טיסות פנים בקרואטיה מחירים

טיסות פנים בקרואטיה – השוואת מחירים והזמנות

קרואטיה היפהפיה הופכת ליעד יותר ויותר אטרקטיבי למטייל הישראלי. מדובר במדינה גדולה עם לא מעט יעדים ואטרקציות, וכאשר מתכננים טיול בקרואטיה ניתן לחסוך לא מעט זמן באמצעות הזמנת טיסות פנים בקרואטיה אשר אינן יקרות. כיצד אפשר להזמין כרטיסי טיסה לטיסות פנימיות בקרואטיה ולאתר את המחירים הכי זולים? כל הפרטים – בכתבה הבאה

הזמנת דילים לקרואטיה | הזמנת דילים לזגרב | הזמנת טיולים מאורגנים לקרואטיה 

טיסות פנים בקרואטיה מופעלות על ידי שתי חברות תעופה מרכזיות בדרך כלל: קרואטיה איירליינס, חברת התעופה הלאומית, וטרייד אייר. הבסיס של שתי חברות התעופה האלו הוא בעיר הבירה זגרב. טרייד אייר היא חברת תעופה פרטית עם צי קטן של מטוסי אייר באס ופוקר, שמפעילה בעיקר טיסות פנים בקרואטיה. קרואטיה איירליינס היא חברת התעופה הלאומית של קרואטיה, שמפעילה טיסות ישירות לזאגרב ודוברובניק מתל אביב באופן עונתי במטוסי איירבאס. טיסות פנים בקרואטיה הן קצרות, לרוב עד כשעה, ויכולות לחסוך נסיעות ארוכות (כמו נסיעה מדוברובניק לזאגרב, למשל). תוכלו גם להגיע לאי הקרואטי בראץ' בטיסה קצרה. כדי לבצע השוואת מחירים של טיסות פנימיות בקרואטיה ולהזמין כרטיסי טיסה השתמשו במנוע לחיפוש טיסות שבדף זה – בשדה מוצא הכניסו את העיר בקרואטיה ממנה אתם רוצים לטוס, ובשדה יעד את העיר אלייה אתם רוצים להגיע. אם אתם רוצים לראות את כל האפשרויות של טיסות פנימיות בקרואטיה מעיר מסויימת, ביחרו את העיר בשדה מוצא ובשדה יעד כיתבו "קרואטיה" כדי לראות את כל האפשרויות

טיול בקרואטיה – עוד באותו נושא:

טיסות לקרואטיה – השוואת מחירים ומידע למטייל

השכרת רכב בקרואטיה – השוואת מחירים וטיפים

זאגרב – מלונות מומלצים למשפחות בבירת קרואטיה

הזמנת קונה קרואטית לשדה התעופה בן גוריון

סים לקרואטיה – מידע וטיפים לתקשורת במהלך החופשה

הזמנת מונית בקרואטיה והסעות משדה התעופה

אמנם ניתן למצוא קווי רכבות ואוטובוסים נוחים יחסית בקרואטיה, אך לעיתים אין תחליף להסעה פרטית במונית, במיוחד כשמדובר בנסיעה עם כבודה מסורבלת או עם ילדים. לעיתים, אם מזמינים מיניבוס לקבוצה גדולה, הנסיעה אפילו תהיה משתלמת מבחינה כלכלית, ולא רק מבחינת נוחות.

אם תרצו להתחמק ממחירים מופקעים, עמלות של שעות עומס ומחיר סופי לא ידוע, אנו ממליצים להשתמש בשירות האמין והמומלץ של החברה הבינלאומית "קיווי טקסי" כדי להזמין מראש (בקישור) מונית משדה התעופה בקרואטיה, או גם במהלך החופשה, מהמלון, המסעדה או האטרקציה. תוכלו אפילו להזמין הסעה בקרואטיה ליעדים רחוקים יותר, לא רק בתוך העיר.

בהזמנת מונית מראש עם קיווי טקסי תוכלו לקבל אישור הזמנה במהירות, לדעת את כל הפרטים מראש, החל מהמחיר ועד למספר המזוודות שתוכלו להכניס לרכב, לבקש תוספות כמו בקבוקי מים ומושב בטיחות לילד, לחסוך זמן בחיפוש אחר תחנת המוניות (הנהג ימתין עבורכם באיזור הנחיתות עם שלט, קרוב ככל האפשר) ועוד.

השירות מעולה במיוחד למשפחות שמגיעות אל קרואטיה עם ילדים ולמי שמחפש סוג רכב מסוים, כיוון שתוכלו להזמין הסעה בקרואטיה במגוון סוגי רכבים (בהתאם לזמינות): רכב פרימיום, רכב משפחתי, מיניבוס לקבוצות גדולות ועוד.

תהליך ההזמנה כולל את הזנת המוצא והיעד בתיבת החיפוש (אם לא תמצאו את המיקום המדויק תוכלו להזין שכונה או עיר, ולכתוב את המיקום המדויק בטופס ההזמנה בשלב מאוחר יותר), בחירת סוג הרכב הרצוי (לאחר בדיקת כל הפרטים החשובים כמו מספר המזוודות, מספר הנוסעים, שיטת התשלום והמחיר כמובן), השלמת טופס הזמנה קצר והמתנה לאישור ההזמנה במייל.

מהם תנאי הכבודה בטיסות פנים בקרואטיה?

תנאי הכבודה  על טיסות פנימיות בקרואטיה משתנים לפי חברת התעופה. תנאי הכבודה של טרייד אייר, למשל, יאפשרו לכם לשלוח מזוודה אחת במשקל של עד 13 ק"ג לתא המטען, ולעלות למטוס עם תיק יד במשקל של עד 5 ק"ג.

קרואטיה איירליינס מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה, כאשר הזול מבינים (FlyEasy) לא כולל כבודת מטען. הכרטיסים היקרים יותר כוללים שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען (או 2 מזוודות במשקל של 32 ק"ג לנוסעי ביזנס).

שימו לב שתנאי הכבודה עלולים להשתנות, כך שכדאי תמיד לבדוק בעת ההזמנה מהי כבודת המטען הכלולה בכרטיס שאתם רוכשים. בהזמנה ממנוע השוואת המחירים לטיסות של קיווי, תוכלו לבדוק אם כלולה מזוודה בכרטיס כבר לפני שלב התשלום, ולהוסיף מזוודה בתשלום בעת ההזמנה.

כמה זמן מראש כדאי להגיע לשדה התעופה לפני טיסה פנימית בקרואטיה?

קרואטיה איירליינס ממליצה באתר להגיע לצ'ק אין בשדה התעופה לפחות שעתיים מראש. כדאי לבדוק את העומס בכבישים לפני ולהשאיר עוד קצת מרווח ליתר ביטחון.

טיסות פנימיות בקרואטיה

בכתבה זו נפרט מעט על שדות התעופה המרכזיים ביותר בקרואטיה ועל קווי התעופה הפופולריים ביותר. כמו כן, נערוך השוואות מחירים לטיסות פנים בקרואטיה. שימו לב שהמחירים, הזמנים ותנאי הכבודה עלולים להשתנות. את השוואות המחירים ערכנו בעזרת אתר קיווי כדי למצוא את המחירים הכי זולים לטיסות פנים בקרואטיה בקלות.

טיסות פנים מזגרב

נמל התעופה של בירת קרואטיה, זאגרב, הוא הגדול ביותר במדינה. אל על מפעילה טיסות ישירות לזגרב בימי שלישי, עם זמן טיסה של כשלוש וחצי שעות בלבד. נמל התעופה משמש כבסיס לחברת קרואטיה איירליינס שמפעילה ממנו מגוון טיסות פנים בקרואטיה.

מנמל התעופה של זגרב תוכלו להגיע למגוון יעדים נוספים בקרואטיה:

טיסות מזאגרב לדוברובניק – קו הטיסות הישירות מזאגרב לדוברובניק הוא קו טיסות הפנים הפופולרי ביותר משדה התעופה של זאגרב. קרואטיה איירליינס מפעילה שלוש טיסות ביום מזגרב לדוברובניק. זמן הטיסה מזאגרב לדוברובניק הוא כ55 דקות. בהשוואת המחירים שערכנו באתר קיווי, המחיר הכי זול לטיסה בקו זה היה 106$ (הלוך-חזור).

טיסות מזגרב לספליט – קרואטיה איירליינס מפעילה טיסות ישירות מזגרב לספליט עם לוח זמנים שכולל לפחות שתי טיסות פנימיות בקרואטיה ביום, בדרך כלל בשעות הצהריים ובערב. זמן הטיסה מזגרב לספליט הוא כ45 דקות. בהשוואת המחירים שערכנו, המחיר הכי זול לטיסה מזאגרב לספליט היה 105$ (הלוך-חזור).

טיסות מזגרב לזאדאר – טיסות מזאגרב לזאדאר ממריאות 6 פעמים בשבוע, בימי ראשון עד שישי, בשעות הערב בדרך כלל. זמן הטיסה מזאגרב לזאדאר הוא כארבעים וחמש דקות, ומחירי הטיסות מתחילים מכ105$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מזאגרב לאוסייג'ק- חברת טרייד אייר מפעילה לפחות 6 טיסות מזגרב לאוסייג'ק מדי שבוע. הטיסות ממריאות בדרך כלל בימי שני, רביעי ושישי, אחת בבוקר ואחת בערב. זמן הטיסה מזגרב לאוסייג'ק הוא כשעה, ומחירי הטיסות מתחילים מכ145$ (הלוך-חזור).

חופשה בזאגרב – עוד באותו נושא:

זאגרב – אטרקציות מומלצות וטיפים למשפחות

זאגרב – מלונות מומלצים למשפחות בבירת קרואטיה

השכרת רכב בזאגרב – השוואת מחירים והמלצות

טיסות פנימיות בקרואטיה מספליט

נמל התעופה של ספליט (SPU) ממוקם במרחק של כ-19 ק"מ מהעיר, והוא השני העמוס ביותר בקרואטיה. הוא משרת טיסות בינלאומיות וטיסות פנים בקרואטיה.

טיסות מספליט לדוברובניק – טרייד אייר מפעילה טיסות ישירות מספליט לדוברובניק פעמיים בשבוע, בימי שלישי וחמישי, בשעות הצהריים בדרך כלל. זמן הטיסה מספליט לדוברובניק הוא כחמישים וחמש דקות. בהשוואת המחירים שערכנו בעזרת אתר קיווי, המחיר הכי זול לטיסה מספליט לדוברובניק (הלוך-חזור) היה 134$.

טיסות מספליט לאומאג – טרייד אייר מפעילה 2 טיסות מספליט לאומאג מדי שבוע, בימי שני ושישי בדרך כלל. זמן הטיסה מספליט לאומאג הוא כשעה.

טיסות מספליט לפורץ'- טיסות ישירות מספליט לפורץ' מופעלות גם הן על ידי טרייד אייר, וממריאות בימי שני ושישי בדרך כלל. זמן הטיסה מספליט לפורץ' הוא כשעה.

טיסות מספליט לרוביני – שתי טיסות בשבוע ממריאות מספליט לרוביני, ומופעלות על ידי טרייד אייר. זמן הטיסה מספליט לרוביני הוא כשעה.

חופשה בספליט – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בספליט למשפחות עם ילדים

טיסות בתוך קרואטיה מדוברובניק

נמל התעופה של דוברובניק, עיר נמל עתיקה, תיירותית ויפהפיה,  ממוקם במרחק של כ15.5 ק"מ ממרכז העיר, והוא השלישי העמוס ביותר בקרואטיה. הוא משרת מגוון יעדים אירופאיים מרכזיים כמו גם טיסות פנים בקרואטיה. רוב הטיסות שמגיעות לנמל התעופה של דוברובניק הן עונתיות. גם חברת סאן דור הישראלית מפעילה טיסות ישירות לדוברובניק עם לוח זמנים עונתי שכולל, נכון לכתיבת הכתבה, טיסה אחת בשבוע.

טיסות מדוברובניק לספליט – טרייד אייר מפעילה טיסות מדוברובניק לספליט בימי שלישי וחמישי בדרך כלל, עם זמן טיסה של כשעה.

טיסות מדוברובניק לזאגרב – קרואטיה איירליינס מפעילה לפחות 3 טיסות מדוברובניק לזאגרב מדי יום. זמן הטיסה מדוברובניק לזאגרב הוא כשעה.

טיסות מדוברובניק לבראץ' – טרייד אייר מפעילה טיסות ישירות מדוברובניק לאי בראץ', עם לוח זמנים שכולל שתי טיסות בשבוע, בימי שלישי וחמישי. זמן הטיסה מדוברובניק לבראץ' הוא כשעה.

עוד באותו נושא:

השכרת רכב בדוברובניק – מידע והשוואת מחירים

דוברובניק עם ילדים – אטרקציות והמלצות לחופשה

דוברובניק – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל