Sighisoara hotels

10 בתי מלון בסיגישוארה רומניה – המומלצים ביותר למשפחות

רשימת מלונות מומלצים בסיגישוארה עם ילדים נועדה עבור משפחות אשר מתכננות חופשה בסיגישוארה או טיול לרומניה שכולל עצירה בסיגישוארה. יש מבחר רחב יותר מלונות בסיגישוארה אך לא כולם מומלצים ולא כולם מתאימיפ למשפחות. אם אתם מעוניינים בבית מלון בסיגישוארה שהילדים ירגישו בו בנוח, עדיף לבחור מבין בתי המלון המופיעים בכתבה זו

חבילות נופש לבוקרשט            |            טיולים מאורגנים ברומניה

הכתבה כוללת בתי מלון בסיגישוארה במגוון רחב של רמות מחירים ומיקומים בתוך סיגישוארה, כאשר המשותף לכולם הוא ההמלצות המעולות שהם מקבלים בדירוגי מלונות מומלצים בסיגישוארה למשפחות עם ילדים המתפרסמים באינטרנט ומבוססים על הצבעות של משפחות ששהו בחופשה בסיגישוארה עם הילדים

חופשה ברומניה – עוד באותו נושא:

סיגישוארה עם ילדים – המדריך לחופשה משפחתית

השכרת רכב ברומניה – השוואת מחירים ועצות

טיסות לרומניה – טיפים והשוואת מחירים

רומניה עם ילדים – המלצות למטייל וטיפים לחופשות משפחתיות

קניית ליי רומני בישראל

סים ו eSIM לרומניה – טיפים לחיסכון

מלונות מומלצים בסיגישוארה למשפחות עם ילדים

בית דירות קאזה סטלוטה – Casa Steluta 

קאזה סטלוטה, מלון דירות בסיגישוארה בדירוג 2 כוכבים, ממוקם 7 דקות הליכה מהמצודה העתיקה; הוא כולל אינטרנט אלחוטי חינם וחניה פרטית באתר ללא תשלום. המלון זוכה לציון 9.9 בדירוגי מלונות מומלצים בסיגישוארה עם ילדים.

הדירות כוללות טלוויזיה עם מסך שטוח, מטבח מאובזר כהלכה – יתרון משמעותי בהשוואה אל מלונות בסיגישוארה עבור משפחות – פינת ישיבה למנוחה בתום יום מתיש וחדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם.

תוכלו להתרגע בגן המרוהט הפרטי, בו תמצאו מתקני ברביקיו עם עצים לברביקיו. גם מגרש משחקים לילדים עומד לרשותכם, גם זהו יתרון משמעותי מול בתי מלון בסיגישוארה עבור משפחות עם ילדים.

Târgu-Mureş (טרגו-מורש) נמצאת 54 קילומטרים מהמלון, בעוד שפראיד (Praid) מרוחקת 74 קילומטרים משם. שדה התעופה טרגו מורש ניצב 60 קילומטרים מהמקום. חניה פרטית זמינה עבורכם ללא עלות.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ומסעדה אימפריאל – Hotel Restaurant Imperial 

אימפריאל, בית מלון בסיגישוארה בדירוג 3 כוכבים, מציע בר, טרקלין משותף, דלפק קבלה הפעיל סביב השעון, מסעדה, אינטרנט אלחוטי חינם ואזור לאחסון מטען. בית המלון זוכה לציון 9.2 בדירוג מלונות מומלצים בסיגישוארה למשפחות עם ילדים.

בחדרים תמצאו ארון בגדים, טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור לכבלים וחבר רחצה פרטי ובו מייבש שיעור ומוצרי טיפוח בלא תשלום. במלון מוגש מדי יום מזנון ארוחת בוקר. ניתן להזמין גם מנות מתפריט.

תחנת הרכבת נמצאת 300 מטרים מהמלון והעיירה סובאטה (Sovata) – 70 קילומטרים ממנו. שדה התעופה הקרוב, טרגו-מורש טרנסילבניה, ממוקם במרחק 60 קילומטרים  ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פנסיונה סיתאדלה סיגישוארה – Pensiune Citadela Sighisoara 

פנסיונה סיתאדלה סיגישוארה, מלון בסיגישוארה בדירוג 2 כוכבים,שוכן במצודה ימי-ביניימית המהווה אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. חדרי המלון מרוהטים פונקציונאלית וכוללים טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.0 ברשימות בתי מלון מומלצים בסיגישוארה עם ילדים.

המלון מציע חניה ציבורית בלא עלות לאורחים, כמו גם שירותי השכרת רכב והזמנת כרטיסים. הבר שבמרתף היין מציע קריוקי ומוסיקה חיה.

המלון ניצב בסמוך למוזיאון ההיסטוריה ומגדל השעון. מוזיאון הנשק שבסמוך למקום ההולדת של ולאד "המשפד" צפש, מרוחק 100 מטרים בלבד מהמלון. שדה התעופה הבינלאומי טרגו-מורש נמצא 60 דקות נסיעה מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קרולינה האוס – Carolina House 

קרולינה האוס, מלון מומלץ בסיגישוארה בדירוג 4 כוכבים,  למשפחות המגיעות אל סיגישוארה עם ילדים מציע גן ומתקני ברביקיו. יש בו גם טרקלין משותף, טראסה ומטבח משותף. המלון זוכה לציון 9.6 ברשימת מלונות מומלצים בסיגישוארה עם ילדים.

חלק מהחדרים כוללים מרפסת ואינטרנט אלחוטי זמין לכלל האורחים. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר קונטיננטלית. סובאטה (Sovata) מרוחקת 48 קילומטרים מהמלון. נמל התעופה טרגו-מורש ניצב במרחק 39 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פנסיונאה גסטהאוס אלטה פוסט – Pensiunea Gasthaus Alte Post 

פנסיונאה גסטהאוס אלטה פוסט, בית מלון במרכז סיגישוארה בדירוג 3 כוכבים, ממוקם במרכזה ההיסטורי של סיגישווארה – מרחק 300 מטרים ממגדל השעון, מציע מסעדה המפנקת את יושביה במנות מקומיות בטעמי טרנסילבניה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בשטחים הציבוריים של המקום. בית המלון זוכה לציון 8.7 בדירוג מלונות מומלצים בסיגישוארה למשפחות עם ילדים.

כל חדר כולל חדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח בלא תשלום ומייבש שיער, כמו גם טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור לכבלים. האורחים נהנים מגישה לטרסה, לגינה ולטרקלין משותף. דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה. אולם נשפים ומתקני פגישות זמינים בתיאום מראש במסעדה. ניתן להזמין ארוחות על הטראסה החיצונית, במרתף היין או במסעדה.

תחנת הרכבת של סיגישוארה מרוחקת קילומטר בודד מהמקום. נמל התעופה טרגו-מורש נמצא 40 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה פנסיון פניקס – Pension Phönix 

פנסיון פניקס, בית הארחה בסיגישוארה בדירוג 3 כוכבים – 200 מטרים ממרכז סיגישוארה, מציע חדרים עם אינטרנט אלחוטי חינם וטלוויזיה בכבלים. מצודת סיגישוארה ממוקמת 200 מטרים מהמקום. בית המלון זוכה לציון 8.6 בדירוגי בתי מלון מומלצים בסיגישוארה למשפחות עם ילדים.

החדרים מרוהטים אינדיבידואלית וכוללים פינת ישיבה וחדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה ומוצרי טיפוח חינם. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר. המסעדה הקרובה נמצאת 120 מטרים מהמקום. ניתן להגיע לשוק מקומי 50 מטרים משם.

בבית ההארחה תמצאו טרסה מרוהטת ומתקני ברביקיו לשימוש חופשי. מטבח משותף עומד לרשות האורחים, כמו גם חניה פרטית הזמינה ללא עלות. תחנת רכבת סיגישוארה, ממנה ניתן להגיע למיגוון יעדים תיירותיים ברומניה, נמצאת שני קילומטרים מבית ההארחה ואילו מרכז העיר ביירטן נמצא 15 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


פנסיון הרה – Pensiunea Hera 

הרה, פנסיון בדירוג 3 כוכבים, מציד יחידות אירוח בסיגישוארה, הכוללות פינת אוכל, מטבח משותף מאובזר וטלוויזיה בכבלים. דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה. המלון זוכה לציון 8.3 בהמלצות על מלונות בסיגישוארה למשפחות עם ילדים.

בכל חדרי האירוח יש חדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם ובחלקם יש מרפסת. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בשטחים הציבוריים. מרכז סיגישוארה נמצא 400 מטרים מהמקום, בעוד שהמצודה העתיקה מימי הביניים מרוחקת 500 מטרים ממנו. 200 מטרים מבית ההארחה תמצאו אפשרויות לסעודה.

חנייה פרטית זמינה חינם לאורחים. תחנת הרכבת ממוקמת 2 קילומטרים מבית ההארחה ואילו שדות התעופה טרגו-מורש וסיביו נמצאים 60 ו-90 קילומטרים ממנו, בהתאמה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית דירות קאזה אדלמו – Casa Adalmo 

קאזה אדלמו, מלון דירות נופש בסיגישוארה בדירוג 3 כוכבים, הממוקם 5 דקות הליכה ממרכז סיגישוארה ההיסטורי, מציע מיזוג אוויר, טראסה, מתקני ברביקיו לשימוש חופשי ואינטרנט אלחוטי חינם. במקום יש גם מקומות חנייה ללא עלות. המלון זוכה לציון 8.6 בביקורות על מלונות מומלצים בסיגישוארה עם ילדים.

בכל יחידת אירוח תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים, חדר רחצה צמוד ורצפות פרקט. חנות מכולת קרובה נמצאת 20 מטרים מהמקום ואילו תחנת אוטובוס – 200 מטרים ממנו.

המצודה הימי-ביניימית נמצאת 800 מטרים מהמלון, בעוד שתחנת הרכבת סיגישוארה ניצבת שני קילומטרים ממנו. נמל התעופה טרגו-מורש מרוחק שעת נסיעה מהמקום וניתן אף לארגן שירות הסעות בבקשה מראש.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קאזה ואגנר – Hotel Casa Wagner 

קאזה ואגנר, מלון מומלץ בסיגישוארה בדירוג 3 כוכבים הממוקם בעיר העתיקה, מתחם מוגן על-ידי אונסק"ו וכולל חדרים מאובזרים בעיצוב אינדיבידואלי. במקום מורגשת אווירה היסטורית המחוזקת בעזרת התקרה הקמורה במסעדה ומרתף היין. חדרי האירוח עוצבו באופן המשמר את היסטוריית המקום וכוללים מתקני נוחות מודרניים, כמו טלוויזיה בלוויין וטלפון.

במסעדה מוגשים מאכלים בינלאומיים ומסורתיים. מרתף היין מהווה גם הוא אטרקציה, עם סגנונו הכפרי המרגש. המלון מאפשר מקום מפגש נהדר לסמינרים, קבלות פנים ואירועים בלתי נשכחים. במרכז העסקים יש גישת חינם לאינטרנט קווי. חניה ציבורית זמינה בתשלום בכניסה למצודה – 600 מטרים  מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית דירות פנסיון סיגישוארה – Pension Sighisoara 

פנסיון סיגישוארה, בית דירות נופש בסיגישוארה בדירוג 2 כוכבים, כולל חזית חיצונית מקסימה בסגנון כפרי העשויה עץ ומשובצת חללי פנים פשוטים ורהיטי עץ. המקום מציע יחידות אירוח שלוות המרוחקות 1.5 קילומטרים מהטירה וממצודת סיגישוארה – אתרי מורשת מוגנים על-ידי אונסק"ו. בית המלון זוכה לציון 8.0 בביקורות על בתי מלון בסיגישוארה למשפחות עם ילדים.

לכל חדר כניסה פרטית, רצפות עץ, פטיו, טלוויזיה בלוויין וחדר רחצה פרטי עם מקלחת. מתקני ברביקיו זמינים לשימוש האורחים תחת כיפת השמיים. שירות חדרים זמין גם הוא לאורחים. במרכז העיר, הממוקם 600 מטרים מפנסיון, ניתן למצוא מסעדות מסורתיות מקומיות. צוות דלפק הקבלה זמין עבורכם 24 שעות ביממה ומספק שירותי השכרת אופניים. אינטרנט אלחוטי זמין חינם מנקודה חמה. גם חנייה זמינה לאורחים ללא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

סיגישוארה - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל