השכרת רכב בטורנטו מידע חשוב

השכרת רכב בטורונטו – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בטורונטו (העיר הגדולה ביותר בקנדה) – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בטורונטו ויחסוך לכם מאות שקלים באמצעות איתור המחירים הכי זולים. וגם: המלצות לנהג על נהיגה בטורונטו ומידע חשוב כולל הסברים על כבישי אגרה ו"כבישים חסומים" האופיינים לטורונטו וסרטון וידאו המדגים נהיגה בטורונטו שיסייע לכם להתכונן

כדי לבצע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בטורונטו ולאתר את המחירים הכי זולים (עבור מגוון דגמי מכוניות) השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל שבדף זה: בשדה ארץ ביחרו את קנדה ובשדה עיר את toronto, on – טורונטו, אונטריו – ואז בשדה תחנה ביחרו את המיקום הספציפי אליו תרצו להזמין השכרת רכב בטורונטו מתוך רשימת המיקומים בהם פועלים סניפים של חברות השכרת רכבים בטורונטו הכוללים כמובן את שדה התעופה של טורונטו ומיקומים נוספים בעיר כמו רחוב ביי, נמל המעבורות של טורונטו, תחנת הרכבת של טורונטו המקשרת אל יעדים ברחבי קנדה, העיר התחתית של טורונטו, יוניון סטיישן, דנפורת' אווניו ועוד. לסיום הכניסו את התאריכים בהם אתם מתכוונים להזמין השכרת רכב בטורונטו ולחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בטורונטו

השכרת רכב בטורונטו  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


טיול בקנדה – עוד באותו נושא:

טורונטו – אטרקציות מומלצות וטיפים למשפחות עם ילדים

בתי מלון מומלצים בטורונטו למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בקנדה – נהיגה בקנדה וחוקי התנועה

קנדה עם ילדים – המדריך לטיולי משפחות

נהיגה בטורונטו – המלצות וטיפים לנהג

בקנדה נוהגים בצד ימין של הכביש, כמו בישראל.

מאחר שטורונטו היא עיר מאוד גדולה, שאזורים רבים בה אינם משורתים בצורה מספקת ע"י תחבורה ציבורית, השכרת רכב בטורונטו היא האפשרות העדיפה עבור תיירים המתכננים חופשה בטורונטו כאמצעי להגיע ליעדים שונים באזור הרבתי של העיר (GTA).

מערכת הכבישים של טורונטו (למעט כביש 407ETR) סובלת מפקקי תנועה כמעט בכל שעות היום, 7 ימים בשבוע, ועומסי תנועה כבדים מתרחשים בשעות השיא (בערך 6:30 בבוקר עד עשר ו-15:00-20:00 בימי שני עד שישי). אפילו הכביש המהיר 401, בעל 9 הנתיבים לכל כיוון (מה שהופך אותו לכביש המהיר השני בגודלו בעולם, אחרי Katy Freeway בטקסס), הנמצא יותר מ-10 ק"מ צפונית לאזור הדאונטאון העמוס של טורונטו, סובל מעומסים מחוץ לשעות השיא ופקוק כמו כל כביש מהיר אחר.

אם אתם לא מכירים את שיטת הנהיגה בכבישי האקספרס בקנדה, עדיף להישאר בכבישים המקומיים. נסו להימנע מנהיגה בטורונטו בשעות השיא והימנעו מנהיגה בתנאי מזג אוויר קיצוניים. מידע לגבי מצב התנועה בטורונטו זמין בגוגל מפות (maps.google.ca: הקליקו על כפתור Traffic), בתחנת הרדיו 680 News (AM, יש עדכוני תנועה כל 10 דקות בזמנים מדוייקים, בדקות: 01:, ,:11 ,:21 ,:31 , :41  :51 של כל שעה) וגם בערוץ הטלוויזיה CP24.

כביש  ETR 407 כמעט לעולם לא עמוס, אבל נחשב לכביש אגרה מאוד יקר. כמו כן, מומלץ לשכור טרנספונדר (משדר) מיוחד לתשלום האגרה בכביש הזה אם אתם מתכננים השכרת רכב בטורונטו לזמן ממושך ומתכוונים להשתמש בכביש זה בתכיפות מאחר שזה זול יותר מהאגרות שיישלחו אליכם ללא טרנספונדר.

לפני חופשה בטורונטו עם רכב שכור כדאי לצפות בסרטון אשר מתעד נהיגה בטורונטו ויסייע לכם להתכונן

הכבישים העיקריים המובילים אל טורונטו הם: QEW, ה-404, ה-401, ה-400 וה-427. בשל היותה העיר הגדולה ביותר בקנדה, קל למצוא שילוט המורה לנהגים כיצד להגיע אליה. היו מוכנים להתמודד עם פקקים כבדים בכבישים הנכנסים לאזור הדאונטאון ובכניסה לעיר בתום סופי השבוע או יום חג. באזור הדאונטאון המרכזי צפו להמון הגבלות פנייה בשל רחובות חד-סטריים, בעיקר בפנייה מכביש ראשי לכביש ראשי (לדוגמה: מרחוב יאנג (Yonge) לרחוב דנדס (Dundas)).

הרחובות הראשיים בטורונטו בנויים בצורה רשתית, מה שהופך את ההתמצאות בעיר באמצעות רכב לקלה. ההגעה מנקודה אחת לשנייה בעיר יכולה להתבצע באמצעות מספר מינימלי של פניות. החנייה באזור הדאונטאון יכולה להיות יקרה וקשה להשגה, אבל בשאר חלקי טורונטו החנייה זולה יותר ויותר זמינה.

כבישים חסומים

לעתים קרובות, כבישים ברחבי טורונטו (כולל צירים מרכזיים כמו הגארדינר (Gardiner Expressway), דון ואלי (Don Valley Parkway) ולייק שור בולבארד (Lake Shore Boulevard) סגורים לתנועה בסופי השבוע בשל עבודות בנייה, או בזמן שאירועים מיוחדים מתקיימים בעיר. סגירת כבישים כזו גורמת לבעיות תנועה מרכזיות גם בכבישים אחרים ברחבי טורונטו. מדי שנה מתקיים בטורונטו מרתון Ride for Heart שבו הן הדון ואלי והן הגארדינר נסגרים ביום ראשון בבוקר בסוף מאי או תחילת יוני ויוצרים עומסי תנועה כבדים באזור, כולל ברחובות מקבילים.

פעמיים בשנה מתקיימים שני מרתונים מרכזיים ביום ראשון היוצרים עומסי תנועה כבדים וחסימת כבישים. אלה הם ה-Honda Indy שבמהלכו נסגרים לתנועה לייק שור בולבארד, ליד מרכז הירידים (Exhibition Place), מצעד הגאווה, מצעד סנטה קלאוס (Santa Claus Parade), תהלוכת הקדוש פטריק (St. Patrick's Day Parade) ועוד מספר גדול של אירועים המתקיימים כמעט בכל סופ"ש בין מרץ לנובמבר. בנוסף, מדי שנה ה-DVP (דון ואלי), הגארדינר ו-Allen Road נסגרים לתנועה במהלך סופי שבוע מסויימים לצורך עבודות תשתית.

השכרת רכב בטורונטו
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל