דרזדן מלונות מומלצים

10 מלונות בדרזדן מומלצים למשפחות עם ילדים

לפני יציאה לחופשה משפחתית עם הילדים בדרזדן בגרמניה, הנמצאת מרחק נסיעה קצרה מלייפציג ומפראג. אנחנו ממליצים על בחירה באחד מבין בתי המלון בדרזדן המופיעים בכתבה זו, הכוללת רשימה מפורטת של עשרה מלונות בדרזדן הנחשבים מומלצים במיוחד למשפחות עם ילדים. מלונות אלו זכו לדירוגים גבוהים ממשפחות שבאו אל דרזדן עם ילדים עבור הצרכים של בילויים של חופשה משפחתית. יש כמה וכמה מלונות מומלצים בדרזדן, אבל חלק מהם ריננו מומלץ כלל, וחלק אחר נחשבים מלונות טובים בדרזדן אך פונים בעיקר אל לקוחות כמו אנשי עסקים או זוגות בלי ילדים, כך שילדים לא תמיד יחושו בנוח. בבתי המלון בדרזדן אשר אנחנו ממליצים עליהם בכתבה זו, תוכלו למצוא שירותים יותר מתאימים עבור חופשה בדרזדן למשפחות עם ילדים, כמו למשל – משחקיות לילדים, מטבחונים וכיוצא בזה

    הזמנת דילים לברלין         |         הזמנת טיולים מאורגנים לגרמניה

רשימה זו מתבססת על דירוגים של בתי מלון מומלצים בדרזדן Dresden (גרמניה) למשפחות עם ילדים, אשר מתפרסמים באתרי תיירות בינ"ל באינטרנט ומבוססים על הצבעות של משפחות שטיילו בדרזדן עם הילדים. השקענו מחשבה רבה, כדי לכלול ברשימה זו מגוון רחב של מלונות בדרזדן מבחינת מיקומים שונים בדרזדן ומגוון רמות מחיר ושיטות אירוח.

טיול בגרמניה – עוד מידע למטייל

טיסות לגרמניה – השוואת מחירים ומידע למטייל

השכרת רכב בגרמניה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

כדורגל בגרמניה – הזמנת כרטיסים וכל הפרטים

e-sim ו-sim לגרמניה – מדריך למטייל

מלונות מומלצים בדרזדן עם ילדים

Hotel Suitess – מלון סוויטס

Hotel Suitess הוא בית מלון בדרזדן בדירוג חמישה כוכבים הממוקם רק עשר דקות הליכה ברגל מבית האופרה של סמפר ומארמון צוינגר. בית מלון זה נחשב מלון מעולה בדרזדן, עם חזית ברוק מקורית, הוא ניצב ליד כנסיית Frauenkirche המפורסמת של דרזדן. שירות הקבלה עבור הבקשות שלכם פתוח 24/7 וביכולתכם לבצע הזמנה של שירות חדרים ושירותים פרטיים כמו הזמנת כרטיסים לאטרקציות וכדומה. בית המלון מציע לכם מתקני ספא מסוגננים וגם אינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים.

החדרים בבית המלון אטומים לרעש והם מעוצבים בסגנון של המאה התשע עשרה. בחדרים תמצאו טלוויזיה בעלת מסך שטוח, וכן נגן CD / DVD ואף חדר רחצה עם שיש איטלקי. במסעדה של בית המלון תוכלו לטעום מארוחת בוקר טעימה. במזג אוויר חם, אורחי בית המלון יכולים לסעוד בקונסרבטוריון, אשר משקיף על Frauenkirche.

בבית המלון תוכלו למצוא טיפולי ספא, ג'קוזי וסאונה. משפחות עם ילדים אשר שהו בבית מלון זה דירגו אותו בציון ממוצע גבוה של 9.7 ברשימת בתי מלון בדרזדן למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים במלון ליחצו כאן

Residenz am Zwinger – רזידנס אם זווינגר

Residenz am Zwinger הוא מלון דירות בדרזדן הממוקם ממש מול ארמון צוינגר, בסמוך לאופרה סמפר ושאר האטרקציות ההיסטוריות של דרזדן. המלון נמצא במרחק הליכה קצר בלבד מנהר האלבה היפהפה, ויש הרבה מסעדות ואף הזדמנויות שופינג בקרבת מקום. לכל סטודיו או דירת נופש של בית המלון יש מרפסת או לחילופין טרסה משלה. כל היחידות בבית המלון הנוכחי כוללות ריהוט איכותי בהתאמה אישית ומטבח מאובזר לחלוטין – יתרון משמעותי לעומת מלונות בדרזדן ברוב המיקרים.

חדרי הרחצה כוללים מקלחת או אמבט ספא וכל סטודיו או דירה מציעים גם חימום תת רצפתי, מכונת כביסה, מייבש כביסה, וכן מיטות קינג סייז – איבזור שלא תמיד קיים בחדרי מלונות בדרזדן וחשוב למשפחות. בקומה החמישית של בית המלון תמצאו את מסעדת המועדון קסטנמאיירס, אשר מציעה אוכל ויינות משובחים עם נוף מדהים של דרזדן. בבית המלון תמצאו גם חנייה תת קרקעית, זמינה על פי בקשה. אורחי בית המלון אשר הגיעו אל דרזדן עם ילדים היו מאוד מרוצים מהנופש בבית המלון הזה והם דירגו אותו בציון הממוצע הגבוה של 9.8 ברשימות מלונות מומלצים בדרזדן למשפחה עם ילדים.

להזמנת חדרים במלון ליחצו כאן

Star Inn Hotel Premium Dresden im Haus Altmarkt, by Quality – מלון סטאר אין פרימיום דרזדן

Star Inn Hotel Premium Dresden im Haus Altmarkt, by Quality הוא בית מלון בדרזדן הממוקם באופן מושלם בכיכר אלטמארקט, בלב דרזדן. מבית המלון תמצאו חיבורי חשמלית נהדרים לכל חלקי דרזדן, והתחנה הראשית של דרזדן נמצאת במרחק של כחמש עשרה דקות ברגל משם. נמל התעופה של דרזדן נמצא במרחק של תשעה קילומטר מבית המלון.

בית המלון נמצא במרחק של כחמש דקות הליכה ברגל מארמון זווינגר, Semper Opera ו Frauenkirche. האירוח כולל שירות של אינטרנט אלחוטי ללא כל תוספת במחיר. בית המלון המודרני נפתח בפברואר 2015, והוא מציע לכם חדרים ואף סוויטות עם עיצוב מודרני, וכן מיטות איכותיות.

כל חדרי בית המלון כוללים טלוויזיה בעלת מסך שטוח של ארבעים ושתיים אינץ', וכן טלפון, מיני מקרר, כספת, שולחן כתיבה מהודר, אינטרנט אלחוטי בחינם ואף חדר רחצה אשר כוללים מקלחת וכן מייבש שיער. אנו ממליצים לכם להגיע אל חדר האוכל של בית מלון זה, אשר בו תוגש לכם ארוחת בוקר עשירה ביותר בכל בוקר.

הרבה ברים, מסעדות ובתי קפה נהדרים ממוקמים במרחק של כשתי דקות הליכה רגלית. רחוב הקניות Prager Straße נמצא גם הוא כשלוש מאות וחמישים מטר מהמלון, המספק עבורכם את האווירה של בית קפה בסגנון וינאי.

המלון מציע גם שירות קבלה, אשר פועל עשרים וארבע שעות ביממה, וכן שירות אחסון המזוודות. משפחות עם ילדים אשר ביקרו במלון זה בחופשה בדרזדן, המליצו עליו מאוד והוא קיבל ציון ממוצע גבוה של 9.8 בביקורות על מלונות מומלצים בדרזדן למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים במלון ליחצו כאן

B&B Hotel Dresden – מלון דרזדן

B&B Hotel Dresden ממוקם כחמש דקות הליכה ברגל ממרכז הקונגרסים של דרזדן ובמרחק של שתים עשרה דקות הליכה רגלית מרובע העיר העתיקה. זהו בית מלון בדרזדן הנמצא במרחק של כשלוש דקות הליכה ברגל מהתחנה החשמלית של קונגרסזטרום, ובמרחק של כחמש דקות הליכה רגלית מתחנת הרכבת דרזדן מיטה. עבור אלה מבינכם אשר חשוב להם להישאר בקשר עם המציאות בזמן החופשה בדרזדן, תמצאו בבית המלון אינטרנט אלחוטי ללא תשלום נוסף. וכן – עבור מי מבינכם אשר שוכר רכב – מוצעת לו על ידי בית המלון חנייה חינם.

החדרים בבית המלון מעוצבים בצבעוניות והם כוללים מיזוג אוויר וכן חלונות אטומים לרעש. כל החדרים בבית המלון כוללים טלוויזיה עם ערוצי SKY בחינם, וכן חדר רחצה פרטי אשר כולל מקלחת.

מומלץ להגיע עם הילדים אל חדר האוכל הגדול של בית המלון B&B B Dresden, בו תוגש עבורכם ארוחת בוקר. חטיפים ושתייה זמינים לרכישה מהמכונות האוטומטיות אשר נמצאים בקבלה. האורחים יכולים לבצע צ'ק – אין עשרים וארבע שעות ביממה. אורחי בית המלון אשר הגיעו לחופשה בדרזדן עם ילדים, היו מאוד מרוצים והם דירגו את בית המלון בציון הממוצע של 8.7 ברשימות מלונות מומלצים בדרזדן עם הילדים.

להזמנת חדרים במלון ליחצו כאן

Hotel Windsor – מלון ווינדסור

Hotel Windsor הינו מלון בדרזדן בעל שלושה כוכבים. ניתן להגיע ממנו למרכז דרזדן בפחות מעשרים דקות על ידי התחבורה הציבורית. תחנת החשמלית של דרזדן, אלטרכאו, נמצאת רק כשתי דקות הליכה מהמלון. הוא ממוקם בשכונת Pieschen הוא בחירה נהדרת למטייל בדרזדן אשר רוצה לדעת עוד על ארכיטקטורה, טיולים בעיר העתיקה, וכן מונומנטים היסטוריים. בית המלון מרוהט בסגנון כפרי אנגלי ייחודי.

בחדרים תמצאו שירות גלישה באינטרנט אלחוטי ללא כל עלות נוספת לתשלום, וכן אם שכרתם רכב – מוצעת לכם חנייה ללא תשלום. בבית המלון תיהנו מארוחת בוקר מגוונת בכל בוקר וזאת, בתוספת של עלות למחיר שאתם משלמים. ניתן גם למצוא מגוון נרחב של מסעדות בקרבת בית המלון. משפחות עם ילדים, אשר ביקרו בבית מלון זה לחופשה משפחתית בדרזדן, בהחלט ממליצות עליו, והן דירגו את בית המלון הזה בממוצע הציון של 8.0 ברשימות בתי מלון בדרזדן למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים במלון ליחצו כאן

Hotel & Apartments Altstadtperle – מלון ודירות אלטסאדפרל

Hotel & Apartments Altstadtperle הוא בית מלון בדרזדן הממוקם בבניין היסטורי. בית המלון מציע מיקום שקט; בית האופרה Semperoper וכן כנסיית Frauenkirche נמצאים במרחק חמש דקות נסיעה ברכבת חשמלית.  אינטרנט אלחוטי כלול בתשלום שלכם וכן גם שירות של הסעות משדה התעופה.

כל הדירות מרווחות וכוללות חדרי רחצה גדולים ביחד עם מקלחת / אמבטיה וכן כיור. בחדר האוכל מוגשת מדי יום ארוחת בוקר. בית המלון הנוכחי מספק גם שירות הסעות לשדה התעופה בדרזדן או לתחנת הרכבת הראשית. שירות זה כרוך בהוספת עלות לתשלום. ניתן למצוא מספר מצומצם של חנייות בחניון התת קרקעי של Altstadtperle ובחצר, עם אבטחת טלוויזיה במעגל סגור.

להזמנת חדרים במלון ליחצו כאן

Maritim Hotel Dresden – מלון מריטים דרזדן

Maritim Hotel Dresden הוא בית מלון במרכז דרזדן, צעדים ספורים מבית האופרה סמפר ומרובע העיר העתיקה ההיסטורי של דרזדן. בית המלון נמצא כעשר דקות הליכה ברגל מכמה אטרקציות פופולריות בדרזדן, כמו השביל לאורך האלבה, הפופולרי גם בקרב מטיילים וגם בקרב רוכבי אופניים. בית המלון מציע לכם אירוח מרווח; מוצעת לכם בריכת שחייה, וכן טראסה גדולה לאורך נהר האלבה. החדרים האלגנטיים של בית מלון כוללים מיזוג אוויר, מיני בר ביחד עם מגוון נרחב של טעמים ומשקאות.

חדרים אלו מציעים לכם אף טלוויזיה וכספת עם מטען למחשב נייד, וכמובן גם אינטרנט אלחוטי ללא כל תוספת תשלום. אורחי בית המלון יכולים להשתמש גם באזור הספא המודרני של בית מלון זה, בתשלום כמובן. הוא כולל בריכת שחייה, סאונה וכן חדר אדים. סלון יופי ושירותי עיסוי זמינים גם הם עבורכם בתוספת תשלום.

מהמסעדה עם המרפסת, אשר מציעה לכם מנות בין לאומיות וכן מנות גרמניות, נשקף נוף של האלבה ושל מרכז דרזדן. אורחים עם משפחות, אשר מאוד נהנו לשהות בבית מלון זה, דירגו אותו בממוצע ציון של 9.2 ברשימות מלונות מומלצים בדרזדן עם ילדים.

להזמנת חדרים במלון ליחצו כאן

Hotel & Pension NOlift – מלון ופנסיון נוליפט

בית מלון זה Hotel & Pension NOlift נגיש בקלות מהכביש המהיר A17 וגם נהנה מחיבורי חשמלית ומאוטובוסים מצוינים לכל חלקי דרזדן, כולל העיר העתיקה, מרכז התצוגה ושדה התעופה. בית המלון המשופץ מציע לכם שירות של צ'ק – אין עשרים וארבע שעות ביממה, וכן מציע לכם אירוח מפנק ברובע מרכזי בדרזדן, רובע Löbtau.

בית המלון המומלץ מתאים עבור כל מי שמבקר בדרזדן – משפחות יעריכו במיוחד את חדרי המשפחה הגדולים. מזנון ארוחת בוקר זמין בבית המלון בין השעות 07:00 עד 10:30. בערבים תוכלו ליהנות ממנות גדולות של אוכל טעים במסעדת XXL החדשה אשר נפתחה במלון.

להזמנת חדרים במלון ליחצו כאן

Cityherberge – סיטי ברג

Cityherberge הוא בית מלון בדרזדן המהווה בחירה מצוינת עבור תיירים המעוניינים בלינה בעיר העתיקה של דרזדן. בית המלון מציע לכם מגוון נרחב של גדלים וכן קטגוריות של חדרים, בהתאם לתקציב ולרמת הנוחות שלכם. כל החדרים בבית המלון שלעיל הינם פונקציונליים ומעוצבים ברמה מושכת וכן מספקים את השירותים הסטנדרטיים לשהייה מהנה, כמו אינטרנט אלחוטי. חלק מהחדרים של בית המלון כוללים חדר רחצה צמוד.

יש מטבח לאורחים בבית המלון בו תמצאו את כל אשר דרוש לכם לאחסון האוכל ולהכנת הארוחות, כמו למשל – תנור, מקרר, מיקרוגל, סכו"ם, עשבי תיבול, מדיח כלים וכן מגבות – יתרון חשוב לעומת בתי מלון בדרזדן ברוב המיקרים. בבר הנעים, תמיד תוכלו למצוא חבר צוות ידידותי ביחד עם טיפים והמלצות על חופשה בדרזדן. משפחות עם ילדים מאוד ממליצות על בית המלון הזה, והן ודירגו אותו בממוצע בציון הגבוה של 9.5 בביקורות על מלונות בדרזדן למשפחה עם ילדים.

להזמנת חדרים במלון ליחצו כאן

Amedia Plaza Dresden – אמדיה פלזה דרזדן

Amedia Plaza Dresden הוא בית מלון בדרזדן הממוקם בכיכר נוימארקט בלב רובע העיר העתיקה של דרזדן. בית המלון משלב עיצוב מודרני ובארוק, והוא נמצא ממש ליד ארמון התרבות – Kulturpalast ממנו תמצאו קישורי חשמלית נהדרים לכל האטרקציות בדרזדן. המלון נמצא במרחק הליכה רגלית קצרה מסמפר אופרה, בו תיאטראות ושני מרכזי קניות ומרחוב הקניות פראגר שטראסה. המלון מציע אינטרנט אלחוטי ללא כל עלות נוספת, עמדת הקבלה פועלת 24/7 ויש שירות של אחסון מזוודות לאורחים.

חדרי הרחצה של בית המלון כוללים מקלחת ובה נמצאים – מייבש שיער, מראה קוסמטית, וכן מוצרי טיפוח. אורחי בית המלון נהנים גם משיחות קוויות ללא עלות נוספת אל 15 מדינות. בבית המלון קיימים חדרים היפואלרגניים, בעלי נגישות לכיסאות גלגלים וידידותיים לכלבים – זמינים על פי בקשה מבעוד מועד. מומלץ להגיע את מסעדת Vapiano הסמוכה למלון, אשר בה תוגש ארוחת הבוקר העשירה והמגוונת. בית המלון הזה זכה לציון ממוצע גבוה של 9.8 ברשימת בתי המלון המומלצים ביותר בדרזדן למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים במלון ליחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל