טיסות לורשה כרטיסי טיסה

טיסות לורשה – השוואת מחירים ומידע למטייל

טיסות לורשה – המדריך המלא: מנוע חיפוש וטיפים לאיתור טיסות זולות לורשה, מידע על שדה התעופה של ורשה וכיצד מגיעים ממנו לורשה עצמה, וגם ביקורת על חברות התעופה השונות המציעות כרטיסי טיסה לורשה בירת פולין – החל מהשוואת מחירי טיסות, תדירות הטיסות ועד לתנאי הכרטיס כולל ארוחות בטיסות, מערכות בידור, כמות מטען מותרת ועוד

  הזמנת דילים לורשה  |  הזמנת דילים לקרקוב  |  הזמנת טיולים מאורגנים לפולין

על טיסות לפולין בקו תל אביב-ורשה מתחרות, נכון לכתיבת כתבה זו, שלוש חברות תעופה המפעילות טיסות לורשה כולל חברת לואו קוסט אחת המציעה טיסות זולות לורשה. טיסה לורשה לוקחת – כאשר מדובר על טיסה ישירה לורשה – כארבע שעות מתל אביב. המחירים התחרותיים של כרטיסי טיסה לפולין יאפשרו לכם, בדרך כלל, להימנע מטיסות קונקשן מתישות. השתמשו במנוע השוואת מחירי טיסות לחו"ל המופיע למטה לאיתור טיסות זולות לורשה בתאריכים הרצויים לכם.

טיול בפולין – עוד כתבות באותו נושא:

מלונות מומלצים בורשה למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בפולין – השוואת מחירים וטיפים

Sim ו-eSim לפולין – מידע שימושי למטייל

הזמנת זלוטי פולני (PLZ) בנתב"ג

טיסות לורשה – מידע על נמל התעופה פרדריק שופן

הטיסות הבינלאומיות לורשה נוחתות בנמל התעופה הבינלאומי פרדריק שופן. נמל התעופה הבינלאומי של ורשה ממוקם בדרום העיר, ברובע אוקנציה. זהו נמל תעופה עמוס, בו עוברות כמעט מחצית מהטיסות לפולין. הוא מורכב משני טרמינלים.

בין המגוון הגדול  של החנויות במתחם תוכלו למצוא חנויות דיוטי פרי, צעצועים, מזכרות, מתנות, מותגי אופנה ועוד. המתחם כולל לא רק חנויות, כמובן, אלא גם מגוון מסעדות ובתי קפה – חלקם פתוחים 24 שעות ביממה.

הדרך המומלצת להגיע משדה התעופה של ורשה למלון היא באמצעות שירות הזמנת מונית מראש לשדה התעופה של ורשה

לנמל התעופה שופן מגיעים חמישה קווי אוטובוסים ציבוריים. כל הקווים עוברים במקומות מרכזיים או במלונות גדולים בורשה. שעות הפעילות של רוב האוטובוסים מתחילות מוקדם בבוקר ונמשכות עד הערב/לילה, מלבד קו N32-קו לילי שנוסע בין השעות 23:15 ו04:49 (מנמל התעופה עד לתחנת הרכבת המרכזית של ורשה).

נסיעה במונית מנמל התעופה למרכז העיר אמורה לעלות כ40 זלוטי פולני.

טיסות זולות לורשה – וויז אייר

וויז אייר – חברת הלואו-קוסט היחידה ברשימת חברות התעופה המפעילות טיסות לורשה – מציעה טיסות זולות לורשה מנתב"ג שלוש פעמים בשבוע – בימי שלישי, חמישי ושבת. טיסות לורשה הלוך ממריאות מת"א בדרך כלל בשעה 21:55 ונוחתות בורשה בד"כ ב00:55. הטיסות חזור ממריאות מורשה בד"כ ב16:20 ונוחתות בת"א בדרך כלל ב21:00.

מחירי טיסות לורשה בוויז אייר נעים בין כ239 ₪ לכ1499 ₪ לכיוון.

וויז אייר מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה לורשה החל מכרטיס לואו-קוסט סטנדרטי וזול ועד לכרטיסים יקרים יותר עם יותר הטבות:

Basic: הכרטיס הזול ביותר, לא כולל שליחת מזוודה לתא המטען.

Wizz Go: כולל שליחת מזוודה אחת (עד 20 ק"ג) לתא המטען, עלייה למטוס עם תיק יד קטן ושמירת מושב מראש (לא כולל המושבים המועדפים).

Wizz Plus: כולל שליחת מזוודה גדולה יותר לתא המטען (עד 32 ק"ג), עלייה למטוס עם שני תיקים קטנים, שמירת מושב מראש (כולל המושבים המרווחים יותר), תנאי הזמנה גמישים יותר ועוד.

השירות על טיסות לורשה בוויז אייר אמנם לא כולל הגשת ארוחות או כיבוד, אך כן תוכלו לרכוש ארוחות קלות, חטיפים ומשקאות מתפריט ה"וויז קפה" כמו גם מתנות מעגלת הדיוטי פרי.

תפריט ה"וויז קפה" שניתן להזמין ממנו אוכל על הטיסה, מציע מחירים די זולים יחסית לתפריט של חברת תעופה. כריכים, למשל, עולים 4 אירו. מחירי החטיפים נעים בין כ0.50 לכ3 אירו, וב5 אירו תוכלו לרכוש גם קופסת חטיפים מגוונת

לטסים אל ורשה עם תינוק יש את האפשרות לבחור בין רכישת מושב נפרד עבורו בתעריף רגיל (יהיה עליהם להביא מושב בטיחות תקני במקרה זה) ובין תשלום עמלה לכרטיס טיסה לתינוק שלא כולל מושב נפרד.

אם רכשתם כרטיס טיסה לורשה ללא מזוודה, העמלה על שליחת מזוודה (20 ק"ג) נעה בין כ16 אירו לכ55 אירו בהזמנה מראש. העלות המדויקת, אותה ניתן למצוא באתר של החברה, תלויה בתאריך ובאורך הטיסה. אם תחליטו לשלוח מזוודה בנמל התעופה ללא הזמנה מראש, העמלה תהיה גבוהה יותר.

טיסות לורשה בלוט פוליש אירווייז

לוט פוליש אירווייז, חברת התעופה הלאומית של פולין, מציעה טיסות זולות לורשה שכוללות שירות מלא, פעם-פעמיים ביום. הטיסות בד"כ ממריאות מת"א בשעות הבוקר והצהריים, ומורשה בשעות הצהריים והלילה. המחירים נעים בין כ72$ לכ477$ לכיוון.

בהזמנת כרטיס טיסה לורשה למחלקת תיירים תוכלו לבחור מבין מספר סוגי כרטיסים:

Saver: לא כולל מזוודה או את האפשרות לבצע שינויים בהזמנה כלל.

 Standard: כולל שליחת מזוודה לתא המטען (23 ק"ג) ושמירת מושב מראש. כמו כן, הכרטיס כולל את האפשרות לבצע שינוי בהזמנה בעד עמלה (ללא אפשרות לביטול).

Flex: בנוסף להטבות של הכרטיס הסטנדרטי, תוכלו לבצע שינויים בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים)

כל הכרטיסים כוללים כיבוד (חטיפים ומשקאות) במהלך טיסה לורשה, כמו גם עלייה למטוס עם תיק קטן (8 ק"ג).

מחלקת הפרימיום אקונומי כוללת ארוחת פרימיום במהלך הטיסה, שליחת שתי מזוודות לתא המטען (23 ק"ג כל אחת), מושבים נוחים יותר ועוד.

כרטיס למחלקת עסקים כולל תפריט עסקי, שליחת 2 מזוודות (32 ק"ג כל אחת) לתא המטען, מושבים נוחים ומרווחים יותר, מסלול צ'ק אין ובורדינג מהיר יותר, עלייה למטוס עם שני תיקים קטנים (9 ק"ג כל אחד) וכמובן גישה לטרקלין העסקי של החברה.

במחלקות פרימיום אקונומי ועסקים ניתן לבחור בין כרטיס גמיש לחצי גמיש (השוני הוא בעיקר בגובה עמלות השינויים ובגמישות תנאי ההזמנה).

מלבד הכיבוד המוגש בטיסה לורשה, תוכלו לרכוש ארוחות קלות בתשלום מתוך תפריט הגורמה של לוט פוליש אירווייז.

תינוקות עד גיל שנתיים זכאים לכרטיס מוזל ללא מושב נפרד (בד"כ כ90% הנחה על התעריף הרגיל) וילדים עד גיל 11 זכאים בד"כ לכ25% הנחה על התעריף הרגיל.

בטיסות לפולין בקו ורשה-ת"א של חברת לוט משתמשים בד"כ במטוסים קטנים יותר ללא מערכת בידור, כך שכדאי לקחת זאת בחשבון.

טיסה לורשה באל על

אל על מתפעלת חמש טיסות שבועיות בקו ת"א-ורשה, כאשר בד"כ טיסות לורשה הלוך ממריאות מת"א בשעות הבוקר (בימים שני רביעי ושישי) או הערב (בימים ראשון ושלישי), והטיסות מורשה חזור ממריאות בבוקר (בשני רביעי ושישי) ובלילה (בימים ראשון ושלישי).

מחירי טיסות לורשה באל על נעים בין כ$113 לכיוון לכ$496 לכיוון.

טיסות אל על הן טיסות עם שירות מלא, כך שכרטיס טיסה לורשה באל על כולל שליחת מזוודה לתא המטען כמו גם כיבוד ומשקאות במהלך הטיסה. אם יש לכם צורך בארוחה מיוחדת (למשל ארוחת ילדים או ארוחה צמחונית), אל תשכחו להזמין אותה מראש.

מערכות הבידור בטיסות אל על לפולין משתנות בהתאם לסוג המטוס.

בחלק מהמטוסים תוכלו להשכיר בתשלום ערכת מיני אייפד לצפייה בתכני בידור במהלך הטיסה (עם אפליקציית הסטרימינג של אל על). נוסעי טיסות לורשה במחלקת עסקים של אל על יוכלו ליהנות ממסלול צ'ק אין אקסקלוסיבי, גישה לטרקלין המלך דוד בנתב"ג וטרקלין בולרו בורשה,  מושבים נוחים ומרווחים במיוחד, תפריט מגוון ומושקע ועוד.

אל על מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה לורשה בכל מחלקה בעת ההזמנה, כאשר השוני העיקרי ביניהם הוא בגמישות תנאי ההזמנה ועמלות השינויים.

נוסעי מחלקת תיירים רשאים לשלוח מזוודה אחת (23 ק"ג) לתא המטען ללא עלות. נוסעי מחלקת עסקים, לעומת זאת, רשאים לשלוח 2 מזוודות (32 ק"ג כל אחת) ללא עלות. אם אתם טסים אל ורשה עם ילדים שימו לב שרוב מטוסי אל על מצוידים בעריסות (לתינוקות עד גיל 9 חודשים). תוכלו לבצע הזמנת עריסה (על בסיס מקום פנוי) מראש באמצעות מרכז השירות או סוכן הנסיעות.

אם אתם טסים לפולין עם תינוק, תוכלו לרכוש עבורו מושב נפרד בתעריף של כרטיס טיסה לילד, אך במקרה זה יהיה עליכם להביא לטיסה מושב בטיחות תקני (שירות זה לא זמין במחלקת עסקים בצי המטוסים 787). כמו כן, הורים לתינוקות רשאים להביא איתם עגלת תינוק מתקפלת/סל קל/מושב בטיחות לתינוק עד לפתח המטוס.

טיסות לורשה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל