יקטרינבורג בתי מלונות מומלצים

יקטרינבורג רוסיה – מלונות מומלצים עם ילדים

אם אתם מתכננים חופשה ביקטרינבורג שברוסיה עם ילדים מומלץ לקרוא את הכתבה הבאה לפני הזמנת בית מלון ביקטרינבורג – אספנו עבורכם 5 מלונות ביקטרינבורג אשר זכו לציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים ביקטרינבורג למשפחות עם ילדים אשר מתפרסמים באינטרנט ומתבססים על הצבעות של משפחות

שימו לב שברוב המיקרים מלונות ביקטרינבורג אינם נוחים ומפנקים כמקובל במערב, וקשה למצוא בעיר מלונות פאר ידידותיים למשפחות. ניסינו לכלול בכתבה מגוון פתרונות לינה ביקטרינבורג – החל מבתי מלון ועד לדירות נופש, ובלבד שכולם זכו להמלצות טובות ממשפחות ששהו בחופשה ביקטרינבורג עם ילדים

חופשה ביקטרינבורג – עוד באותו נושא:

יקטרינבורג רוסיה – מידע למטייל ואטרקציות

השכרת רכב ברוסיה – השוואת מחירים ומידע לנהג

מלונות מומלצים ביקטרינבורג למשפחות עם ילדים


סלימווסיה קויבישייווה 21 – SelimVseh Kuibisheva 21 

מלון סלימווסיה קויבישייווה מציע למטייל ביקטרינבורג יחידות אירוח עם אינטרנט אלחוטי חינם ואזור ישיבה. הוא ממוקם קילומטר בודד מקתדרלת יוחנן המטביל (Cathedral of St. John the Baptist) ו-1.1 קילומטרים מ-Big Zlatoust.

כל חדר במלון כולל טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר אמבט צמוד ומטבח מצויד במלואו הכולל מקרר – עניין לא מובן מאליו בין מלונות ביקטרינבורג בדרך כלל' ואחת הסיבות למיקומים הגבוהים של המלון ברשימות מלונות מומלצים ביקטרינבורג למשפחות עם ילדים. המרפסת משקיפה לעיר.

האורחים נהנים מטיולי הליכה באזור ומביקור באתרים סמוכים כמו ארנת יקטרינבורג (Ekaterinburg Arena), כיכר שנת 1905 (Ploshchad 1905 Goda) וקתדרלת השילוש הקדוש (Trinity Cathedral). נמל התעופה הקרוב, Koltsovo International Airport, נמצא 16 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית דירות אן סי קלאב אפארטמנטס מוסקבה – NC Club Apartments Moskva

אן סי קלאב אפארטמנטס מוסקבה, בית דירות נופש במרכז יקטרינבורג, מציע למשפחות המגיעות אל יקטרינבורג עם ילדים יחידות דיור ממוזגות עם מטבח מצויד – 5 דקות נסיעה מכיכר שנת 1905 (Ploshchad 1905 Goda).

כל דירה מרוהטת בסגנון קלאסי וכוללת נגן DVD, טלוויזיה במסך שטוח וחדרי אמבט עם ג'קוזי. ניתן להשתמש במטבח לבישול ארוחות, תוך הסתייעות בתנור, מקרר ומיקרוגל – האפשרות לבישול עצמי היא יתרון משמעותי מול מלונות ביקטרינבורג עבור משפחות ואחת הסיבות לציונים הגבוהים של המלון בדירוגי בתי מלון מומלצים ביקטרינבורג למשפחות עם ילדים

מרכז הקניות אלאתיר (Alatyr Shopping Center) נמצא 10 דקות הליכה מהמקום, ואילו תחנת הרכבת של יקטרינבורג – 5 קילומטרים משם. נמל התעופה נמצא 18.5 קילומטרים מבית הדירות.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


 סלימווייש אפארטמנט אט וואלייקה – SelimVseh Apartment at Valeka 

סלימווייש אפארטמנט אט וואלייקה, דירת נופש במרכז יקטריבורג במרחק 4 דקות הליכה מכיכר שנת 1905 (Ploshchad 1905 Goda), כוללת מרפסת פרטית, חדר שינה ומטבח עם מיקרוגל. בנוסף ניתן למצוא בדירה טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר רחצה עם מוצרי טיפוח חינם.

המבקרים נהנים מטיולי הליכה באזור. אטרקציות ביקטרינבורג הסמוכות למקום: Big Zlatoust, בית סווסטיאנוב (Sevastyanov's House) ומרכז הספורט אורלאוצ'קה (Uralochka Sports Centre). השילוב בין המרחב המרווח לאפשרות הבישול והמיקום המעולה עבור חופשה ביקטרינבורג מקנה לדירת הנופש ציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים ביקטרינבורג עם ילדים. שדה התעופה הקרוב, Koltsovo International Airport, נמצא 17 קילומטרים מהדירה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון סוויט – Suite Hotel

סוויט, מלון מומלץ במרכז יקטרינבורג בדירוג 3 כוכבים נמצא 15 דקות הליכה מכיכר שנת 1905 (Ploshchad 1905 Goda), כולל יחידות אירוח ממוזגות עם גישה לאינטרנט אלחוטי חינם.

כל החדרים מודרניים וכוללים טלוויזיה, נגן DVD ושולחן עבודה. בסוויטות יש גם אמבט ספא ומקלחת. מדי יום מוגש ארוחת בוקר של מזנון קר. בבית הקפה Green Café נהנים האורחים ממנות אירופאיות, רוסיות ואוריינטאליות.

האורחים יכולים להשתמש במרכז העסקים הכולל מסוף אינטרנט, פקס ומכונת צילום. ניתן גם לנצל את שירותי הכביסה והניקוי היבש שבמקום. יחסית אל מלונות ביקטרינבורג מדובר באירוח מפנק ברמה גבוהה ואין פלא שבית המלון זוכה למיקומים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים ביקטרינבורג עם ילדים.

שדה התעופה, Koltsovo International Airport, מרוחק 18 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אפארטמנט סופט און סוורדלובה – Apartment Soft on Sverdlova 

אפארטמנט סופט און סוורדלובה הוא בית דירות נופש ביקטרינבורג רוסיה, אשר מציע אינטרנט אלחוטי חינם ומטבח מצויד הכולל מיקרוגל, מקרר, כיריים וקומקום חשמלי – יתרון משמעותי לעומת מלונות ביקטרינבורג למשפחות.

מרכז הספורט נמצא 600 מטרים מהדירה ואילו כנסיית כל הקדושים (Church of All Saints) נמצאת מרחק זהה ממנה. שדה התעופה הקרוב, Koltsovo International Airport, ממוקם 17 קילומטרים ממקום האירוח. הדירה זוכה להמלצות מעולות בביקורות על מלונות מומלצים ביקטרינבורג למשפחות עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

יקטרינבורג - בתי מלונות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל