גנואה איטליה – 10 מלונות מומלצים למשפחות

אם אתם מתכוונים להגיע אל גנואה – אחת מפנינות התיירות של איטליה – לחופשה משפחתית עם ילדים, כדאי להשקיע מאמץ בבחירת מלון מומלץ בגנואה למשפחות עם ילדים. יש שפע של מלונות בגנואה אך רבים מהם מתמקדים באירוח זוגות או אנשי עסקים (ולא כולם מומלצים). בכתבה זו ריכזנו עבורכם מלונות מומלצים בגנואה למשפחות עם ילדים

כל בתי המלון בגנואה שבאיטליה המופיעים במאמר זה זכו לציונים גבוהים במיוחד בדירוגי מלונות מומלצים בגנואה למשפחות עם ילדים המופיעים באינטרנט ומתבססים על המלצות של משפחות ששהו בבתי מלון בגנואה במסגרת חופשה משפחתית עם ילדים. כאן תמצאו מלונות בגנואה שמקבלים המלצות מעולות ומציעים יותר למשפחות – החל מחדרים מרווחים ותפריטי ילדים ועד גני שעשועים וחדרי משחקים.

חופשה בגנואה – עוד כתבות באותו נושא:

טיסות לגנואה איטליה – איתור טיסות זולות, השוואת מחירים וחברות תעופה

השכרת רכב באיטליה – השוואת מחירים, טיפים ומבצעים

טיסות פנים באיטליה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסי טיסה

eSIM ו-SIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

10 מלונות מומלצים בגנואה למשפחות עם ילדים


מלון קונטיננטל גנואה Hotel Continental Genova 

קונטיננטל גנואה, מלון מומלץ בגנואה בדרגת 4 כוכבים מול תחנת הרכבת של גנואה Genova Principe, שוכן בבניין משוחזר מסוג ארט נובו, המשקיף אל נמל גנואה. חדרי המלון אלגנטיים, מרוצפים פרקט וכוללים אינטרנט אלחוטי חופשי ומזנון ארוחת בוקר מרשים, הכולל קרואסונים פריכים ופירות טריים.

מסעדת Tralalero פתוחה לארוחות ערב וצהריים ומגישה מנות בינלאומיות ואיטלקיות. בעונת הקיץ, יכולים האורחים לאכול על הטרסה של המלון בחוץ, הטובלת בשפע צמחייה.

חדר המלון ממוזגים וכוללים ערוצי טלוויזיה בלוויין. כל חדר כולל חדר רחצה משובץ אריחים ובו ערכת מוצרי טיפול ומייבש שיער. בחלק מהחדרים ישנו אמבט ספא, וחלקם משקיפים אל פיאצה אקווה-וורדה (Piazza Acquaverde).

המלון מקושר היטב למערך התחבורה הציבורית בגנואה, וממנה אל רחבי איטליה. קווים שונים של אוטובוס ומטרו עוברים ועוצרים בתחנה המרכזית שבסמוך. שדה התעופה של גנואה, כריסטופורו קולומבו ממוקם 15 דקות נסיעה משם במונית. המיקום המרכזי והחדרים המפנקים מקנים לבית המלון ביקורות מפרגנות ברשימות מלונות מומלצים בגנואה למשפחות עם ילדים המתפרסמות באינטרנט.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון גראנד סאבויה Grand Hotel Savoia 

גראנד סבויה, מלון בגנואה בדרגת 5 כוכבים, ממוקם ליד תחנת רכבת Piazza Principe – צעדים ספורים מאקווריום גנואה, אחת האטרקציות המרכזיות למשפחות המגיעות אל גנואה עם ילדים. מלבד טרקלין ובר קוקטיילים יש במלון גם גן פרטי הכולל מתקני שעשועים מיוחדים לילדים ו"ספינת פיראטים". באופן טיבעי, בית המלון מקבל ציונים מעולים בדירוגי מלונות מומלצים בגנואה למשפחות עם ילדים.

הסוויטות והחדרים כוללים אינטרנט אלחוטי חופשי, בקבוק מים מינראליים על חשבון המלון וטלוויזיה משוכללת עם ערוצי לוויין.

המלון כולל מרכז בריאות וכושר צנוע, La Spiaggia Segreta, ובו מקלחות ארומתרפיה, אמבט עיסוי גדול וסאונה. 2 אמבטי עיסוי ממוקמים על הטראסה. מסעדת Salgari מגישה מנות איטלקיות וליגוריות (של חבל ליגוריה באיטליה).

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון צ'יט בריטניה Cit Hotel Britannia

צ'יט בריטניה, מלון מומלץ בגנואה בדרגת 3 כוכבים ממוקם באזור ההיסטורי של גנואה. כאן גם הילדים יכולים ליהנות: חדר משחקים ייעודי לילדים, ו"קרקס" מיוחד לתינוקות בגיל עד חצי שנה זמינים לשמחתן של המשפחות. מדובר על מלון ידידותי למשפחות המקבל ציונים גבוהים בכל דירוג מלונות מומלצים בגנואה למשפחות עם ילדים.

המלון ממוקם צעדים מעטים מתחנת הרכבת Genoa Piazza Principe ומספינות השיט. האקווריום המפורסם של גנואה נמצא במרחק הליכה מהמלון, כמו גם ארמון פאלאצו ריאלה, ארמון פאלאצו קודאלה, הנמל העתיק, תיאטראות חשובים ומרכז הקונגרסים. בכלל החדרים יש חדר רחצה צמוד ותהליך הניקיון המוקפד כולל חיטוי באוזון.

שטחי המלון המשותפים שופצו לאחרונה בעיצוב בצבעים ניטראליים וריהוט מודרני. המלון כולל מכון כושר, אמבט עיסוי וסאונה, מזנון חטיפים ומסעדה.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


בסט ווסטרן הוטל מודרנו ורדי Best Western Hotel Moderno Verdi 

בסט ווסטרן הוטל מודרנו ורדי, בית מלון בגנואה בדרגת 4 כוכבים, ממוקם 100 מטרים מתחנת רכבת גנואה בריניולה, בו ניתן למצוא חללי פנים אופנתיים במבנה ארט נובו. מדי בוקר מוגשת ארוחת בוקר נדיבה במזנון.

בכל חדר טלוויזיית LCD עם ערוצי כבלים, מיני בר חופשי ואינטרנט אלחוטי חופשי.

מסעדת המלון מתמחה בהכנת מנות ליגוריות ואיטלקיות. הארוחות מוגשות לצד יינות איטלקיים וזרים.

10 דקות הליכה מהמלון נמצא ארמון הדוג'ה ואילו אקווריום גנואה ממוקם 20 דקות הליכה ממנו. המיקום המעולה יחסית אל מלונות בגנואה מקנה למלון מקומות מכובדים בדירוגי מלונות מומלצים בגנואה למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון הולידיי אין גנואה סיטי Holiday Inn Genoa City 

הולידיי אין גנואה סיטי, בית מלון מומלץ בגנואה ברמת 4 כוכבים, שוכן בסמוך למסוף המעבורות והשיט של גנואה וכולל שירות ברמה גבוהה וחדרים מודרניים ואלגנטיים ובהם טלוויזיה משוכללת. 300 מטרים מהמלון נמצאת תחנת המטרו Dinegro. מרכז עסקים מאובזר במלואו וחדר כושר קטן זמינים במקום.

המלון מעוצב באופן אטרקטיבי ובסגנון עכשווי, לרבות ריצוף פרקט. גם אינטרנט אלחוטי זמין חופשי בכל האזורים.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר במזנון. המסעדה האלגנטית שבאתר מגישה מנות ליגוריות ובינלאומיות, וכן מציעה תפריט ילדים מומלץ המתבלט בהמלצות שהמלון מקבל ברשימות מלונות מומלצים בגנואה למשפחות עם ילדים. בבר השיקי נהנים האורחים מאפריטיף מרגיע או מקוקטייל צונן שלאחר ארוחת הערב.

ניתן להגיע לתחנת הרכבת Piazza Principe תוך 5 דקות של נסיעת מונית מהמלון, או בנסיעת תחנה אחת במטרו. הארמון הדוכסי וקתדראלת גנואה ממוקמים 2.4 קילומטרים ממקום האירוח, ואילו אקווריום גנואה ממוקם 25 דקות הליכה ממנו.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון בריסטול פאלאס – Hotel Bristol Palace 

בריסטול פאלאס, בית מלון ידידותי למשפחות בגנואה ברמת 4 כוכבים, שוכן במבנה היסטורי, מרחק הליכה מפיאצה דה פרארי וכולל גרם מדרגות אליפטי המוביל לחדרים אלגנטיים הכוללים טלוויזיה בלוויין.

כל חדר במלון הוא ממוזג, אטום לרעש ובעל עיצוב קלאסי וריהוט עתיק. הגישה לאינטרנט האלחוטי חופשית בכל החדרים, הכוללים גם חדר רחצה רחב. בחלק מהחדרים יש אמבט ספא.

במלון יש בית קפה ומסעדה אלגנטית. ארוחת הבוקר, המוגשת במזנון אמריקאי, כוללת גם מבחר מאכלים נטולי גלוטן. תוך 15 דקות הליכה מהמלון תגיעו לאקוואריום גנואה והנמל – מיקום טוב יחסית אל מלונות בגנואה.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון סטארהוטלס פרזידנט Starhotels President 

סטארהוטלס פרזידנט, מלון מומלץ בגנואה בדרגת 4 כוכבים, ממוקם מול ג'נואה בריניולה – תחנת הרכבת והרכבת התחתית, בסמיכות לאזור הקניות של העיר. המלון מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם בשטחיו, כמו גם חדרים ממוזגים מודרניים.

חדרי המלון נוחים ושקטים וכוללים מיטות נוצות רכות מתוצרת Starbeds, מבחר כריות, טלוויזיה בלוויין ומיני בר. חדר הרחצה כולל מוצרי טיפוח ללא תוספת תשלום.

מכון הכושר הקטן זמין להנאת האורחים המעוניינים בניפוח שריריהם, או שימורם. מדי יום מגשת ארוחת בוקר במזנון. במסעדת La Corte Bar and Restaurant by Eataly מוגשים מאכלים בינלאומיים.

המלון ממוקם רק 15 דקות הליכה ממרכז התערוכות Fiera di Genoa. בסמוך למלון עוברים אוטובוסים נוחים אל אקוואריום גנואה ואל הנמל. בית המלון זוכה לציונים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בגנואה למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון בסט ווסטרן הוטל מטרופולי Best Western Hotel Metropoli 

בסט ווסטרן הוטל מטרופולי, מלון זול ומומלץ בגנואה ברמת 3 כוכבים, ממוקם בלב מרכזה ההיסטורי של גנואה, בקרבת אתר המורשת העולמי, ויה גריבלדי ו-10 דקות הליכה מאקווריום גנואה.

המלון שופץ לאחרונה במלואו וחדריו מרוצפי עץ ומרוהטים בעידון. כל החדרים ממוזגים וכוללים אינטרנט אלחוטי חופשי ופינת קפה ותה. גם טלוויזיה עם מסך גדול וערוצי לוויין כלולים בכל חדר.

לובי המלון נעים וכולל אוסף מעורר עניין של אמנות איטלקית מודרנית, כמו גם נקודת שימוש אינטרנט חופשית. צוות המלון זמין 24 שעות ביממה וישמח להכווין אתכם למסעדות ומוקדי עניין שונים בעיר. במלון מוגשת ארוחת בוקר עשירה הכוללת מאפים וריבות תוצרת בית.

המלון מרוחק 350 מטרים בלבד מארמון הדוכס ומתחנת המטרו De Derrari. תחנת בריניולה (Brignole) ממוקמת קילומטר אחד בלבד ממנו. המיקום המומצלח, האוכל המעולה והשירות המצויין של הצוות הלבבי מתבלטים בביקורות הטובות שהמלון מקבל בכל דירוג מלונות מומלצים בגנואה למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון AC ג'נובה AC Hotel Genova, a Marriott Lifestyle Hotel

AC ג'נובה, בית מלון בגנואה ברמת 4 כוכבים, ממוקם 6.5 קילומטרים ממרכז העיר וכולל טראסת גג, חדר כושר ללא עלות, מסעדה המתמחה במטבח איטלקי מסורתי ומטבח בינלאומי, וחדרים ממוזגים ומסוגננים בעיצוב מודרני הכוללים גישה חינם לאינטרנט אלחוטי.

החדרים גדולים ומעוצבים וכוללים טלוויזיה משוכללת עם ערוצי לוויין, חדר רחצה עם מוצרי טיפוח אקסקלוסיביים ומייבש שיער, ומיני בר. בסוויטות הג'וניור המתאימות למשפחות ניתן למצוא אזור מגורים עם שולחן עבודה וספה.

בין המתקנים ניתן למצוא טראסה חיצונית עם בר מעודן וכיסאות נוח, וכן דלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה.

המלון ממוקם 3 דקות נסיעה מאוטוסטראדת A12 ו-10 קילומטרים מתחנת-רכבת Piazza Principale. קווים שונים של שירות האוטובוס הציבורי עוצרים בסמיכות למלון ומקשרים ישירות למרכז גנואה.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון בסט ווסטרן סיטי Best Western Plus City Hotel 

בסט ווסטרן סיטי, בית מלון מומלץ בגנואה ברמת 4 כוכבים, שוכן במרכזה של גנואה, 200 מטרים מפיאצה דה פרארי המרכזית וגם מפלאצו דוקאלה (Palazzo Ducale). יחידות האירוח במלון משופצות וכוללות אינטרנט אלחוטי חופשי וארוחת בוקר המוגשת במזנון מדי יום.

חדרי המלון נמצאים במרחק הליכה מכיכרות היסטוריות וממוזיאונים היסטוריים, וכן מ-Poro Antico. האקוואריום המפורסם של גנואה נמצא גם הוא במרחק הליכה מהמלון.

חדרי המלון מעוצבים בסגנון עכשווי ותאורה מעוצבת ובהם טלוויזיה משוכללת עם ערוצי כבלים, מבחר כריות ופינה להכנת שתייה חמה. החדרים ממוזגים בין החודשים יוני לספטמבר.

לרשותכם עומד מכשיר אייפד ללא תוספת תשלום – אשר כידוע, יכול לספק שפע של תעסוקה לילדים בעוד ההורים נחים קצת. תשומת הלב לפרטים ולצרכים של משפחות המגיעות לחופשה בגנואה מתבלטים בביקורות הטובות שבית המלון זוכה להן ברשימות בתי מלון מומלצים בגנואה למשפחות עם ילדים.

ארוחת הבוקר של המלון כוללת מנות ליגוריות מעודנות, בעוד שמסעדת המלון, Pesciolino, מגישה מנות טיפוסיות מקומיות, תוך שימוש ברכיבים מקומיים טריים, ואילו התפריט כולל את היינות והשמנים הטובים ביותר באיטליה.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 

גנואה - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל