פורט לודרדייל עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה משפחתית

פורט לודרדייל (Fort Lauderdale) היא עיר חוף על האוקיינוס האטלנטי במדינת פלורידה (Florida) אשר בארצות הברית (United States). היא ידועה כ"ונציה האמריקנית" בשל מערכת התעלות המתרחבות שלה. העיר מונה כ-170,000 תושבים ונמצאת במחוז ברוורד (Broward County) בדרום פלורידה (South Florida).

העיר מפורסמת בשל החופים והספינות העוגנות בהם. אמנם העיר פורט לודרדייל נמצאת על שטח קטן יחסי, המושג פורט לודרדייל מתכוון לאזור המטרופוליטני הגדול שגדל סביב העיר. אזור זה חלק ממטרופולין מיאמי – פורט לודרדייל-מערב חוף הדקלים (Miami-Fort Lauderdale-West Palm Beach), שטח זה כולל מעל 5.5 מיליון תושבים.

חופשה בפורט לודרדייל – עוד מידע למטייל

טיסות לפורט לודרדייל, פלורידה – השוואת מחירים ורכישת כרטיסים

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים והמלצות למטייל

השכרת רכב בפורט לודרדייל, פלורידה, ארצות הברית

10 מלונות מומלצים בפורט לודרדייל למשפחות עם ילדים

תחבורה משדה התעופה בפורט לודרדייל

סים לארצות הברית – מידע שימושי וטיפים לתקשורת יעילה ומשתלמת

מרכז המבקרים של נאסא בפלורידה – קייפ קנברל – חוף החלל Cape Canaveral

השכרת יאכטה בארה"ב – טיפים והזמנות

העיר פורט לודרדייל היא יעד מושלם ליציאה לקרוזים, אבל אפשר להעביר גם חופשה משפחתית בפורט לודרדייל עצמה. קו טיסות ישירות לפורט לודרדייל של אלעל, הופך אותה ליעד שגם נוח להגיע אליו. ריכזנו עבורכם כמה מהאטרקציות שתוכלו לשלב בחופשה בלודרדייל עם הילדים, כולל קישורים להזמנה.

אטרקציות מומלצות בפורט לודרדייל למשפחות עם ילדים

מלכת הגונגל: שייט נופים ומראות

רוצים להכיר חיים אחרים? בבילוי הזה תקבלו הצצה אליהם במהלך שיט של 90 דקות בליווי מדריך. תוכלו להתרשם מהבתים של המיליונרים ומהמגה-יאכטות שלהם.

את העושר הרב, שעד כה נחשפתם לו בעיקר בתמונות באינסטגראם, תוכלו לפגוש פנים מול פנים ב-90 דקות של מסע לאורך הנהר החדש (New River) של פורט לודרדייל, המוכר גם כ"ונציה האמריקנית".

תוכלו לראות בתים ראוותנים עם תג מחיר של מעל 30 מיליון דולר. חלקם היו שייכים או שייכים עכשיו לאנשים כמו שקיל אוניל, וויל סמית, ואופרה ווינפרי. אי הכוכבים (Star Island) אינו קרוי ככה ללא סיבה.

תוכלו גם לשלב בשיט ארוחה מפנקת, שאפשר לקנות על הסיפון.

להזמנת מלכת הגונגל: שייט נופים ומראות לחצו כאן

גני הפלמינגו (Flamingo Gardens) עם דילוג על התור

אטרקציה נוספת שתוכלו לשלב בחופשה בפורט לודרדייל עם ילדים היא גני הפלמינגו, עם יותר מ-3000 זנים של צמחים מקומיים וצמחים אקזוטיים שייקחו אתכם סביב העולם. בגני פלמינגו תמצאו שמורת חיות בר, שתיקח אתכם למסע הכרות עם למעלה מ-85 זנים שונים של חיות מקומיות, שגולת הכותרת שלהם היא כמובן הפלמינגו. השמורה מקום בעל טבע מרשים ששווה להירגע בו ולהתאחד בו עם הטבע.

בגני פלמינגו ניתן למצוא שלל אטרקציות מלהיבות: הגנים הבוטנים, שמורת חיות הבר, מרכז הצפרות והמוזיאון, ומעל לכל, זהו מקום כיפי ולימודי, שתענוג לטייל בו עם המשפחה.

הביקור במקום מזמין אתכם להתרשם משלל הגנים המיוחדים, ביניהם: גן פרח הבר הפלורידיאני (Florida Wildflower Garden), גני פרפרים ויונקי דבש (Butterfly and Hummingbird Gardens), או הארבורטום (Arboretum) שם תמצאו את עצי הענק מסוג צ’מפיון (Champion), וגם את העץ הגדול ביותר בפלורידה.

השמורה מעניקה מחסה לחיות פצועות וחיות, שלא ניתן לשחרר לטבע, ביניהן: פנתרים, לוטרות, תנינים, חתולי בר ונשרים.

על מנת לצפות באתר ממעוף הציפור, ניתן לקחת סיור ללא עלות נוספת בחשמלית דרך כל המערכות האקולוגיות הסבוכות, כולל אזורים שלא נגעו בהם מעל 100 שנים. הסיור יוצא כל חצי שעה.

גני פלמינגו הם גם מיקומו של מוזיאון הווראי (Wray Home Museum), בית הקיט של בני הזוג ווראי, הממוקם בין עצי אלון בני 200 שנה, ומעניק הצצה אל החיים בדרום פלורידה של שנות ה-30. בית זה הוא אחד העתיקים גם במחוז.

הביקור בגני פלמינגו הוא טיול יומי מגוון, מהנה, ופראי, שמתאים לכל המשפחה, ומספק חוויה קסומה שתישאר אתכם הרבה אחרי שתחזרו לארץ.

להזמנת כרטיסים לביקור בגני הפלמינגו – ללא תור – לחצו כאן

הרפתקת לילות תנינים ב-60 דקות על ספינת אוויר

אומרים שלעולם אל תחייך אל קרוקודיל, אבל אף אחד לא אומר לך מה לעשות במקרה של אליגטור. בחנו את החיוכים שלכם על כמה אליגטורים השוחים באוורגליידס של פלורידה (Florida's Everglades). זוהי הרפתקת לילה נהדרת, שיכולה להתאים לחופשה בפורט לודרדייל עם ילדים גדולים יחסית, שיכולים לבלות בהרפתקה הלילית ולשמור על כללי הבטיחות הנדרשים. למשך כשעה ידריכו אתכם במבוך של מים זגוגיים על מנת לחפש ולמצוא את האליגטורים עם העיניים הבוהקות. אנחנו ממליצים לשמור על הידיים בתוך הספינה.

האוורגליידס היא אדמת ביצה רחבת ממדים ועשירה בחיות בר. היא מתחילה ממרכז פלורידה, ליד אורלנדו (Orlando), עד למפרץ פלורידה. אם לא הייתם אי פעם על סירת אוויר זוהי הזדמנות נהדרת לחוות את החוויה. הספינות המותאמות לנהר שטות ברוגע לאורך המסלול המימי.

מלבד אליגטורים, תתכוננו לפגוש בסיור כל מיני סוגים של יצורים, כאשר הביצה קמה לתחייה מסביבכם. תשוטו אל האזורים האקסקלוסיביים ביותר באוורגליידס, עם סיכוי לראות פרת ים מערב הודית (West Indian manatee), דולפינים מצויים (Bottlenose dolphins), ואפילו פיתונים בורמזים (Burmese pythons), ששוחררו על ידי אנשים שלא יכלו לטפל בהם אל תוך הפרא.

בזמן השיט בספינת האוויר, הקפטן ידגיש כמה נקודות מפתח לגבי הספינה ויספר לכם סיפורים מלהיבים. חשוב לזכור, שגדות הנהר הם ביתם של אליגטורים משחרים לטרף, שרואים אתכם גם אם אינכם רואים אותם, ולכן חשוב להקפיד על הוראות הבטיחות.

להזמנת הרפתקת לילות תנינים ב-60 דקות על ספינת אוויר לחצו כאן

אוורגליידס (Everglades): כניסה לשמורת החיות ושייט של 40 דקות בספינת אוויר

הרפתקה נוספת באוורגליידס, הכוללת שיט בספינת אוויר, שתוכלו לצאת אליה במהלך חופשה משפחתית בפורט לודרדייל. תוכלו לצאת לחקור את הטבע הסובטרופי הגדול ביותר באמריקה, כאשר תשוטו מעל סוגרס רקריאיישן פארק (Sawgrass Recreation Park). נופים יפים, אליגטורים, פנתרים, צבים וציפורים הם רק חלק מהמראות שתראו על הדרך. קברניטי הספינות הם ברמה הגבוהה ביותר, וידעו גם להעשיר אתכם בידע ועובדות מעניינות על המקום המיוחד בו נערך השיט.

האוורגליידס משמש גם כמקלט למגוון רחב של חיות נדירות כמו למשל: הקרוקודיל האמריקני (American crocodile), פרות הים (Manatee), ואפילו הפנתר הפלורידיאני (Florida panther).

המסע הזה ייקח אתכם אל הפרא הלא מבויית, לצד נהר הדשא המפורסם (River of Grass). תהנו מהרוגע הטבעי של המקום המופלא ומהנופים הפסטורליים כאשר אתם שטים לאורך המים.

אחרי המסע בספינת האוויר תעברו לשמורת חיות הבר, בה תוכלו להתקרב, אבל לא באופן מסוכן, לשלושה מיצגים של חיות, מקומיות וגם אקזוטיות. למרות שהחיות המוצגות מתחלפות מיום ליום הפנתר הפלורידיאני (Florida panther) והאריה השחור (black leopard) כמעט תמיד מככבים.

אם אתם מגיעים לפורט לודרדייל עם ילדים חובבי זוחלים, אלה לא יחסרו לכם בסיור ההזה. תלמדו על האיגואנות, הצבים והאליגטורים, והאמיצים שביניכם יוכלו אפילו להחזיק תינוק אליגטור בידיים ולצלם למזכרת.

להזמנת אוורגליידס – שמורת החיות ושייט של 40 דקות בספינת אוויר – לחצו כאן

סיור פרטי בהליקופטר בין פורט לודרדייל למיאמי ביץ'

סיור מודרך במסוק הוא עוד אטרקציה מלהיבה שתוכלו לחוות במהלך חופשה בפורט לודרדייל עם הילדים.

במהלך הטיסה תקבלו תצפית של עין הציפור על העיר היפה, הבניינים, האחוזות, וחיי האוקיאנוס המהממים. גם הסירות, האוניות, וספינות המשא מסביב לנמל פורט לודרדייל גם הם מספקים מראה מרהיב, כשמתבוננים עליהם מלמעלה תוך כדי טיסה במסוק.

עם קצת מזל, כאשר הראות מאפשרת, ניתן לראות מהאוויר דולפינים, כרישים, צבים, פרות ים ועוד במהלך הטיסה מעל רצועת החוף.

להזמנת סיור פרטי בהליקופטר בין פורט לודרדייל למיאמי ביץ' לחצו כאן

כרטיסי מעבורת לבימיני, הבהמס – Bimini, Bahamas

רק 50 מייל מחופי פלורידה תמצאו את מקומו האהוב על הסופר המינגווי, האי בימיני (Bimini), הידוע כמוקד דייג של דגים גדולים. עלו על ספינה המכילה 600 נוסעים, ותגיעו חיש מהר לאי.

הדרך לבימיני אורכת כשעתיים, אותן תוכלו להעביר בנעימים בספינה, עליה תוכלו למצוא בר וחנות מתנות המוכרים חטיפים, משקאות וחפצי נוי. ברגע שתגיעו לאי תרגישו חופשיים לחקור אותו לבד. יש גם אפשרות לקבל כרטיס מעבר להילטון במרכז הנופש של בימיני לכל היום תמורת תשלום נוסף.

להזמנת כרטיסי מעבורת לבימיני, הבהמס לחצו כאן

פורט לודרדייל: שייט של שעה של הרפתקת פיראטיים למשפחה

להרפתקה הזו מומלץ להגיע מוקדם, על מנת להתלבש כמו פיראטיים עם קעקועים וחולצה שיוחזרו בסוף ההרפתקה. הקברניט והצוות יקבלו את פניכם וידריכו אתכם בדרך החיים של הפיראטים. החובל הראשון יעלה אתכם על ספינת פיראטים אמיתית של משמר החופים בה תלמדו כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להצטרף לצוות.

במהלך השיט החווייתי, תלמדו איך לירות בתותח תוך כדי שאתם מנווטים על מנת למצוא את האוצר. תלחמו בפיראטים אחרים על מנת לקבל את המפתח לאוצר. תשמעו סיפורים רבים על הפיראטים ותוכלו כמובן לצפות מהצד בחיות הבר המקומיות. זו ללא ספק הרפתקה מושלמת לבילוי במהלך חופשה בפורט לודרדייל עם ילדים.

להזמנת כרטיסים לשייט של הרפתקת פיראטיים למשפחה

פורט לודרדייל: אייפליי (iFLY) חוויה של צניחה חופשית מקורה

אם תמיד חלמתם לעוף, זה המקום בשבילכם!

חיו את החלומות של תעופה בתוך סימולטור של צניחה חופשית. לעוף מעולם לא היה כל כך פשוט ובטוח עם הציוד העדכני הזה. תהנו מחוויה בלתי נשכחת במערת הרוח של IFLY. מדריכי טיסה מקצוענים יסבירו לכם איך להזיז את הגוף על מנת לשלוט בחוויית התעופה.

קבלו חוויה ארוכה יותר מקפיצת טנדם, ואת כל ציוד הצניחה החופשית במחיר נמוך בהרבה לעומת צניחת טנדם. הטיסה אורכת כ-2 דקות בה אתם מתנגדים לכוח המשיכה על ידי מאווררים שיכולים לאוורר במהירות רוח של 300 קמ"ש. אזור הלחץ יכול להכיל עד 12 אנשים באותו זמן.

בטוח לילדים, מאתגר למבוגרים, מלהיב לבני עשרה, ואמיתי בשביל צונחים חופשיים, הרפתקת הIFLY תשאיר אתכם מחייכים מאוזן עד אוזן.

להזמנת אייפליי (IFLY) חוויה של צניחה חופשית מקורה לחצו כאן

פורט לודרדייל: סיור בריף עם צלילת שנורקלים מודרכת

חקרו את שוניות האלמוגים היפים של פורט לודרדייל, ביתם של כ-500 זנים של דגים. את החוויה מתחילים בהסבר על השימוש בשנורקל, ואז קופצים למים לסיור מודרך בשוניות. הסיור כולל השכרת ציוד באיכות גבוהה ומדריך מוסמך (PADI). הציוד כולל מסכות, סנפירים, שנורקלים, מערכות ציפה, וחומר נוגד אדים.

השלב הבא הוא שחיה אל האתר בו תצללו עם השנורקל, שנמצא רק 150 מטר מהחוף. תשחו במים הצלולים של פורט לודרדייל בשלוש מהנקודות לצלילה המפורסמות ביותר. המדריך יפנה את תשומות ליבכם אל חיי המרינה ובסביבתה. תוכלו לראות במהלך החוויה דגים טרופים כמו דג מלאך (Angelfish), דג פרפר (Butterfly fish), דג טאנגס (Tangs) ועוד. תלמדו על המערכת האקולוגית המרהיבה הנמתחת מפורט סיינט לוסי (Port St. Lucy), פלורידה עד פארק הצבים היבשים בקצה הדרומי (Dry Tortugas National Park).

להזמנת סיור בריף עם צלילת שנורקלים מודרכת לחצו כאן

פורט לודרדייל: הרפתקת צניחת רחיפה בגובה

למי שהגיעו לפורט לודרדייל עם ילדים חובבי הרפתקאות ואקסטרים, מומלץ להעלות את האדרנלין בחוויית צניחת רחיפה. תדאו למעלה מעל לאוקיינוס האטלנטי, ותיהנו מהמראות של חוף דרום פלורידה כשאתם רתומים למצנח רחיפה.

לאחר שתפגשו את הקפטן ותלבשו את הרתמה, הסירה תתחיל לשוט במהירות, וכשתגיעו למהירות מסוימת תיזרקו לתוך השמיים לטיסה מרהיבה מעל למים.

תוכלו ליהנות ממפעילות משפחתית גם כנוסעים בספינת המהירות בלי לדאות למעלה. המדריכים יצלמו אתכם תוך כדי ויישארו מזכרות נפלאות מהטיול.

להזמנת הרפתקת צניחת רחיפה בגובה בפורט לודרדייל לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל