אורלנדו בתי מלוונת מומלצים עם ילדים

אורלנדו – מלונות מומלצים עם ילדים

אורלנדו היא אחד מיעדי הנופש המבוקשים בארה"ב בכלל ובפלורידה בפרט למשפחות עם ילדים, בזכות כמות עצומה של פארקי שעשועים ואטרקציות למשפחות. יש הרבה מלונות טובים באורלנדו אבל חלקם פונים לקהל של אנשי עסקים או זוגות פנסיונרים. אם אתם מתכננים חופשה באורלנדו עם ילדים מומלץ לבחור מלון באורלנדו מתוך רשימה זו של מלונות מומלצים באורלנדו למשפחות עם ילדים

הרשימה כוללת מבחר רחב של מלונות באורלנדו מבחינת סגנונות אירוח, מיקומים באורלנדו ורמות מחירים אך המכנה המשותף לכולם הוא מיקומים גבוהים במיוחד ברשימות מלונות מומלצים באורלנדו עם ילדים, אשר מתפרסמות באינטרנט ומתבססות על הצבעות של משפחות ששהו בחופשה משפחתית באורלנדו

טיול בארה"ב – עוד באותו נושא:

אורלנדו למשפחות – אטרקציות מומלצות עם ילדים

מלונות מומלצים ליד דיסניוורלד באורלנדו

השכרת רכב באורלנדו – המלצות והשוואת מחירים

ארה"ב עם ילדים – המלצות לטיול משפחות ומידע למטייל

מלונות מומלצים באורלנדו למשפחות עם ילדים


מלון וולט דיסני וורלד דולפין Walt Disney World Dolphin 

וולט דיסני וורלד דולפין, מלון בדיסניוורלד בדירוג 4 כוכבים, כולל שירותי מוניות מים לאפקוט, לטיילת דיסני ולאולפני הוליווד. יש בו ספא בריאות, 4 אמבטיות עיסוי ו-5 בריכות חיצוניות. בית המלון זוכה לציון 8.9 בדירוגי מלונות מומלצים באורלנדו עם ילדים.

החדרים צבעוניים, מוארים וכוללים טלוויזיה משוכללת עם מסך שטוח, מרפסת פרטית עם נוף מדהים של האזור ומקרר. 17 מסעדות וטרקלינים עומדים לרשות האורחים, כולל המסעדות Shula’s steak house, Todd English's bluezoo ו- Garden Grove.

אורחי המלון זכאים לקבל כרטיסי FastPass+ ו- Disney Extra Magic Hours. ניתן לרכוש כרטיסים לאתרי דיסני, כמו גם הזמנה מראש למגרש הגולף. מבחר מסעדות ואפשרויות בילוי נמצאות בטיילת דיסני, 7 דקות הליכה מהנה מהמלון, ואילו פארק השעשועים אפקוט מרוחק 15 דקות הליכה משם.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן


מלון סטייברידג' סוויטס Staybridge Suites Orlando – Lake Buena Vista 

סטייברידג' סוויטס, מלון באורלנדו בדירוג 3 כוכבים, ממוקם 4 דקות נסיעה מאתר הנופש של וולט דיסני וורלד ו-5 דקות הליכה בלבד ממסעדות וממרכז הקניות קרוסרואדס (Crossroads). המלון מעניק שירותי תחבורה של דיסני בלא תשלום, בריכה מחוממת חיצונית ומזנון ארוחת בוקר. המלון זוכה לציון 9.3 ברשימות מלונות מומלצים באורלנדו למשפחות עם ילדים.

בכל סוויטה מרווחת ישנו מטבח מאובזר היטב – יתרון משמעותי עבור משפחות בהשוואה אל מלונות באורלנדו בד"כ – ספת מיטה נפתחת לילדים, טלוויזיה מחוברת לכבלים עם מסך שטוח ושולחן עבודה.

במקום יש אינטרנט אלחוטי חינם וכן חדר כושר הפעיל כל שעות היממה. ניתן להתרגע בביתן הקיץ או לבחור להכין ארוחת "על האש" משפחתית במתקני הברביקיו החיצוניים, באוויר הפתוח. בחלקו הראשון של השבוע ניתן ליהנות מאווירה חברית ומבחר של יין, בירות, חטיפים ומשקאות מוגזים.

המקום נמצא 3.6 קילומטרים מפארק השעשועים SeaWorld ו-3.8 קילומטרים מחנויות האאוטלט Orlando Vineland. אתר הנופש Universal Orlando ניצב 12.8 קילומטרים מהמקום.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן


מלון אוואנטי Avanti International Resort Near The Parks 

אוואנטי, מלון מומלץ באורלנדו בדירוג 3 כוכבים, מציע בריסטה, גריל ובר ובריכה חיצונית. גם אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל אזורי האירוח. Orlando Eye מרוחק 9 דקות של הליכה מהמלון. 1.7 משם נמצא מרכז הכנסים אורנג' קאונטי, המארח את התערוכות PGA Merchandise Show 2018 ו-2018 International Builders' Show. בית המלון זוכה לציון 8.9 בדירוג בתי מלון מומלצים באורלנדו עם ילדים.

בכל חדר תמצאו טלוויזיה עם חיבור כבלים ומסך שטוח, חדר רחצה פרטי ומכונת קפה ובחלק מהם גם מיקרוגל, יתרון לא מובן מאליו לעומת מלונות באורלנדו ברוב המיקרים. במלון יש מרכז כושר, שפאלבורד, מגרש כדורעף וחדר משחקים לילדים.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן


מלון הייאט  – אורלנדו יוניברסאל – Hyatt Place – Orlando Universal

הייאט, בית מלון מומלץ באורלנדו, הוא מלון ללא עישון בדירוג 3 כוכבים, ממוקם שלוש דקות נסיעה מ- Universal Orlando Resort. הוא כולל אינטרנט אלחוטי ללא עלות וארוחת בוקר חמה יומית. בריכת שחייה חיצונית זמינה לרשות האורחים. בית המלון זוכה לציון 8.7 בביקורות על מלונות מומלצים באורלנדו עם ילדים.

כל חדר במלון כולל מתקנים להכנת שתייה חמה, מקרר קטן, טלוויזיה בכבלים עם מסך שטוח ורדיו-שעון מעורר. חדר כושר ומרכז עסקים זמינים באתר גם הם. שירות הסעות אל פארק השעשועים פעיל בזמנים קבועים.

פארק השעשועים דיסני מרוחק 13 דקות נסיעה מהמלון. אזורי הקניות של מתחם אורלנדו פרימיום אאוטלט ממוקמים 8 דקות נסיע ממנו.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן


אתר הנופש רנסנס אורלנדו – Renaissance Orlando at SeaWorld

רנסנס אורלנדו, ריזורט באורלנדו בדירוג 4 כוכבים הנמצא בצמוד לפארק סי וורלד (SeaWorld) וכ-9 קילומטרים מיוניברסל אורלנדו, כולל בריכת שחייה חיצונית וחדרי אירוח עם עיצוב מודרני הכוללים טלוויזיה מתקדמת עם חיבור כבלים ושולחן עבודה. חלק מהחדרים כוללים מרפסת המשקיפה לסי וורלד. הריזורט זוכה לציון 9.3 בביקורות על מלונות מומלצים באורלנדו למשפחות עם ילדים.

באתר הנופש ישנו מרכז כושר מאובזר וחדר משחקים לילדים, בית קפה ובר ספורט. בימים מיוחדים ניתן ליהנות מכניסה מוקדמת לסי וורלד. שירותי הסעה חינם לסיוורלד, למגלשות המים ולפארק המים אקוואטיקה זמינים לאורחים.

ניתן ליהנות ממאכלים יפניים אותנטיים או ממנות אמריקאיות משובחות במסעדות שבמקום.

פארק השעשועים "וולט דיסני וורלד" (Walt Disney World) ממוקם 8.4 קילומטרים מהמלון, מרכז הכנסים Orange County נמצא 3 קילומטרים ממנו ואילו שדה התעופה הבינלאומי אורלנדו נמצא במרחק 17 דקות נסיעה.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן


אתר הנופש יוניברסל׳ס קאבאנה ביי ביץ Universal's Cabana Bay Beach Resort 

יוניברסל׳ס קאבאנה ביי ביץ', אתר נופש באורלנדו בדירוג 3 כוכבים, מציע יתרון משמעותי למשפחות אשר מתכננות חופשה באורלנדו עם הילדים – כניסה מוקדמת לפארק המים וולקנו ביי יוניברסל ולעולם הכשפים של הארי פוטר – שעה טרם פתיחת הפארק. ישנו צורך בכרטיס כניסה בתוקף לפארק השעשועים. אתר הנופש זוכה לציון 9.4 בדירוגי מלונות מומלצים באורלנדו עם ילדים.

כל חדר אירוח במלון כולל טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים, כמו גם אמצעים להכנת שתייה חמה. ניתן לשהות בחדרים בעיצוב מסורתי, בחדרים הצמודים לבריכה או בסוויטה משפחתית מרווחת עם מטבחון מאובזר במלואו – יתרון משמעותי שלא תמצאו בין מלונות באורלנדו ברוב המיקרים.

לרשותכם עומד אינטרנט אלחוטי חינם וכן הסעות ללא עלות אל 3 פארקי השעשועים הידועים של יוניברסל אורלנדו, כמו גם אל ‏™Universal CityWalk. ניתן להתרגע ב-2 בריכות, במסלול אבובים ועל החוף. אורחי המקום נהנים גם ממגלשת מים, באולינג בעל 10 מסלולים, חדר משחקים לילדים וחדר כושר.

צוות אתר הנופש ישמח לסייע לכם להתארגן על סעודות במקום או על ארוחות טייק-אוויי. במתחם המזון תאכלו ליהנות ממגוון סוגי ג'אנג-פוד. האורחים נהנים גם מבר בריכה, בר לובי ובית קפה. המקום נמצא 1.6 קילומטרים מאולפני יוניברסל אורלנדו.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן


מלון בסט ווסטרן אורלנדו גייטוויי Best Western Orlando Gateway Hotel 

בסט ווסטרן אורלנדו גייטוויי, מלון באורלנדו בדירוג 3 כוכבים, מספק שירותי הסעות חינם לאולפני יוניברסל אורלנדו, לפארק המים SeaWorld ולמקומות נוספים. ישנן אפשרויות סעודה במקום וחדרים שבהם טלוויזיה מתקדמת. המלון ניצב 22 קילומטרים מדיסניוורלד. המלון זוכה לציון 8.8 בהמלצות על בתי מלון באורלנדו למשפחות עם ילדים.

חדרי האירוח במלון כולם כוללים מיזוג אוויר, משחקי ווידיאו וסרטים על-פי דרישה, מייבש שיער, מתקני גיהוץ וכספת.

במלון יש שתי אמבטיות עיסוי ובריכה חיצונית מחוממת, זאת נוסף על מגרש כדורסל וחדר כושר חדשני. במסעדת Sharky & Jack’s יגישו לכם בר בשירות מלא ומטבח אמריקאי מסורתי. Shades Deli היא מעדניית המלון ופתוחה לכל הארוחות וכן מגישה מגוון משקאות, מאפים, פיצה וכריכים.

המלון נמצא 3.2 קילומטרים מקניון פרמייר אאוטלט ואילו שדה התעופה הבינלאומי של אורלנדו מרוחק 23 קילומטרים משם.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן


מלון קומפורט אין אורלנדו Comfort Inn Orlando – Lake Buena Vista 

קומפורט אין אורלנדו, מלון מומלץ באורלנדו בדירוג 3 כוכבים, זהו מלון ללא עישון הניצב קילומטר יחיד מדיסני ספרינגס וולט דיסני וורלד. במלון יש גישת חינם לאינטרנט אלחוטי מהיר וארוחת בוקר קונטיננטלית מדי יום. המלון זוכה לציון 8.6 בדירוג מלונות מומלצים באורלנדו עם ילדים.

כל חדר הוא מרווח וכולל איבזור למשפחות ברמה המהווה יתרון משמעותי לעומת מלונות באורלנדו בד"כ – מקרר, מיקרוגל ואמצעים להכנת שתייה חמה, כמו גם טלוויזיה מתקדמת עם כבלים ורדיו-שעון מעורר.

האורחים נהנים מבריכה חיצונית עם מגלשת מים ומפל. בנוסף, לרשות האורחים עומדים חניה חינם, מרכז עסקים ומרכז כושר – חינם אין כסף. במלון מוצע שירות הסעות ללא עלות לאתרים יוניברסל סטודיוס אורלנדו, סי וורלד ווולט דיסני וורלד. הקניון Millennia מרוחק 15 דקות נסיעה מהמלון.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן


אתר הנופש יוניברסל׳ס לואס ספייר פולס Universal's Loews Sapphire Falls Resort 

יוניברסל׳ס לואס ספייר פולס, ריזורט מומלץ באורלנדו בדירוג 4 כוכבים, מעניק למשפחות המתכננות חופשה באורלנדו עם הילדים בונוס בדמות כניסה מוקדמת לאטרקציות למשפחות באורלנדו – Wizarding World of Harry Potter™ ול- Universal's Volcano Bay™, בהצגת כרטיס כניסה בתוקף לפארק. הריזורט זוכה לציון 9.5 בדירוג מלונות מומלצים באורלנדו עם ילדים.

המלון כולל חדרים המעוצבים בהשראת האיים הקריביים ובהם טלוויזיה עם מסך ענק, אינטרנט אלחוטי ללא עלות ותחנת עגינה לאייפוד, זאת מלבד חדר רחצה צמוד ומקרר קטן. חלק מהחדרים משקיפים לבריכה או ללגונה.

אורחיה המלון נהנים משירותי הסעות חינם בין פארקי השעשועים באורלנדו אי ההרפתקאות של יוניברסל לאולפני יוניברסל. מתקנים אחרים באתר: חדר כושר, חדר משחקים לילדים ובור אש.

במלון ישנן 4 מסעדות, כלל מסעדת Amatista Cookhouse, המגישה מנות קאריביות לארוחת בוקר, צהריים וערב ומסעדת Drhum Club Katine, המתמחה במנות טאפאס.

המלון ניצב 8 דקות נסיעה בלבד מאורלנדו פרימיום אאוטלטס ו-10 דקות של נסיעה מאורלנדו סי וורלד. נמל התעופה הבינלאומי אורלנדו מרוחק 17 דקות נסיעה ממקום ההארחה.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן


מלון דאבל-טרי ביי הילטון אט דה אנטרנס טו יוניברסל אורלנדו DoubleTree by Hilton at the Entrance to Universal Orlando 

דאבל-טרי ביי הילטון אט דה אנטרנס טו יוניברסל אורלנדו, בית מלון מומלץ באורלנדו בדירוג 4 כוכבים, נמצא במיקום מעולה למשפחות מול הכניסה לאתר הנופש Universal Orlando Resort ובסמיכות רבה לאטרקציות המרכזיות באזור. יש בו מתקני נוחות מהדרגה הראשונה, כמו גם שירותים רבים למטייל חינם אין כסף. וולט דיסניוורלד נמצא 15.8 קילומטרים מהמלון.

במלון תמצאו את כלל מתקני הנוחות הדרושים לטובת חופשה באורלנדו שלא תישכח במהרה. ניתן לצפות בסרטים על הטלוויזיות עם המסך הגדול שבחדר, להצטנן בשחייה מרעננת בבריכת השחייה החצי-אולימפית ולהסתייע בדלפק המלון בקבלת מידע חיוני על טיולים באורלנדו והרפתקאות באזור.

אורחים נהנים משירותי הסעה חינם לאתר הנופש של יוניברסל סטודיוס אורלנדו. בדלפק השכרת הרכב בלובי המלון ישמחו לסייע לכם גם במתן מידע על טיולים בפלורידה. פארק השעשועים סי-וורלד אורלנדו ממוקם 11.5 קילומטרים מהמלון. Mall at Millenia נצתא 3.6 קילומטרים ממנו, בעוד שאורלנדו פרימיום אאוטלטס מרוחקת 5.2 קילומטרים משם.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן

אורלנדו - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל