סן פרנסיסקו למשפחה

סן פרנסיסקו עם ילדים – אטרקציות מומלצות למשפחות

תיכנון חופשה בסן פרנסיסקו מתחיל בבחירת אטרקציות בהן תירצו לבקר במהלך החופשה, תיכנון שכדאי לעשות מראש במיוחד עבור משפחות המגיעות אל סן פרנסיסקו עם ילדים – הכנו עבורכם מדריך מפורט עם מידע על עשרות אטרקציות בסן פרנסיסקו החל מאטרקציות למשפחות כמו פארק השעשועים "קליפורניה גרייט אמריקה", אקווריום המפרץ ומוזיאון וולט דיסני, דרך הפלגות וטיולים מאורגנים מסן פרנסיסקו ליעדים כמו פארק יוסמיטי ועד למוזיאונים בסן פרנסיסקו, כרטיסים משולבים עם הנחות לתיירים ועוד

סן פרנסיסקו היא אחת הערים הראשיות של מדינת קליפורניה ושל ארה"ב בכלל ונחשבת למוקד המשיכה התיירותי של אזור המפרץ (Bay Area). סן פרנסיסקו מוכרת בשל הקהילה הליברלית החיה בה, פני השטח ההרריים, האדריכלות הוויקטוריאנית, נופיה הציוריים, הערפל של הקיץ, והגיוון האתני והתרבותי הגדול שלה. אלה הם רק חלק מהדברים שהופכים את סן פרנסיסקו לאחד הערים המתויירות ביותר בעולם – יש הרבה מאוד אטרקציות בסן פרנסיסקו ומדי שנה מיליוני משפחות מכל העולם מגיעות אל סן פרנסיסקו עם ילדים לחופשה משפחתית או כתחנה בטיול משפחות בארה"ב

חופשה בסן פרנסיסקו – מידע נוסף למטייל

בתי מלון מומלצים בסן פרנסיסקו למשפחות עם ילדים

טיסות לסן פרנסיסקו – ביקורת חברות תעופה, איתור טיסות זולות ודרכי הגעה משדה התעופה לעיר

ארה"ב עם ילדים – טיולים וחופשות בארה"ב למשפחות

השכרת רכב בארה"ב בסן פרנסיסקו

על אף שסן פרנסיסקו היא עיר די קומפקטית מבחינת גודלה, יש לעיר הזאת המון מה להציע מבחינת אטרקציות ויעדים לטיול. העיר שוכנת על שטח אדמה מרובע בגודל של 11X11 ק"מ, בקצה חצי אי השוכן בין מפרץ סן פרנסיסקו לבין חוף האוקיינוס השקט. מספר התושבים שלה הוא כ-812 אלף – מספר המייצג למעשה רק אחוז קטן מהאוכלוסייה הכוללת של אזור המפרץ: 7.1 מיליון. הערים הסמוכות – אוקלנד (Oakland) וברקלי (Berkeley) הנמצאות מזרחית לגשר המפרץ (Bay Bridge), מרין קאונטי (Marin County) צפונית לגשר שער הזהב (Golden Gate Bridge) וחצי האי דרומית לעיר – מקיימות כל אחת מערכת ממשל מקומי משל עצמה ומערכות תחבורה ציבורית נפרדות.

אם אתם מתכננים חופשה בסן פרנסיסקו עם ילדים קחו בחשבון שאחוז הפשע בסן פרנסיסקו גבוה בכמה מאזורי הדאונטאון, כמו טנדרלוין (Tenderloin), מיד מרקט (Mid Market), הרחוב השישי (6th Street), סומה (Soma) וה-Western Addition. אזור דרום-מזרח סן פרנסיסקו סובל גם הוא מפשעי אלימות. לכן, תיירים – במיוחד כאלה המגיעים אל סן פרנסיסקו עם ילדים – צריכים להיות מודעים לסביבתם כשהם מטיילים בשעות הלילה בחלק מן האזורים הסמוכים לבתי המלון שבדאונטאון. כמו כן, יש לשים לב לכך ששיעור תאונות הדרכים בסן פרנסיסקו שבהן מעורבים הולכי רגל ואופניים גבוה – לפני טיול משפחתי בסן פרנסיסקו עם ילדים הדריכו את הילדים להיות זהירים במיוחד בדרכים ובחציית כבישים.

אטרקציות בסן פרנסיסקו

סן פרנסיסקו עם ילדים

אקווריום המפרץ

אם אתם מתכוונים להגיע אל סן פרנסיסקו עם ילדים אל תוותרו על ביקור באקווריום המפרץ (Aquarium of the Bay). האקווריום העצום, הממוקם ברציף 39 (Pier 39), מכיל כ-20 אלף יצורים החיים במים, ואפשר אפילו לגעת בחלק מהם כאן – אין ספק שמדובר באטרקציה תיירותית מובליה בסן פרנסיסקו למשפחות. תמצאו כאן מנהרה תת-מימית באורך כ-90 מטר שבה חיים אלפי יצורים ימיים ותוכלו ליהנות מהרצאות בנושאי טבע שונים ולהכיר מקרוב את גופי המים השונים המקיפים את סן פרנסיסקו בצורה אינטראקטיבית ומהנה.

מימי המפרץ מפורסמים בטמפרטורות הקפואות שלהם ובזרמים המסוכנים שלהם (חלק ממה שהפך את אלקטרז לכלא כל כך מפחיד). למזלכם, אקווריום המפרץ מאפשר למבקרים לצפות באלפי דגים, כרישים, יונקים ועוד בלי להתרטב.

האקווריום מחולק לשלוש סביבות חיים ימיות עיקריות. "גלו את המפרץ" (Discover The Bay) מציג לראווה מערכות אקולוגיות מקומיות ומתהדר בדג הגריבלדי (Garibaldi damselfish) הכתום בהיר כאחד מדייריו. "מתחת למפרץ" (Under the Bay) הוא האזור הגדול ביותר, ויש בו 91 מטרים של מנהרות ויותר מ-20 אלף בעלי חיים החיים מתחת למים. ב"געו במפרץ" (Touch the Bay ) ילדים בכל הגילאים יכולים לשלוח את ידיהם הקטנות ולגעת ביצורים השונים, כולל כוכבי-ים, סטינגרייז, תריסניתיים (סוג של ריי) ואפילו כרישים (אל דאגה, הכל מתבצע באופן בטוח לחלוטין).

מתקיימות כאן שיחות וזמני האכלה, המחשות אינטראקטיביות ועוד, כך שביקור באקווריום המפרץ הוא פעילות מצויינת עבור המוחות הצעירים של ילדים (וכל מי שמעוניין להתרברב על כך שהצליח לגעת בכריש חי!). זוהי אחת המובילות בין אטרקציות בסן פרנסיסקו ובעונת התיירות התורים עלולים להיו ארוכים מאוד – עדיף להזמין כרטיסים מראש בקישור.

להזמנת כרטיסים לאקווריום המפרץ בסן פרנסיסקו

פארק השעשועים בסן פרנסיסקו "קליפורניה גרייט אמריקה"

אם אתם מגיעים אל סן פרנסיסקו עם ילדים ומחפשים קצת אקשן וריגושים, תכננו להגיע לפארק השעשועים קליפורניה גרייט אמריקה (California's Great America), אחת המובילות שבין אטרקציות בסן פרנסיסקו למשפחות עם ילדים. יש כאן יותר מ-50 מתקני שעשועים – מרכבות ההרים המהירות ועד הגלים של פארק המים החיצוני. יש כאן גם המון פעילויות לילדים.

ביום קליפורני נאה טיפוסי (משהו שקורה כאן לעתים קרובות) לא תמצאו פעילות מהנה יותר מאשר בילוי בלונה פארק של סן פרנסיסקו. מחפשי הריגושים לא ירצו להחמיץ את ה-Gold Striker, רכבת ההרים מעץ המהירה והגבוהה ביותר בצפון קליפורניה, עם המון סיבובים, עיקולים, נפילות חדות ומהירויות גבוהות.

מי שחולם להיות טייס כשיגדל אולי יהנה מה-Flight Deck – רכבת הרים הפוכה ומאוד מהירה עם המסלול הארוך ביותר בצפון אמריקה וה-Demon (שד), רכבת הרים שיש בה שני סיבובים ב-360 מעלות.

ואם אתם רוצים להתרענן, לכו ל-Boomerang Bay פארק המים של פארק השעשועים המכיל נהר עצל לאבובים, בריכת גלים ולגונה. הילדים ימותו על Planet Snoopy ועל המתקנים והאטרקציות המיועדים לקטנטנים. קליפורניה גרייט אמריקה הוא פארק שעשועים מבוקש ובחודשי הקיץ התורים לקופות הכניסה יכולים להיות ארוכים מאוד – עדיף להזמין מראש כרטיס כניסה בקישור.

להזמנת כרטיס כניסה ללונה פארק בסן פרנסיסקו "קליפורניה גרייט אמריקה"

חוויה ב-7 ממדים

למשפחות המגיעות אל סן פרנסיסקו עם ילדים אסור לוותר על "חוויית סן פרנסיסקו בשבעה ממדים" – זהו מתקן שעשועים שלא דומה לשום מתקן שראיתם מעודכם. המתקן משלב את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום המציאות המדומה, עם המסורת האמריקאית של קליעה למטרה ברובים – המתקן הוא משהו בין רכבת הרים למשחק וידאו לסרט בתלת ממד וחוויה מאוד מהנה, במסגרתה תוכלו להשתתף בעד 19 הרפתקאות באולם קולנוע מתקדם ומאובזר באמצעים החדישים ביותר המדמה להיות מציאות אלטרנטיבית שבה המטרה היחידה שלכם היא לנסות לשרוד.

בתוך ההרפתקאה, אתם תתחרו עם מחפשי אקשן אחרים שיושבים באולם כדי לצבור את מספר הנקודות הגבוה ביותר והזכות להתרברב על נצחונכם. עם ארבע סצנות אקשן שונות במהלכן תכוונו ותקלעו עם רובי לייזר על דמויות על המסך, יהיו לכם מספיק הזדמנויות לספק את התאווה שלכם לקצת אקשן.

חוויית ה-7D התרחבה לאחרונה והיא כוללת עכשיו גם אתגר לייזר (Lazer Challenge). כאן תוכלו להעמיד למבחן את מידת הגמישות שלכם בעודכם מנסים לחצות קורי עכביש העשויים ממוטות לייזר במבוך הלייזר המיוחד. אתם במירוץ נגד הזמן כאן, ויכולת התמרון והעצבים שלכם בהחלט נבחנים כאן. אם תפגעו באחד ממוטות הלייזר, המשחק נגמר. זוהי ללא ספק אחת האקטיביות שבין אטרקציות בסן פרנסיסקו למשפחות עם ילדים.

להזמנת כרטיסים לסן פרנסיסקו 7d

רציף 39: כרטיס לכל האטרקציות Pier 39 Attraction Pass

רציף 39 הוא אזור חובה לתיירים המבקרים בסן פרנסיסקו, הודות לחיי הים השוקקים שלו, הכוללים אריות ים שנוהגים לפקוד את ה-K-Dock – אם אתם מגיעים אל סן פרנסיסקו עם ילדים אסור לוותר על רציף 39, בו ממוקמות הרבה אטרקציות בסן פרנסיסקו למשפחות עם ילדים – תוכלו לבקר באקווריום המפרץ הסמוך, לצאת לקרוז רגוע לאורך המפרץ, לעלות על אחד מאוטובוסי התיירות בסגנון עלה-רד, להתנסות בחוויה בשבעה ממדים (7D Experience), או סתם ללכת לאיבוד במבוך המראות Magowan’s Mirror Maze. – כל זאת באמצעות כרטיס משולב אחד, משתלם ונוח לשימוש, שניתן להזמין בקישור.

אם אתם מתכננים טיול אל סן פרנסיסקו עם ילדים, הכרטיס המשולב יחסוך לכם הרבה זמן וכסף באחת מהערים המלהיבות (והיקרות ביותר) בארה"ב.

הכרטיס תקף למשך 7 ימים ומקנה לרוכש כניסה ל-5 מהאטרקציות הפופולריות ביותר בסן פרנסיסקו הממוקמות ברציף 39 – אקווריום המפרץ, קרוז הצי "כחול וזהב", אוטובוס התיירים הנוסע בין אטרקציות בסן פרנסיסקו, מבוך המראות של מגוואן וקולנוע בשבעה מימדים 7D.

אקווריום המפרץ (Aquarium of the Bay) – אטרקציה מימית מהנה לכל המשפחה, מוקדשת לחיי המים של סן פרנסיסקו

קרוז הצי הכחול והזהב של המפרץ (Blue and Gold Fleet Bay Cruise) – הפליגו לאורכו של קו המים האיקוני ביותר של סן פרנסיסקו, גלו את הנופים המדהימים של גשר שער הזהב (Golden Gate Bridge) ותנו למדריך הקולי שלכם לספר לכם את סיפורם ההיסטורי של סאוסליטו (Sausalito), האי אנג'ל (Angel Island) והכלא המפורסם אלקטרז השוכן על האי אלקטרז (Alcatraz) – הפלגה מומלצת מאוד למשפחות שמגיעות אל סן פרנסיסקו עם ילדים.

חוויה בשבעה ממדים ברציף 39 (7D Experience at Pier 39) – שכחו מקולנוע בתלת-מימד – החוויה של קולנוע בשבעה מימדים מלהיבה פי ארבע. תרגישו כאילו העולם רועד בזמן שאתם רוכבים ברכבת הרים וחוו משחק טכנולוגי המשתמש בלייזרים מתקדמים, כל זה מתרחש באולם קולנוע שמכיל בכל הקרנה 20 איש בלבד.

סיור בלופ אוטובוס התיירים ושער הזהב/סאוסליטו Hop-on Hop-off Downtown Loop and Golden Gate/Sausalito Tour – גמישות בלתי מוגבלת לטיול בסן פרנסיסקו בכרטיס המעבר לאוטובוס התיירים של סן פרנסיסקו בשיטת עלה-רד, הנוסע בין אטרקציות בסן פרנסיסקו במסלול מעגלי. הכרטיס תקף למשך 48 שעות ומאפשר לכם לעלות ולרדת מהאוטובוס ללא הגבלה בשני לופים תיירותיים שונים של העיר, המובילים אתכם דרך השכונות השונות של סן פרנסיסקו. זוהי אולי הדרך הנוחה ביותר לראות את סן פרנסיסקו עם ילדים קטנים, ללא הליכה מרובה. על אוטובוס התיירים תשמעו גם קריינות לייב והסברים על אטרקציות בסן פרנסיסקו שתראו מהאוטובוס, כמו פישרמנ'ס וורף (Fisherman's Wharf), נורת' ביץ' (North Beach), נוב היל (Nob Hill), דאונטאון, כיכר יוניון (Union Square), צ'יינטאון ועוד.

מבוך המראות של מגאוון (Magowan’s Mirror Maze) – פוחדים מהצל של עצמכם? אם לא, זה מה שיקרה ברגע שתראו את עצמכם במראות העקומות בסדרה האינסופית של מסדרונות במבוך המראות האינסופי של מגאוון. רק אל תסמכו על מה שאתם רואים, אלא נסו ככל יכולתכם למצוא את דרככם החוצה.

להזמנת כרטיס משולב לאטרקציות ברציף 39

אלקטרז ואוטובוס התיירים של סן פרנסיסקו Alcatraz + Hop-on Hop-off Bus

בעבר תיירים לא נהגו לבקר באלקטרז, אבל היום זו אחת האטרקציות המבוקשות ביותר בסן פרנסיסקו. הכרטיס המשולב שניתן להזמין בקישור מאפשר לכם להצטרף לקרוז לאורכו של מפרץ סן פרנסיסקו (San Francisco Bay) ולסיור באי אלקטרז המפורסם בשל הכלא הידוע לשימצה שלו. לאחר מכן, יישארו לכם עד 72 שעות לעלות ולרדת מאוטובוס התיירים הנוסע בין אטרקציות בסן פרנסיסקו כאוות נפשכם, כך שתוכלו לראות את החלקים הטובים ביותר של העיר ולחגוג את חירותכם!

אם אתם מגיעים אל סן פרנסיסקו עם ילדים שוטו לאי אלקטרז והסבירו בדרך לילדים שעליהם להיות אסירי תודה על כך שאינכם צריכים לשחות דרך המים הסוערים מלאי הכרישים או לבנות רפסודה ממעילי גשם ודבק מגע כדי להגיע חזרה ליבשה, כפי שעשו חלק מהאסירים של הכלא שנודע בשם The Rock.

בזמן שאתם באלקטרז, תלמדו באמצעות סיור אודיו מרשים עם הדרכה קולית את ההיסטוריה של בית הסוהר הידוע בעולם, תוכלו להציץ בתאים ולשמוע פרטים על חיי האסירים, וכן ללמוד על כמה מהאסירים המפורסמים שניסו להימלט מהכלא הזה.

מתקיימים כאן אפילו סיורי טבע רגליים שאותם מנחה אחד מהריינג'רים (שומרי היערות), וניתן גם לצאת לסיור עצמי. כשתהיו מוכנים 'להימלט' מאלקטרז, תמצאו מעבורת שתמתין כדי להוביל אתכם חזרה לסן פרנסיסקו. אבל הכיף עדיין לא נגמר – עם הכרטיס שתזמינו בקישור תהיה לכם גישה של עד 72 שעות לאוטובוס התיירים של סן פרנסיסקו, הנוסע בין אטרקציות בסן פרנסיסקו וממנו תוכלו לראות את כל היעדים החמים של העיר – מגשר שער הזהב (Golden Gate Bridge) ועד רחוב לומבארד (Lombard Street) שהוא הכביש העקום ביותר בעולם, ומפישמרמנ'ס וורף המפורסם (Fisherman’s Wharf) לפרסידיו (Presidio).

חוץ מזה, על אוטובוס התיירים ממנו תועלו לרדת ולעלות ללא הגבלה כל עוד הכרטיס בתוקף, תוכלו לראות את הייט-אשברי (Haight-Ashbury), את ארמון האמנויות (Palace of Fine Arts), את כיכר גיררדלי (Ghirardelli Square) ועוד הרבה אטרקציות תיירותיות בסן פרנסיסקו.

להזמנת כרטיס משולב לטיול באלקטרז ולאוטובוס התיירים של סן פרנסיסקו

טיסה בהליקופטר מעל סן פרנסיסקו San Francisco Helicopter Experience

מגיעים אל סן פרנסיסקו עם ילדים ומחפשים חוויה של פעם בחיים? בטיסה בהליקופטר מעל סן פרנסיסקו תוכלו לראות את סן פרנסיסקו נעשית קטנה יותר ויותר ככל שתהיו גבוהים יותר. תוכלו לבחור מבין הסיור Vista (20 דקות) לבין ה-Vista Grande  ( 30 דקות) ולראות אטרקציות בסן פרנסיסקו כמו גשר שער הזהב (Golden Gate Bridge), אלקטרז (Alcatraz) והאי אנג'ל (Angel Island) מזווית שלא תשכחו לעולם.

חברת San Francisco Helicopters היא אחת מחברות טיולי ההליקופטרים הטובות ביותר באזור המפרץ, והביקוש לטיסות האלה גבוה מאוד. בהזמנת הכרטיס בקישור תוכלו להבטיח מקומות על ההליקופטר בתאריכים בהם אתם מתכננים חופשה בסן פרנסיסקו. בחרו מבין שני סיורים ותראו את העיר כפי שלא ראיתם אותה מעולם.

סיור ויסטה Vista Tour – הסיור ויסטה מתחיל בנופים נהדרים מהאדמה. בדרככם למנחת המטוסים תפגשו את הטייס שלכם שישמיע לכם מוסיקה שמתאימה באופן כוריאוגרפי מדהים לטיסה שלכם! תחלפו על פני האתרים החשובים של העיר, כמו הגבעות המפורסמות, גורדי השחקים הנשגבים והשכונות השונות של אזור המפרץ. תוכלו לראות מלמעלה את גשר שער הזהב, את האי אלקטרז ועוד, ואז לחזור למנחת המטוסים, שם יחכה לכם אוטובוס הסעה.

סיור ויסטה גרנדה Vista Grande Tour – הסיור הזה כולל את כל מה שסיור ויסטה כולל, פלוס עשר דקות נוספות בשמים! הטייס שלכם יטיס אתכם צפונה מעל מארין הדלנדס (Marin Headlands) ויער מיור (Muir Woods) ולאחר מכן יראה לכם את החוף המסולע של אזור זה בקליפורניה. כשתחזרו העירה, תוכלו להבחין בספינות המנקדות את המפרץ, במעבורות הנוסעים, בקרוזים ובספינות המשא העושות את דרכן דרך אחד ממעברי המים העסוקים ביותר בארה"ב.

להזמנת טיסה בהליקופטר מעל סן פרנסיסקו

מוזיאון וולט דיסני למשפחות

הוא יצר ארמונות ורודים ענקיים ועכבר מדבר ועולמות פנטזיה קסומים – אבל יש עוד הרבה דברים שלא ידעתם על וולט דיסני, שתלמדו כשתבקרו במוזיאון וולט דיסני למשפחות (Walt Disney Family Museum). המוזיאון, הממוקם בשכונת ההיסטורית פרסידיו (Presidio), הוא העולם שדיסני בעצמו דימה ברוחו. זוהי ללא ספק אטרקציה שאסור לפספס אם אתם מגיעים אל סן פרנסיסקו עם ילדים קטנים וחובבי אנימציה.

מוזיאון משפחת וולט דיסני זורק אתכם אל תוך עולמו של וולט דיסני בעודכם מסיירים דרך גלריות אינטראקטיביות עכשוויות ותערוכות חדשניות ועדכניות (כולל דגם ענק של דיסנילינד שאפשר ללכת דרכו), ועוד – כל זה מלווה בקריינות בקולו של דיסני עצמו.

המקום משתרע על שטח של 3,700 מ"ר מלאי דמיון – כולל רישומים, ציורים ואיורים של האדם עצמו. וכמובן, הקרנות יומיות של הקלאסיקות של דיסני. ואם אתם אוהדים להוטים של דיסני ישנן גם תערוכות מיוחדות שתוכלו להיכנס אליהן בתשלום נוסף. ללא ספק מדובר על אחת האטרקציות המובילות של סן פרנסיסקו למשפחות עם ילדים – כדאי להזמין כרטיסים מראש כי התורים עלולים להיות ארוכים.

להזמנת כרטיסים למוזיאון וולט דיסני בסן פרנסיסקו

אוטובוס התיירים של סן פרנסיסקו בשיטת "עלה ורד"

כרטיס לאוטובוס התיירים של סן פרנסיסקו מאפשר לכם להגיע לכל פינה בעיר. זוהי דרך סופר נוחה לראות את סן פרנסיסקו עם ילדים – האוטובוס נוסע בין אטרקציות בסן פרנסיסקו במסלול מעגלי, והכרטיס הוא בשיטת עלה-רד-עלה, כלומר אפשר לרדת בכל תחנה, לשהות בה כמה זמן שתרצו, ואז לעלות שוב על האוטובוס הבא בקו ללא תשלום נוסף – מה שאומר שתראו את כל האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בסן פרנסיסקו ותוכלו לבלות בכל יעד כמה זמן שמתאים לכם, ללא הליכה מרובה ברגל. ב-48 השעות שניתנות לכם, תוכלו לכסות המון מהיעדים ולבלות די זמן בכל אחת מהאטרקציות בסן פרנסיסקו.

הכרטיס שניתן להזמין בקישור בתוקף ל- 48 שעות, כולל ארבעה סיורים תיירותיים ויותר מ-40 תחנות בין אטרקציות בסן פרנסיסקו (ברחבי סן פרנסיסקו וסאוסליטו). כבונוס, תקבלו שלושה סיורים רגליים שונים וכן שעת בונוס להשכרת אופניים. זוהי הזדמנות לא רק להגיע לחופשה בסן פרנסיסקו, אלא גם לחוות אותה ממש!

ההיילייטס של הסיור כוללים אטרציות בסן פרנסיסקו כמו פישרמנ'ס וורף (Fisherman’s Wharf), רציף 39 (Pier 39), גשר שער הזהב (The Golden Gate Bridge), צ'יינטאון, רחוב לומבארד (Lombard Street) (אחד הרחובות המתעקלים ביותר בעולם) ושכונת הייט/אשברי (Haight/Ashbury).

עם הבונוסים הכלולים חינם בכרטיס, תוכלו לצרף הליכה ברגל בטיול מודרך בסן פרנסיסקו ושעה של רכיבה על אופניים שכורים לאמצעי הסיורים התיירותיים שלכם בסן פרנסיסקו.

להזמנת כרטיס לאוטובוס התיירים של סן פרנסיסקו

גן החיות של סן פרנסיסקו

גן החיות של סן פרנסיסקו ממוקם ממש על האוקיינוס השקט, והוא מגני החיות היפים והציוריים ביותר בעולם. כאן תוכלו לבקר בתצוגה הגדולה ביותר של למורים (lemur) בצפון אמריקה, לראות איך מאכילים פנגווינים ודובים, להתקרב לחתולים הגדולים (נמרים, אריות וכו') ולנופף לשלום לגורילות בשמורת הגורילות (Gorilla Preserve). זהו בהחלט יום משפחתי מהנה ומומלץ מאוד אם אתם מתכננים טיול אל סן פרנסיסקו עם ילדים.

ביקור בגן החיות של סן פרנסיסקו והגנים הסובבים (San Francisco Zoo & Gardens) מאפשר לכם לראות קרנפים ואריות מקרוב. זה כמו לטייל בסוואנה האפריקאית בלי לקחת את הטיסה הארוכה מסן פרנסיסקו לאפריקה.

יש כאן יותר מאלפיים חיות אקזוטיות, חיות בסכנת הכחדה או חיות שניצלו מן הטבע, יותר מ-250 זנים שונים בגן שמשתרע על פני 4 דונם.

אבל גן החיות הוא אחת המובילות שבין אטרקציות בסן פרנסיסקו למשפחות עם ילדים גם כי הוא כולל הרבה מעבר לבעלי חיים – יש כאן גם רכבת קיטור, קרוסלה מושקעת, ופארק שעשועים שיפעיל את הילדים.

להזמנת כרטיסים לגן חיות של סן פרנסיסקו

קרוז השקיעה של סן פרנסיסקו San Francisco Sunset Cruise

זו הזדמנות לחזות בשקיעה המדהימה של סן פרנסיסקו מעל סיפון של אונייה – זווית ייחודית, גם עבור המצלמות.

השיט הוא חוויה מעולה ורגועה למשפחות המגיעות אל סן פרנסיסקו עם ילדים וממנו תראו את המיטב של אטרקציות תיירותיות בסן פרנסיסקו, כגון גשר שער הזהב, סאוסליטו (Sausalito), טיבורון (Tiburon), אנג'ל איילנד (Angel Island) ואלקטרז.

הכירו אנשים חדשים, טעמו מתאבנים מעולים מהמזנון והאזינו למוסיקת גיטרה חיה המנוגנת על סיפון ההפלגה הזו.

להזמנת כרטיסים לקרוז בסן פרנסיסקו בשקיעה 

קרוז המפרץ של סן פרנסיסקו San Francisco Bay Cruise

סן פרנסיסקו היא עיר שבה תמצאו כמה אטרקציות תיירותיות מהשורה הראשונה בעולם, כמו שער גשר הזהב (Golden Gate Bridge) הנשגב והאי אלקטרז (Alcatraz Island) שבו שוכן הכלא לשעבר המפורסם ביותר בעולם.

תוכלו לבקר בשני האתרים הללו ובמקומות נוספים כאשר תצטרפו לקרוז המפרץ המשיט אתכם ברחבי מפרץ סן פרנסיסקו, והסיור, כמובן, מאובזר במדריך אודיו שמגיע ב-16 שפות לנוחיות התייר. פשוט הפעילו אותו ותלמדו כל מה שאתם צריכים לדעת על ההיסטוריה של "עיר המפרץ" (City by the Bay). בנוסף, הספינה התיירותית מאובזרת בבר משקאות וחטיפים, אבל סביר להניח שדעתכם תהיה מוסחת מהנופים היפים הנשקפים מהמים: מפישרמנ'ס וורף (Fisherman’s Wharf) ועד שכונת נורת' ביץ' (North Beach), הבסיס הצבאי ההיסטורי פורט מייסון (Fort Mason), רציף הייד סטריט (Hyde Street Pier), וכמובן, שער גשר הזהב (Golden Gate Bridge) שאי אפשר להחמיץ.

הקרוז אפילו שט סביב כלא אלקטרז המפורסם שידוע כבית הסוהר שממנו איש לא הצליח לברוח חי. כמה מהפושעים הגדולים ביותר בהיסטוריה של ארה"ב היו כלואים כאן. אם אתם מתכננים להגיע אל סן פרנסיסקו עם ילדים אל תשכחו לעמוד על המשמר כדי להבחין באריות הים, בשקנאים, ואולי אפילו תבחינו בלוויתן!

כשתגיעו לפישרמנ'ס וורף, תוכלו לבקר בשני אתרים היסטוריים לאומיים הכלולים במחיר הכרטיס לשיט שניתן להזמין בקישור: הצוללת USS פמפניטו ממלחה"ע השנייה (WWII submarine USS Pampanito) ואוניית הסוחרים USS ג'רמייה או'בריאן (USS Jeremiah O’Brien).

להזמנת כרטיסים להפלגה במפרץ סן פרנסיסקו

השכרת אופניים בסן פרנסיסקו

השכרת אופניים בסן פרנסיסקו היא בפני עצמה הרפתקה על שני גלגלים שנותנת לכם חופש לטייל בסן פרנסיסקו בקצב שלכם ולחפש הרפתקאות משלכם ב'עיר המפרץ'. הכרטיס שניתן לרכוש בכרטיס הוא למעשה שובר להשכרת אופניים בסן פרנסיסקו ליום, כולל קסדה ואביזרי בטיחות.

אם אתם מגיעים אל סן פרנסיסקו עם ילדים שימו לב שסן פרנסיסקו מלאה בעליות קשות וירידות תלולות. כל האופניים המוצעים נבחרו בקפידה כדי להעניק לתיירים  את הנוחות המירבית והם מאובזרים במערכת בלמים קדמית ו-24 הילוכים כדי שתוכלו לרכב ביתר קלות ברחובות התלולים של העיר, אך בכל זאת, אם אתם מתכננים טיול אל סן פרנסיסקו עם ילדים קטנים שיקלו לוותר על טיולאופניים בסן רנסיסקו אם אתם חוששים שהם לא מספיק מיומנים ברכיבה על אופניים.

אתם בהחלט תרצו לחצות באופניים את שער גשר הזהב, אבל השכרת אופניים בסן פרנסיסקו יכולה להיות הרבה מעבר לכך – למה שלא תגידו שלום לאריות הים של פישרמנ'ס וורף,  תקפצו לביקור בשכונה המאוד טרנדית כיום Mission District, תדהרו על האופניים במורד הרחוב המתעקל ביותר בעולם, או פשוט תסעו לחוף כדי להתרשם מהנופים הנשקפים לעבר אלקטרז והמפרץ? תוכלו לראות את כל האטרקציות בסן פרנסיסקו ולסייר להנאתכם בין שתיית taqueria וקפיצה לאחד מבתי הקפה הטרנדיים של העיר.

טיול בסן פרנסיסקו על אופניים – מסלול יומי: אם אתם מחפשים חוויה של יום שלם, יש לכם אפשרות לחצות את הגשר המפורסם בעולם, גשר שער הזהב (Golden Gate Bridge), ומשם הרכיבה במורד הגבעה קלה לעבר סאוסליטו (Sausalito). חטפו לכם ארוחת צהריים ותפסו את המעבורת חזרה בגמר היום.

להזמנת השכרת אופניים בסן פרנסיסקו

סיורים תיירותיים בסן פרנסיסקו במכונית גו קאר קטנה GoCar San Francisco

מכונית קארטינג היא דרך נהדרת לטייל בסן פרנסיסקו! אם אתם מגיעים אל סן פרנסיסקו עם ילדים (במספר הנכון, במכוניות הקארטינג יש מקום רק לנהג אחד ונוסע אחד) נצלו את ההזדמנות לשלב בין טיול בסן פרנסיסקו לנהיגה במכונית "גו קאר" קטנה וצהובה הנראית כמו מכונית מירוץ קומפקטית. הכינו את הקסדות, בחרו את המסלול המועדף, ותנו ל-GPS של הגו-קאר המשופר הזה להוביל אתכם.

ישנן דרכים שונות לגלות את סן פרנסיסקו המכונה 'פריז של המערב'. תוכלו לעשות זאת באופניים, באוטובוס תיירים, באחד מן האוטובוסים הרבים, החשמליות ומערכת הרכבלים….או שאתם יכולים לשכור את אחד ממכוניות ה"גו קאר" הקטנות והצהובות האלה ולנהוג מיעד ליעד בסטייל.

הסגל של חברת גו-קאר יסייע לכם להתרווח לכם במכונית המושיבה שניים (כלומר הפעילות מתאימה לזוג הורים המגיע אל סן פרנסיסקו עם שני ילדים, או להורה בודד עם ילד אחד). הם יענו לכל שאלותיכם, ואז ישחררו אתכם לטיול בסן פרנסיסקו ברכב הצהוב. סעו לאורך הטיילת, עלו ורדו באחת מהגבעות הרבות המכסות את סן פרנסיסקו ותוכלו אפילו לבקר בגשר המפורסם מכולם – גשר שער הזהב.

להזמנת מכונית "גו קאר" לטיול בסן פרנסיסקו

רכבת היין של נאפה ואלי וסיור ביקב Grgich Hills Estate

רכבת היין של נאפה ואלי מתאפיינת באלמנטים יוקרתיים כמו לוחות מהגוני, אלמנטים מברונזה, זכוכית חרוטה וכורסאות קטיפה. הרכבת אמורה להקנות הרגשה כאילו אתם נוסעים במחלקת יוקרה בשנת 1900. שבו בנחת וספגו את המראות הזוהרים בטיול של 36 מייל מסן פרנסיסקו לסנט הלנה (St. Helena) וחזרה. בדרך תעצרו ביקבים שונים בעודכם נוסעים לכיוון צפון דרך נאפה ואלי המהממת.

הנסיעה כוללת ארוחה עם 4 מנות וסיור פרטי פלוס טעימות באחד היקבים הטובים ביותר בעולם, Grgich Hills Estate. תסיירו באחוזה האיקונית עם הקבוצה ואחרי הסיור תחזרו לתחנה, שם תוכלו להתכבד בעוד כוסית יין.

להזמנת כרטיסים לרכבת היין של נאפה ואלי 

האקדמיה למדעים של קליפורניה

טיול בסן פרנסיסקו יכול להביא אתכם אל מעמקי האוקיינוס, דרך הג'ונגלים ועד קצה הגלקסיה, הכל ביום אחד בלבד! האקדמיה למדעים של קליפורניה (California Academy of Sciences) היא לא אוניברסיטה "רגילה ומשעממת" – היא אחת האטרקציות המעניינות ביותר למשפחות המגיעות אל סן פרנסיסקו עם ילדים – האקווריום/פלנטריום/יער גשם והמוזיאון להיסטוריה טבעית היחיד בעולם שבו הכל תחת קורת גג אחת.

מסתבר שהמקום הטוב ביותר לחזור לחיק הטבע נמצא ממש באמצע העיר הסואנת. יש כאן אינסוף דברים שיבדרו ויחנכו את המשפחה כולה, ומתברר גם שהאקדמיה למדעים היא המוזיאון הירוק ביותר בעולם.

שונית האלמוגים הפיליפינית (Philippine Coral Reef) היא לא רק ביתם של הדג נמו וחבריו, אלא גם אחת מן המוצגים הטבעיים העמוקים ביותר ביקום! תוכלו לראות כאן 2,000 דגי שונית שוחים להנאתם, ולעבור מהכחול העמוק של האוקיינוס לירוק השופע של היער בזמן שאתם מוצאים את דרככם בתוך יער גשם ענקי המשתרע על פני 4 קומות.

ולאחר שאמרתם שלום לציפורים המתעופפות כאן באופן חופשי, לאנקונדות, לפירנאות, לעטלפי הפירות ולמעל 40 אלף בעלי חיים אחרים, תוכלו לחוש את האדמה נעה מתחת לרגליכם כשתחוו את העוצמה של שתי רעידות האדמה הגדולות של סן פרנסיסקו ב'בית הרעידות' ('shake house'). משם תוכלו לבקר בפלנטריום שכולו דיגיטלי ולבחון את הגלקסיות המרוחקות – חוויות מדהימות שתזכרו לשנים רבות אחרי שתחזרו הביתה מטיול לסן פרנסיסקו.

להזמנת כרטיסי כניסה למוזיאון האקדמיה למדעים של קליפורניה (כולל האקווריום, פלנטריום וכל המתקנים)

פארק  AT&T: ביקור מודרך AT&T Park: Guided Visit

חופשה בסן פרנסיסקו היא הזדמנות לעשות היכרות עם הספורט המזוהה ביותר עם ארה"ב – הבייסבול – וללכת לטיול מיוחד אל מאחורי הקלעים של מגרש הבייסבול הראשון בליגת הבייסבול האמריקאית שנבנה במימון פרטי,  ביתם של הסן פרנסיסקו ג'יאנטס.

בסיור המודרך תגלו את כלוב החבטות (Batting Cage), מועדון המבקרים, תא התקשורת, סוויטת יוקרה ועוד, בלוויית מדריך טיולים אוהד בייסבול. בנוסף להיכרות עם הבייסבול, חוויה שיכולה להיות מעניינת עבור משפחות המגיעות אל סן פרנסיסקו עם ילדים חובבי ספורט, הנופים הנשקפים מכאן לעבר מפרץ סן פרנסיסקו מהממים.

להזמנת כרטיסים לסיור באיצטדיון הבייסבול של סן פרנסיסקו פארק  AT&T

סיור בקמפוס עמק הסיליקון Silicon Valley Campus Hop

הצטרפו למדריך התיירים של Incredible Adventures לטיול מודרך בעמק הסיליקון של חצי יום או יום שלם, הכולל עצירות בקמפוסים של גוגל, פייסבוק ומוזיאון היסטוריית המחשב (Computer History Museum). הסיור השלם כולל נסיעה לאורך כביש החוף הציורי המפורסם (Pacific Coast Highway). אם אתם מגיעים אל סן פרנסיסקו עם ילדים גדולים מספיק כדי להתעניין בטכנולוגיות ובמעצמות האינטרנט, זו יכולה להיות דרך נהדרת לבלות יום של חופשה בסן פרנסיסקו.

סיור של חצי יום בעמק הסיליקון

בטיול המאורגן לעמק בסיליקון תראו איפה עובדים אנשי הטק הטובים בעולם, איפה הם חיים ונושמים את החידושים הטכנולוגיים האחרונים. המדריך שלכם ייתן לכם סקירה היסטורית על חברות הטק השונות, כמו גוגל וטוויטר.

הסיור יוצא מסן פרנסיסקו וכולל ביקור בקמפוס המפורסם של גוגל ובחנות המזכרות שלו, וצ'ק אין אמיתי במשרדי פייסבוק. כאן תראו גם את מחשבי הענק ואת מכונות המשחקים המיוצרות לקלאסיקות כמו פאק מן ואטארי במוזיאון היסטוריית המחשב. זוהי אטרקציה חובה לכל שוחרי הטק והגיקים.

סיור יום מלא בעמק הסיליקון

הסיור המלא כולל את כל מה שהראשון כולל פלוס נסיעה ציורית מעל רכס הרי החוף היפהפיים בכביש מס' 1 המפורסם (Pacific Coast Highway). עצרו לארוחת צהריים בעיירה הנידחת פסקדרו (Pescadero) ('דייג' בספרדית), אופציה לצאת לסיור בגלשן חתירה בעמידה במפרץ חצי הירח (Half Moon Bay), ומשם תפנו חזרה לסן פרנסיסקו עם הקבוצה שלכם.

להזמנת כרטיסים לטיול מאורגן בעמק הסיליקון מסן פרנסיסקו.

שער הזהב במטוס ים Golden Gate by Seaplane

איך זה לחיות על אלקטרז? כנראה לא תדעו לעולם, אבל תוכלו לחוש כמה המקום מבודד כשתטוסו מעליו במטוס ים. בטיסה במטוס ים תראו עוד המון אטרקציות בסן פרנסיסקו כמו גשר שער הזהב (Golden Gate Bridge), את חוף בייקר (Baker Beach), את מגדלור פוינט בוניטה (Point Bonita Lighthouse), את אורות הדאונטאון של סן פרנסיסקו ועוד הרבה בטיסה המלהיבה הזו!

נמאס לכם לטייל בסן פרנסיסקו כמו כל התיירים האחרים? צאו לטיסה מעל שמי העיר היפה ביותר של אמריקה, בטיסה של 30 דקות עם טייס מקומי, חוויה של פעם בחיים עבור משפחות המגיעות אל סן פרנסיסקו עם ילדים.

יוצאים מעיירת המפרץ סאוסליטו (Sausalito), חוצים את גשר שער הזהב וטסים לאורך החוף, משם הנופים לעבר גשר שער הזהב מקסימים. משם ממשיכים מעל שדה קריסי (Crissy Field), הדאונטאון של סן פרנסיסקו, איצטדיון פארק AT&T Park מגרש הבית של קבוצת הבייסבול של סן פרנסיסקו, הג'יאנטס, ותוכלו גם לראות את אלקטרז ואת האי אנג'ל (Angel Island).

להזמנת כרטיסים לטיסה מעל סן פרנסיסקו במטוס ימי

טיול לפארק הלאומי יוסמטי

טבע עוצר נשימה ונופים מופלאים ממתינים לכם מחוץ לסן פרנסיסקו בפארק הלאומי יוסמטי (Yosemite National Park) – חוויה שבאמת אסור לפספס אם אתם מגיעים אל סן פרנסיסקו עם ילדים. כאן תקבלו סיור עם הדרכה קולית, תאכלו ארוחת צהריים למרגלות מפלי יוסמטי (Yosemite Falls) ותיהנו משלוש או ארבע שעות של טרק, רכיבה על אופניים או סתם הליכה נינוחה לאורך שבילי הפארק. זוהי חוויה נהדרת לבילוי בחיק הטבע ליום של חופשה בסן פרנסיסקו.

יוצאים ממרכז סן פרנסיסקו ונוסעים דרך סנטראל ואלי (Central Valley) לגבעות המתגלגלות של סיירה נבדה (Sierra Nevada). זוהי הרפתקאת טבע שאין שנייה לה.

באוטובוס התיירים תסעו דרך החלק ההררי של קליפורניה באזור הנקרא 'ארץ הזהב של קליפורניה' ויורידו אתכם ממש בתוך הפארק. כאן תוכלו ליהנות מהנופים המהממים בליווי של הדרכה קוליטת מוקלטת מלאה, לראות את אל קפיטן (El Capitan), את צוק הגרניט Half Dome , מפל Bridalveil, כיפת סנטינל (Sentinel Dome), את עצי הסקויה הענקיים ועוד המון.

כשתעמדו בנקודה הנקראת Inspiration Point ("נקודת ההשראה"), תדעו שאתם עומדים בגובה של 1.3 ק"מ מעל פני הים. משם תוכלו לרדת לבסיס מפלי יוסמטי (Yosemite Falls) לארוחת צהריים. מפלי יוסמטי הם המפלים הגבוהים ביותר בצפון אמריקה. ואחרי ארוחת הצהריים, יעמדו לרשותכם 3-4 שעות לחקור ולגלות את הפארק הלאומי המדהים בעצמכם ובקצב הנוח עליכם. בקרו בגלריית אנסל אדמס (Ansel Adams Gallery), שכרו אופניים, או צאו להליכה רגלית. בכל מקרה, בטוח שתבינו מדוע זה אחד מהפארקים הלאומיים הפופולריים ביותר באמריקה.

להזמנת טיול ליוסמיטי מסן פרנסיסקו

המגה פאס של סן פרנסיסקו San Francisco Mega Pass

אם אתם מגיעים אל סן פרנסיסקו עם ילדים ומעוניינים בחופשה פעילה בה תספיקו לראות הרבה אטרקציות בסן פרנסיסקו בכמה ימים, כרטיס התיירים המשולב של סן פרנסיסקו יסייע לכם לחסוך את הכסף שלכם ללחם החמוץ (Sourdough) של מאפיית Boudin ולאייריש קופי של Buena Vista. בהזמנה (בקישור) של המגה פאס של סן פרנסיסקו תוכלו לבחור בין יום אחד, יומיים או שלושה ימים של סיורים באוטובוסים התיירותייים מסוג עלה-רד-עלה, וכן 2,3, או 4 אטרקציות בסן פרנסיסקו וסיורים בעיר. באמצעות הכרטיס המשולב תוכלו לבקר ב-SFMOMA ובמוזיאון השעווה של מאדאם טוסו, לעלות על ה-Rocket Boat, לצאת לקרוז במפרץ סן פרנסיסקו ועוד הרבה אטרקציות בסן פרנסיסקו.

האוטובוסים התיירותיים הכלולים במגה פאס עוצרים במרחק הליכה מכל האטרקציות התיירותיות המרכזיות של סן פרנסיסקו. בנוסף תוכלו לקחת את הקרוז של המפרץ (Bay Cruise), להשתפשף בלימודי המדעים – ובעיקר באקווריום, גן החיות והפלנטריום – באקדמיה למדעים של קליפורניה (California Academy of Sciences), לבלות ערב בסיור הלילי של סן פרנסיסקו (San Francisco Night Tour) או לבלות יום של חופשה בסן פרנסיסקו עם ילדים בחיק הטבע בסיור ביער מיור (Muir Woods).

אם אתם מחפשים פעילות יותר אקטיבית לטיול בסן פרנסיסקו, תוכלו להזמין השכרת אופניים בסן פרנסיסקו למשך 3 שעות או לקחת סיור בגו-קאר (GoCar Tour) למשך 30 דקות, או לעלות על ה-Rocket Boat, המעבורת טיבורון (Tiburon Ferry), מעבורת האי אנג'ל (Angel Island Ferry), מעבורת סאוסליטו (Sausalito Ferry) או להיכנס לאטרקציית המשפחות המובילה של סן פרנסיסקו, האקווריום של המפרץ (Aquarium of The Bay).

להזמנת כרטיס התיירים המשולב המגה פאס של סן פרנסיסקו

קרוז בסן פרנסיסקו עם ארוחת ערב או בראנץ' שמפניה

ראו את סן פרנסיסקו בדרך שבה היא אמורה להיראות – מהמים! הקרוז המיוחד שניתן להזמין בקישור נותן לכם המון הזדמנויות ליהנות מקו הרקיע האיקוני של העיר, ותחלפו בהפלגה מול הרבה אטרקציות בסן פרנסיסקו כמו גשר שער הזהב וגשרי המפרץ.

אם אתם מגיעים אל סן פרנסיסקו עם ילדים קטנים הפלגה היא דרך מעולה לבלות יום של חופשה משפחתית בסן פרנסיסקו בלי ללכת הרבה ברגל – אז קחו מנוחה וגם פנקו את עצמכם בארוחת ערב בת ארבע מנות או בבראנץ' אכול-ככל-יכולתך עם שמפניה ללא הגבלה!

במהלך ההפלגה תיהנו ממוסיקה חיה ובידור, ומובטח לכם ערב (או אמצע בוקר) בלתי נשכחים.

להזמנת כרטיסים לקרוז בסן פרנסיסקו

האקדמיה למדעים של קליפורניה – מהדורת NightLife

בימי חמישי, האקדמיה למדעים של קליפורניה פותחת את דלתותיה לערב ג'ימבורי מיוחד למבוגרים בלבד – אם אתם מגיעים אל סן פרנסיסקו עם ילדים מתחת לגיל 18, קחו בחשבון שהם יצטרכו להישאר במלון (יש גם מלונות בסן פרנסיסקו המציעים שירותי בייביסיטר למשפחות). הערב כולל קוקטיילים, מוסיקה חיה ודי ג'ייאים, ואפשרות לסייר בכל התערוכות של אחד המוזיאונים הגדולים ביותר בעולם להיסטוריה טבעית.

האקדמיה למדעים של קליפורניה היא כבר מקום מרתק בפני עצמו, אבל עכשיו תוכלו לראות את התערוכות באור חדש לגמרי – כלומר בשעת דמדומים. יש כאן אקווריום, פלנטריום, ביוספירת יער גשם ומוזיאון להיסטוריה טבעית, ובאירוע הזה, המוזיאון הופך גם לאחד המקומות המגניבים ביותר בעיר לבלות בהם.

לכל ערב יש תמה ייחודית משלו. ערב אחד יכול להיות מוקדש לחלל החיצון, ערב אחר למעמקי האוקיינוס, או למסע אל תוך לב כדור הארץ. במהלך הערב מרצים אורחים מיוחדים, הופעות אמנים, מוסיקאים ופעלולים טכניים משולבים יחד ומבטיחים ערב שהוא לא רק לגמרי מבדר אלא גם חינוכי.

להזמנת כרטיסים לסיור לילי באקדמיה של קליפורניה

מוזיאונים בסן פרנסיסקו

מוזיאון לגיון הכבוד Legion of Honor

במוזיאון "לגיון הכבוד", אחד הידועות שבין אטרקציות בסן פרנסיסקו, תראו מעל 124,000 יצירות אמנות המתפרשות על פני 4,000 שנה, מפיסול אירופאי וציורי שמן ועד אמנות עתיקה מאסיה התיכונה ומזרח אסיה. היצירה המפורסמת ביותר כאן היא "האיש החושב" (The Thinker) של רודן, אבל יש עוד המון יצירות מפורסמות נוספות, כמו של דגה, מונה, רובנס ועוד.

זהו מוזיאון ניאו-קלאסי בעל אוסף ענק של אמנות. הסביבה שבה המוזיאון שרוי – מעל גשר שער הזהב, בפארק לינקולן – לא יכולה להיות יותר משגעת. ובפנים? יותר מ-124 אלף יצירות ממתינות לפגוש אתכם. אם אתם מגיעים אל סן פרנסיסקו עם ילדים ומתכננים לבקר לפחות במוזיאון אחד לאמנות – זה המקום. התורים בקופות בכניסה עלולים להיות ארוכים ולכן עדיף להזמין כרטיסים מראש בקישור.

האוסף "אמנויות ופיסול דקורטיבי אירופאי" (European Decorative Arts and Sculpture) כולל את "האיש החושב" של אוגוסט רודן – הסמל המוכר ביותר של המוזיאון המגיע לגובה של כמעט 2 מטרים, פסל ברונזה שנוצר בדמותו של המשורר דנטה. עיצרו כאן כדי להרהר באמנות ובשירה לזמן מה.

גולות כותרת אחרות כוללות רהיטים צרפתיים מהמאה ה-18, אוסף פורצלן אנגלי של Bowles, שלושה חדרים צרפתיים תקופתיים, ושולחן תה וסט תה ע"י Fabergé. עד אוגוסט 2018, התערוכה "עתיד העבר: מומיות ורפואה" (The Future of the Past: Mummies and Medicine ) מציגה שתי מומיות על גבי שולחן נתיחה וירטואלי אינטראקטיבי.

כרטיסכם כולל גם גישה למוזיאון דה יאנג (de Young) בפארק שער הזהב (Golden Gate Park). בדה יאנג תמצאו אוסף מעולה של ציורי שמן, פיסול וחפצים דקורטיביים.

להזמנת כרטיסים למוזיאון "ליגיון הכבוד" בסן פרנסיסקו

המוזיאון לאמנות אסיאתית Asian Art Museum

תראו את אחד מאוספי האמנות האסיאתית המקיפים ביותר בעולם במוזיאון מצויין בסן פרנסיסקו. כאן תצפו בעבודות אמנות מסורתיות ועכשוויות מרחבי אסיה באוסף שזכה לביקורות משובחות.

אם אתם מגיעם אל סן פרנסיסקו עם ילדים קטנים, ביקור במוזיאון לאמנות עלול להיות מאתגר – אבל כאן תקבלו השראה מאמנים נהדרים, מסורות וסיפורים אודות אסיה.

להזמנת כרטיסים למוזיאון לאמנות אסיאתית בסן פרנסיסקו

מוזיאון סן פרנסיסקו לאמנות מודרנית

אחד המוזיאונים הגדולים ביותר בארה"ב, ה-SFMOMA, קיצור של San Francisco Museum of Modern Art, הוא גם אחד המוזיאונים טובים ביותר בקליפורניה. התערוכות משתנות כאן דרך קבע והאוסף הקיים בו מאוד מקיף. האוסף מתפרש על פני שבע קומות במבנה המהמם שהוא הרחבה של ה- Snøhetta והופך את הביקור כאן לחוויה שלא כדאי לשום מטייל בסן פרנסיסקו להחמיץ.

בביקורכם כאן, תהיו בטוחים שאתם זוכים לראות את אחד מאוספי האמנות היוקרתיים ביותר בארה"ב. ה-SFMOMA הוא גם המוזיאון הגדול ביותר בארה"ב לאמנות מודרנית ועכשווית.

בין האמנים המוצגים ב-SFMOMA תמצאו את אנדי וורהול, ג'קסון פולוק, ווילם דה קונינג, ג'ספר ג'ונס, פרנסיס בייקון ורבים אחרים בעלי שם עולמי. האוסף המוצג בו היום כולל מעל 33,000 ציורי שמן, פסלים, מתקנים חזותיים, צילומים, פריטי אדריכלות, עיצוב ואמנות מדיה.

יש כאן גם יותר מ-1,100 עבודות המגיעות מאוסף "פישר" (Fisher Collection) שהוא אחד מן האוספים הפרטיים הגדולים של אמנות מודרנית ועכשווית שנאספו בידי מייסדיה של חברת הביגוד הענקית גאפ.

להזמנת כרטיסים למוזיאון סן פרנסיסקו לאמנות מודרנית

מוזיאון דה יאנג

בלו זמן איכות של חופשה בסן פרנסיסקו במוזיאון דה יאנג (de Young Museum) בה תצפו בהמון יצירות אמנות אמריקאיות, ועוד כל מיני סוגי אמנות אחרים מרחבי העולם.

תוכלו להצטרף לאחד הסיורים הניתנים במקום בחינם או לצאת לסיור עצמי בקצב שלכם. הכרטיס כולל גם דמי כניסה למוזיאון לגיון הכבוד (Legion of Honor) התקפים לאותו יום ביקור.

להזמנת כרטיס למוזיאון דה יאנג בסן פרנסיסקו

סן פרנסיסקו - אטרקציות
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל