מידע על השכרת רכב בגנואה

גנואה איטליה – השוואת מחירי השכרת רכב

השכרת רכב בגנואה איטליה – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד שיאתר עבורכם תוך שניות את המחירים הזולים ביותר עבור השכרת רכב בגנואה ומידע חשוב למטייל על נהיגה בגנואה ועל חנייה בגנואה (כולל סרטון וידאו המתעד נהיגה בגנואה שיסייע לכם להתכונן)

הזמנת דילים לגנואה | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

כדי למצוא את המחירים הכי זולים עבר השכרת רכב בגנואה שבאיטליה השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל אשר יאתר עבורכם תוך שניות את המחירים הזולים ביותר עבור מיגוון כלי רכב, בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בגנואה אשר נחשבת אמינה ומספקת שירות לקוחות באנגלית. כדי להשתמש במנוע השוואת המחירים מלאו את הטופס הקצר שלמטה – בשדה ארץ בחרו כמובן את איטליה ואז בשדה עיר בחרו את genoa גנואה ולאחר מכן בשדה תחנה בחרו את המיקום המדויק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בגנואה מבין מיקומי הסניפים של חברות השכרת רכב בגנואה אשר כוללים את שדה התעופה של גנואה, העיר התחתית של גנואה ועוד מיקומים מרכזיים בגנואה כמו ויה לואיג'י פריני, קורסו סרדגנה ועוד. לסיום הזינו את התאריכים בהם אתם מתכננים להזמין השכרת רכב בגנואה ולחצו "חפש".

השכרת רכב בגנואה – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בגנואה – עוד כתבות באותו נושא:

מלונות מומלצים בגנואה למשפחות עם ילדים

טיסות לגנואה – ביקורת חברות תעופה ואיתור טיסות זולות לגנואה

טיסות פנים באיטליה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסי טיסה

eSIM ו-SIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

תושבי גנואה בד"כ טוענים שנהיגה בגנואה היא רק קצת יותר מהירה מתחבורה ציבורית (למעט פקקי התנועה בשעות השיא) – אבל ברגע שהגעתם ליעדכם, תיאלצו להתמודד עם התיסכול של חיפוש אחר מקומות חנייה שכמעט לא קיימים. זה לא מקרי שרוב תושבי גנואה מעדיפים להשתמש בקטנועים במקום במכוניות – אפילו מציאת מקום חנייה עם קטנוע הפכה לדבר קשה. כמובן, אם אתם מתכוונים לצאת מגנואה לטיול באיטליה או בסביבת גנואה, השכרת רכב בגנואה היא פיתרון יעיל ומומלץ, בעיקר אם אתם מגיעים אל גנואה עם ילדים.

כל האטרקציות התיירותיות בתוך מרכז גנואה הן במרחק הליכה או שהגישה אליהם קלה באמצעות תחבורה ציבורית, לכן אין צורך להשתמש ברכב בתוך מרכז גנואה. אם למרות זאת החלטתם לנהוג אל תוך גנואה, על תסמכו על חנייה ברחוב (ממילא החנייה ברחוב כרוכה בתשלום), אלא פנו ישירות לחניון וקוו שלא כולם מלאים. אם אתם חושבים לנהוג לחוף הים ביום סוף שבוע נאה בתוך גנואה או בעיירה אחרת לאורך החוף, תשכחו מזה. מציאת מקום חנייה במרחק הליכה לחוף היא מאוד נדירה. השתמשו במקום זאת בתחבורה ציבורית.

צפו בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בגנואה – הוא יסייע לכם להתכונן לפני חופשה בגנואה

כשאתם מגיעים לגנואה מכיוון מילאנו, הגישה היא דרך כביש A7-E62  (בערך 145 ק"מ). אבל היו מודעים לכך שהחלק האחרון, מסרוואל (Serravalle) לגנואה מאוד מעוקל, מה שיגרום לכם לתהות אם אתם עדיין על הכביש או שבטעות עשיתם פנייה שגויה.

מומלץ לקחת מסלול אלטרנטיבי – לרדת בכביש A7  בסטייה ליד טורטונה (Tortona) ולפנות לכיוון  A26/A7, לחלוף על פני גנואה (Genova), ונטימיגליה (Ventimiglia), סבונה (Savona) ו-Voltri, מה שהופך את הטיול לארוך יותר (מעל 20 ק"מ) אבל זו נסיעה הרבה יותר בטוחה ויותר נוחה, אלא אם כן אתם רוצים לפלפל את המסע שלכם ולראות איך חלק מהאיטלקים נוהגים! הנתיב הפונה לכיוון צפון פחות מעוקל.

בנסיעה מטורינו (Turin), תוכלו להגיע בכביש A6/E717  לכיוון סבונה (137 ק"מ) ומשם להגיע לגנואה דרך כביש החוף A10 המתעקל (עוד 45 ק"מ) או לעקוב אחר השלטים המורים על Genova Piacenza המופיעים בכביש הטבעת לכיוון דרום. האופציה השנייה קצרה יותר (170 ק"מ סה"כ), אבל יש פחות תצפיות נוף מכאן.

בנסיעה לגנואה מהריווירה הצרפתית, פשוט עקבו אחר כביש A10 ותהנו מהנוף (כ-160 ק"מ מגבול צרפת). אם אתם מתפתים להימנע מכבישי האגרה, היו מודעים לכך שהנסיעה בכביש זה ארוכה פי 3 או אפילו 4, אך הנופים הרבה יותר מושכים.

בנסיעה מכיוון טוסקנה (Tuscany), תוכלו לעלות על כביש A12 מרוסיניאנו (Rosignano) לגנואה. רק שימו לב שעליכם לשאת עימכם ברכב שלשלאות שלג לקטע שבין שערי קארודאנו (Carrodano) לססטרי לבנטה (Sestri Levante) בין 1 בנובמבר ל-31 במרץ, גם אם השלג אינו מהווה מקור לבעיות לעתים תכופות.

גנואה - השכרה רכב
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל