ג'נובה אטרקציות מומלצות למשפחות

גנואה עם ילדים – אטרקציות מומלצות בעיר הנמל של איטליה

מתכננים חופשה בגנואה – עיר הנמל שוקקת החיים של איטליה? הכנו עבורכם מדריך מיוחד למטייל בגנואה הכולל הסברים על אטרקציות בגנואה באופן כללי – עם דגש מיוחד על אטרקציות מתאימות למשפחות המגיעות אל גנואה עם ילדים לחופשה משפחתית

הזמנת דילים לגנואה | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

גנואה או ג'נובה (באיטלקית, ג'נובה (Genova)) היא עיר נמל היסטורית בצפון איטליה, בירת מחוז ליגוריה (Liguria). לדעת רבים, חופשה בגנואה היא בהחלט אטרקציה תיירותית, אך לרוב היא מתפספסת אצל תיירים המתכננים טיול באיטליה לטובת יעדים תיירותיים ידועים יותר כמו רומא או ונציה, למרות ההיסטוריה רבת השנים שלה כמוקד מסחרי גדול ועשיר והרבה מאוד אטרקציות בגנואה שמתאימות מאוד לחופשה משפחתית – עבור משפחות המגיעות אל גנואה עם ילדים וגם עבור זוגות או קבוצות חברים.

גנואה מציעה למטייל שלל אוצרות חבויים, שאותם אפשר למצוא מאחורי הסמטאות הנחמדות, עם מטבח מעולה (בעיקר דגים ופירות ים), נמל ישן שנבנה מחדש, אטרקציות תיירותיות (כולל אחד מהאקווריומים הגדולים ביותר של אירופה), ומיקומה כבירה האירופאית של התרבות לשנת 2004 הפכו את מקום הולדתו של מגלה העולם כריסטופר קולומבוס למקום מעורר השראה שהולך והופך ליעד נחשק בשוק התיירות. עם בתים בצבעי פסטל וגגות טרקוטה, כנסיות בעיצוב אמנותי, וילות מקסימות על שפת הים, ושלל בוטיקים שמוכרים מותגי יוקרה, גנואה היא בהחלט יעד שכדאי להגיע אליו אם אתם מעוניינים לחוות את הפן הייחודי של צפון איטליה.

חופשה בגנואה – עוד מידע למטייל

מלונות בגנואה – 10 בתי מלון מומלצים במיוחד למשפחות עם ילדים

טיסות לגנואה איטליה – איתור טיסות זולות, השוואת מחירים וחברות תעופה

השכרת רכב באיטליה – השוואת מחירים, טיפים ומבצעים

טיסות פנים באיטליה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסי טיסה

eSIM ו-SIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

ונציה, רומא, מילאנו או פירנצה הן כמובן הערים המוכרות והנערצות ביותר באיטליה. אבל כשמצפינים ומגיעים לצפון מערב איטליה (מילאנו וטורינו) כדאי מאוד להישאר כמה ימים או אפילו להקדיש סוף שבוע לחופשה בגנואה. גנואה היא בסיס טוב שממנו אפשר לצאת לריביירה האיטלקית ולבקר ביעדים פופולריים כמו פורטופינו (Portofino) וצ'ינקווה טרה (Cinque Terre).

הסופר פאולו קואלו כתב: "בין פלאיה של איטליה, ייקח מעט זמן לחפור כדי למצוא את יופיה של גנואה, אבל שווה לבקר בה. אני זוכר שטיילתי בה עם ידידה כשהיא לפתע אמרה: "בוא נעצור לרגע. אני לא יכולה לסבול את כל הצבע הכתום הזה!"" למעשה, ככל שאתם שוהים בגנואה יותר זמן כך תעריכו אותה יותר. זהו מקום בו תמצאו מדי יום הפתעות חדשות, גם אם תישארו כאן שנים. אם אתם מתכננים חופשה בגנואה עם ילדים, קחו בחשבון שגנואה אולי  מקבלת פחות תשומת לב מחברות תיירות גדולות, אבל הזוהר של העיר הרבה פעמים חבוי ברחובות הצרים של המרכז ההיסטורי הנקרא Vicoli.

גנואה, העיר השישית בגודלה באיטליה, היא עיר נמל ישנה ודהויה אבל מלאת זוהר, ודווקא ההתפוררות והתחושה הישנה שבה הופכת אותה ליפה ומעניינת. הנוף הייחודי של הארמונות המהודרים אשר חבויים בתוך סמטאות מוזנחות אבל שובות לב הוא משהו מיוחד, וכמעט בכל סמטה תמצאו משהו מעניין. גנואה היא עיר איטלקית "טיפוסית" – בקיץ היא נשטפת באור השמש, הבתים בה בסגנון ים-תיכוני עם גגות אפורים, והיא גדושה בבתי קפה ובארים לאורך הרחובות, המון סמטאות קטנטנות ומעניינות, חנויות מעצבים אלגנטיות ומסעדות. היום גם הנמל העתיק של גנואה עבר שיפוץ וחידוש ואפשר למצוא בו סגנון אדריכלות אוונגרדית חצוף, מרינה חמודה והרבה בארים וחנויות לאורך החוף.

אטרקציות בגנואה – גנואה עם ילדים

האקווריום של גנואה: דלגו על התור

אם ההזדמנות לצפות בכרישים באקשן זה דבר שעושה לכם את זה, אבל אתם מעדיפים להישאר יבשים וכמובן לשמור על הידיים והרגליים מנזק, לכו לבקר באקווריום של גנואה – אחת הידועות שבין אטרקציות בגנואה וללא ספק האטרקציה המובילה למשפחות המגיעות אל גנואה עם ילדים – כאן תמצאו כרישים, דולפינים, פינגווינים ועוד כל מיני חיות שהאקווריום הזה, הגדול ביותר באירופה, הוא ביתם.

יש כאן 70 חדרים וכ-12 אלף בעלי חיים ויצורים שחיים במים. האקווריום בנוי בתוך ספינה ישנה היושבת בנמל, והמבנה הוא מחזה מרהיב בפני עצמו.

ילדים יכולים ללמוד כאן המון דברים חדשים על בעלי החיים שחיים בים ובאוקיינוס כשאתם סוקרים ממעמקים ומאחורי זכוכית עבה את הדולפינים, הכרישים, התנינים והפירנאות. תוכלו ללמוד כאן גם על המנטה ריי הנדירים אשר היוו השראה לאגדות בתולות הים.

המקום פרוש על פני 3,000 מ"ר ומלבד דולפינים וכרישים, תמצאו כאן גם מדוזות, כלבי ים ודגים טרופיים. בקרבת מקום יש גם מסעדת סושי. בעונת התיירות יש תורים ארוכים מאוד בכניסה לקופות הכניסה וההמתנה הארוכה עלולה להיות מתסכלת, בעיקר אם אתם מגיעים אל גנואה עם ילדים קטנים. מומלץ ביותר להשתמש בקישור להזמנה מראש של כרטיסי "דלגו על התור" שיאפשרו לכם להגיע ישירות לכניסה (את הכרטיסים תקבלו לאחר ההזמנה בצורת קוד לסמארטפון שתוכלו להציג לשומר בכניסה)

להזמנת כרטיסים ללא המתנה בתור לאקווריום של גנואה

האקווריום של גנואה + הפלגת תצפית בלוויתנים

המצפה התת-ימי של גנואה הוא אחד הגדולים ביותר באירופה והוא מכיל מגוון גדול של יצורים. המקום עוצב ע״י זוכה הפרסים רנצו פיאנו, וחיים בו דולפינים, כרישים, פינגווינים, פרות ים, כלבי ים ודגים. אבל אין בו לוויתנים. הזמינו בקישור כרטיסים מיוחדים הכוללים הטבה ולאחר הביקור במצפה, תצאו לראות את החיה הימית הגדולה מכולם  – הלוויתן. תבקרו בלב מקדש היונקים הימיים, שם תצפו ביצורים היפהפיים האלה בסביבת המחייה הטבעית שלהם.

להזמנת כרטיס משולב לאקווריום של גנואה כולל הפלגת תצפית בלוויתנים

פארק הילדים La Città dei Bambini: דלגו על התור

הכירו לילדיכם את העולם המופלא והסחוף של בידור חינוכי (edutainment) ב"עיר הילדים" (La Città dei Bambini) של גנואה, מקום שמוקדש במיוחד לילדים בגנואה, המשלב מדע, גילויים וטכנולוגיה עם הפן החינוכי. ילדים בגילאי 2 עד 13 מוזמנים לבוא ולהתנסות בניסויים מלאי כיף והמקום מלא באזורי משחק אינטראקטיביים. דלגו על התור ובואו לחוות קצת כיף חכם – ללא ספק אחת האטרקציות החינוכיות והמעניינות של גנואה למשפחות עם ילדים.

המתחם השרוע על פני כ-2,000 מ"ר מכיל 50 תצוגות מולטימדיה אינטראקטיביות שנועדו לידיים קטנות הצמאות ללמוד ולהתנסות. התוצאה? כיף מדעי!  חוויה שאסור לפספס אם אתם מגיעים אל גנואה עם ילדים.

מיער קסום עבור הקטנים ביותר ועד אתר בנייה לבני ה-3-5, ועולם הפלאים הטבעי עבור בני ה-6 עד 13, לה צ'יטה דיי במביני הוא כמו פארק שעשועים ענק המלא בפעילויות מותאמות במיוחד לילדים בקבוצות הגילאים השונות. הילדים ימותו על המקום – הבעיה היחידה שעלולה להפריע הם התורים הארוכים לקופות הכניסה בעונת התיירות ולכן אם אתם מתכננים טיול אל גנואה עם ילדים כדאי להזמין מראש בקישור כרטיסים ל"עיר הילדים" שיגיעו לסמארטפון שלכם בתור קוד מיוחד ויאפשרו לכם לדלג על התור בקופות ולהיכנס ישירות פנימה.

להזמנת כרטיסים ל"עיר הילדים" בגנואה לכניסה ללא תור

חבילה משפחתית לחופשה בגנואה עם ילדים – כרטיסים ללא תור לאקווריום של גנואה ועיר הילדים

אם אתם מתכננים חופשה בגנואה עם ילדים מומלץ להצטייד בכרטיס המשולב הזה שמהווה יום מושלם לטיול משפחות בגנואה – יום מלא פעילויות בשתי אטרקציות בגנואה שנחשבות מומלצות במיוחד למשפחות עם ילדים – הכרטיס כולל כניסה לאקווריום של גנואה הכולל פעילויות מהנות (וחינוכיות) לילדים, וגם כניסה ל'עיר הילדים' (La Città dei Bambini ) – מקום בו ילדים מתנסים באופן מעשי בפעילויות העוסקות במידע וטכנולוגיה,  וגם לאכול פיצה מעולה לארוחת צהריים הכלולה במחיר הכרטיס המשולב.

היום המושלם למשפחות המגיעות אל גנואה עם ילדים הוא כשהם עסוקים, מבודרים ואוכלים טוב. והחבילה הזו מציעה בדיוק את זה. בכרטיס שניתן להזמין בקישור תיהנו מפינוק מיוחד באקווריום של גנואה, תקבלו גישה למרכז המדע והטכנולוגיה המיועד במיוחד לילדים ותאכלו ארוחת פיצה איטלקית הכוללת פיצה, משקה וקינוח במסעדה המפורסמת רוסופומודורו (Rossopomodoro) – כל הכיף החינוכי הידידותי למשפחות בגנואה בחבילה אחת דינאמית ומשתלמת.

להזמנת כרטיס משולב לאטרקציות בגנואה למשפחות עם ילדים

מוזיאון הים Galata

ה- Galata Museo del Mare הוא מוזיאון הים הגדול ביותר באזור הים התיכון, והוא גדוש בתצוגות טכנולוגיות חדישות והעתקים של ספינות משוטים בגודל מציאותי. עלו על הסיפון כדי ללמוד על תולדות חיי הים והספנות של גנואה מתקופת ימי הביניים והרנסאנס. גם אם אתם מגיעים אל גנואה עם ילדים שלא מתעניינים במוזיאונים בד"כ, מוזיאון הים של גנואה הוא סיפור אחר – הוא אחת המומלצות שבין אטרקציות בגנואה למשפחות.

בקומת הכניסה של המוזיאון תוכלו ללמוד על חייו של יליד גנואה כריסטופר קולומבוס שגילה את אמריקה, לבקר בספינת משוטים משוחזרת מהמאה ה-17 ולצפות בסרטון המחשה הכולל פעלולי קול שונים.

הקומה השנייה מלאה בגלובוסים ובמפות ישנות. באגף "זיכרון ונדידה" (Memory and Migration) שבקומה השלישית תוכלו לראות את ספינת הקיטור Città di Torino  ולצפות במעל ל- 40 תצוגות מולטימדיה כדי ללמוד על ההגירה האיטלקית דרך הים במאה ה-19.

אל תשכחו את המצלמה במלון – בקומה העליונה תהיה לכם הזדמנות לחוות כמה מהנופים הטובים ביותר של גנואה. הפינאלה המושלמת לחוויה.

להזמנת כרטיסים למוזיאון הים גלאטה בגנואה

האקווריום של גנואה + מוזיאון Galata Sea: דלגו על התור

כרטיס משולב זה "נתפר" במיוחד עבור משפחות המגיעות אל גנואה עם ילדים לחופשה קצרה ומעוניינות בשתי אטרקציות בגנואה למשפחות ומינימום המתנה בתורים – כרטיס זה מאפשר לכם לדלג על התור בשתיים מן האטרקציות הפופולריות ביותר בגנואה באמצעות כרטיס אחד – שתי אטרקציות המבוססות על מים וכיף: האקווריום של גנואה ומוזיאון הים גלטה.

התקרבו ליצורים שחיים עמוק בתוך האקווריום של גנואה – צפו בכרישים, דולפינים, פנגווינים ועוד, כולם על גבי ספינה הממוקמת באמצע נמל גנואה.

טפסו על ספינת המשוטים של כריסטופר קולומבוס ולמדו על ההגירה האיטלקית. עיינו במפות עתיקות וגלובוסים במוזיאון ים גלאטה המודרני המעניין, אחד המוזיאונים המומלצים בגנואה למשפחות עם ילדים.

להזמנת כרטיס משולב ללא תור לאקווריום של גנואה ולמוזיאון הימי

אוטובוס התיירים של גנואה בשיטת עלה-רד-עלה

גנואה, עיר הנמל המפורסמת ביותר באיטליה, מלאה באטרקציות ובפעילויות לכל המשפחה, מ- Piazza Caricamento ועד רובע הנמל ההיסטורי. כרטיס המעבר הזה, התקף ליום אחד, יקנה לכם גישה בלתי מוגבלת לאוטובוסים היוקרתיים של אוטובוס התיירים של גנואה, המוכנים להסיע אתכם ליעדים החמים ביותר של העיר אוטובוס התיירים נוסע במסלול מעגלי בין אטרקציות בגנואה והכרטיס מאפשר לכם לרדת ולעלות בין התחנות השונות ללא הגבלה.

אוטובוסים יוצאים כל 60 דקות, כך שתוכלו לגלות את העיר המכונה "השער לים התיכון" בקצב שלכם בידיעה שהמסלול מכסה את כל היעדים שאפשר להעלות בדעתכם – זוהי ללא ספק אחת הדרכים הנוחות ביותר לטייל בעיר, במיוחד עבור משפחות המגיעות אל גנואה עם ילדים קטנים ומעוניינות להמעיט בהליכה.

אוטובוס התיירים האדום מאובזר בחלונות נוף פנורמיים ובמדריך קולי בשש שפות, כך שתוכלו ללמוד על המוזיאונים של גנואה והגלריות השונות רק מנסיעה באוטובוס בעודכם חולפים על פניהם. האוטובוס מצוייד גם ב-WiFi חינם כך שתוכלו לתכנן היכן לעצור בזמן הנסיעה….או סתם להעלות את הסלפי האחרון שלכם לאינסטגרם.

ואם זה עדיין לא מספיק לחופשה בגנואה, תוכלו ליהנות מהאפליקציה Sightseeing Experience ומכניסה חינם למוזיאון הקולנוע, Museum of Cinema Cine Ciak, בהזמנת הכרטיס בקישור.

להזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של גנואה

הביוספירה של גנואה

הביוספירה של גנואה נראית כמו חצי כדור גולף ענק ושקוף שיושב מעל הנמל הישן של העיר, אבל 'בועת הזכוכית' הזו מכילה מעל 150 זנים שונים של צמחייה טרופית, עצים ופרחים. לה ביוספירה (La Biosfera ) עשירה בצמחייה טרופית יפהפייה, ונמצאת ממש מאחורי האקווריום של גנואה (Genoa Aquarium) – זוהי אחת האטרקציות המומלצות למשפחות המגיעות אל גנואה עם ילדים ורוצות גם לחוות אטרקציות בגנואה וגם ללמוד משהו על הטבע.

המקום עוצב בידי האדריכל האיטלקי הנודע רנזו פיאנו ומתאפיין בזכוכית עגולה מהממת ובמבנה עשוי פלדה. כנסו פנימה ותלמדו על מערכות האקולוגיה הרגישות ועל המחקר הסביבתי הנערך כיום בעולם.

המקום לא מאוד גדול אבל הוא גדוש בצמחים ופרחים מכל הסוגים, הגדלים והמינים – משרכים ענקיים ועד עצי גומי, שיחי קפה, עצי בננה וקינמון.

יש כאן אפילו ציפורים מזמרות, לטאות ופרפרים – מה שנותן לביוספירה תחושה של יער גשם אמיתי. זהו גם יעד חובה לאוהבי הגננות ולכל מי שמתעניין במגוון ביולוגי – וללא ספק, אחת המיוחדות שבין אטרקציות בגנואה ולכן גם בתורים לקופות הכניסה עלולים להיות ארוכים ועדיף להזמין כרטיסי כניסה מראש באינטרנט (בקישור).

להזמנת כרטיסים לביוספירה של גנואה

המעלית הפנורמית של גנואה Bigo

תנסקו אל השמים בחוויה המלהיבה ביותר בגנואה – המעלית הפנורמית ב-360 מעלות, ביגו. מעלית הביגו נמצאת באקווריום של גנואה ומעניקה למטייל בגנואה הזדמנות להביט מגבוה על אחד מהמוקדים ההיסטוריים העשירים והתוססים ביותר של אירופה.

הכרטיס שניתן לרכוש בקישור מקנה לכם כניסה לביגו, הנחשבת אחת האטרקציות המובילות למשפחות המגיעות אל גנואה עם ילדים לחופשה משפחתית. המעלית עוצבה בידי האדריכל רנזו פיאנו (Renzo Piano) במטרה לתת למבקרים פרספקטיבה ייחודית של גנואה – מלמעלה.

בגובה של 40 מטר מעל נופי גנואה, כשהמים המנצנצים והספינות נשקפים מלמטה, תלמדו אפילו עוד יותר על גנואה באמצעות מערכת אודיו קולית במגוון שפות.

להזמנת כרטיסים למעלית הנוף ביגו בגנואה

מוזיאון אנטרטיקה הלאומי של איטליה

יש כ- 15,368 ק"מ שמפרידים בין גנואה לאנטרטיקה, אבל אם זה לא הפריע למקבלי ההחלטות על מוזיאונים  בגנואה למקם כאן את "מוזיאון אנטרטיקה הלאומי של איטליה" – זה לא צריך לעצור אתכם מללמוד יותר על היבשת הקרה והנידחת ביותר על פני כדור הארץ בעת חופשה בגנואה עם הילדים.

במוזיאון האנטרטי הלאומי של איטליה (Italian National Antarctic Museum) תראו פריטים שנשמרו ממסעות הגילוי ברחבי היבשת הקשה ביותר בעולם, ללמוד אודות ממצאי מחקרים מדעיים ולראות איך (ולמה) בני אנוש מסויימים בוחרים לחיות כאן בין הפינגווינים!

אם אי פעם בהיתם בהתפעלות בתצלומים מתוך הרפתקאותיו של מגלה הארצות שקלטון או סתם חלמתם להגיע ליבשת הקרה והלבנה, ביקור ב- Museo Nazionale dell’Antartide הוא המקום הנכון להגיע אליו בגנואה עם הילדים – זוהי ללא ספק אחת האטרקציות המומלצות של גנואה למשפחות.

המוזיאון פתח את דלתותיו לראשונה ב-1998 באזור הנמל הישן של גנואה. האוספים המעניינים שלו מכסים את תחומי הביולוגיה, הגיאולוגיה ואת תורת הקרחונים, וכן תמצאו כאן סרטונים וחומר ארכיוני הלקוח מהבסיס האיטלקי באנטרטיקה אליו מגיעים החוקרים כדי לבצע את מחקריהם.

להזמנת כרטיסים למוזיאון אנטרנטיקה של איטליה בגנואה

ארמונות רולי – סיור מודרך

צאו לטיול מודרך עם מדריך מקצועי באתר מורשת העולם מלא ההדר שנקרא הפאלאצי דיי רולי (Palazzi dei Rolli), לשעבר מקום מגוריהם של אצילים נכבדים, שנבנה ע"י המעמד האריסטוקרטי של גנואה במאה ה-16 וה-17. הארמונות מכילים אוסף נהדר של יצירות אמנות, פסלים, ציורי קיר, טרקליני כניסה מהודרים ועוד.

בדיוק כפי שכסף מניע אנשים היום, כך היה בגנואה של המאה ה-16 וה-17, כאשר האריסטוקרטים של העיר בנו את ארמונות מגוריהם המפוארים במה שהיום נקרא המרכז ההיסטורי של העיר – רחוב סטראדה נואובה (Strada Nuova). כאן היו פותחים את הארמונות המרהיבים שלהם בפני מבקרים, ביניהם מלכים, נסיכים, שגרירים ודיפלומטים.

הסיור מתחיל באולם המרכזי של מוזיאון פלאצ'ו רוסו (Palazzo Rosso Museum). המדריך המומחה שלכם יוביל אתכם דרך החצרות הנפלאים והגנים המקסימים, ויגלה לכם פרטים מעניינים אודות האמנות והאדריכלות הקשורה במקום. אם אתם מגיעים אל גנואה עם ילדים זאת תהיה הזדמנות טובה לתת להם לחוות מצד אחד את האווירה של ארמונות אצולה, נסיכות ואבירים – וגם ללמוד קצת היסטוריה.

להזמנת כרטיסים לטיול מודרך בארמונות רולי

סיור בעיר העתיקה של גנואה עם מדריך שמע קולי

מוכנים לקצת קסם בסגנון ימי הביניים? מצפה לכם הרבה מזה בסיור קולי בן שעתיים השוטח בפניכם את הטעמים, הריחות והתרבויות האיטלקיות הקלאסיות בין אטרקציות בגנואה בעיר העתיקה. זהו מסלול מיוחד של טיול בגנואה עם מדריך קולי מוקלט (באנגלית) שידריך אתכם במסלול מיוחד – התחילו בפיאצה פונטנה מארוז (Piazza Fontane Marose), המרכז הישן שובה הלב של גנואה וצללו היישר אל תוך העבר במתחם ההיסטורי מתקופת ימי הביניים הנחשב לגדול ביותר באירופה.

תנו למדריך הקולי שלכם ללמד אתכם על ההיסטוריה של בירת חבל ליגוריה בעודכם משוטטים ברחובות המקסימים ומתרשמים מאזור החוף המרהיב בסיור קולי בן שעתיים. תשמעו סיפורים אודות הסוחרים העשירים ומנהיגי הרפובליקה. אם אתם מגיעים אל גנואה עם ילדים שאינם מבינים אנגלית היטב תרגמו להם את הסיפורים ההיסטוריים המקסימים.

במהלך הסיור תראו את המיטב של אטרקציות בגנואה – ארמונות רולי המצויים לאורך ויה גריבאלדי (Via Garibaldi), את הקתדרלה הגותית סן לורנצו (San Lorenzo), את הפלאצ'ו דוקלה (Palazzo Ducale) הניאו-קלאסי, ותוכלו אפילו לעצור לפני ביתו של כריסטופר קולומובוס.

המדריך הקולי מגיע בשפות שונות (אנגלית, רוסית ועוד) ותוכלו להשתמש בו שוב ושוב, בהזמנת המדריך (בקישור) תקבלו גם קופונים למסזעדות ואטרקציות בגנואה ששווים מעל 15 יורו.

להזמנת מדריך קולי לטיול בעיר העתיקה של גנואה

כרטיס המוזיאונים של גנואה (כולל תחבורה ציבורית)

הכרטיס המשולב יכול לחסוך לכם הרבה כסף וזמן אם אתם מתכננים להגיע אל  גנואה עם ילדים – הוא כולל לא רק כניסה למוזיאונים בגנואה אלא את המיטב של אטרקציות בגנואה – החל מאמנות אירופאית של גדולי האמנים כמו רובנס, ורונזה וואן דייק במוזיאונים של סטראדה נואובה (Musei di Strada Nuova) ועד התענוגות התת-מימיים של האקווריום של גנואה (Genoa Aquarium), כולל את ארמון הדוג'ה (Doge's Palace) לשעבר שהוא היום הפלאצ'ו דוקלה (Palazzo Ducale), המגדלור במוזיאון דה לה לנטרנה (Museo della Lanterna) וכל מה שביניהם!

אם אתם אוהבים אמנות ותרבות ורוצים ליהנות מהמיטב של חופשה בגנואה, ולהתנייד בעיר בצורה הקלה ביותר, זה הכרטיס עבורכם. גלו 25 מוזיאונים מרתקים והתניידו בגנואה כאוות נפשכם בתחבורה העירונית באמצעות כרטיס המוזיאונים של גנואה. בהזמנת הכרטיס בקישור בחרו באחת משתי אופציות: 24 או 48 שעות.

במהלך 24 או 48 שעות תהיה לכם גישה ל-25 מוזיאונים ותחבורה ציבורית (אוטובוסים ומטרו). קבלו את המנה התרבותית שלכם במיטב של מוזיאונים בגנואה – וגם הנחות שונות לאטרקציות בגנואה, שירותים תיירותיים וטיולים מודרכים בעיר.

להזמנת כרטיס המוזיאונים של גנואה

קונצרט מוזיקה קלאסית ב- Villa del Principe

סיירו בוילה דל פרינצ'יפה שנבנתה ב-1529 המלאה בחפצי אמנות, פריטי ריהוט, שטחי קיר ועוד. תנו לצלילי הברוק המגיעים מכלי מוסיקה מתקופת הרנסאנס להנעים את אוזניכם בתוך הקפלה.

אחרי או לפני הקונצרט טיילו בגני הרנסאנס וראו את הפרגולות, המזרקות, הצמחים השונים והפסלים.

להזמנת כרטיסים לקונצרט מוזיקת בארוק בוילה דל פרינצ'יפה

אופרה של פגניני: קונצרט בלה סטראדה נואובה

בקרו באתר מורשת העולם הזה באמצעות כרטיס הניתן להזמנה בקישור ומקנה לכם גישה לארמונות האיטלקיים המהממים. כאן תוכלו להתפעל מאחד האוספים הטובים ביותר בעולם של אמנות ועיצוב, המפגיש בין יצירות קלאסיות, פרסקאות גרדיוזיות ופריטי ריהוט וציורי קיר מפוארים.

בקונצרט תיהנו מביצועים חיים של המוסיקה של פגניני כאשר כנרים מהשורה הראשונה מלווים את סיורכם המודרך בלה סטראדה, הסיור מסתיים בהופעה הנערכת בתוך אולם הקונצרטים היוקרתי פלאצ'ו רוסו (Palazzo Rosso).

להזמנת כרטיסים לאופרה של פגניני בלה סטראדה נואובה

אופרה בגנואה

חופשה בגנואה היא הזדמנות לחוות את מיטב המוסיקה האיטלקית הקלאסית באמצעות  Genova in Concerto – מחזה זמר מרהיב שיכניס אתכם לאווירה הקסומה של העיר. האופרה ממוקמת באחד המבנים היפים ביותר של העיר –Lower Church of San Giovanni di Pré.

תנו לעצמכם להיסחף במסע אל תוך המוסיקה האיטלקית הקלאסית והאופרה האיטלקית בקונצרט מרהיב עיניים בביצוע Virtuosi della Commenda באחד המקומות היפים ביותר בגנואה. אם אתם מגיעים אל גנואה עם ילים כמובן שתצטרכו להפעיל שיקול דעת האם הם בוגרים מספיק כדי ליהנות מהאופרה מבלי להרעיש.

האנסמבל המקצועי והאנרגטי ינגן על מיתרי ליבכם בזמן שהם מנגנים על מיתרי הכינורות והצ'לו שלהם, בניצוחו של המאסטרו עמנואל פרסיה (Emanuele Fresia).

להזמנת כרטיסים לאופרה בגנואה

ג'נובה - אטרקציות מומלצות
דירוג הגולשים 4.33 (3 הצבעות)
Sending

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל