השכרת רכב - קייפטאון

השכרת רכב בקייפטאון (דרום אפריקה) – המלצות ומחירים

השכרת רכב בקייפטאון היא פיתרון מעולה למעוניינים לתכנן טיול בדרום אפריקה, הנהיגה בעיר ובסביבה נחשבת מאוד נוחה ומחירי השכרת הרכבים בקייפטאון זולים יחסית. בכתבה זו תמצאו טיפים חשובים על נהיגה ותחבורה בקייפטאון וגם מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בקייפטאון ויחסוך לכם מאות שקלים באיתור המחיר הכי זול תוך דקות

כדי למצוא את המחיר הכי זול בין סוכנויות השכרת רכבים בקייפטאון כדאי להשתמש במנוע החיפוש להשכרת רכב בחו"ל אשר נמצא למטה בדף זה. בשדה ארץ, בחרו את דרום אפריקה, ואז בשדה "עיר" את קייפטאון – cape town ואז בשדה "תחנה" ביחרו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב בקייפטאון מתוך רשימת המיקומים הכוללת כמובן אפשרות השכרת רכב בשדה התעופה בקייפטאון ובעוד מיקומים בקייפטאון כמו לופ סטריט, ווטרפרונט, העיר התחתית של קייפטאון ועוד. לסיום, הזינו את התאריכים הספציפיים בהם תירצו להזמין רכב שכור בקייפטאון וליחצו "חפש" כדי לצפות באפשרויות שונות של רכבי השכרת והשוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכבים בקייפטאון

טיול בדרום אפריקה – עוד באותו נושא:

אטרקציות בקייפטאון וטיפים לחופשה עם ילדים

מלונות מומלצים למשפחות בקייפטאון דרום אפריקה

טיסות לדרא"פ – המלצות למטייל והשוואת מחירים

טיסות פנים בדרום אפריקה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסי טיסה

השכרת רכב בדרום אפריקה – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בקייפטאון – טיפים חשובים

השכרת רכב בדרום אפריקה לא יקרה כמו באירופה או מדינות רבות אחרות. הדלק גם זול בהשוואה לאירופה, אבל מעט יותר יקר מאשר בארה״ב. המקומיים יגידו לכם שהנהגים של קייפטאון הם האדיבים ביותר בדרום אפריקה (מלבד נהגי מוניות המיניבוס הבלתי צפויים) ובד״כ נוהגים לאט יותר בהשוואה לערים אחרות.

יש שפע של חברות השכרת רכב בנמל התעופה ובכל העיר. זכרו שהנהיגה בדרום אפריקה היא בצד שמאל של הכביש, משהו שיכול לקחת זמן להתרגל אליו. לפעמים קשה למצוא רכבים עם הילוך אוטומטי בסוכנויות השכרת רכב בקייפטאון, אז כדאי להזמין את הרכב זמן רב מראש אם אתם זקוקים לרכב אוטומטי. כשאתם צריכים לתדלק, שימו לב שבדרום אפריקה עובד תחנת הדלק יעשה זאת עבורכם והנהג לא יוצא מהמכונית, רק מיידע את העובד כמה דלק ואיזה סוג דלק הוא צריך.

לפני השכרת רכב בקייפטאון אולי תרצו לצפות בסרטון המתעד נהיגה בקייפטאון –

האפליקציות להזמנת הסעה כמו Uber ו-Taxify פעילות עכשיו בכל מקום בדרום אפריקה ונחשבות בטוחות ויחסית לא יקרות בסביבות קייפטאון. אם אתם מחליטים לוותר על השכרת רכב בקייפטאון ומחפשים להגיע ליעדים מרוחקים מהעיר, תוכלו לארגן נסיעה מקייפטאון עם נהג האובר (בתוספת עלות). כמו כן, שיתוף רכבים מעניק דרך חסכונית וטובה לנסיעות בקייפטאון, או אפילו כדי להגיע לערים אחרות. Jumpin Rides היא חברת סטארט-אפ שמחברת נהגים עם מושבים ריקים לאנשים הנוסעים לאותו כיוון. יש בקייפטאון גם מספר חברות שמציעות רכבי יוקרה ורכבים עם נהג, שמספקים שירותים כמו הסעה משדה התעופה, הסעה לאירועים וכן מאבטחים.

רוב הכבישים בסביבות קייפטאון במצב מאוד טוב, מה שהופך את הנהיגה בעיר לדבר נוח. עם זאת, היו מודעים לכך שקיימת תופעה רצינית של גניבת רכבים בשעת לילה ואפילו חטיפת רכבים ברמזורים. הסכנה לא גבוהה מאוד כפי שמדווחים בתקשורת, אבל כדאי בכל זאת לנקוט אמצעי זהירות. אנא שאלו את סגל בית המלון או עם מי שמכיר את האזור ובררו היכן בטוח והיכן לא בטוח לנהוג.

הכבישים המהירים בסביבות קייפטאון –

  • N1 עובר מצפון למזרח, עובר את Paarl, Bloemfontein ויוהנסבורג בדרך מקייפטאון להרארה בירת זימבבווה. הכביש טוב גם אם אתם רוצים להגיע לקימברלי (Kimberley) ולדרקנסברג הצפונית (northern Drakensberg).
  • N2 עובר לאורך החוף המזרחי לעבר Garden Route, George ופורט אליזבת (Port Elizabeth) במזרח קייפ (Eastern Cape), דרך ה-Wild Coast עד דרבן (Durban) וסווזילנד (Swaziland). שימו לב ש-N2 הוא כביש אגרה שעובר דרך הפארק הלאומי ציציקמה (Tsitsikamma National Park).
  • N7 נוסע צפונה לאורך החוף המערבי לעיר הצפונית של קייפ ספרינגבוק (Springbok) ולנמיביה. כמו כן, כביש זה מגיע לאפינגטון (Upington) ולפארק Kgalagadi Transfrontier.

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל