טיסות לדוברובניק קרואטיה

טיסות לדוברובניק (קרואטיה) – השוואת מחירים ומידע חשוב

רוצים להזמין טיסות לדוברובניק בקרואטיה בלי לשלם יותר מדי? בכתבה זו תמצאו טיפים חשובים למטייל ומנוע חיפוש מיוחד לביצוע השוואת מחירים של טיסות לדוברובניק והסברים חשובים על "האותיות הקטנות" של חברות התעופה. מי קבע שטיול בחו"ל חייב להיות יקר? בואו למצוא טיסה לדוברובניק במחיר שלכם

הזמנת דילים לדוברובניק | הזמנת דילים לזגרב | הזמנת טיולים מאורגנים לקרואטיה 

קרואטיה הפכה להיות בשנים האחרונות אחת מהמדינות האהובות ביותר על התייר הישראלי, ויעד התיירות המעניין ביותר במדינה היא כמובן העיר דוברובניק. יש כאלה שנוטים לכנות את העיר הזאת פנינת הים האדריאטי, זהו ללא ספק תיאור הולם אשר ממחיש את היופי שתפגשו בעיר הקסומה הזאת. אך לפני שטסים לדוברובניק, חשוב שתכירו את כל הדברים החשובים על טיסות לדוברובניק ועל שדה התעופה של העיר. ראשית, כדי לאתר ולהזמין כרטיסי טיסה לדוברובניק במחירים הכי זולים השתמשו במנוע לחיפוש טיסות שלמטה בדף זה

עוד באותו נושא – חופשה בדוברובניק:

השכרת רכב בדוברובניק – מידע והשוואת מחירים

דוברובניק – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

קניית קונה קרואטית במזומן בישראל – מדריך

סים ו-eSim לקרואטיה – מידע וטיפים לתקשורת במהלך החופשה

העיר דוברובניק הייתה שייכת בעבר למדינת יוגוסלביה, וכיום היא חלק בלתי נפרד מקרואטיה. העיר כשעצמה היא עיר קטנה יחסית עם פחות מ-50 אלף תושבים, אך האפשרויות העומדות לרשותכם בתור תיירים המגיעים לעיר הן אפשרויות בלתי נגמרות. העיר עצמה מרוחקת רק כשעתיים וחצי טיסה מהעיר תל אביב, כך שזוהי בהחלט הזדמנות חד פעמית עבורכם להגיע אל אחת מהערים היפות ביותר באירופה.

השלב הראשוני לטיול שלכם זה כמובן למצוא טיסות לדוברובניק במחירים הכי זולים, כאשר המבחר הוא לא קטן. על מנת שתוכלו להגיע לדוברובניק בצורה הנוחה ביותר, ולא פחות חשוב, בצורה המהירה ביותר, חשוב שתבצעו השוואת מחירי טיסה לדוברובניק. כיום קיימות לרשותכם לא מעט אופציות של טיסות לדוברובניק, ולכן אתם צריכים לבחור את הדרך היעילה ביותר. לשם כך הכנו עבורכם מאמר מקיף אשר יסקור את כל האופציות הרלוונטיות עבורכם, כך שתהיו מוכנים למצוא טיסה לדוברובניק אשר עונה בצורה מושלמת על כל הצרכים שלכם.

נמל התעופה של דוברובניק

נמל התעופה של דוברובניק הוא נמל תעופה קטן יחסית בהשוואה לשאר נמלי התעופה המוכרים באירופה. הנמל אומנם שודרג לאחרונה, כך שרוב המתקנים שנמצאים בו חדשים מאוד ועברו לא מזמן שיפוץ. נמל התעופה נמצא במרחק של 21 ק"מ דרומית למרכז העיר דוברובניק. חשוב להדגיש כי נמל התעופה משמש גם לטיסות פנים בקרואטיה וגם לטיסות חוץ ונחיתות של טיסות לקרואטיה מרחבי העולם, וחשוב מאוד להיות ערניים לנושא הזה.

כאמור, לא מדובר בשדה תעופה גדול במיוחד, אך תוכלו למצוא בו כמעט כל מה שאתם צריכים על מנת להתחיל את החופשה שלכם בקרואטיה. בנמל התעופה תוכלו למצוא דיוטי פרי קטן יחסית, אך הוא מכיל בתוכו את כל הדברים החשובים והקריטיים. בנוסף תוכלו למצוא דוכנים אשר יוכלו להמיר לכם דולרים או יורו לכסף מקומי. כמובן, לא תמצאו אפשרות להמרת שקלים בשדה התעופה בדוברובניק, לכן כדאי להשתמש מראש בשירות המומלץ והמשתלם של הזמנת מט"ח לנתב"ג

בנוסף, בשדה התעופה בדוברובניק ישנן גם עמדות אשר מוכרות כרטיסי סים מקומיים על מנת שתוכלו להפוך את החוויה למושלמת ביותר.

איך להגיע משדה התעופה של דוברובניק למרכז העיר?

מיד לאחר שמצאתם טיסות לדוברובניק באמצעות מנוע החיפוש שלמעלה, כעת מוטלת עליכם משימה לא כל כך פשוטה – למצוא את הדרך הקלה ביותר להגיע משדה התעופה למרכז העיר. כמו שאמרנו, המרחק בין שדה התעופה למרכז העיר דוברובניק הינו 21 קילומטר. מכיוון שהנושא של טיסות לדוברובניק הפך להיות נפוץ מאוד בקרב תיירים רבים מכל רחבי העולם, בעיקר לאור התפקיד המרכזי של דוברובניק בסדרה משחקי הכס, נעשה ניסיון לשפר את כל דרכי ההגעה משדה התעופה עצמו למרכז העיר. כיום קיימות שתי אופציות עיקריות למטיילים אשר נוחתים בשעות סבירות – האופציה הראשונה היא מונית ישירה שתיקח אתכם ישירות אל בתי מלון בדוברובניק (הזמינו מראש מלונות בדוברובניק באמצעות הקישור).

אופציה נוספת היא להיעזר בתחבורה הציבורית או בשאטלים הפזורים בסמוך לשדה התעופה של דוברובניק. אך שימו לב שישנן הרבה תלונות של מטיילים על נהגי המוניות המקומיים המחכים לתיירים תמימים מחוץ לשדה התעופה. לא מעט נהגי מונית ינסו לעשות עליכם קופה רק בגלל שהם יודעים שאינכם מכירים את העלויות הנכונות.

עוד אופציה היא כמובן השכרת רכב בדוברובניק

לכל אותם האנשים אשר לא אוהבים להסתבך עם התניידות בתחבורה ציבורית לאחר טיסה ומעוניינים להימנע מה"טריקים" של נהגי מוניות או מהמתנה במקרה שאין מונית פנויה, האופציה הרלוונטית ביותר הזמנה מראש של מונית משדה התעופה (בעזרת השירות האמין והמומלץ שבקישור) כך שנהג של שירות הסעות יחכה לכם בשדה התעופה עם שלט שעליו שמכם וייקח אתכם ישירות למלון, במחיר משתלם. הנסיעה מנמל התעופה של דוברובניק אל מרכז העיר תימשך כ-20-30 דקות בהתאם ללחץ בכבישים. העלות אינה גבוהה, אך חשוב מאוד שכמו שאתם עושים השוואת מחירי טיסה לדוברובניק, כך גם תשוו את מחירי הנסיעה עד אשר תקבלו את ההצעה הטובה ביותר עבורכם (באמצעות השירות שבקישור הכולל גם השוואת מחירים לאפשרויות שונות של הסעה משדה התעופה בדוברובניק).

אופציה נוספת למטייל שרוצה לחסוך כסף בתיכנון הטיול, או לכאלה שרוצים לחוות מעט את ההווי המקומי – יש גם את האופציה לקחת קו אוטובוס ישיר אשר מחבר בין שדה התעופה של דוברובניק למרכז העיר. גם כאן לא מדובר על נסיעה שתיקח לכם יותר מ-40 דקות, והעלות שלה תהיה מצחיקה בהשוואה לעלות של נהג מונית. אך כמובן שתצטרכו להתאים את עצמכם לפי זמני היציאה של השאטלים והאוטובוסים שלא תמיד מתאימים את עצמם לזמני היציאה או ההגעה של הטיסות. לכן שווה לבדוק את האופציה הזאת ורק אחר כך לקבל החלטה סופית.

טיסות לדוברובניק מתל אביב – מהן האפשרויות?

השוואת מחירי טיסה לדוברובניק היא הדרך האידיאלית ביותר עבורכם על מנת לקבל את המחירים הזולים ביותר – בטח כאשר מדובר על יעד תיירות שהפך להיות מאוד נפוץ בשנים האחרונות, ולא מעט חברות תעופה מנסות להוציא אליו טיסות. כעת על מנת שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם, החלטנו לסקור את האופציות הטובות ביותר עבורכם כאשר מדובר על מציאת טיסה לדוברובניק. הכדאיות באה לידי ביטוי הן מבחינת זמן ההגעה והן מבחינת העלות הכספית של כרטיסי הטיסה לדוברובניק.

האופציה הראשונה והכדאית ביותר בכל הקשור לטיסות מישראל לדוברובניק, היא כמובן טיסה לדוברובניק עם חברת אל על. לא מעט ישראלים מעדיפים לטוס לחו"ל אך ורק עם חברת אל על, ויש לכך לא מעט יתרונות. חברת אל על מוציאה טיסות ישירות לדוברובניק משדה התעופה בן גוריון. עלות הטיסה נעה בין 300-500 דולר בהתאם לתקופה בשנה שבה אתם מעוניינים לטוס. משך זמן הטיסה הינו 3 שעות ו-20 דקות. חשוב מאוד שתוודאו מהי מדיניות הכבודה, ישנם מקרים שבהם תוכלו לשלוח מזוודה לבטן המטוס וישנם מקרים שלא תוכלו.

האופציה השנייה שתאפשר לכם להגיע מנתב"ג לדוברובניק, היא טיסה עם חברת התעופה הטורקית טורקיש איירליינס. מדובר על חברת תעופה מהמובילות בעולם, כך שזו בהחלט יכולה להיות אופציה מצוינת עבורכם – הבעיה היחידה היא שלא מדובר בטיסה ישירה לדוברובניק אלא בטיסות קונקשן עם עצירה אחת באיסטנבול עיר הבירה של טורקיה – לרוב מדובר בעצירה קצרה במיוחד. במרבית המקרים בתוך 6-8 שעות אתם כבר תנחתו בקרואטיה, ועלות הטיסה עומדת על 350-550 דולר בהתאם לתקופה בשנה שבה תחליטו לטוס.

השוואת מחירי טיסה לדוברובניק זוהי הדרך היחידה שלכם לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר. חוץ מחברות התעופה הללו, ישנן לא מעט חברות תעופה אשר גם הן מסוגלות להציע לכם טיסות בין שדה התעופה בתל אביב לשדה התעופה בדוברובניק. האלמנט המרכזי שאמור להניע אתכם הוא כמובן מחיר כרטיסי טיסה לדוברובניק ומשך זמן הטיסה הכולל – ביחד עם העצירות במידה שיש. כך תוכלו להגיע לאפשרות הרלוונטית ביותר עבורכם, למרות שקיים מבחר עצום של חברות תעופה אשר משווקות טיסות לדוברובניק במיגוון אופציות אטרקטיביות במיוחד. אז למה אתם מחכים? בואו למצוא את חברת התעופה הרלוונטית עבורכם, תתחילו לארוז את המזוודות – וכמובן תתחילו לתכנן את הטיול שלכם באחת מהערים היפות ביותר באירופה כולה, העיר דוברובניק שבקרואטיה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל