השכרת רכב בקוסובו

השכרת רכב בקוסובו – השוואת מחירים ומידע

השכרת רכב בקוסובו ונהיגה בקוסובו – המדריך המלא: ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לפני תיכנון טיול בקוסובו עם מכונית – מנוע השוואת מחירים משוכלל שיאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר מכל חברת השכרת רכב בקוסובו, טיפים לנהיגה בקוסובו (כולל סרטון וידאו), מידע חשוב על השכרת רכב בקוסובו וביטוח רכב ועוד

קוסובו שבלב מדינות הבלקן, היא מדינה הררית יפהפייה ויעד נהדר לחופשה משפחתית. אם אתם מתכננים חופשה בקוסובו, כדאי לשקול השכרת רכב. השכרת רכב בקוסובו, מדינה קטנה בה מרחקי הנסיעה קצרים יחסית, תהפוך את הטיול לעצמאי הרבה יותר – תוכלו ליהנות מהנוף ההררי הקסום, לעצור בדרך, ולהחליט בדיוק לאן אתם רוצים להגיע ומתי. השכרת רכב בקוסובו יכולה גם לחסוך לכם כסף: רכב סטנדרטי קטן, לפי החיפוש שלנו, יכול לעלות כ21.6 אירו ליום ואפילו פחות אם תקופת ההשכרה ארוכה יותר. כדאי להשתמש במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם כדי לאתר את המחירים הכי זולים בין חברות השכרת הרכב –

הנה כמה טיפים שאספנו על נהיגה בקוסובו:

– בקוסובו נוהגים בצד ימין.

– בשביל השכרת רכב בקוסובו, הנהג צריך להיות לפחות בן 21 עם רישיון בן שנה לפחות. עם זאת, יתכן שיהיו סוגי רכב בהן הדרישות שונות.

– חובה על כל הנוסעים לחגור חגורות בטיחות, וכמובן שיש איסור להשתמש בפלאפון נייד במהלך הנסיעה.

– נהגים זרים צריכים כמובן לרכוש ביטוח. ניתן לחסוך כסף רב אם תעשו זאת באמצעות רכישת ביטוח רכב בחו"ל ישירות מחברת ביטוח. מומלץ לרכוש רישיון רכב בינלאומי. במהלך הנהיגה עליכם לשאת איתכם את רישיון הנהיגה, מסמכי הרכב והביטוח.

– ילדים מתחת לגיל 12 צריכים לשבת במושב האחורי וילדים מתחת לגיל 5 צריכים לשבת במושב בטיחות מתאים.

קוסובו היא מדינה קטנה כך שהנסיעות בתוך המדינה לא יהיו ארוכות מדי.

אם אתם מתכננים טיול במדינות הבלקן עם מכונית שכורה שכולל יציאה מקוסובו או מעבר בקוסובו, מומלץ מאוד ליצור קשר עם חברת השכרת הרכב מראש כדי לבדוק שהם מאשרים מעבר גבול מקוסובו או לקוסובו עם מכונית שכורה.

לפני השכרת רכב בקוסובו אולי תרצו לצפות בסרטון המתעד השכרת רכב בקוסובו –

איך משכירים רכב בקוסובו?

כדי למצוא דיל טוב להשכרת רכב בקוסובו, כדאי לערוך השוואת מחירים בין מספר חברות להשכרת רכב ולבדוק היטב מה כל הצעה כוללת, החל מהביטוח ועד לסוג תיבת ההילוכים.

הדרך המועדפת עלינו למצוא מחיר זול להשכרת רכב בקוסובו היא בעזרת השוואת המחירים החכמה של רנטלקארס (המופיעה למעלה בדף זה). לא רק שתוכלו למצוא מחיר זול במהירות ובקלות, האתר משמש גם כמתווך בין חברת השכרת הרכב לשוכר הרכב ומאפשר לבצע הזמנה מהירה דרך האתר ולקבל את כל הפרטים כמו גם את שובר ההזמנה באופן נוח.

כדי למצוא השכרת רכב זולה בקוסובו בעזרת רנטלקארס, הזינו את תחנת ההשכרה והתאריכים בתיבת החיפוש של האתר (הוספנו תיבת חיפוש בעמוד זה לנוחיותכם – אפילו לא צריך לעשות גוגל).

לאחר לחיצה על חיפוש, יופיעו בפניכם מגוון אפשרויות לרכבים להשכרה בקוסובו, ממגוון חברות להשכרת רכב הפועלות באיזור שבחרתם: החל מחברות בינלאומיות כמו סיקסט, אלאמו ויורופקאר ועד לחברות מקומיות.

כעת תוכלו לסנן את התוצאות:

בצד ימין לחצו על חיפוש וסינון כדי לשנות את התאריכים או לסנן את התוצאות לפי דירוגי חברות ההשכרה, פרטי הרכב הטכניים (סוג תיבת ההילוכים למשל), חברת השכרת הרכב ועוד. בחלק העליון של העמוד תוכלו לסנן את התוצאות לפי סוג הרכב, אם יש לכם צורך בסוג רכב מסוים. תוכלו לבחור בדרך כלל בין רכב קטן, משפחתי, גדול, סטיישן, פרימיום, מיני וואן, ג'יפ ועוד בהתאם לזמינות.

לפני שאתם בוחרים בהשכרת רכב, כדאי לזכור כמה פרטים חשובים שמומלץ לשים לב אליהם ומופיעים תמיד בשלב החיפוש לצד כל הצעה:

-סוג תיבת ההילוכים. השכרת רכב עם תיבת הילוכים ידנית בדרך כלל תהיה זולה יותר לעומת המקבילה האוטומטית שלה, אך אם אתם מעדיפים תיבת הילוכים אוטומטית כדאי לסנן את התוצאות כדי שלא תצטרכו לעבור על הצעות לא רלוונטיות.

-הביטוחים הכלולים במחיר. הביטוח להשכרת רכב הכלול במחיר יהיה מצוין לצד המחיר בהצעה הרלוונטית. לרוב, ביטוח הבסיס כלול במחיר בהשכרות רכב בקוסובו, אך כדאי לוודא שכל הביטוחים הדרושים לכם כלולים בהצעת המחיר (את תנאי ההשכרה המלאים תוכלו למצוא בלחיצה על "תנאי ההשכרה של…" מתחת לתמונה של הרכב). אם הביטוח הדרוש לכם או ביטוח הבסיס הנדרש על ידי הרשויות לא כלול במחיר, תאלצו לשלם עליו בדלפק או לפנות לחברת ביטוח ולהוסיף ביטוח בתשלום נוסף.

-אם אתם מעוניינים בהשכרת רכב בשדה התעופה בקוסובו, כדאי לבדוק אם הדלפק של חברת השכרת הרכב נמצא בטרמינל או מחוץ לטרמינל והאם הנציג ימתין לכם בשדה. פרט זה כתוב מתחת לתמונת הרכב.

-לכמה נוסעים הרכב מתאים ולכמה מזוודות? עוד פרט שכדאי לבדוק כדי לדעת אם חלל הרכב מתאים לגודל הקבוצה ולכבודה שלכם. פרט זה מצוין לצד תמונת הרכב בהצעת המחיר בשלב החיפוש.

-שימו לב שאם מדובר בנהג צעיר, לרוב, חברת השכרת הרכב תחייב את הלקוח בעמלת נהג צעיר, בנוסף למחיר השכרת הרכב הכולל. העמלה לרוב מפורטת מתחת למחיר באתר רנטלקארס. כדאי לבדוק עם חברת השכרת הרכב אם צפוי חיוב נוסף במקרה של השכרת רכב לנהג צעיר.

השוואת מחירים להשכרת רכב בקוסובו 

ערכנו מספר השוואות מחירים (נעזרנו בהשוואת המחירים של אתר רנטלקארס) כדי לבדוק מהם המחירים אליהם ניתן לצפות בהשכרת רכב בפרישטינה, בירת קוסובו. שימו לב שהמחירים והתנאים עלולים להשתנות בהתאם לזמינות ולמועד. את השוואת המחירים בכתבה ערכנו עבור תחילת אוקטובר, והמחירים המוצגים הם לפי מטבע האירו.

השכרת רכב קטן בקוסובו

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב קטן בפרישטינה, קיבלנו את המחיר הכי זול עבור השכרת טויוטה אייגו מחברת שלמה סיקסט בסניף שדה התעופה של פרישטינה. שימו לב שזהו רכב עם תיבת הילוכים ידנית, ומקום לשתי מזוודות קטנות וחמישה נוסעים. המחיר שקיבלנו משלמה סיקסט הוא 21.6 אירו להשכרת הרכב ליום אחד.

השכרת רכב סטיישן בקוסובו

את המחיר הכי זול להשכרת רכב סטיישן בפרישטינה קיבלנו מחברת שלמה סיקסט בסניף שלה בשדה התעופה, עבור השכרת אאודי A4 אסטייט בעלות של 70.14 אירו ליום. הרכב מתאים לחמישה נוסעים ושלוש מזוודות גדולות, ותיבת ההילוכים שלו היא אוטומטית.

השכרת ג'יפ בקוסובו

בהשוואת המחירים שערכנו עבור השכרת ג'יפ בפרישטינה, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת שלמה סיקסט עבור מיצובישי ASX עם תיבת הילוכים ידנית שמתאים לחמישה נוסעים ושלוש מזוודות גדולות, בעלות של 53.63 אירו ליום מסניף החברה בשדה התעופה.

השכרת מיני וואן בקוסובו

ערכנו השוואת מחירים נוספת, הפעם עבור השכרת מיני וואן בקוסובו (פרישטינה). את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן בפרישטינה קיבלנו מחברת שלמה סיקסט, עבור סיטרואן ג'אמפי בעלות של 67.12 אירו ליום. רכב זה מתאים לתשעה נוסעים וארבע מזוודות גדולות, ותיבת ההילוכים שלו היא ידנית.

השכרת רכב בקוסובו לשבוע

מחיר השכרת רכב בקוסובו יהיה לרוב משתלם יותר ככל שתקופת השכרת הרכב ארוכה יותר. כדאי לערוך השוואת מחירים נוספת, מלבד התאריכים הרצויים, לתקופה ארוכה מעט יותר ולבדוק אם זו משתלמת יותר

את המחיר הכי זול להשכרת רכב לשבוע בקוסובו (פרישטינה) קיבלנו מחברת סרפרייס (surprice) עבור פיאט פנדה לחמישה נוסעים (תיבת הילוכים ידנית), בעלות של 99.59 אירו לשבעה ימים. כלומר, 14.22 אירו ליום בלבד. בהשכרת אותו הרכב ליום אחד, לעומת זאת, המחיר יהיה 24.7 אירו.

השכרת רכב לחודש בקוסובו

בהשכרת רכב לחודש בקוסובו המחיר היומי יהיה משתלם אפילו יותר. בהשוואת המחירים שערכנו להשכרת רכב בקוסובו לחודש (30 ימים בפרישטינה),  קיבלנו מחיר זול במיוחד מחברת סיקסט בהשכרת טויוטה אייגו (רכב לחמישה נוסעים עם תיבת הילוכים ידנית) בעלות של 373.77 אירו בלבד. כלומר, 12.4 אירו ליום. בהשכרת אותו הרכב מסיקסט ליום אחד, העלות היא 21.6 אירו.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל