כרטיסי טיסה לקרואטיה

טיסות לקרואטיה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

לפני הזמנת טיסה לקרואטיה מומלץ לקרוא את הכתבה הזו שתחסוך לכם לא מעט כסף והרבה טירחה – לא משנה אם אתם מתעניינים בהזמנת טיסות לזאגרב בירת קרואטיה, טיסות לרייקה או טיסות לדוברובניק כאן תמצאו גם מנוע חיפוש מעולה וטיפים לאיתור טיסות זולות לקרואטיה וגם ביקורת על חברות התעופה השונות המפעילות טיסות לקרואטיה כולל השוואת מחירים ותנאים בטיסות (אוכל, מערכות בידור, תנאי מטען ועוד)

הזמנת דילים לקרואטיה | הזמנת דילים לזגרב | הזמנת טיולים מאורגנים לקרואטיה 

טיסות לקרואטיה מתחלקות היום בין טיסות לזאגרב עיר הבירה, טיסות לדוברובניק שהיא עיר הנופש העתיקה והפופולרית בקרואטיה או טיסות לרייקה הנחשבת ליעד מעניין וסמוכה לעיירת הנופש אופטיה. לאיתור טיסות זולות לקרואטיה השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לחו"ל שלמטה

טיול בקרואטיה – עוד כתבות באותו נושא:

השכרת רכב בקרואטיה – השוואת מחירים וטיפים

הזמנת קונה קרואטית (HRK) בנתב"ג

סים ו-e-sim לקרואטיה – מידע וטיפים לתקשורת במהלך החופשה

זאגרב – מלונות מומלצים למשפחות בבירת קרואטיה

טיפ חשוב: הדרך הנוחה ביותר להגיע משדה התעופה בקרואטיה (בין אם מדובר על זאגרב, דוברובניק או רייקה) לבית המלון שלכם היא הזמנה מראש של מונית שתמתין לכם בשדה התעופה באמצעות השירות האמין והמומלץ של קיויטקסי. הנהג ימתין לכם ביציאה משדה התעופה עם שלט הנושא את שמכם וייקח אתכם ישירות למלון, בלי התמקחויות ותרגילים, במחיר שקוף ומשתלם הנקבע מראש לפי מחירון בעת ההזמנה באינטרנט. השתמשו בקישור לשירות הזמנת מוניות לנמל התעופה 

טיסות לזאגרב בירת קרואטיה – מידע כללי

נמל התעופה הבינלאומי זאגרב פראנג'ו טודמן ממוקם במרחק של כ10 ק"מ מבירת קרואטיה. זהו נמל תעופה מודרני עמוס בחנויות אופנה, דיוטי פרי, מסעדות, בתי קפה, פאבים ועוד.

בין השירותים המוצעים לנוסעים: אינטרנט אלחוטי ללא עלות, עמדות החתלה לתינוקות, שירותי VIP, כספומטים, המרת מט"ח ועוד.

על מנת להגיע למרכז זאגרב תוכלו לנסוע בAirport Shuttle- הסעה נוחה שמגיעה לתחנת האוטובוס המרכזית. לחלופין, תוכלו לבחור לנסוע באחת מהמוניות שיחכו לכם מחוץ לאולם הנחיתות בקומת הקרקע, או בקו האוטובוס 290 שיוצא למרכז העיר כל 35 דקות (בשעות הפעילות) ועוצר במספר תחנות מקומיות. כמו כן, במתחם הנמל פועלות למעלה מ15 סוכנויות להשכרת רכב.

טיסות זולות לקרואטיה (זאגרב) בסאן דור

סאן דור מציעה טיסות זולות לזאגרב בד"כ פעם בשבוע. הטיסות הן עונתיות – נכון לכתיבת כתבה זו, הטיסות מתחילות מסוף מרץ עד סוף אוקטובר. מחירי טיסות לקרואטיה בסאן דור מתחילים מכ176$ לכיוון אחד.

בסאן דור ניתן לרכוש כרטיסי טיסה לקרואטיה למחלקת תיירים בלבד, וניתן לשדרג את המושב למושב מועדף ומרווח יותר בתשלום בזמן הצ'ק אין (השירות נותר שירות של מחלקת תיירים בכל מקרה).

במהלך הטיסה תוכלו ליהנות ממערכת בידור שכוללת מגוון סרטים ותוכניות, מוזיקה ועוד. קבלת אוזניות למערכת הבידור כרוכה בתשלום.

כמו כן, בטיסות באורך של שלוש שעות ומעלה סאן דור מאפשרת רכישת ארוחות קלות בתשלום. השירות בטיסה כולל הגשת משקאות חמים וקרים.

עגלת דיוטי פרי תהיה זמינה במהלך טיסות לקרואטיה עם מוצרים נבחרים שכוללים תכשיטים, בשמים, מוצרי קוסמטיקה, שוקולד ועוד. תוכלו גם לרכוש את המוצרים מראש באתר ולקבל אותם במהלך הטיסה.

טיסות סאן דור מתופעלות בד"כ במטוסי אלעל. על טיסות לקרואטיה שבמספרי הטיסה שלהן מופיע קוד LY חברי מועדון הנוסע המתמיד ירוויחו נקודות ויוכלו ליהנות מהטבות המועדון.

כרטיס טיסה לקרואטיה בסאן דור כולל שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען (10 ק"ג לכרטיס לתינוק) ועלייה למטוס עם תיק קטן.

נוסעים הטסים אל קרואטיה עם תינוקות רשאים להביא עגלה מתקפלת עד לפתח המטוס ללא עלות. אם ברצונכם להשתמש בכיסא בטיחות עבור התינוק, תצטרכו לרכוש עבורו מושב נפרד בתעריף של כרטיס לילד.

טיסות זולות לזאגרב עם עצירת ביניים (קונקשן)

טיסות לקרואטיה בטורקיש איירליינס

חברת התעופה הלאומית של טורקיה מציעה טיסות זולות לזאגרב מת"א עם עצירת ביניים בנמל התעופה אטאטורק שבאיסטנבול. החברה מתפעלת טיסות יומיות בשני קטעי הטיסה, כך שתוכלו לטוס בתאריכים הנוחים לכם. מדובר על טיסה לטורקיה של כשעתיים ועשרים וחמש דקות מת"א לאיסטנבול ואח"כ טיסה לקרואטיה באורך של כשעתיים לזאגרב. מחירי טיסות לקרואטיה בטורקיש (הלוך חזור) מתחילים מכ342$ לאדם.

טורקיש איירליינס מציעה כרטיסי טיסה גמישים וחצי-גמישים בעת ההזמנה. כרטיס טיסה גמיש יאפשר לכם לבצע  שינויים בהזמנה ללא עמלות (חיוב על הפרשי מחירים בלבד), לעומת הכרטיס החצי-גמיש בו כל שינוי יהיה כרוך בעמלה. בטיסות בינלאומיות כמו טיסות לקרואטיה טורקיש איירליינס מגישה ארוחות גם במחלקת התיירים.

כרטיס טיסה למחלקת תיירים כולל מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג, בעוד כרטיס טיסה למחלקת עסקים כולל מזוודה של עד 30 ק"ג.

סוג מערכת הבידור משתנה לפי סוג המטוס של אותה טיסה.

כמו ברוב חברות התעופה, כרטיס טיסה לתינוק (עד גיל שנתיים) אינו כולל מושב נפרד, אלא אם תרצו לרכוש עבורו מושב בתעריף של כרטיס טיסה לילד. במקרה זה, יהיה עליכם להביא לטיסה מושב בטיחות תקני.

טיסות ישירות לרייקה

נמל התעופה של רייקה שבקרואטיה ממוקם במרחק של כחצי שעה נסיעה ממרכז העיר, אליה (וגם ליעדים נוספים באיזור) ניתן להגיע באוטובוס מהנמל. מונית מנמל התעופה לרייקה תעלה כ35 אירו, ולעיירת הנופש הידועה של קרואטיה אופטיה כ50 אירו.

אם תרצו להשכיר רכב, תוכלו לבחור מבין כ13 סוכנויות להשכרת רכב שנמצאות במתחם. בנמל התעופה של רייקה יש מגוון מצומצם של חנויות ובתי קפה/ברים, כמו גם שירותים בסיסיים למטייל כמו למשל כספומטים, עמדה להמרת מט"ח ועוד.

טיסות לרייקה בארקיע

ארקיע הישראלית היא חברת התעופה היחידה שמציעה טיסות זולות ישירות לרייקה מת"א. מדובר בלוח זמנים עונתי. טיסות לקרואטיה בארקיע ממריאות בד"כ בימי שני החל מסוף מאי ועד סוף ספטמבר. המחירים מתחילים מכ358$ לכרטיס הלוך חזור. זמן טיסה לרייקה הוא כשלוש שעות וארבעים דקות בהלוך וכשלוש ורבע שעות בחזור.

ארקיע בד"כ מאפשרת לנוסעים על טיסות לקרואטיה לשלוח לתא המטען מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג ללא עלות (למעט טיסות ארקיע אקספרס). עם זאת, השירות בטיסות ארקיע בד"כ לא כולל מסכי בידור אישיים או  הגשת כיבוד/ארוחה, אלא אם כן כתוב אחרת בהזמנה.

בדלפקי הבידוק, תוכלו לשדרג את המושב הסטנדרטי למושב מרווח יותר במחירים שמתחילים מ35$ לכיוון. במהלך טיסה לקרואטיה תוכלו לרכוש מוצרים מעגלת הדיוטי פרי.

טיסות לדוברובניק

נכון לכתיבת כתבה זו אין חברות שמציעות טיסות ישירות לדוברובניק מת"א, אך ניתן למצוא טיסות קונקשן רבות במחירים אטרקטיביים. נמל התעופה הבינלאומי של דוברובניק ממוקם במרחק של כ15.5 ק"מ ממרכז העיר.

ישנן מספר דרכים להגיע למרכז העיר מהנמל, כמו למשל האוטובוסים של אטלס שמתאמים את לוח הזמנים שלהם עם לוח הטיסות. כמו כן, תוכלו לנסוע במונית – המוניות יחכו לכם בסמוך לטרמינל B. נמל התעופה של דוברובניק כולל את כל השירותים הבסיסיים הנחוצים לנוסע: סוכנויות להשכרת רכב, עמדות להמרת מט"ח, בנק, עטיפת מזוודות, בתי קפה, חנויות דיוטי פרי ועוד.

טיסות זולות לדוברובניק בטורקיש איירליינס

בנוסף לטיסות לזאגרב טורקיש איירליינס מציעה גם טיסות זולות לדוברובניק מאיסטנבול כארבע פעמים בשבוע, מה שמאפשר לנוסעים מישראל להגיע לדוברובניק עם טיסת קונקשן במחירים אטרקטיביים במגוון תאריכים נוחים. מחירי טיסות לדוברובניק בטורקיש מתחילים מכ452$ לכרטיס הלוך חזור.

טיסות לדוברובניק בלוט פוליש איירליינס

לוט פוליש איירליינס, חברת התעופה הלאומית של פולין, תתחיל לתפעל טיסות זולות לדוברובניק החל מחודש מאי 2018, ובכך תאפשר לישראלים להגיע לדוברובניק במחירים אטרקטיביים עם עצירה בבירת פולין וורשה.

אורך טיסה לוורשה מת"א הוא כארבע שעות ואורך טיסה לדוברובניק מוורשה הוא כשעתיים. מחירי טיסות לקרואטיה (דוברובניק) בלוט מתחילים מכ$185 לכיוון. לוט פוליש מאפשרת לנוסע לבחור מבין מספר סוגי כרטיסי טיסה לקרואטיה (דוברובניק) במחלקת תיירים. כל הכרטיסים כוללים כיבוד, משקאות ועלייה למטוס עם תיק קטן (8 ק"ג). הכרטיס הזול ביותר הוא כרטיס הSAVER והוא אינו כולל מזוודה.

הכרטיס הסטנדרטי כולל מזוודה (23 ק"ג), שמירת מושב מראש ואפשרות לבצע שינוי בהזמנה ללא עמלה (ייתכן חיוב על הפרשי מחירים).

כרטיס הFlex, בנוסף על כל ההטבות של הכרטיס הסטנדרטי, מאפשר לנוסע לבצע שינוי בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים). זהו הכרטיס היחיד (במחלקת תיירים) שניתן לבטל, אך הביטול כרוך בעמלה.

כרטיס למחלקת תיירים פרימיום כולל ארוחת פרימיום, מסלול מהיר, 2 מזוודות (23 ק"ג כל אחת), גישה לטרקלין העסקי בתשלום ועוד.

כרטיס טיסה לדוברובניק במחלקת עסקים כולל גם הוא 2 מזוודות (32 ק"ג כל אחת), מושב מרווח במיוחד, תפריט מיוחד, עלייה למטוס עם 2 תיקים קטנים (9 ק"ג כל אחד), גישה לטרקלין העסקי ועוד. מלבד הכיבוד הקל המוצע במהלך טיסות לקרואטיה בלוט תוכלו גם לרכוש ארוחות קלות וחטיפים בתשלום. טיסות לדוברובניק בקו זה קצרות והמטוסים בד"כ קטנים יותר, ולכן סביר להניח שלא יהיו מסכי בידור אישיים בטיסה.

אם אתם מתכננים לטוס אל קרואטיה עם ילדים שימו לב שתינוקות (עד גיל שנתיים) בד"כ זכאים ל90% הנחה על התעריף הרגיל (ללא מושב נפרד), וילדים (עד גיל 11) זכאים ל25% הנחה על התעריף הרגיל.

טיסות לקרואטיה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל