מקומות חדשים ותרבויות אחרות ולשמור על תקציב חסכוני ביעד מומלץ לחופשה בחו"ל עם מחירים זולים – קלוז' נאפוקה שברומניה יכולה להיות היעד הבא שלכם. כדי לאתר טיסות לקלוז' נאפוקה מישראל בתאריכים הנוחים לכם השתמשו במנוע לחיפוש טיסות שבדף זה:

מידע על קלוז' נאפוקה

קלוז' נאפוקה הינה הבירה ההיסטורית של מחוז טרנסילבניה ברומניה, ונחשבת לאחת הערים המתויירות ברומניה, גם בגלל אפשרות של טיסות ישירות לקלוז' נאפוקה וגם משום שחופשה בעיר זו נחשבת לחוויה מיוחדת, וכן בעיר מתגוררים כ335,000 תושבים. בקלוז' נאפוקה יש מגוון רחב של אזורי פעילות החל ממסעדות המציעות אוכל מקומי טעים ועשיר, פעילויות תרבות מעולות, מורשת היסטורית מיוחדת ובכלל יש דגש על אווירה טובה בעיר.

לכן בכלל לא מפליא כי העיר נהפכה להיות ליעד למשפחות המחפשות לתת לילדיהם חוויה אחרת. משפחות ישראליות רבות עם ילדיהן הקטנים מגיעות אל קלוז' נאפוקה לחופשה משפחתית בזכות בטיסות הישירות והמחירים הזולים. קלוז' נאפוקה נחשבת לעיר בטוחה, שניתן להסתובב בה בשעות החשכה ללא כל בעיה, אך יש להיזהר מרובעים מסוימים בעיר, ומתחנות אוטובוסים בתוך העיר החביבות על כייסים.

ניתן לבקר בקלוז' נאפוקה גם במגוון אטרקציות תיירותיות כמו הארמונות טלקי ובנפי, רחוב המראות, ובנוסף קיימת עוד אטרקציה למשפחות הבאות לטיול בקלוז נאפוקה עם ילדים והיא הפארק הבוטני של העיר. פארק זה מתפרש על שטח גדול, ומכיל בין השאר גם גן יפני קטן, חממות של צמחים טרופיים. עוד מקום מומלץ לביקור למשפחות עם ילדים הוא הפארק המרכזי פארק זה הוא ריאה של שקט מהמולת מרכז העיר. אם אתם רוצים  לתת לילדכם חוויה אחרת תלכו איתם לבקר בקניון טודרה שנחשב לאחד האתרים הטבעיים היפים ביותר ברומניה. בנוסף לכך יש גם מוזאונים רבים המתאימים למשפחות. בכלל העיר עצמה נחשבת מתאימה לילדים, במלון המתאים זוהי חופשה חלומית בשבילם.

חופשה ברומניה – עוד באותו נושא:

קלוז' נאפוקה למשפחות עם ילדים – המלצות ואטרקציות לחופשה,

קלוז' נאפוקה רומניה – מלונות מומלצים עם ילדים

רומניה עם ילדים – המדריך לטיול משפחות

טיסות לרומניה – כל היעדים והשוואת מחירים

השכרת רכבים בקלוז' נאפוקה – השוואת מחירים והזמנות

סים לרומניה – עצות וטיפים בנושא תקשורת

חבילות נופש לבוקרשט            |            טיולים מאורגנים ברומניה

טיסות לקלוז' נאפוקה

כדי למצוא את הטיסה הזולה והמהירה ביותר לקלוז' נאפוקה אנו רוצים להכיר לכם את מנוע החיפוש קיווי, המנוע הטוב ביותר הקיים לחיפוש טיסות אותו תמצאו למעלה בדף זה. טיסה ישירה לקלוז' נאפוקה בהלוך,  לפי אחת ההמלצות של קיווי היא על ידי חברת וויזאייר והיא נמשכת 3:10 שעות. ניתן לדעת על טיסה זו פרטים נוספים כמו: מרחק בין מושבים, רוחב המושב, הטיית גב המושב,  באמצעות מנוע החיפוש, וכן במטוס זה אין אינטרנט אלחוטי.

בחזור ניתן למצוא למשל – למעוניינים להפחית עלויות באמצעות טיסת קונקשן לקלוז' נאפוקה – טיסה מקלוז' נאפוקה לתל אביב על ידי חברת Turkish airlines הנמשכת 13:10 שעות, וכוללת שתי עצירות ביניים – אחת באיסטנבול והשנייה באנטליה. הטיסה לטורקיה לאיסטנבול נמשכת 1:10, במטוס אין מערכת בידור, שקע טעינה במושב, ואינטרנט אלחוטי. טיסת ההמשך גם על ידי אותה חברה מאיסטנבול לאנטליה, הנמשכת  1:10. לעומת הטיסה הקודמת במטוס זה קיימת מערכת בידור, אך אין שקע טעינה במושב ואינטרנט אלחוטי.

הטיסה  מאנטליה לתל אביב על ידי חברת onur air  טיסה זו נמשכת 1:30 שעות. העלות הכוללת של הטיסה לקלוז' נאפוקה עם הקונקשן היא 1648 שקלים. בטיסה זו אין אפשרות של כבודת יד ולגבי כבודה לבטן המטוס ניתן להכניס תיק של עד 15 ק"ג בעלות של 278.22 שקלים. כפי שניתן לראות, לא תמיד טיסות קונקשן לקלוז' נאפוקה מצדיקות את החיסכון, ואם יש לכם קצת תקציב, בד"כ עדיף לבחור טיסה ישירה לקלוז' נאפוקה ולחסוך הרבה זמן מתסכל של המתנה בשדות תעופה.

לפני עלייה על טיסה לקלוז' נאפוקה עליכם לרכוש ביטוח נסיעות, גם בזה מנוע החיפוש קיווי מקל עליכם, ומאפשר לכם לרכוש ביטוח נסיעות עם הזמנת הכרטיס. מנוע החיפוש קיווי מציע שני סוגים של ביטוחי נסיעות האחת הוא ביטוח נסיעה  בסיסי הכולל: הוצאות רפואיות, ביטוח הטיסה במקרה של מחלה מוות או תאונה, ושירותי סיוע בעלות של 58.95 שקלים  האפשרות השנייה היא ביטוח נסיעות פלוס והוא כולל בנוסף: אובדן כבודה, ביטוח טיסות, וביטוח צד ג' בעלות של 72.52 שקלים. יחד עם זאת אנחנו ממליצים לכם קודם כל לבצע בדיקה במקביל במנוע המיוחד המבצע השוואת מחירים של ביטוח נסיעות

שדה התעופה בקלוז' נאפוקה

נמל התעופה הבינלאומי של קלוז' נאפוקה ממוקם כ9 ק"מ מזרחית למרכז העיר קלוז' נאפוקה, זהו נמל התעופה השני בגודלו ברומניה. בנמל התעופה קיימים שירותים ומתקנים רבים אפשרות לשירותי בנקאות, המרת מט"ח שירותי דואר, גישה לאינטרנט ועוד, בנוסף לכך בנמל התעופה יש מסעדות ובתי קפה רבים. בנמל התעופה יש חנויות כמו: חנויות לממכר סחורות, חנויות המוכרות עבודת יד, ויש גם חנויות המציעות מגוון רחב של מוצרים מוזלים ללא מכס. בנוסף, בנמל התעופה של קלוז' נאפוקה ישנה אפשרות של השכרת רכב על ידי מגוון חברות הנמצאות בתוך שדה התעופה.

נסיעה משדה התעופה בקלוז' נאפוקה לעיר

הדרך הכי מהירה והכי טובה לנסוע משדה התעופה לעיר היא על ידי השכרת רכב ברומניה – קיימות מגוון רחב של חברות השכרה בתוך שדה התעופה, כאשר אתם מזמינים את הטיסות לעיר אתם יכולים גם להזמין השכרת רכב אונליין עוד מהארץ (באמצעות הקישור), והוא יחכה לכם בשדה התעופה. השכרת רכב בקלוז' נאפוקה חוסכת לכם את הצורך שבנשיאת המזוודות בתחבורה הציבורית, ואת זמן ההמתנה והנסיעה למונית.

יש אפשרות לשכור רכב בחו"ל אונליין בחיסכון כספי ניכר על ידי בחירת הרכב המתאים ביותר בתקציב וכמות הנוסעים. חוץ מזה השכרת רכב יכולה לשמש אתכם גם בנסיעה בעיר ומחוץ לעיר במהלך החופשה בקלוז' נאפוקה, וכן הרכבים כוללים מערכת ניווט מובנת המאפשרת לכם להתמצא בקלות בעיר.

אם אתם לא מעוניינים לנהוג במהלך טיול ברומניה ולא רוצים לקחת תחבורה ציבורית אחרי טיסה לקלוז' נאפוקה עם הילדים ו/או המזוודות, מומלץ מאוד לא להסתמך על נהגי המוניות הרומנים שמחכים לתיירים תמימים ביציאה משדה התעופה אלא להזמין הסעה פרטית באמצעות שירות אמין ומומלץ של הזמנת מוניות לשדה התעופה (בקישור).

בנוסף לכך ניתן לנסוע גם באוטובוס, זמן הנסיעה בו משדה התעופה למרכז קלוז' נאפוקה הוא 30 דקות, בקו התחבורה הציבורית מספר 8. יש עוד אפשרות נוספת אם לא הזמנתם מונית מראש והיא כמובן לנסוע במונית – קיימת בשדה התעופה תחנת מוניות, אך במקרה שאינך מוצא מונית שכזו אתה יכול להתקשר לחברות מוניות, והזמינות היא מהירה לשדה התעופה.

נסיעה בתוך העיר

אפשרויות הנסיעה בתוך קלוז' נאפוקה גם הן רבות:

  • רכבת בין עירונית – מקלוז' נאפוקה ניתן לנסוע עם רכבת עד לעיר בודפשט, נסיעה זו לוקחת 7 שעות.
  • אוטובוסים, רכבת קלה, מוניות – בתוך קלוז' נאפוקה קיימת מערכת ענפה של אוטובוסים הכוללת כחמישים קווים. מחיר הנסיעה הינו 2 ליי רומני, ויש אפשרות לקנייה של כרטיסים במכונות או בקיוסקים, וכן יש אפשרות לרכוש כרטיסיות. ניתן גם לנסוע במוניות בעלות של  2.25  ליי לק"מ – מומלץ להשתמש בקישור (למעלה) להזמנת מונית משדה התעופה גם להזמנת מוניות בקלוז' נאפוקה עצמה או ממנה ליעדים סמוכים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל