השוואת מחירים השכרת רכב סן פרנסיסקו

השכרת רכב בסן פרנסיסקו

לפני הזמנת השכרת רכב בסן פרנסיסקו מומלץ להיכנס לכתבה שתעשה לכם קצת סדר בנושא, עם מנוע השוואת מחירים שיחסוך לכם מאות שקלים, טיפים חשובים על נהיגה בסן פרנסיסקו, חנייה ועוד וגם סרטון וידאו המתעד נהיגה בסן פרנסיסקו

כדי לאתר את המחירים הזולים ביותר עבור השכרת רכב בסן פרנסיסקו מומלץ להשתמש במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל אשר יאתר עבורכם תוך שניות את המחירים הזולים ביותר, עבור מגוון דגמי מכוניות, בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בסן פרנסיסקו הנחשבת לאמינה. פשוט מלאו את הטופס בתיבת החיפוש שלמטה: בשדה ארץ ביחרו את ארה"ב – קליפורניה (לא את ארה"ב עצמה, לקליפורניה יש קטגוריה נפרדת קצת מתחת לארה"ב), ואחר כך בשדה עיר ביחרו את san francisco סן פרנסיסקו. בשדה תחנה ביחרו את המיקום המדוייק אליו תרצו להזמין השכרת רכב בסן פרנסיסקו מבין התחנות הכוללות את שדה התעופה של סן פרנסיסקו ומיקומים נוספים, ולסיום הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בסן פרנסיסקו וליחצו "חפש"

השכרת רכב השכרת רכב בסן פרנסיסקו  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


השכרת רכב בסן פרנסיסקו – טיפים ומידע כללי

פקקים תמידיים, גבעות תלולות ומערכת כבישים מבלבלת הכוללת הרבה רחובות חד-סטריים באזור הדאונטאון, חנייה יקרה, ואינספור פקחי חנייה נלהבים הופכים את הנהיגה בסן פרנסיסקו למתסכלת במיוחד. אם אתם מתכננים חופשה בסן פרנסיסקו מומלץ מאוד לשקול אלטרנטיבות אחרות מאשר השכרת רכב. כדי להגיע משדה התעופה למלון, למשל, אפשר להשתמש בשירות המומלץ של קיויטקסי (בקישור) להזמנת מוניות לשדה התעופה

צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בסן פרנסיסקו אשר יסייע לכם להתכונן ולקבל החלטות לפני השכרת רכב בסן פרנסיסקו –

קודם כל, השכרת רכב בסן פרנסיסקו יקרה מאוד. שנית, דמי ההרשמה הם היקרים ביותר מכל מדינה אמריקאית אחרת, ובשל שיעורי תאונות הדרכים הגבוהים, תעריפי ביטוח הרכב (הנדרשים כחוק) גם הם גבוהים. בנוסף, לכך, התנועה מגשר הזהב (Golden Gate Bridge) משתמשת ברחובות או לאורך ה-CA-1, 19th Avenue או US-101 על Lombard ו-Van Ness. השכרת רכב בסן פרנסיסקו נחשבת בחירה טובה רק אם מתכוונים להגיע ליעדים הנמצאים מחוץ לעיר (מלבד אוקלנד וברקלי, שאליהם יש גישה ב-BART) או כדי להגיע לאזורים בעיר שהשירות של ה-MUNI לא מכסה במידה מספקת.

חופשה בסן פרנסיסקו – עוד באותו נושא:

סן פרנסיסקו עם ילדים – חופשה בסן פרנסיסקו למשפחות

מלונות מומלצים בסן פרנסיסקו למשפחות עם ילדים

טיסות לסן פרנסיסקו – איתור טיסות זולות והשוואת חברות תעופה

השכרת רכב בארה"ב – השוואת מחירים וטיפים חשובים

טיול משפחות בארה"ב – המדריך המלא

הסכנה הגדולה ביותר של נהיגה בסן פרנסיסקו היא על רחוב לומבארד (Lombard Street) בין הייד (Hyde) ולוונוורת' (Leavenworth), בחלק המכונה "הרחוב העקום ביותר בעולם " ("The Crookedest Street in the World") – כביש חד-סטרי במורד  גבעה תלולה עם פניות מאוד מאוד צרות. כלי רכב גדולים כמו משאיות, מכוניות SUV ורכבים אחרים צריכים להימנע מנסיעה בחלק המתעקל של לומבארד. הנסיעה והחנייה נוטים להיות קלים יותר באזור המערבי של סן פרנסיסקו, בעיקר ברובע סנסט (Sunset District) הפרברי, ובאזורים הסמוכים אליו.

הבעייה הקשה ביותר כשנוהגים בסן פרנסיסקו היא החנייה. החנייה בכל העיר מאוד מועטת. חניונים, כאשר הם זמינים, די יקרים (20 עד 30 דולר ליום בדאונטאון), והחנייה ברחובות הדאונטאון היא באמצעות מדחנים (כלומר מוגבלים בזמן). למידע נוסף, יש לעיין בדף המספק הסברים לגבי החנייה בסן פרנסיסקו – חפשו בגוגל את: SFMTA's parking information page.

כדי לבקר בעיר למשך היום בלבד, שקלו להשתמש בשירות "חנה וסע" (park-and-ride) בתחנת Peninsula Caltrain, באחת התחנות של Peninsula BART, או באחת התחנות של East Bay BART.

כשאתם חונים ברחוב תלול (ויש הרבה כאלה בסן פרנסיסקו), זכרו תמיד להפעיל את בלם הידני ולסובב את הגלגלים כך שהגלגלים נשענים על שפת המדרכה (כשהרכב פונה כלפי מעלה, הגלגלים הקדמיים צריכים לפנות לכיוון חוץ, וכשהרכב פונה כלפי מטה, הגלגלים הקדמיים צריכים לפנות לעבר המדרכה). שימו לב: חנייה בלתי הולמת (חנייה לא בטוחה ע"פ הכללים האמורים לעיל) איננה רק מסוכנת, אלא יכולה להוביל לקנסות.

השכרת רכב בסן פרנסיסקו
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל