כרטיסים לליגת ה nba

כרטיסים למשחקי אורלנדו מג'יק ב- NBA – מדריך

משחקי ה-NBA הפכו להיות בשנים האחרונות בין האטרקציות המועדפות על כל תייר שמגיע לטייל ברחבי ארצות הברית. בכל זאת, לא בכל פעם נופלת בחלקכם ההזדמנות לצפות במשחק כדורסל בליגה הטובה בעולם – ולכן אם מתחשק לכם להזמין כרטיס למשחק של אורלנדו מג'יק המאמר הבא נכתב עבורכם. במאמר הבא אנו נסקור עבורכם את כל האפשרויות לרכישת כרטיסים למשחקים של אורלנדו מג'יק בצורה בטוחה ואמינה.

קבוצת הכדורסל אורלנדו מג'יק נוסדה בשנת 1989, בשורותיה צמח אחד מהכוכבים הגדולים ביותר של הכדורסל – שאקיל אוניל. הקבוצה נמצאת כמובן בעיר אורלנדו שבפלורידה. מבחינת אחוזי ההצלחה, מאז כניסתה של הקבוצה לליגת ה-NBA היא ללא ספק הצליחה להגיע להישגים נאים – סך הכול 13 הופעות בפלייאוף ב-22 שנות קיום המועדון.

ליחצו כאן להזמנת כרטיסים למשחקי אורלנדו מג'יק באתר מאובטח בעברית

נכון להיום אם אתם מגיעים לעיר אורלנדו, קבוצת הספורט המקצועית היחידה שמייצגת את העיר היא אורלנדו מג'יק. לא קיימת עוד קבוצה לעיר באף אחד מארבעת ענפי הספורט המובילים בארצות הברית, כלומר לא בליגת ה NBA וגם לא בליגת ההוקי קרח NHL, לא בליגת הבייסבול האמריקאית MLB  וגם לא בליגת הפוטבול בארה"ב ה-  NFL . כך שהזמנת כרטיסים למשחק של אורלנדו מג'יק היא למעשה האפשרות היחידה שלכם לצפות במשחק ספורט מקצועני בארה"ב באורלנדו. אך אנו בטוחים כי אם תזמינו כרטיסים למשחקי אורלנדו מג'יק מצפה לכם הנאה מובטחת.

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים

טיול בארה"ב – עוד באותו נושא:

אורלנדו – האטרקציות הטובות ביותר עם ילדים

אורלנדו – מלונות מומלצים עם ילדים

השכרת רכב באורלנדו – המלצות והשוואת מחירים

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

טיסות פנים בארצות הברית – המלצות למטייל

כרטיסים למשחק של אורלנדו מג'יק

אם אתם רוצים לרכוש כרטיסים למשחק של אורלנדו מג'יק, ככל הנראה תגלו כי לא מעט אפשרויות ברחבי הרשת. אך מוטב לא לבטוח בכל אתר, כי בסופו של יום אינכם יכולים לדעת היכן פרטי האשראי שלכם עלולים להסתובב. רכישת כרטיסים למשחק של אורלנדו מג'יק כדאי לעשות דרך אתר מאובטח בעברית, עם שירות לקוחות ישראלי, שבו תוכלו לדעת בדיוק מה דורשים מכם.

רוצים לרכוש כרטיסים לאורלנדו מג'יק בעברית? כל מה שאתם צריכים לעשות זה ללחוץ על הקישור למטה. לאחר מכן תופנו ישירות לאתר מאובטח שממנו תוכלו להזמין כרטיסים למשחקי אורלנדו מג'יק וליהנות מהמחירים הטובים ביותר. כך תוכלו לדעת כי אתם תקבלו את הכרטיסים הרלוונטיים עבורכם, וכמובן לא תחשפו את עצמכם לסכנות מיותרות.

להזמנת כרטיסים לאורלנדו מג'יק: https://familytour.tickets-partners.com/dock/competition/nba?competitorId=1732

האולם של אורלנדו מג'יק ודרכי ההגעה אליו

המגרש הביתי של אורלנדו מג'יק נקרא אמווי סנטר. המגרש הוא נחשב לאחד המגרשים החדשים ביותר ב-NBA, כאשר הוא נפתח רשמית ב-1 באוקטובר 2010. עוד נתון שיכול לעניין אתכם זה שבאמווי סנטר נמצא נכון להיום המסך הגדול ביותר ב-NBA. אך על מנת שתוכלו להשלים את החוויה, עליכם לדעת כיצד תוכלו להגיע לאולם בדרך הנוחה ביותר? לשם כך החלטנו לספק לכם את כל אפשרויות ההגעה הרלוונטיות ביותר מכל נקודה בעיר, כך שיהיה לכם הרבה יותר פשוט להגיע.

לשמחתכם, מכיוון שמדובר על אחד מהאצטדיונים החדשים ביותר ב-NBA – ישנן לא מעט דרכים שבאמצעותן תוכלו להגיע אל האצטדיון. האפשרות הנוחה ביותר שעומדת לרשותכם היא כמובן לנסוע ברכבת שמגיעה בכל כמה דקות. על מנת להגיע לאצטדיון אתם צריכים לרדת בתחנה שנקראת SUNRAIL משם כל מה שנותר לכם לעשות זה ללכת קצת ברגל עד אשר תגיעו לאצטדיון עצמו.

אפשרות נוספת היא כמובן לנסוע בקווי האוטובוס שגם הם יכולים להוביל אתכם ישירות אל האצטדיון. קווי האוטובוס הרלוונטיים עבורכם הינם 20, 36, 40. כך שתבדקו איזה מבין הקווים הללו עובר סמוך למקום שבו אתם נמצאים. האפשרות האחרונה היא פשוט ללכת לאצטדיון ברגל, רק תשימו לב שאתם נמצאים יחסית קרוב לאצטדיון על מנת שלא תמצאו את עצמכם הולכים ברגל לחינם.

אטרקציות בקרבת האמווי סנטר

משחק NBA של אורלנדו מג'יק אומנם אמור להיות גולת הכותרת של היום שלכם, אך בוודאי יש לכם לא מעט זמן פנוי עד שתצטרכו להיכנס לאצטדיון או אחרי המשחק. לכן בכדי שתוכלו להעשיר את הזמן שלכם, החלטנו להרים את הכפפה ולספר לכם איזה אטרקציות נמצאות בקרבת האצטדיון של אורלנדו מג'יק כך שתוכלו לנצל כל דקה פנויה שעומדת לרשותכם.

האפשרות הראשונה היא לטייל ברחוב המרכזי שנמצא ממש בסמוך לאצטדיון. ברחוב הזה תוכלו למצוא מגוון ענק של חנויות, חלקן אפילו של מותגים שאתם מכירים מישראל. כך שללא ספק תוכלו להעביר שם לא מעט שעות. אם אתם לא בקטע של קניות, תוכלו לבקר ב- ‪American Ghost Adventures

– האטרקציה הזאת מיועדת לאמיצים בלבד. מדובר על מבוך פחד שבו תצטרכו לשמור על איפוק בזמן שינסו להבהיל אתכם כמעט בכל הזדמנות

כמובן שאם נשאר לכם עוד זמן פנוי, תוכלו לנצל אותו על מנת ללכת למסעדות או לפארקים הנמצאים בקרבת מקום. האצטדיון ממוקם באזור פנטסטי כך שהוא קרוב כמעט לכל נקודה באורלנדו, ואתם תוכלו להעביר את הזמן הפנוי עד למשחק בצורה האופטימלית ביותר. תמיד תוכלו להיעזר באפליקציות השונות על מנת למצוא עוד אטרקציות בקרבת מקום.

כללי התנהגות בצפייה במשחקים של אורלנדו מג'יק

  1. לא משנה כמה אתם אוהבים לעשן, אסור לעשן באף אחד מהאצטדיונים במשחקי ה-NBA. כלומר שהאיסור הזה גם בתוקף כאשר אתם נכנסים למשחק של אורלנדו מג'יק באצטדיונה הביתי.
  2. תשתדלו להשאיר את התיק או את הקניות שלכם בבית המלון או בשמירת חפצים. בעיקרון אסור להכניס לאצטדיון תיקים בגדלים שונים, ולכן על מנת שלא תמצאו את עצמכם בסיטואציה לא נעימה מוטב להגיע ללא תיק.
  3. אסור לזרוק שום חפץ למגרש, מדובר על אחד מהאיסורים החמורים ביותר במשחקי ה-NBA. העבריין שייתפס בזמן מעשה יכול להיות מורחק ממשחקיה של אורלנדו מג'יק לזמן מוגבל אך במקרים מסוים גם לכל החיים – לכן קחו זאת בחשבון.
  4. למשחקי אורלנדו מג'יק אסור להכניס נשק, סמים, כלי זכוכית, זיקוקים וסמני לייזר. ישנה בדיקה קפדנית בכניסה, ולכן אין טעם שתנסו את מזלכם בנושא הזה.
  5. הסדרנים ואנשי הביטחון הם אלה שאוכפים את הסדר בתוך האצטדיון, ולכן אתם מחויבים להקשיב להוראות שלהם – גם אם ההוראות לא בדיוק לשביעות רצונכם מסיבות כאלה ואחרות.
  6. כאשר אתם רוכשים את הכרטיס תוכלו למצוא עליו את המקום המסומן שלכם באצטדיון. כל אוהד יכול להתיישב אך ורק במקום המסומן שלו, ולא במקומות של אנשים אחרים.
  7. אסור להכניס מצלמות סטילס או וידאו לתוך האצטדיון. אם אתם רוצים לתעד את המשחק תוכלו לעשות זאת בעזרת הפלאפון שלכם שאותו אתם כן מורשים להכניס לתוך האצטדיון.
  8. אל תיקחו סיכונים, לאצטדיון אסור להכניס מחשב נייד או לפטופ ולכן מוטב שלא להביא אותם אתכם.
  9. לתוך מתחם האצטדיון תוכלו להיכנס כשעה וחצי לפני תחילת המשחק, עד אז הכניסה לתוך האצטדיון אסורה בהחלט.
  10. היציאה מהאולם אסורה, לכן אוהד שיוצא מהאולם אינו יוכל להיכנס אליו פעם נוספת (לא משנה מאיזה סיבה).
  11. אסור להכניס או לתפעל בתוך האולם כלים חשמליים מכול סוג – קורקינטים חשמליים, אופניים חשמליות או כל סוג אחר של כלי תחבורה חשמלי.
  12. אסור להכניס למגרש מאכלים או שתייה מכל סוג שהוא. תוכלו למצוא במזנון שבתוך האצטדיון שתייה ומאכלים, לכן תוכלו להביא אתכם כסף ולרכוש באצטדיון עצמו.
  13. אסורה הכניסה לבעלי חיים מכל סוג שהוא, לכן אל תנסו להתחכם בנושא הזה. נכה עם כלב נחייה יוכל להיכנס לאצטדיון עם האישורים הנדרשים כמובן.
  14. האמוווי סנטר הינו אולם אשר מונגש ומותאם לנכים, ולכן תוכלו להתנייד בו בצורה יחסית חופשית. המלצה שלנו אליכם היא לתאם את ההגעה שלכם לאולם, על מנת שיספקו לכם את הדרך הנוחה ביותר להיכנס ולצאת ממנו.
  15. הכניסה לילדים למשחקי אורלנדו מג'יק הינה לילדים החל מגיל שנתיים. ילדים חייבים להיכנס עם כרטיס בהתאם לגיל שלהם, לכן מוטב שתוודאו מראש איזה כרטיס מתאים לילד שלכם וכך תרכשו אותו.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל