לובלין מלונות מומלצים עם ילדים

לובלין בפולין – 10 בתי מלון מומלצים עם ילדים

כאשר מתכננים חופשה בלובלין (פולין) עם הילדים מומלץ להקדיש תשומת לב לבחירת מקום הלינה. קשה למצוא מלונות טובים בלובלין שילדים יסתדרו בהם היטב כי מלונות בלובלין נוטים להיות קטנים ולא מפנקים בד"כ, יחסית לסטנדרטים של ישראלים. בכתבה זו ריכזנו עבורכם מלונות מומלצים בלובלין למשפחות עם ילדים

  הזמנת דילים לורשה  |  הזמנת דילים לקרקוב  |  הזמנת טיולים מאורגנים לפולין

בכתבה זו תמצאו מלונות בלובלין (פולין) במגוון רחב של סגנונות אירוח (החל ממלונות רגילים ועד מלונות דירות נופש בלובלין), רמות מחירים ומיקומים ברחבי לובלין – אך בכל המקרים, מדובר על בתי מלון שזכו לציונים גבוהים במיוחד בדירוגי מלונות מומלצים בלובלין עם ילדים המתפרסמים באינטרנט.

חופשה בפולין – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בפולין – השוואת מחירים וטיפים

טיסות לפולין – השוואת מחירים ואיתור טיסות זולות

sim ו-e-sim לפולין – מידע שימושי למטייל

הזמנת זלוטי פולני (PLZ) בנתב"ג

10 מלונות מומלצים בלובלין למשפחות עם ילדים

מלון אטליה – Hotel Atelia 

אטליה, מלון מומלץ בלובלין בדירוג 4 כוכבים, הממוקם באזור שליו בלובלין בסמוך ליער עצי אלון – 6 קילומטרים מרחוב פרזדמיישצ'י (Przedmieście), מציע חופשה משפחתית בלובלין עם מתקני שעשועים לילדים ומתקני ברביקיו. זוהי גם הזדמנות ליהנות מהמסעדה שבאתר.

כל חדר במלון מעוצב בסגנון מודרני וכולל אינטרנט אלחוטי חינם ומערכת מיזוג אוויר. החדר מרווח וכולל טלוויזיה משוכללת, מייבש שיער וקומקום. בית המלון זוכה לציון 8.8 בדירוגי מלונות מומלצים בלובלין עם ילדים.

דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה ומציע גם חניה פרטית מאובטחת ללא עלות נוספת. המסעדה מגישה מנות פולניות מסורתיות עם טאץ' חדשני. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר הכולל מופעי בישול חיים.

ארמון צ'רטוריסקי (Czartoryski) מרוחק 6 קילומטרים מהעיר, ואילו העיר העתיקה של לובלין, נמצאת 7 קילומטרים בלבד משם. שדה התעופה של העיר מרוחק 15 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

בית הארחה אפרטמנטי ארט רזידנס – Apartamenty Art Residence 

אפרטמנטי ארט רזידנס, מלון דירות בלובלין הממוקם 1.5 קילומטרים מלובלין העתיקה, מציע דירות מעוצבות ואלגנטיות הכוללות אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים, מטבחון מאובזר ומרפסת מרוןחת. המלון זוכה לציון 8.7 בדירוגי מלונות מומלצים בלובלין למשפחות עם ילדים.

הדירות האלגנטיות כוללות עיצוב מעולה ובצבעים חמים. יש בהן סלון למנוחה ורגיעה ופרטי עיצוב פנים מיוחדים עשויי אבן ועץ אקזוטי.

כל יחידה כוללת מטבחון שבו כלי מטבח, קומקום חשמלי, מקרר, מדיח כלים וכיריים גז – יתרון משמעותי למשפחות לעומת מלונות בלובלין ברוב המיקרים. בחדר הרחצה הפרטי יש מייבש שיער, נעלי בית וחלוק רחצה.

המקום כולל דלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה, חניון תת קרקעי ושירותי קונסיירז'.

המקום נמצא קילומטר בודד מ-Brama Krakowska ו-2 קילומטרים בלבד מהגנים הבוטניים. תחנת הרכבת מרוחקת 4 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

דירות EH לשצ'ינסקיגו סטריט – Rint – Centrum Leszczyńskiego Street 

EH לשצ'ינסקיגו סטריט, מלון דירות בלובלין – 1.1 קילומטרים מרחוב Krakowskie Przedmiescie ו-1.3 קילומטרים מארמון צ'ארטוריסקי (Czartoryski), כולל גישה לאינטרנט אלחוטי חינם, חניה פרטית ללא תשלום וטראסה.

חלק מהיחידות כוללות מרפסת ו/או טראסה עם נוף לגינה. בכולן יש מטבחון עם מדיח כלים, מקרר, תנור, מדיח כלים וכלי אוכל – יתרון משמעותי לעומת מלונות בלובלין בד"כ – וגם חדר רחצה צמוד עם מצעים, מגבות ומייבש שיער. מלון הדירות זוכה לציון 9.3 בדירוגי מלונות מומלצים בלובלין עם ילדים.

העיר העתיקה של לובלין מרוחקת 1.7 קילומטרים מהמקום, ואילו ארמון משפחת סובייסקי (Sobieski) ניצב 1.8 קילומטרים ממנו. נמל התעופה הקרוב – נמל התעופה לובלין, מרוחק 10 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון ויינייבסקי – Hotel Wieniawski 

ויינייבסקי, בית מלון בלובלין בדירוג 3 כוכבים, מציע חדרים שעוצבו אינדיבידואלית וכוללים טלוויזיה חדישה, חדר רחצה צמוד עם מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא עלות, כמו גם אמצעים להכנת שתייה חמה, טלפון ומיני בר. חלק מהיחידות כוללות פינת ישיבה נוחה. בית המלון זוכה לציון 9.3 ברשימות בתי מלון מומלצים בלובלין עם ילדים.

מקום האירוח ידידותי לחיות מחמד ומציע דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. מסעדת Three Romances שוכנת במלון. רחוב פז'מסקה (Przedmiescie) מרוחק 400 מטרים מהמלון. נמל התעופה הקרוב של לובלין נמצא 10 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

דירת K&K -314 אולד טאון – K&K Apartments – 314 Old Town 

K&K -314 אולד טאון, דירת נופש בלובלין במיקום מרכזי – 200 מטרים בלבד מארמון צ'רטוריסקי (Czartoryski) ו-רק 400 מטרים מרחוב פראזדמישצ'י (Przedmieście) מספקת אינטרנט אלחוטי חינם ופטיו.

הדירה כוללת טלוויזיה במסך שטוח וערוצי לוויין, חדר רחצה צמוד ומטבח ובו טוסטר, תנור ומדיח כלים – ציוד שלא תמיד קל למצוא בקרב מלונות בלולבלין. דירת הנופש זוכה לציון 9.7 ברשימות מלונות מומלצים בלובלין עם ילדים – לא מעט בגלל המיקום במרכז לובלין ואפשרות הבישול העצמי.

העיר העתיקה מרוחקת 400 מטרים מהדירה, ואילו ארמון סוביסקי (Sobieski) נמצא 600 מטרים משם. שדה התעופה לובלין מרוחק 9 קילומטרים מהדירה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


רינט – סנטרום גורנה סטריט – Rint – Centrum Górna Street 

רינט – סנטרום גורנה סטריט, מלון דירות בלובלין, ממוקם 400 מטרים מרחוב פשדמיישצ'ה (Przedmieście) וכולל אינטרנט אלחוטי חינם בכל שטחיו ומאפשר לארח גם חיות מחמד של האורחים. כל יחידה כוללת טלוויזיה מתקדמת, כאשר חלקן מגיעות עם מרפסת ו/או פינת ישיבה. בכולן יש מטבחון עם כיריים, מקרר ותנור – יתרון משמעותי עבור משפחות המעוניינות לבשל במהלך חופשה בלובלין – כמו גם חדר רחצה צמוד עם מצעים ומייבש שיער.

ארמון צ'רטורוסקי (Czartoryski) וארמון סובייסקי (Sobieski) מרוחקים 500 מטרים מהמקום, ואילו נמל התעופה הסמוך של לובלין נמצא 9 קילומטרים משם.

מלון דירות הנופש זוכה לציון 9.2 בדירוג בתי מלון מומלצים בלובלין עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית ההארחה אר-ג'י-בי – RGB studio

אר-ג'י-בי, בית הארחה בלובלין, כולל מערכת מיזוג אוויר ואינטרנט זמין. הוא מרוחק 700 מטרים בלבד מרחוב קרקובסקי.

כל יחידה כוללת פינת ישיבה עם טלוויזיה במסך שטוח וערוצי כבלים, פינת אוכל, מטבחון מאובזר ברמה גבוהה בהשוואה אל מלונות בלובלין – עם קומקום, כיריים, מקרר, טוסטר, מיקרוגל, תנור ומדיח כלים, כמו גם חדר רחצה צמוד עם מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא עלות. חניה פרטית זמינה ללא עלות. מלון הדירות זוכה לציון 9.6 בביקורות על מלונות מומלצים בלובלין למשפחות עם ילדים.

ארמון צ'רטוריסקי (Czartoryski) ממוקם 900 מטרים מהמקום. נמל התעופה של לובלין נמצא 10 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה דבורק וסריה Dworek Vesaria 

דבורק וסריה, בית הארחה הממוקם בעיר לובלין – 2.5 קילומטרים מהעיר העתיקה המרשימה, מציע יחידות אירוח בעיצוב קלאסי ואופנתי עם צבעים חמים, ארון בגדים, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר רחצה צמוד הכולל מקלחת. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוגי מלונות מומלצים בלובלין עם ילדים.

מלבד אינטרנט אלחוטי חינם, יש במקום גם מסעדה מרווחת המתמחה במנות פולניות מסורתיות. האורחים נהנים גם מברביקיו תחת כיפת השמיים, בסמוך לביתנים מעץ, או מהתרגעות עם משקה על הבר. במהלך סופי שבוע ניתן לארגן מסיבות מוסיקה חיה. אפשרי לכלול ארוחת בוקר באירוח עם ההגעה למלון.

תחנת הרכבת Lublin Główny מרוחקת 760 מטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אפארטאמנטי קרקובסקי 36 לובלין – דאבל וואן Apartamenty Krakowskie 36 Lublin – Double One

אפארטאמנטי קרקובסקי 36 לובלין – דאבל וואן, דירת נופש במרכז לובלין, משקיפה לעיר – 100 מטרים בלבד מארמון צ'רטוריסקי (Czartoryski) ומציעה פטיו ואינטרנט אלחוטי חינם. המטבח כולל מקרר ומיקרוגל. מלבד טלוויזיה עם מסך שטוח, יש במקום חדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה. הדירה זוכה לציון 9.8 בדירוג בתי מלון מומלצים בלובלין עם ילדים.

רחוב פשדמיישצ'ה (Przedmieście) נמצא 300 מטר מהדירה ואילו העיר העתיקה מרוחקת 400 מטרים בלבד ממנה. נמל התעופה לובלין נמצא 9 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון הדירות אפארטמנטי מאגיה – Apartamenty Magia 

אפארטמנטי מאגיה הוא בית הארחה מומלץ במרכז לובלין הנמצא 100 מטרים מהעיר העתיקה, ואילו ארמון צ'רטוריסקי (Czartoryski) מרוחק 400 מטרים משם.

כל יחידת אירוח כוללת טלוויזיה עם מסך שטוח, מטבחון עם מקרר וחדר רחצה צמוד עם מייבשי שיער ומקלחת או אמבטיה. חלק מהיחידות כוללות מרפסת ו/או פינת אוכל. אורחים נהנים ממנות טעימות במסעדת האתר.

ארמון משפחת סובייסקי מרוחק 500 מטרים מהמקום. שדה התעופה של לובלין נמצא 9 קילומטרים משם. המלון זוכה לציון 9.8 בדירוגי מלונות מומלצים בלובלין למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

לובלין - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 4 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל