אורלנדו אטרקציות

אורלנדו – האטרקציות הטובות ביותר עם ילדים

אורלנדו בפלורידה היא "עיר המשפחות" של ארצות הברית הודות לעשרות רבות של פארקי שעשועים ואטרקציות למשפחות המגיעות אל אורלנדו עם ילדים, בראשון דיסני וורלד, פארק השעשועים הידוע בארה"ב, אך יש לאורלנדו הרבה מה להציע מעבר לדיסני וורלד. בכתבה זו תמצאו מידע למאטייל והמלצות על אטרקציות באורלנדו למשפחות עם ילדים (כולל וידאו וקישורים להזמנת כרטיסים עם הטבות מיוחדות) – החל משיט בביצות בין תנינים או מופעי לוויתנים בסי וורלד ועד למופע ימי הביניים והפארק המפתיע וונדרוורקס

אורלנדו Orlando היא עיר גדולה באורנג' קאונטי (מחוז אורנג') (Orange County) שבמדינת פלורידה בארה"ב. כשרוב האנשים חושבים על פלורידה, הם חושבים על דיסני וורלד ועל חופי הים, אבל יש לאורלנדו עוד הרבה מה להציע. ובכל מקרה דיסני וורלד המפורסם נמצא באגם בואנה ויסטה (Lake Buena Vista) ולא באורלנדו עצמה. לפי ההערכה, כ-52 מיליון תיירים מגיעים לאורלנדו מדי שנה, רבים מהן משפחות אשר מגיעות אל אורלנדו עם ילדים וכתוצאה מכך תשתיות התיירות באורלנדו והסביבה מאוד מפותחות ומציעות למטייל הרבה יותר מסתם לונה פארק משוכלל

חופשה באורלנדו – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים באורלנדו עם ילדים

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים וטיפים חשובים

ארה"ב עם ילדים – המדריך המלא לטיולים וחופשות

האטרקציות שבד"כ מושכות משפחות לחופשה באורלנדו עם הילדים, כמו דיסני וורלד, יוניברסל סטודיו וסי וורלד לא באמת נמצאות בתוך אורלנדו. גם אטרקציית ימי הביניים של אורלנדו הכוללת ארוחת הערב לנוכח מופע אבירים וסוסים (Medieval Times) איננה בתוך העיר, ואפילו רוב פארקי השעשועים והאטרקציות למשפחות הקטנים יותר באורלנדו, כמו חוות התנינים גייטורלנד (Gatorland), חווית הולילנד (Holyland Experience), מוזיאון ריפלי (Ripley's Believe-it-or-not) וכו' אינם נמצאים בתוך העיר.

לכן מומלץ לבדוק אפשרות לשכור רכב באורלנדו – הכתבה על השכרת רכב באורלנדו – המלצות והשוואת מחירים תסייע לכם לעשות זאת בזול ובקלות.

ערים נוספות באזור המטרופוליטני של אורלנדו כוללות את אלטמונטה ספירנגס (Altamonte Springs), דבנפורט (Davenport), קיסימי (Kissimmee) ו-ווינטר פארק (Winter Park).

עוד אטרקציות למשפחות באזור אורלנדו

דיסניוורלד – פארק השעשועים המפורסם בארה"ב (Magic Kingdom)

מרכז המבקרים של נאסא בפלורידה – קייפ קנברל 

אטרקציות באורלנדו למשפחות עם ילדים

סי וורלד אורלנדו SeaWorld Orlando

סי וורלד הוא אחת הטובות שבין אטרקציות באורלנדו למשפחות עם ילדים, זהו מתחם בילויים משולב שיש בו גם אקווריום תת ימי וגם לונה פארק. אם אתם רוצים להפיק את המקסימום מהביקור שלכם בסי וורלד, שלבו מפגש מקרוב עם בעלי החיים עם רכיבה ברכבות הרים מפחידות ואטרקציות שלא תמצאו במקומות אחרים, כמו ה-MAKO, רכבת ההרים הגדולה, המהירה והגבוהה ביותר באורלנדו. אם אתם חובבי עתידנות, נסו את רכבת ההרים החדשה ביותר באתר, Kraken Unleashed Virtual Reality.

אל תצאו מסי וורלד בלי לחזות בעוצמה והחן של האורקות (לוויתנים) המפורסמות. המרחבים העצומים של סי וורלד מלאים בפעילות שכולה מים. תצוגה הנקראת Sea of Shallows ("ים המים הרדודים) מציגה בעלי חיים כמו צבי ים, סטינגרייז ודולפינים, שחיים במים הסמוכים לקי ווסט (Key West), והתצוגה Sea of Power ("עוצמת הים") היא המקום שבו תוכלו לחזות באורקות האדירות. יש עוד המון מה לראות ולגלות בסי וורלד אורלנדו, כולל פינגווינים שחיים בסביבה הנקראת Sea of Ice ("ים הקרח").

לא משנה איך תחלקו את היום שלכם, תרצו להשאיר זמן למתקני השעשועים. ה-MAKO היא באמת משהו שחייבים לנסות כרכבת המהירה, הארוכה והגבוהה ביותר, אבל אם זה לא הקטע שלכם, נסו את ה- Shamu Express שהיא חוויה הרבה יותר ידידותית למשפחות.

יש עוד המון בשביל הילדים, כמו קרוסלות, תצוגות אינטראקטיביות ועוד המון מתקני רכיבה לקטנים וחיות. ואם הגעתם ביום שמש טיפוסי לפלורידה, אל תפספסו את ה- Infinity Falls ("מפלי האינסוף"), מתקן העובד במים גועשים. זה שילוב מושלם בין אדרנלין לבין מים.

להזמנת כרטיסים לסי וורלד אורלנדו  SeaWorld Orlando

וונדר וורקס אורלנדו WonderWorks

קולנוע תנועה 4D XD, זירת קרבות לייזר, מסלול חבלים זוהר בחושך – כל אלה ועוד נמצאים בוונדר וורקס של אורלנדו. גלו שישה אזורי נושא ויותר בפארק השעשועים המיוחד הזה הכולל מאה תצוגות מוחשיות ביום משפחתי מומלץ מאוד למתכננים חופשה באורלנדו עם ילדים – שיפתח גם את המוח וגם את השרירים שלכם. האטרקציה הזו, אחת הייחודיות שבין אטרקציות באורלנדו למשפחות, משתרעת על פני יותר מ-3,000 מ"ר של בידור חינוכי המלא בפעילויות שגם יחנכו וגם יבדרו אתכם במידה שווה.

ב-Natural Disasters Zone (אזור "אסונות הטבע") תהפכו למוט אור אנושי ותוכלו לראות איך סליל של טסלה (Tesla Coil) שולח לאצבעותיכם זרם חשמלי של 100 אלף וולט.

ב- Physical Challenge Zone (אזור "האתגרים הפיסיים") תלמדו מה קורה כששוכבים על 3.500 מסמרים, וב- Space Discovery Zone (אזור "גילוי החלל") תוכלו לחקור את מאדים ולנעול את עצמכם בקפסולת החללית מרקורי, שמתאימה לאדם אחד.

משם, תוכלו למהר אל אזור האורות והסאונד (Light & Sound Zone). כאן תוכלו להתנסות בנגינה על פסנתר רצפה, לרקוד כאילו אף אחד לא מסתכל עליכם ולגלות שלוש מערכות אקולוגיות בתיבת החול האינטראקטיבית.

סיירו במרתף, שם תוכלו להשתתף במשחק תג לייזר, לחוות מתקן רכיבה בארבעה ממדים, ואפילו לנסות את כישורכם במסלול החבלים הזוהרים בחושך (Glow-In-The-Dark Ropes Course).

יש כאן כל כך הרבה מה לעשות, זה יהמם אתכם – החל מהרגע שנכנסתם אל תוך מנהרת ההיפוכים.

מופע קומי וארוחת ערב בוונדרוורקס – The Outta Control Magic Comedy Dinner Show

הוסיפו ארוחת ערב ומופע לכרטיס שלכם לוונדוורקס ותוכלו לראות מופע יחיד מרהיב המחקה עשרות דמויות. הארוחה כוללת כמות בלתי מוגבלת של פיצה גבינה או פפרוני, סלט, בירה, יין, משקאות קרים וקינוח.

להזמנת כרטיסים לוונדרוורקס אורלנדו WonderWorks

מידאיבל טיימס פלורידה (ימי הביניים פלורידה) Medieval Times Florida

אחד הדברים הטובים ביותר שיש לעשות בפלורידה עם הילדים הוא לחזור בחזרה בזמן לתקופת ימי הביניים! כאן, באחת הייחודיות ביותר שבין אטרקציות באורלנדו ובפלורידה בכלל, תראו איך אבירים רוכבים על סוסיהם, ואף יוצאים לקרב חרבות.

מופע האבירים כולל ארוחה בסגנון ימי הביניים (ללא סכו"ם)  במהלכה תראו איך האבירים נלחמים במופע דרמטי, ולאורך המופע תטעמו ארבע מנות. התפריט משתנה כל הזמן, אבל צפו ללחם שום, ביסק עגבניות, עוף צלוי, תירס מתוק בחמאה – וגם מטעמים אחרים פחות ימי ביניימים. המופע כולל גם מופע עופות ציד וגישה לבר, חנות המזכרות ואולם כלי הנשק המציג פריטים מימי הביניים.

להזמנת כרטיסים למופע ימי הביניים באורלנדו

כרטיסים לגייטורלנד (דמי כניסה רגילים) – במסלול מהיר Tickets for Gatorland General Admission: Fast Track

פלורידה מפורסמת בשל פארקי השעשועים המדהימים שלה, הנוף המהמם, והתנינים שממתינים במעברי המים בכל רחבי המדינה. למה לא לשלב את כל השלושה במסע אמיץ אל תוך ׳בירת התנינים של העולם׳? גייטורלנד היא גן עדן של תנינים, קרוקודילים וחיי בר אחרים שניצלו משבי, והם יכולים לנוע כאן בחופשיות, לשחות וליהנות בסביבות מחיה מותאמות לסביבת הטבע המקורית שלהם.

מחפשים את החוויה האולטימטיבית של מפגש עם תנינים בטיול בפלורידה עם המשפחה? הזמינו בקישור את הכרטיסים שלכם לגייטורלנד (לכניסה במסלול המהיר, במחיר רגיל) והגיעו לממלכה הלטאות המדהימה הזו של מדינת פלורידה. תראו כאן מאות תנינים וקרוקודילים ותוכלו לראות אותם בזמן האכלה ובתצוגות שונות.

בנוסף, תראו כאן נחשים, חתולי בר, פומות, צבים וטרנטולות, תוכי מדבר אחד או שניים – וכל זה תוך אירוח ידידותי כיאה לתרבות האמריקאית של הדרום. תוכלו לקבל מבט קרוב אל תוך לוע הזוחלים הענקיים האלה, לראות תנינים לבקנים, לראות איך הם טורפים את מזונם בתצוגות ההאכלה ומופעי תנינים מרהיבים (ובטוחים, אין מה לחשוש כאן גם אם אתם מגיעים אל אורלנדו עם ילדים קטנים).

תהיה לכם גם הזדמנות להתבונן בגורי התנינים, בנחשים וציפורים טרופיות יפהפיות. תפגשו בצבי ענק, שונרים ערמומיים, פומות מלכותיות ועוד.

להזמנת כרטיסים לגייטורלנד באורלנדו


כרטיסים לגייטורלנד: מתקן ׳הצריחות׳ גייטור זיפליין Tickets for Gatorland: Screamin' Gator Zip Line

מסלול הזיפליין (אומגות, או "קנופי", מסלול הרפתקאות בו תגלשו על גבי כבלים העוברים בין צמרות העצים) מלא האקשן יטיס אתכם גבוה מעל ׳תושבי׳ גייטורלנד, התנינים בעלי השיניים החדות! זוהי הרפתאה מלאת אדרנלין המתאימה עבור משפחות אשר מגיעות אל אורלנדו עם ילדים גדולים, בה תוכלו לצפות מגבוה בתנינים קובנים ותניני נילוס, ואז להרקיע מעל ״ביצות הזיווג של התנינים״ המלאות לא פחות מ-130 תניני ענק, שלא יהססו לאכול אתכם אם רק תתקרבו אליהם (אל דאגה, אתם לא).

ההרפתקה האמיצה הזו בת השעתיים מתחילה במפגש קצר בנושא בטיחות, המועבר ע״י מדריך בעל הכשרה גבוהה. תוכלו לשאול אותו כל מה שעולה בדעתכם – אבל אל תדאגו. החוויה הזו 100% בטוחה. בגייטורלנד תמצאו כמה ממגדלי הזיפליין והציוד הטובים ביותר בעולם.

וכשספגתם את מלוא הריגוש, הגיע הזמן לנסוק! כשאתם מתחילים מגבהים של 30 מטרים, תנסקו ברוגע (או שלא) מעל הקרוקודילים והתנינים בעודכם עורכים את המסע המדהים הזה באמצעות 5 זיפליינים המגיעות למהירויות של עד 30 מייל בשעה!

להזמנת כרטיסים למסלול הזיפליין של גייטורלנד

אקווריום SEA LIFE אורלנדו

אם אתם מגיעים אל אורלנדו עם ילדים בואו לפגוש את את הצבים הסלבריטאים ולצלול עמוק אל עולם חיי המים בסי לייף אורלנדו. כאן תראו סטינגרייז חיננים, את הכרישים המופלאים, דגי ליצן צבעוניים וכל סוגי היצורים המימיים השוחים מעליכם, מתחתיכם ומסביבכם, באקווריום היחיד באמריקה שבנוי כמנהרת 360° .

פגשו את טד, הצב שהצילו ושעזר לפתח אמצעי הנקרא Turtle Excluder Device – המצאה שעוזרת לצבים להימלט כאשר הם נתפסים ברשתות דיג.

תראו להקות ענקיות של מדוזות בשלל צבעים – חלק מהן קטנות כמו סיכה, וחלק בגובה של אדם מבוגר! כדאי לתזמן את הביקור עם זמני האכלת הכרישים. בבריכת הסלעים תוכלו לגעת במוצגים עם הילדים וללטף כלנית מים (לא מהסוג הארסי), להחזיק כוכב ים צבעוני או לגעת בסרטן.

להזמנת כרטיסים לאקווריום סי לייף באורלנדו

כרטיס משולב לפארקי שעשועים באורלנדו

זהו כרטיס כניסה משולב לרבים מפארקי השעשועים באורלנדו שיכול לחסוך הרבה כסף וגם זמן למשפחות שמגיעות אל אורלנדו עם ילדים לכמה ימים – עם הכרטיס שכדאי להזמין בקישור תוכלו לחוות ללא עלות נוספת רכבות הרים מרתקות בגני בוש (Busch Gardens) בטמפה ביי (Tampa Bay), ביתם של מאות בעלי חיים אקזוטיים ומתקני הרכיבה הגדולים ביותר בעיר.

הכרטיס כולל גם את פארק המים Aquatica Orlando שם תמצאו מגלשות מים, שיט אבובים רגוע, בריכות גלים ענקיות וחופים לבנים חוליים נוצצים.

בסי וורלד אורלנדו, גם אליו תוכלו להיכנס עם כרטיס זה, תפגשו יצורי אוקיינוס גדולים וקטנים, מופעים חיים, כולל מופע אורקות מהמם.

להזמנת כרטיס משולב לפארקי שעשועים באורלנדו

כרטיס האקספלורר של אורלנדו Orlando Explorer Pass

אם אתם מחפשים מה לעשות באורלנדו עם ילדים מעבר לדיסני וורלד , הכרטיס הזה נותן לכם גישה לשלוש, ארבע או חמש אטרקציות לבחירתכם. הכרטיס תקף ל-30 יום. תוכלו לבחור מבין אטרקציות באורלנדו שמתאימות גם למטייל הצעיר וגם למשפחות עם ילדים, כמו מוזיאון השעווה, מוזיאון ריפלי, גולף ב- Congo River Adventure Golf, תצוגת טיטאניק (Titanic: The Artifact) ועוד.

קבלו פרספקטיבה חדשה על הגלגל הענק של אורלנדו, Coca-Cola Orlando Eye, או צפו בבעלי חיים באקשן באקווריום SEA LIFE או קפצו לביקר בגייטור לנד, בירת התנינים העולמית.

הצטלמו עם הכוכבים במאדאם טוסו, תפסו שמש בסיור סירת המנוע ב-Boggy Creek, גרמו לבטן שלכם להתהפך ב-WonderWorks או צעקו אברה קדברה במופע הקומי וארוחת הערב, The Outta Control Magic Comedy Dinner Show. כל האטרקציות הללו כלולות בכרטיס האקספלורר של אורלנדו.

להזמנת כרטיס האקספלורר לכניסה לאטרקציות באורלנדו

סיור בסירת מנוע באברגליידס – פארק חיי הבר של מרכז פלורידה  Everglades Airboat Tour + Wildlife Park

אם אתם מגיעים אל אורלנדו עם ילדים גדולים מספיק ורוצים לטעום את הטבע הפרוע של מרכז פלורידה, נסו את סיור סירת המנוע של האברגליידס – חוויה של פעם בחיים הכוללת גם ביקור בפארק התנינים ובפארק חיי הבר (Gator and Wildlife Park). כאן תוכלו לשוט דרך הביצות עם תצפית בטוחה על תנינים ענקיים, נשרים, בעלי חיים אמפיביים, חתולי בר (שונר מצוי/בובקאט), רקונים, צבים נשכניים ועוד.

בפארק חיי הבר תוכלו לראות עוד רשימה ארוכה של חיות, כולל מפגש (בטוח) מקרוב עם כמה תנינים מאוד רעבים. זוהי חוויה שונה מהעולם הנוצץ של הסטריפ של מיאמי או אתרי הגולף היוקרתיים של פאלם ביץ'. כאן תמצאו את פלורידה האותנטית שמחכה שתגלו אותה. עלו על סירת המנוע ושוטו דרך ביצות (ווטלנד) יפהפיות של האברגליידס. המדריכים שלכם מומחים באיתור והצבעה על תנינים הממתינים במים הרדודים, והנשרים היושבים בין העצים או דואים בשמים.

מכאן, תוכלו לצאת לכיוון פארק התנינים וחיי הבר כדי לצפות בלטאות בעלות השיניים החדות בתוך סביבה יותר מבוקרת. תוכלו אפילו להאכיל את התנינים, אם תרצו. לא להיבהל – האכילה מתבצעת באמצעות מוט מתכת ארוך. בנוסף, תוכלו לראות כל מיני חיות פראיות וצבעוניות החיות בסביבות הטבע העשירות של פלורידה.

להזמנת כרטיסים לטיול באברגליידס בסירת מנוע

קארטינג נאסקאר I-Drive Nascar

חגרו את החגורה ב-RTX שלכם וחוו את הדור הבא של מכוניות קארטינג אלקטרוניות ואת חווית המירוצים הטובה ביותר, לא משנה כמה ניסיון יש לכם. חבילת I-Drive Nascar Race Play Eat כוללת מירוץ אחד, כרטיס משחקים עם 30 קרדיטים שנותנים לכם את כל חווית הגיימינג שבא לכם.

שימו את עצמכם במושב הנהג. עלו על המסלול ב- SODIKART RTX – הדור הבא של קארטינג אלקטרוני. אלה מכוניות יפהפיות שמעניקות את חווית המירוצים הטובה ביותר בעולם.

השתמשו ב-30 הקרדיטים שלכם כדי לשחק משחק בארקייד. יש כאן מעל 60 משחקים, שלושה שולחנות ביליארד וזירת באולינג עם 4 מסלולים כדי להפעיל אתכם. הכרטיס שמומלץ להזמין מראש בקישור כולל גם בורגר רבע פאונד (או כריך עוף) עם צ'יפס ומשקה מוגז. אם אתם מגיעים אל אורלנדו עם ילדים גדולים מספיק לקרטינג ומשחקי וידאו – זה המקום בשבילכם.

להזמנת כרטיסים לקארטינג איי דרייב נאסקאר באורלנדו

מוזיאון השעווה מאדאם טוסו אורלנדו Madame Tussauds Orlando

התערבבו עם הכוכבים במוזיאון השעווה הראשון בעולם. מאדאם טוסו אורלנדו הוא מקום בו תפגשו סלבס (או ליתר דיוק, דמויות שעווה שלהם) מעולם הקולנוע, הספורט, המוסיקה וההיסטוריה – מאופרה ווינפרי ועד וונדר וומן.

הכינו את עצמכם להשתתף בסצנת הקולנוע האהובה עליכם. או, אם אתם מעדיפים להתקרב לדונלד טראמפ וסטיב ג'ובס, גם הם כאן. בנוסף, תמצאו כאן את אי.טי, מרילין מונרו, ואודרי הפבורן מ'ארוחת בוקר בטיפני'. הילדים יהנו לתפוס פוזה לצד כוכב קונג פו פנדה, או לשלב ידיים על השטיח האדום עם צ'אנינג טאטום.

זהו חצי יום מלא צחוקים של חופשה באורלנדו למשפחות עם ילדים ובטוח שתצאו מכאן עם המון תמונות טובות.

להזמנת כרטיסים למוזיאון השעווה מאדאם טוסו אורלנדו

חוות התנינים GatorWorld – דלגו על התור

מעל 400 תנינים חיים במים הרדודים ומשתזפים בשמש בגייטור וורלד אורלנדו בתוך סביבת האברגליידס הטבעית. תוכלו לצפות בהם מתוך הרכב שלכם. לאחר הזמנת כרטיס בקישור הוא יגיע בתור קוד לטלפון שלכם ויקנה לכם הטבה מיוחדת וחשובה של כניסת דלג-על-התור לאטרקציה זו.

רוב המבקרים המגיעים לפלורידה רוצים לראות שלושה דברים: שמים בהירים וכחולים, לונה פארקים ואת התנינים המחייכים בערמומיות. שלבו את כל השלושה בביקור בפארק התנינים היחיד של פלורידה שהוא דרייב ת'רו – נוהגים דרכו במכונית. מאות תנינים מסתובבים בפארק בתוך סביבתם הטבעית בזמן שאתם בטוחים בתוך רכבכם.

כאן תוכלו להחזיק ביד תנין תינוק תחת השגחתו של מומחה, לראות את ההאכלה המשוגעת של הצהריים ולפגוש את 'ביג אל', התנין הגדול ביותר של הפארק.

יש כאן גם חוות ליטוף שאין בה שום תנין, שם הילדים יוכלו להתיידד עם שפנים רכים ומתוקים, עיזים ועוד – זוהי בהחלט אטרקציה מומלצת עבור משפחות המגיעות אל אורלנדו עם ילדים בכל הגילאים.

להזמנת כרטיסים לכניסה ללא תור לחוות התנינים GatorWorld

אורלנדו – עונה מומלצת לחופשה

רוב התיירים מגיעים אל אורלנדו בין יוני ואוגוסט, אך החודשים מרץ ואפריל גם נחשבים לעונת שיא בתיירות באורלנדו (בזמן חופשת הלימודים במרץ (March Break) בצפון אמריקה).

האמריקאים אומרים שבמרכז פלורידה יש רק שתי עונות: חם וחם יותר. באורלנדו אפשר לצפות לעונת אביב וכן סתיו חמימים, מזגג אוויר חם בקיץ אבל מלווה בסופות רעמים יומיומיות, וחורפים שבהם אפשר להרגיש מדי פעם בחזית קרה.

באופן אירוני, העונה העמוסה לתיירים מקבילה לעונה שבו אפשר למצוא את תנאי מזג האוויר הטובים ביותר באזור. חודשי הקיץ יכולים להיות זמן מאוד עמוס לחופשה באורלנדו בגלל מאות אלפי משפחות מגיעות אל אולנדו עם הילדים במהלך חופשת הקיץ. טיול באורלנדו כאשר מזג האוויר אינו כ"כ חם אומר שתמצאו פחות תיירים, ויש לזה הרבה יתרונות – בנוסף תוכלו ליהנות ממזג אוויר יותר קריר. האקלים של אורלנדו הוא אקלים סוב-טרופי, מה שאומר מזג אוויר מאוד לח (יותר משלושים מעלות צלזיוס). בחודשים החמים יותר אפשר לצפות לסופות רעמים בשעות אחה"צ, אם כי אלה עלולות להתרחש בכל אחד מחודשי השנה.

אורלנדו - האטרקציות הטובות ביותר
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל