טיסות לברלין חשוב

טיסות לגרמניה – מידע חשוב והשוואת מחירים

כל מה שצריך לדעת לפני הזמנת טיסות לגרמניה – השוואת מחירים, מנוע לחיפוש טיסות וטיפים לאיתור טיסות זולות לגרמניה, הסברים על היעדים השונים שניתן להגיע אליהם בטיסות ישירות לגרמניה החל מהבירה ברלין ועד טיסות ליעדים כמו באדן באדן והמבורג, וגם השוואת תנאים בין חברות התעופה השונות המציעות כרטיסי טיסה לגרמניה והסברים על תחבורה והסעות משדה התעופה בגרמניה ישירות לבתי המלון

    הזמנת דילים לברלין         |         הזמנת טיולים מאורגנים לגרמניה

גרמניה  היא יעד תיירות פופולרי במיוחד, מדינה שמציעה חופשה מכל סוג עם טבע מרהיב, ערים גדולות, ארכיטקטורה מרשימה, מוזיאונים מעניינים ועוד. נמלי התעופה הרבים בגרמניה ומגוון החברות המתחרות על טיסות לגרמניה מישראל ליעדים שונים במדינה, יאפשרו לכם להגיע כמעט לכל אזור בגרמניה בתאריכים ובמחירים נוחים ותחרותיים. כדי לאתר טיסות זולות לגרמניה הכניסו את התאריכים בהם אתם מתכוונים להזמין טיסה לגרמניה למנוע לחיפוש טיסות שבדף זה, והוא יבצע עבורכם השוואת מחירים של טיסות לגרמניה

חופשה בגרמניה – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בגרמניה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

משחקי כדורגל בגרמניה – הזמנת כרטיסים וכל הפרטים

טיסות פנים בגרמניה – השוואת מחירים ומידע שימושי

sim ו-e-sim לגרמניה – מדריך למטייל

ברלין, גרמניה – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

הסעות משדה התעופה בגרמניה למלון

לא משנה לאיזו עיר אתם מתכננים להזמין טיסה לגרמניה, אם אתם מעוניינים להזמין מראש הסעה משדה התעופה בגרמניה ישירות למלון, כדאי לעשות זאת באמצעות השירות האמין והמומלץ של חברת קיויטקסי המאפשרת לכם הזמנת מונית לשדה התעופה אונליין מראש (בקישור). היתרונות של השירות רבים – הנהג יחכה לכם ביציאה משדה התעופה עם שלט שעליו שמכם, יעזור לכם עם המזוודות וייקח אתכם ישירות לבית המלון, במחיר הגון ומשתלם שנקבע מראש בעת ההזמנה לפי מרחק הנסיעה. אין צורך להתחיל את החופשה במתח עם התמקחויות מיותרות או "תרגילים" של נהגי מוניות ואם תהיה בעיה כלשהי (או למשל תשכחו משהו במונית) תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות של קיויטקסי באתר.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:


טיסות ישירות לברלין

ברלין, בירת גרמניה, נמצאת במרחק של כארבע וחצי שעות טיסה לגרמניה מתל אביב. את ברלין משרתים שני נמלי תעופה: טגל (נמל התעופה הראשי של העיר) ושונפלד (משרת בעיקר חברות לואו-קוסט). טגל קרוב יותר למרכז העיר מאשר שונפלד. מספר חברות תעופה מתחרות על טיסות לגרמניה בקו זה, נתב"ג – ברלין:

איזיג'ט וגרמניה איירליינס מפעילות טיסות לגרמניה לנמל התעופה טגל: ארבע טיסות שבועיות של איזיג'ט, שמציעה כרטיסי לואו-קוסט בסיסיים ללא כבודת מטען או ארוחה לצד כרטיסים משודרגים, וכשש טיסות שבועיות של גרמניה איירליינס שמציעה כרטיסים עם שירות מלא.

לנמל התעופה שונפלד ניתן להגיע בטיסה של חברת הלואו-קוסט הישראלית UP (מדי יום, למעט יום שבת), או בטיסות לגרמניה של איזיג'ט (ארבע טיסות שבועיות). שתי החברות הן חברות לואו-קוסט שמציעות כרטיסי טיסה זולים ובסיסיים לצד כרטיסים משודרגים ויקרים יותר.

נמל התעופה טגל ממוקם במרחק של כ8 ק"מ ממרכז ברלין, ובינו לבין העיר מקשרים מספר קווי אוטובוסים. תוכלו למצוא בו מגוון שירותים לנוסע כמו למשל חדרי אירוח שניתן להשכיר לפי שעה, טרקלינים עסקיים, בנקים וגם מגוון רחב של מסעדות וחנויות.

נמל התעופה שונפלד ממוקם במרחק של כ18 ק"מ מברלין (בסמוך לעיירה שונפלד), ובינו לבין העיר מקשרת רכבת הAirport Express בנסיעה של כחצי שעה, כמו גם רכבות הS Bahn העירוניות. כמו כן, מספר קווי אוטובוסים מחברים בין נמל התעופה לברלין ולמספר יעדים נוספים באיזור. גם בשונפלד תוכלו למצוא מגוון שירותים בסיסיים לנוסע, מסעדות, חנויות ועוד.

חופשה בברלין – עוד המלצות למטייל

השכרת רכב בברלין – השוואת מחירים וטיפים

מלונות מומלצים בברלין למשפחות עם ילדים

כרטיסים לבאיירן מינכן הזמנת כרטיסים

טיסות ליער השחור – באדן באדן

באדן באדן, עיירה בדרום מערב גרמניה שמוקפת בגבעות של היער השחור, נמצאת במרחק טיסה לגרמניה של כארבע שעות ועשר דקות מתל אביב. המעוניינים להזמין טיסות ישירות ליער השחור אמורים למעשה להזמין טיסות לבאדן באדן שהיא בירת איזור היער השחור. ריאנאייר, חברת הלואו-קוסט האירית המפורסמת, מפעילה טיסות זולות לבאדן באדן מתל אביב בימי ראשון ורביעי. החברה מציעה מספר סוגי כרטיסים על טיסות ליער השחור, החל מכרטיס לואו-קוסט סטנדרטי ללא כבודת מטען ועד לכרטיסים משודרגים שכוללים כבודת מטען ותנאי שינויים גמישים יותר. השירות בטיסה ליער השחור לא כולל ארוחה, אלא אפשרות לרכישת חטיפים ומשקאות מהתפריט הזמין.

אם תאריכי הטיסות הישירות ליער השחור  לא מתאימים לכם, אפשרות טובה לטיסות קונקשן היא טורקיש איירליינס, שמפעילה 3 טיסות בשבוע לבאדן באדן (עם עצירת ביניים באיסטנבול, כאשר זמני ההמתנה בין הטיסה לטורקיה מנתב"ג לטיסה מטורקיה ליער השחור קצרים בד"כ)).

נמל התעופה שמשרת את באדן באדן נמצא במרחק של כ12 ק"מ מהעיירה עצמה. אל הנמל מגיעים אוטובוסים מיעדים מקומיים, ובמתחם תוכלו למצוא גם מספר חברות מוניות והסעות (נסיעה של כ15-20 דקות ברכב לבאדן באדן).

מתכננים חופשה משפחתית ביער השחור? שימו לב לרשימת מלונות מומלצים ביער השחור למשפחות עם ילדים

טיסות ישירות לפרנקפורט

שתי חברות תעופה שמפעילות טיסות לגרמניה מנתב"ג מציעות טיסות זולות לפרנקפורט – אל על ולופטהנזה.

לופטהנזה מתפעלת כשלוש טיסות לגרמניה כל יום בקו תל אביב-פרנקפורט, שנמצאת במרחק של כארבע וחצי שעות טיסה מתל אביב. השירות במהלך טיסה לפרנקפורט בלופטהנזה כולל הגשת ארוחה, ובמחלקת תיירים ניתן לבחור מבין מספר סוגי כרטיסים שכוללים שליחת מזוודה לתא המטען. השוני העיקרי ביניהם מתבטא בעיקר בגמישות תנאי ההזמנה.

תדירות הטיסות לפרנקפורט של אל על מעט נמוכה יותר מזו של לופטהנזה, עם טיסה אחת או שתיים ביום (מלבד יום שבת). השירות על טיסות לגרמניה באל על הוא שירות מלא וכולל ארוחה וכבודת מטען. גם אל על מציעה מספר סוגי כרטיסים למחלקת תיירים עם תנאי הזמנה גמישים יותר או פחות.

נמל התעופה של פרנקפורט הוא העמוס ביותר בגרמניה ובין העמוסים ביותר באירופה. מדובר במתחם גדול שיכול להיות מבלבל לעתים וכולל שני טרמינלים עם מגוון רחב של חנויות שונות, שירותים לנוסע ומסעדות. בשני הטרמינלים יש תחנות אוטובוס מהן ניתן להגיע למגוון יעדים באיזור. מחוץ לטרמינל 1 תוכלו למצוא תחנת רכבת למרחקים קצרים ותחנה למרחקים ארוכים ממנה ניתן להגיע למגוון יעדים בגרמניה ורחבי אירופה.

טיסות לגרמניה ישירות למינכן

מינכן בירת מחוז בוואריה, נמצאת במרחק של כארבע שעות טיסה לגרמניה מתל אביב. לופטהנזה ואל על מפעילות טיסות ישירות למינכן לצד טיסות זולות למינכן על בסיס עונתי של ישראייר וארקיע.

ארקיע מציעה בדרך כלל טיסה למינכן או שתיים כל שבוע, בעונה. כרטיס על טיסה לגרמניה בארקיע בד"כ לא כולל ארוחות, אך כולל כבודת מטען (למעט ארקיע אקספרס).

גם בטיסות ישראייר תהיו זכאים לכבודת מטען בדרך כלל (כדאי לבדוק תמיד). השירות על טיסה לגרמניה בישראייר לא כולל הגשת ארוחה בטיסה, אך תוכלו לרכוש כריכים, סלטים ומשקאות לפי התפריט הזמין בטיסה. אל על ולופטהנזה, כאמור, מציעות טיסות לגרמניה עם שירות מלא שכולל כבודת מטען והגשת ארוחה במהלך הטיסה.

נמל התעופה הבינלאומי של מינכן הוא השני העמוס ביותר במדינה אחרי נמל התעופה של פרנקפורט. בנמל זה, שכולל שני טרמינלים, תוכלו למצוא מגוון מסעדות, חנויות מותגים ודיוטי פרי, איזור משחקים למשפחות אשר מגיעות אל גרמניה עם ילדים, בית מרקחת ועוד מגוון שירותים לנוסע. רכבת ומספר קווי אוטובוס מחברים בין נמל התעופה למרכז מינכן וליעדים נוספים באיזור.

טיסות לדיסלדורף

דיסלדורף, עיר הבירה של נורדריין-וספאליה, נמצאת במרחק של כארבע שעות וארבעים דקות מתל אביב. חברת התעופה הגרמנית גרמניה איירליינס מפעילה ארבע טיסות לגרמניה כל שבוע בקו תל אביב-דיסלדורף, קו שהחל לפעול ב2015. השירות בטיסה לגרמניה בחברת גרמניה איירלנייס כולל חטיפים ומשקאות, והכרטיס כולל כבודת מטען (25 ק"ג בד"כ). כמו כן, תוכלו לשדרג את הכרטיס לכרטיס גמיש יותר – למרות שעמלות השינוי די נמוכות בדרך כלל.

נמל התעופה הבינלאומי של דיסלדורף ממוקם במרחק של כ-7 ק"מ ממרכז העיר. נמל התעופה מורכב משלושה טרמינלים מחוברים ובכולם ניתן למצוא מגוון מסעדות, חנויות ושירותים בסיסיים לנוסע. בנמל התעופה יש 2 תחנות אוטובוס ו-2 תחנות רכבת, מהן ניתן להגיע ליעדים שונים בעיר ולמרחקים ארוכים יותר.

טיסות להמבורג

המבורג, העיר השנייה בגודלה בגרמניה, נמצאת גם היא במרחק של כארבע שעות וארבעים דקות טיסה לגרמניה מתל אביב. גרמניה איירליינס היא היחידה שמפעילה טיסות ישירות להמבורג מתל אביב, עם לוח זמנים שכולל כל שבוע כשתי טיסות להמבורג בימי שני וחמישי. ההמראות בקו זה הן בד"כ בשעות הערב כאשר מדובר על טיסות לגרמניה מתל אביב ובשעות הצהריים כאשר מדובר על טיסות מהמבורג לנתב"ג.

נמל התעופה הבינלאומי של המבורג מורכב משני טרמינלים גדולים. המתחם כולל מגוון של מסעדות, שירותים וחנויות.  אורך הנסיעה ברכבת מנמל התעופה לתחנת הרכבת המרכזית בהמבורג הוא כ25 דקות. הרכבות מגיעות בכל כעשר דקות בשעות הפעילות. תחנת הרכבת נמצאת מול הטרמינלים.

טיסות ישירות לנירנברג

נירנברג היא עיר תוססת שמציעה למטייל תרבות עשירה, מבנים עתיקים, מוזיאונים מעניינים ועוד. היא נמצאת במרחק של כארבע וחצי שעות טיסה לגרמניה מישראל, ומגיעות אליה טיסות ישירות לגרמניה של גרמניה איירליינס בימי שני וחמישי מתל אביב. השירות בטיסות לגרמניה של חברת גרמניה איירליינס, כאמור, כולל הגשת חטיפים ומשקאות בטיסה והכרטיסים כוללים כבודת מטען. טורקיש איירליינס, אייר פראנס ולופטהנזה, בין היתר, הן אפשרויות טובות לטיסות קונקשן לנירנברג.

נמל התעופה הבינלאומי של נירנברג ממוקם במרחק נוח של כ-5 ק"מ ממרכז העיר. קו U2 של הרכבת התחתית מחבר את נמל התעופה עם תחנת הרכבת המרכזית בנסיעה של כ-12 דקות.

טיסות לגרמניה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל