השכרת רכב בחו"ל בברלין

השכרת רכב בברלין – השוואת מחירים ועצות

אם אתם שוקלים השכרת רכב בברלין בירת גרמניה מומלץ להתחיל מכתבה זו המרכזת מנוע השוואת מחירים שיחסוך לכם מאות שקלים, הסברים על נהיגה וחנייה בברלין ועל איזור ה"פליטות הנמוכות" והגבלות הנהיגה שבו, כולל סרטון וידאו המתעד נהיגה בברלין ממבט הנהג ויסייע לכם להתכונן

   דילים לברלין   |   טיולים מאורגנים לברלין   |   טיולים מאורגנים לגרמניה

כדי לאתר את המחירים הזולים ביותר עבור השכרת רכב בברלין מומלץ להשתמש במנוע השוואת המחירים לחברות השכרת רכב בחו"ל המקושר ישירות למחשבים של כל חברת השכרת רכב בברלין הנחשבת אמינה ומפעילה מוקד שרות לקוחות באנגלית. בשדה "ארץ", בחרו את גרמניה. בשדה עיר בחרו את berlin ברלין ואז בשדה "תחנה" בחרו את המיקום הספציפי אליו תרצו להזמין השכרת רכב בברלין מבין האפשרויות השונות הכוללות את שדה התעופה ברלין ושדות התעופה טגל, ברנדנבורג ושונפלד, העיר התחתית של ברלין, איזורים בברלין כמו אלכס, שפנדאו, שטיגליץ, מיטה, ליכטנברג ועוד, תחנת הרכבת הראשית של ברלין ועוד מיקומים. לסיום הזינו את המועדים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בברלין והקליקו על "חפש"

השכרת רכב בברלין – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

טיול בגרמניה – עוד באותו נושא:

טיסות לברלין – השוואת מחירים וביקורת חברות תעופה

מלונות בברלין שמומלצים לחופשה משפחתית עם ילדים

הזמנת כרטיסים לאירועים בברלין – הופעות מוזיקה ומשחקי כדורגל

השכרת רכב בגרמניה – טיפים על נהיגה בגרמניה וחוקי התנועה

eSim ו-Sim לגרמניה – מדריך למטייל

השכרת רכב בברלין – טיפים ומידע חשוב

ברלין מוקפת בכביש טבעת (A10 Berliner Ring) הנמתח עד 30 ק"מ מחוץ לגבולות העיר. הכבישים הבאים (בכיוון השעון) נותנים זכות קדימה לנהגים הנוסעים בכביש הטבעת: A11 ל- Stettinב- Dreieck Schwanebeck, A12 ל- Frankfurt (Oder)/Warsaw at Dreieck Spreeau, A13 לדרזדן/ פראג ב-Kreuz Schönefeld, A9 ללייפציג/ מינכן ב-Dreieck Potsdam, A2 להאנובר/דורטמונד ב- Dreieck Werder, ו-A24 להמבורג ב-Dreieck Havelland.

מכביש הטבעת יוצאים כבישים מהירים המגיעים לעיר: A111 מהקצה הצפון-מערבי ב- Kreuz Oranienburg, A114 מהקצה הצפוני ב- Dreieck Pankow, A113 מהקצה הדרום-מזרחי ה- Schönefelder Kreuz, ו-A115 מהקצה הדרום-מערבי ב- Dreieck Nuthetal. B96 מהצפון והדרום, B2 מצפון-מזרח, B5 ממזרח ומערב, ו-B101 מהדרום הם כבישים בעלי מסלול דו-נתיבי שגם מתחברים לעיר.

בתוך ברלין כביש הטבעת A100 נוטה להיות מאוד עמוס. A100 מקיף את חלקה הצפוני, המערבי והדרומי של העיר, כאשר החלק הצפון-מזרחי אינו קיים.

נהיגה בברלין איננה מומלצת למי שלא בטוח בכישורי הנהיגה שלו, אבל אפשרית, בעיקר כי יש בה רחובות רחבים ותנאי החנייה לא רעים יחסית לערים גדולות באירופה, לפחות ברוב חלקי העיר. ההתמצאות בברלין קלה יותר מאשר ברוב ערי אירופה הגדולות ברגע שמתרגלים למערכת הכבישים. צפו בסרטון הוידאו על נהיגה בברלין ממבט הנהג – הוא יסייע לכם להתכונן לנהיגה לפני חופשה בברלין

יש בברלין מספר כבישי טבעת (שבנויים כמו בצל) ומספר גדול של כבישי רוחב.

יש בברלין גם אזור פליטת גזים נמוכה (Umweltzone) שמכיל את כל האזורים בתוך ה- S Bahn ring. כל רכב שנוסע בתוך האזור הזה נדרש להציג תג "פליטה ירוקה" (Feinstaubplakette) שמעיד על כך שהוא מקזז את זיהום האוויר שלו. ניתן להזמין את המדבקה אונליין.

השכרת רכב בברלין
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל