השכרת רכב בבורגס בבולגריה

השכרת רכב בבורגס בולגריה – השוואת מחירים ומידע

השכרת רכב בבורגס בולגריה – כל מה שרצית לדעת: מנוע השוואת המחירים שיחסוך לכם מאות שקלים, הסבר וידאו על נהיגה בבורגס וטיפים חשובים על ה"אותיות הקטנות" של חברות השכרת הרכב והעמלות הנסתרות של דמי דלק, נהיגת חורף, השכרת רכב בשיטת לואו קוסט ועוד "טריקים" אופיינים של חברות השכרת הרכבים

     הזמנת דילים לבורגס        |        טיולים מאורגנים לבולגריה

השכרת רכב בבורגס בולגריה יכולה להיות מאוד זולה – השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל אשר יבצע עבורכם תוך שניות השוואת מחירי השכרת רכב בבורגס. בשדה ארץ ביחרו את בולגריה ובשדה עיר את bourgas בורגס. בשדה תחנה, ביחרו את המיקום הספציפי אליו אתם מעדיפים להזמין השכרת רכב בבורגס מתוך רשימת המיקומים הכוללת את שדה התעופה של בורגס את העיר התחתית של בורגס, הזינו את המועדים בהם אתם מתכננים להזמין השכרת רכב בבורגס וליחצו "חפש" כדי לצפות בהשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בבורגס הנחשבות אמינות ומציעות שירות לקוחות באנגלית (על מיגוון דגמי מכוניות)

השכרת רכב בבורגס  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בבורגס בולגריה – עוד באותו נושא:

בורגס – 15 בתי מלון מומלצים למשפחות

טיסות לבורגס – השוואת מחירים ומידע חיוני

השכרת רכב בבורגס בולגריה – השוואת מחירים ומידע

הזמנת הסעות בבורגס ותחבורה ציבורית

קניית לב בולגרי (המטבע של בולגריה) בנתב"ג

תחבורה בבולגריה – מידע והמלצות למטייל

eSIM ו-SIM לבולגריה – מידע חשוב וטיפים לתקשורת יעילה ומשתלמת

השכרת רכב בבורגס בולגריה – המלצות וטיפים

לפני שאתם מזמינים השכרת רכב בבורגס מומלץ מאוד לבדוק אם המחיר המפורסם אונליין הוא המחיר הסופי. תעריפים נוספים שיכולים להתווסף למחיר ההשכרה הרכב הם סוגי ביטוח נוספים, עמלת דלק שלפעמים מאוד גבוהה ולא הוגנת (אם לא תמלאו מיכל עד הסוף לפני החזרת המכונית לחברת השכרת הרכב בבורגס תחוייבו גם במחירי דלק גבוהים וגם בעמלת דלק מופקעת), עמלות חורף, עמלת נמל תעופה (תקפות רק למי שמזמין השכרת רכב בשדה התעופה של בורגס ולא בעיר עצמה), תוספת מושב פעוטות/ילדים למשפחות שמגיעות אל בורגס עם ילדים, עמלה לטיפול מחוץ לשעות העבודה, דמי חנייה, דמי איסוף מאוחרים ועוד.

יש חברות השכרת רכב בבורגס שמציעות מה שמוגדר כ"רכבים חסכוניים" (LOW COST). מדובר בחברות שידועות במכוניות ישנות, עמלות נסתרות או תוספות ביטוח "מפתיעות" שתצטרכו לשלם בדלפק ההשכרה, עמלות דלק לא הוגנות וכדומה.

רבות מבין חברות השכרת הרכב בבורגס מפרסמות שהמחיר כולל ביטוח רכב מלא, אבל למעשה הביטוח יקר מאוד כי ההשתתפות של הלקוח במקרה של תאונה גבוהה מאוד. הרבה פעמים לקוחות מופתעים בדלפק ההשכרה כשהם מגלים שעליהם לשלם מחיר נוסף עבור כל יום השכרה על מנת לקבל את הביטוח המלא האמיתי, שאיננו כולל תוספת השתתפות עצמית גבוהה מצד הנהג, כי הם מניחים ש"ביטוח מלא" אומר שאין שום תוספת מצד הנהג במקרה של נזק – אבל זה לא כך.

אם אין לכם ניסיון נהיגה בבולגריה, לפני הזמנת השכרת רכב בבורגס כדאי לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בבורגס, אשר יסייע לכם להתכונן:

ישנם שלושה סוגים של "דמי דלק" אשר חברות השכרת רכב בבורגס יכולות לגבות:

מיכל מלא – זוהי הדרך ההוגנת והמשתלמת ביותר לשלם עבור הדלק של השכרת רכב בבורגס – לקבל ולהחזיר את הרכב עם מיכל דלק מלא.

חצי-מלא – זאת שיטה "טריקית" כי למעשה, צריך להחזיר את הרכב לחברת ההשכרה עם אותה כמות דלק שהיתה במיכל בעת קבלת האוטו. אם תחזירו את הרכב אם פחות דלק, תחוייבו ב"דמי דלק" מופקעים ולא הגונים לחלוטין, אבל בתחנת הדלק הרי מאוד בעייתי למלא בדיוק חצי מיכל, כך שברוב המקרים, תחזירו את הרכב לחברת ההשכרה עם יותר דלק מחצי מיכל – וככה בעצם תשלמו יותר.

מיכל ריק – היא השיטה הכי פחות הוגנת כי עליכם למלא את המיכל, אבל תמיד יצא שבסוף תחזירו את הרכב לחברת ההשכרה עם יותר דלק במיכל ולא תגיעו לשם בדיוק עם מיכל ריק.

בחורף, חברות השכרת רכב רבות בבורגס "מפתיעות" את לקוחותיהן בתוספת מחיר מיוחדת של השכרת רכב בחורף, כדי לאבזר את הרכב בצמיגי חורף הדרושים לנהיגה בשלג. אם אתם מתכננים חופשה בבורגס בחורף בררו בחברת השכרת הרכב לפני ההזמנה אם הרכב מאובזר בצמיגי חורף כנדרש, ואם יש או אין תוספת מחיר על כך.

השכרת רכב בבורגס
דירוג הגולשים 3 (2 הצבעות)
Sending

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל