מלונות בסן פרנסיסקו למשפחות

סן פרנסיסקו – מלונות מומלצים למשפחות

מתכננים חופשה בסן פרנסיסקו עם ילדים? לא חסרים מלונות בסן פרנסיסקו ורבים מהם מאוד מומלצים אבל לא כולם מתמקדים באירוח משפחות עם ילדים. בכתבה זו אספנו עבורכם מלונות מומלצים בסן פרנסיסקו למשפחות עם ילדים, אשר מציעים אירוח מותאם למשפחות עם חדרים מרווחים, ובחלק מהמיקרים גם חדרי משחקים, מטבחונים מאובזרים לבישול ועוד צ'ופרים למשפחות

כל בתי המלון המופיעים בכתבה זו זכו לציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בסן פרנסיסקו למשפחות עם ילדים, המבוססים על המלצות של משפחות ששהו בבתי המלון במסגרת חופשה בסאן פרנסיסקו עם הילדים. ניסינו לכלול בכתבה מיגוון רחב של מלונות בסן פרנסיסקו מבחינת רמות מחירים (5 כוכבים, 4 כוכבים ו- 3 כוכבים) ומבחינת המיקומים בתוך סן פרנסיסקו

חופשה בסן פרנסיסקו – עוד כתבות באותו נושא

סן פרנסיסקו למשפחות – אטרקציות מומלצות לחופשה עם ילדים

טיסות לסן פרנסיסקו – טיפים למטייל והשוואת מחירים

השכרת רכב בארה"ב – השוואת מחירים וטיפים חשובים

טיול משפחות בארה"ב – המדריך המלא

10 מלונות מומלצים בסן פרנסיסקו למשפחות עם ילדים


מלון פארק סנטרל סן פרנסיסקו The Park Central San Francisco 

פארק סנטרל סן פרנסיסקו, מלון מומלץ למשפחות בדירוג 4 כוכבים, ממוקם במרכזה של סן-פרנסיסקו, 140 מטרים בלבד מתחנת הרכבל ברחוב מרקט-קירני (Market Street-Kearny).

בכל אחד מיחידות האירוח המשפחתיות במלון תמצאו טלוויזיה במסך שטוח וערוצי כבלים, שולחן עבודה, מכונת קפה וחדר רחצה צמוד המצויד במוצרי טיפוח ללא תשלום, מייבש שיער וחלוק רחצה.

בניגוד לרוב המוחלט של מלונות בסן פרנסיסקו ניתן להתארח במלון עם חיות המחמד, כאשר הוא מציע גם מיטות לבעלי החיים. בית המלון זוכה להמלצות מעולות בדירוגי מלונות מומלצים בסן פרנסיסקו למשפחות עם ילדים.

במסעדת המלון ניתן ליהנות ממאכלים טריים העשויים מרכיבים מקומיים וטריים. בבר הטרקלין ניתן להתרגע על מתאבנים קלים, יינות מקומיים וקוקטיילים מיוחדים.

המלון נמצא 5 דקות הליכה רוגעת מכיכר יוניון ומגני ירבה בואנה (Yerba Buena). כיכר גירארדלי מרוחקת 4.3 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


אכסניית צ'לסי – Chelsea Inn 

צ'לסי אין היא אכסניה מומלצת למשפחות בסן פרנסיסקו בדירוג 3 כוכבים, השוכנת במיקום מרכזי שבין פישרמנס וורף (Fisherman’s Wharf) לגשר שער הזהב (Golden Gate Bridge), בערך 1.4 קילומטרים מרחוב לומברד ומכיכר ג'יררדלי (Ghirardelli Square). אינטרנט אלחוטי זמין חופשי בכל חדרי האירוח. לרשותכם גם חניה מקורה ללא עלות עבור רכב יחיד.

כל יחידת אירוח במלונית כוללת חלונות בעלי זכוכית כפולה, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים, פינת ישיבה, מכונת קפה אזור עבודה, מיזוג אוויר וחדר רחצה צמוד ובו מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא עלות נוספת. הצ'לסי אין זוכה לביקורות מפרגנות ברשימות מלונות מומלצים בסן פרנסיסקו למשפחות עם ילדים – בעיקר בשל האווירה הנעימה והיחס המעולה בין התמורה לעלות יחסית אל מלונות בסן פרנסיסקו.

רציף 39 ממוקם 2.5 קילומטרים בלבד ממקום האירוח, בעוד מגדל קויט (Coit Tower) נמצא 2.6 ממנו ושדה התעופה הבינלאומי בסן-פרנסיסקו ממוקם 21 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון דה ווסטין סנט פרנסיס סן פרנסיסקו –  The Westin St. Francis San Francisco on Union Square

דה ווסטין סנט פרנסיס סן פרנסיסקו, מלון יוקרתי בדירוג 4 כוכבים, ממוקם על כיכר יוניון, מול תחנת החשמלית. מגנטה גראנדפאת'ר, השעון ההיסטורי המהווה בפני עצמו אטרקציה תיירותית חשובה בסאן פרנסיסקו, ממוקם בבית המלון.

היחידות המשפחתיות הממוקמות בבניין לנדמארק ההיסטורי, מעוצבות עם ריהוט אלגנטי ועתיק ומשקיפות אל הנוף העירוני; החדרים שבבניין טאוור, לעומת זאת, מעוצבים בסגנון מודרני. יחידות המלון כוללות חלונות גדולים, שולחן עבודה, מיני בר, מכונת קפה וטלוויזיה בכבלים עם מסך שטוח.

המסעדות The Oak Room ו-Caruso’s מציעות אפשרויות סעודה בלתי-פורמליות, ואילו הבר Clock פתוח כל ערב וערב. חדר הכושר WestinWORKOUT זמין עבור כלל האורחים. חנות מתנות, שירותי צחצוח נעליים ומרכז עסקים זמינים אף הם. אינטרנט אלחוטי זמין ללא עלות בלובי המלון. מדובר על אחד מבתי המלון המצטיינים בסן פרנסיסקו אשר באופן קבוע זוכה לביקורות מעולות בכל דירוג מלונות מומלצים בסן פרנסיסקו למשפחות עם ילדים.

המלון מרוחק 2 קילומטרים מפארק T&AT ואילו רובע התיאטרון ממוקם רחוב אחד ממנו.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון הולידיי אין סן פרנסיסקו Holiday Inn San Francisco – Golden Gateway

הולידיי אין סן פרנסיסקו – גולדן גייטווי, מלון בסן פרנסיסקו בדירוג 3 כוכבים, ממוקם בשכונה הייחודית Nob Hill שבסן פרנסיסקו, בסמוך לכיכר יוניון וגשר שער הזהב, ומציע אפשרויות סעודה שונות. החדרים משקיפים למפרץ או לעיר ומציעים אינטרנט אלחוטי ללא עלות.

יחידות האירוח במלון מרווחות ומתאימות לאירוח משפחות המגיעות אל סן פרנסיסקו עם ילדים וכוללות מקרר קטן וטלוויזיה עם מסך שטוח.

המסעדה שבאתר R-O-H מגישה ארוחות ערב, צהריים ובוקר ומציעה מיגוון סוגי בירה מהחבית – מקומית ובינלאומית, יינות נבחרים מסונומה ומנאפה ומבחר גדול של משקאות חריפים.

אורחי המלון זכאים להשתמש בחדר הכושר, הפעיל כל שעות היממה, או להתענג על שחיה בבריכה החיצונית.

מערך הרכבות החשמליות הידוע של העיר נמצא במרחק הליכה קצר ממקום האירוח, ממנו תוכלו להגיע לכיכר יוניון, לצ'יינה טאון ולרציף הדייגים תוך דקות מעטות.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון גרנד היאט סן פרנסיסקו Grand Hyatt San Francisco Union Square

גרנד היאט סן פרנסיסקו, בית מלון מומלץ בסן פרנסיסקו בדירוג 4 כוכבים, שוכן בכיכר יוניון, צעדים ספורים מצ'יינה טאון, ומציע אפשרות סעידה באתר ומכון כושר הפעיל 24 שעות ביממה.

יחידות האירוח המשפחתיות, המודרניות והמרווחות של המלון כוללות טלוויזיה בכבלים עם מסך שטוח, פינת עגינה ל-mp3 ואייפד, מכונת קפה ומקרר קטן. חדר הרחצה הצמוד בכל חדר כולל מוצרי רחצה יוקרתיים.

האורחים ייהנו ממנות אמריקאיות טיפוסיות וקוקטיילים צוננים במסעדת הטרקלין OneUP.

בית האירוח ממוקם קרוב ל-10 דקות הליכה קצרות ממוזיאון סן פרנסיסקו לאמנות מודרנית ומתחנת התחתית Montgomery Street BART, וכ-1.6 קילומטרים מרציף הדייגים (Fisherman's Wharf) ואלקטרז. המיקום המעולה והחדרים המרווחים הן בין הסיבות העיקריות לביקורות המצויינות שהמלון זוכה להן בכל רשימת מלונות מומלצים בסאן פרנסיסקו למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון אקסיום – Axiom Hotel 

אקסיום, מלון מומלץ בסאן פרנסיסקו בדירוג 4 כוכבים, מציע למתארחיו חוויה של טכנולוגיה מתקדמת וגישה חינם לאינטרנט אלחוטי מהיר של סיבים אופטיים ומנעולי חיישן בדלתות. הבר במקום כולל אזור טרקלין. מדובר במלון בוטיק המשלב אדריכלות מתוחכמת מתחילת המאה שעברה עם עיצוב מודרני.

כל חדר כולל טלוויזיה משוכללת עם מסך שטוח גדול ואפשרות של הזרמת מידע באופן אלחוטי. מסופקים גם שעון רדיו Kube עם בלוטות' וכספת אלקטרונית למחשב נישא. בנוסף, תמצאו בחדרים מצעים יוקרתיים, מוצרי טיפוח מבית Lather וחלוקי רחצה ייחודיים מבית Axium. הסטנדרט הגבוה של חדרים המספק לילדים שלל אפשרויות בידור בעת שההורים נחים מעניק למלון המלצות מעולות ברשימות מלונות מומלצים בסן פרנסיסקו למשפחות עם ילדים.

גישה לאינטרנט אלחוטי מהיר בסיבים אופטיים קיימת בכל שטחי המלון, לרבות בחדרי האירוח ואזורי הטרקלין. דלפק הקבלה פעיל לנוחיותכם 24 שעות ביממה.

300 מטרים בלבד מהמלון נמצאת כיכר יוניון, על מיטב חנויותיה והאפשרויות הקולינאריות שהיא מציעה. צ'יינה טאון (כניסה דרך The Dragon’s Gate) ממוקמת קילומטר בודד ממנו, ואילו שכונת נורת' ביץ' ומגדל קויט מרוחקים שלושה קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון האנדלרי יוניון סקוור Handlery Union Square Hotel 

האנדלרי יוניון סקוור, בית מלון זול ומומלץ בסן פרנסיסקו בדירוג 3 כוכבים על כיכר יוניון, מרוחק 5 דקות הליכה בלבד מקו הרכבל ב-Powell Street. המלון מציע יחידות אירוח משפחתיות עם חיבור ל-mp3 ובריכה חיצונית.

המלון כולל מרכז עסקים ומספרה. ניתן ליהנות גם ממכון הכושר, הממוקם במרחק רחוב אחד מהמלון, וכן מהסאונה שבמקום. במסעדת Daily Grill, הממוקמת ממש בצמוד ללובי המלון, יוכלו האורחים ליהנות ממנות קלאסיות של המטבח האמריקאי, ממשקאות צוננים בבר, או ממגוון שופע של קינוחים.

יחידות האירוח שבמלון מעוצבות בסגנות קלאסי וכוללות טלוויזיה עם ערוצי לוויין ומסך שטוח ומקרר קטן. גם תה וקפה ללא תשלום כלולים בחדר. חלק מהחדרים כוללים מרפסת המשקיפה לעיר או לבריכה. יחסית אל מלונות בסן פרנסיסקו בדירוג 3 כוכבים ובאותה רמת מחירים מדובר על מלון מפנק ביותר ואין פלא שהוא זוכה להמלצות מעולות בדירוגי מלונות מומלצים בסן פרנסיסקו למשפחות עם ילדים.

המוזיאון לאמנות מודרנית ומרכז הכנסים ממוקמים 5 רחובות בלבד מהמלון, ואילו אקווריום המפרץ נמצא כ-1.5 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון וינדהם קנטרברי בסן פרנסיסקו Wyndham Canterbury at San Francisco 

וינדהם קנטרברי, בית מלון בסאן פרנסיסקו בדירוג 3 כוכבים, ממוקם 4 קילומטרים מכיכר גיררדלי (Ghirardelli Square) ומרציף הדייגים (Fisherman’s Wharf), ובו סוויטות מרווחות למשפחות המגיעות אל סן פרנסיסקו עם ילדים, הכוללות מטבחונים מאובזרים וגישה חינם לאינטרנט אלחוטי. האתר כולל גם מרכז עסקים וחדר כושר. במלון יש גם חדר משחקים עם שולחן ביליארד, להנאתכם ולהנאת הילדים. השילוב בין מטבחונים לבישול עצמי וחדר משחקים הוא יתרון אדיר למלון לעומת מלונות בסן פרנסיסקו בדירוג 3 כוכבים (ובכלל) ואילו אינן הסיבות היחידות לביקורות המפרגנות על המלון ברשימות מלונות מומלצים בסן פרנסיסקו למשפחות עם ילדים.

כל סוויטות המלון כוללות גם טלוויזיה בכבלים וספת מיטה. החדרים מעוצבים בסגנון מודרני עם גוונים בהירים ובהם חדר רחצה רחב ידיים עם מוצרי טיפוח יוקרתיים.

Aquarium of the Bay ו- Alcatraz Cruises ממוקמים שניהם 4.8 קילומטרים מהמלון, ואילו גשר שער הזהב נמצא 6.4 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון קליפט – Clift San Francisco 

קליפט, מלון בסן פרנסיסקו בדירוג 4 כוכבים, מתגאה במיקום נהדר בסן-פרנסיסקו, 5 דקות הליכה מכיכר יוניון התוססת, ובו חדרים בעיצובו של פיליפ סטארק הנודע. האורחים ייהנו מארוחת בוקר דשנה ב-Velvet Room, או יתרגעו על משקה צונן ב-Redwood Room או ב-Living Room.

כל חדר אירוח מציע ריהוט אומנותי, למשל – מיטת מזחלת, כמו גם מערכת בידור חדישה הכוללת טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין. בחדר הרחצה תמצאו מוצרי טיפול של מותגי יוקרה. העיצוב המעניין ויוצא הדופן הוא ללא ספק אחת הסיבות המובילות לביקורות המעולות על בית המלון בדירוגי מלונות מומלצים בסן פרנסיסקו למשפחות עם ילדים.

ב-Velvet Room יפנקו אתכם במזון, שתייה ואירועים יוצאי דופן. ה-Redwood Room, בר מודרני אלגנטי האותנטי לסן פרנסיסקו, מציג אומנות דיגיטלית, כאשר קישוטו המרכזי הוא בר עץ סקויה מרשים בגודלו, אשר על-פי השמועה, הוא גולף מעץ סקויה יחיד. בסלון ניתן ליהנות מהנוחות והאווירה של מועדון אנגלי נושן וכולל הזדמנויות להתרגעות, קריאה ועוד. בלובי תוכלו למצוא אוסף רהיטים ברמה בינלאומית, כמו גם יצירות אמנות מקוריות פרי מכחולם של סלבדור דאלי וצ'רלס איימס.

חובבי הכושר יוכלו לתחזק את שריריהם בחדר הכושר של המלון

המלון ממוקם 15 דקות הליכה בלבד מהמתחם הפיננסי של סאן פרנסיסקו, מנובּ היל וממרכז העסקים מוסקון. 3.2 קילומטרים ממנו תגיעו לפישרמנ'ס וורף.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון ויטאלה, אה ג'ואה דה ויוורה Hotel Vitale, a Joie de Vivre Hotel 

ויטאלה, אה ג'ואה דה ויוורה, מלון מומלץ בסן פרנסיסקו בדירוג 5 כוכבים, משקיף לקו החוף היפהפה של סן פרנסיסקו ומציע יחידות אירוח מפוארות, מתקני נוחות ושירותים רבים וטרסת גג באוויר החופשי.

כל החדרים מרווחים ומתאימים למשפחות וכוללים טלוויזיה בכבלים עם מסך שטוח וגישה חינם לאינטרנט אלחוטי. בנוסף, בכל חדר יש חדר רחצה צמוד ובו מוצרי טיפול בלא תשלום, נעלי בית נוחות וחלוק רחצה מפואר. גם שולחן עבודה ושירותי גיהוץ זמינים בכל חדר.

האורחים יכולים ליהנות מפעילויות בריאות מדי יום ומגישה לבית הכושר YMCA הסמוך.

בית האירוח ממוקם באזור מעולה יחסית אל מלונות בסן פרנסיסקו, 5 דקות הליכה בלבד משוק Ferry Building, העמוס מסעדות וחנויות. החשמלית של העיר עוצרת מול המלון ממש, ומאפשרת למטייל לסקור בקלות את רוב האטרקציות התיירותיות במרכז סן פרנסיסקו.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 

סן פרנסיסקו - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל