מאמי למשפחות

מיאמי עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה

מתכננים חופשה במיאמי עם ילדים? הכתבה הבאה מיועדת עבורכם וכוללת סקירה מורחבת (ואפשרות להזמנת כרטיסים) של אטרקציות במיאמי המתאימות למשפחות עם ילדים – מגן החיות של מיאמי וה"סיקווריום", מפגשים עם תנינים בביצות האוורגליידס, אוטובוס התיירים של מיאמי, פארק אי הג'ונגל, קרוז בין בתי המפורסמים בפורט לודרדייל, ועוד אטרקציות מומלצות במיאמי

מיאמי היא אחת הערים המרכזיות בדרום – מזרח ארה"ב והיא מרכזו של האיזור העירוני הגדול ביותר בפלורידה, ואחד מהיעדים הפופולריים לחופשה בארה"ב. יש מאות אטרקציות במיאמי למשפחות וישראלים רבים מאוד המתכננים טיול בארה"ב מגיעים אל מיאמי עם ילדים לחופשה משפחתית בעיר השמש. במיאמי תמצאו את מי האוקיינוס החמים ביותר לגלישה בארה"ב, אחרי הונולולו, כאשר הטמפרטורות מגיעות עד כ-29 מעלות בקיץ ו-24 מעלות בחורף

חופשה במיאמי – המלצות לקריאה נוספת:

מלונות מומלצים במיאמי למשפחות עם ילדים

טיסות למיאמי – השוואת מחירים, איתור טיסות זולות וביקורת חברות תעופה

השכרת רכב במיאמי פלורידה – השוואת מחירים וטיפים

טיול משפחות בארה"ב – המדריך המלא

הזמנת כרטיסים ל NBA  – כל המידע הדרוש

טיסות פנים בארצות הברית – השוואת מחירים וטיפים

טיול במיאמי – מידע כללי

אע"פ שמיאמי היא העיר השנייה המאוכלסת ביותר בפלורידה, האזור העירוני של מיאמי הוא הגדול ביותר במדינת פלורידה וחיים בו מעל 5.4 מיליון איש, מה שהופך את איזור מיאמי לאזור העירוני השביעי בגודלו מבחינת כמות אוכלוסין בארה"ב כולה. מאחר שמיאמי שוכנת בין האוקיינוס האטלנטי מצד מזרח ובין אזור הביצות של האוורגליידס ממערב, האזור המטרופוליטני של מיאמי משתרע לאורך 180 ק"מ מצפון לדרום, אבל לעולם אינו עולה על יותר מ-32 ק"מ ממזרח למערב.

מיאמי ממוקמת בדרום פלורידה, כ-30 ק"מ מפורט לודרדייל (Fort Lauderdale), וכ- 90 ק"מ מווסט פאלם ביץ' (West Palm Beach).

בשל מיקומה הגיאוגרפי בקו רוחב נמוך, מיאמי נהנית מאקלים סוואנה סוב-טרופי שמשמעותו שמיאמי מתאפיינת בשתי עונות מובהקות: עונה חמימה ויבשה המתחילה בנובמבר ומסתיימת בסביבות אמצע אפריל, שהיא העונה המומלצת לחופשה במיאמי עם ילדים קטנים, ועונה גשומה וחמה מאוד המתחילה במאי ומסתיימת באוקטובר – שגם היא עונה מומלצת לחופשה במיאמי לחובבי ים שאינם חוששים משמש וגשם חם.

חודשי הקיץ של מיאמי גשומים וחמים, כאשר בין יוני לספטמבר הטמפרטורות נעות בסביבות ה-30 מעלות צלזיוס והטמפרטורות הנמוכות ביותר מגיעות ל- 20-23 מעלות. חודשי החורף הקרים ביותר הם בין דצמבר למרץ כאשר הטמפרטורות הגבוהות ביותר מגיעות לכ-25-26 מעלות והטמפרטורה הנמוכה הממוצעת היא כ-15 מעלות עם מזג אוויר יבש ובהיר ואחוז לחות נמוך מאוד לעתים קרובות. עונת החורף במיאמי יכולה לעתים להיות די יבשה, כאשר כמות הגשמים היורדת בה קטנה אך גלי קור אינם דבר בלתי שכיח.


אטרקציות במיאמי – מיאמי עם ילדים

Miami Metro Zoo גן החיות של מיאמי

גן החיות של מיאמי הוא גן החיות הגדול ביותר בפלורידה, ובזכות המחוייבות שלו לשימור והגנה על חיות, הוא מלא בסוגים רבים של חיות שאפשר לצפות בהן כשהן משוטטות בשטחי הגן הפתוחים, בדומה לאורח חייהן בטבע.

כרטיס הכניסה שניתן לקנות מראש בקישור יאפשר לכם לדלג על התור הארוך בקופות בכניסה וליהנות מכ-3,000 חיות החיות באזורים אקולוגיים נפרדים המלאים בכ-1,200 עצים, צמחים ופרחים, כולם מסודרים בקפדנות ברחבי 340 דונם המטופחים ומתוחזקים היטב.

גן החיות של מיאמי נבחר כאחד מ-10 גני החיות הטובים ביותר בארה"ב והוא גן החיות הסוב-טרופי היחיד במדינה. אלפי בעלי חיים חיים כאן בסביבות עוצרות נשימה שיגרמו לכם להרגיש כאילו אתם במסע סוב-טרופי היערות גשם, בעיקר אם תגיעו לבושים בלבוש ספארי (לא חובה אבל מאוד מומלץ).

הליכה רגלית ברחבי הפארק תפגיש אתכם עם ג'ירפות שאותן תוכלו להאכיל, גמלים שעליהם אפשר לרכוב, ולקטנים יש כאן עיזים וכבשים שאפשר לסרק אותם. אין ספק שמדובר באחת האטרקציות שאסור לפספס כאשר מגיעים אל מיאמי עם ילדים – בעיקר אם הם חובבי חיות.

בנוסף למגוון חיות הבר החיות כאן, תמצאו גם זנים אקזוטיים רבים הנמצאים בסכנת הכחדה, כמו הטיגריס הסומטרי, הקרנף ההודי בעל הקרן היחידה (Rhinoceros unicornis) ולוטרת הנהר.

מאחר שאתם נמצאים בפלורידה, צפו לטמפרטורות גבוהות מאוד ואל תשכחו להגיע מצויידים בבגדי-ים ולהשאיר מספיק זמן כדי להשתעשע באזורי המים שברחבי הפארק.

כשתחושו עייפים (הפארק הזה ענק מאוד!), תוכלו לשכור ללא תשלום נוסף זוג אופניים או להזמין כרטיס חינם למונורייל (רכבת) שמכסה שטח של יותר מ-3,000 בלי להתאמץ יותר מדי.

כרטיסי דלג – על – התור שניתן לרכוש בקישור מכניסים אתכם ישירות לאזור הפראי של גן החיות של מיאמי.

לרכישת כרטיסים אונליין לגן החיות של מיאמי


Miami Seaquarium מיאמי סיקווריום

עולם המים של מיאמי – כאן תוכלו לחזות בשימור בעלי חיים ובחינוך סביבתי שמתרחש בו זמנית במצפה התת-ימי של מיאמי. אל תוותרו על הסיקווריום אם אתם מגיעים אל מיאמי עם ילדים – ההרפתקאה הזו המתרחשת באזור המים תקרב אתכם (באופן בטוח לחלוטין כמובן) לכרישים, פרות ים (manatee), פינגווינים, אריות ים, צבי ים בסכנת הכחדה ועוד.

גן העדן הטרופי הזה, המשתרע על פני כ-150 דונם, הוא אחת המובילות בקטיגורית אטרקציות במיאמי למשפחות. זהו מקום מושלם הן לילדים והן למבוגרים. מי לא מעוניין להגיד שלום לכריש מקרוב? (עם כמה סנטימטרים של חלון זכוכית ביניכם, כמובן).רוצים לחייך לתנין? לנופף למאנטי (פרת ים) לשלום? יש כאן שמונה מופעי מים במשך היום וגם פרזנטציות חינוכיות העוסקות בעולם החי ובשימורו כדי לעזור לילדים ולמבוגרים כאחד להבין את חשיבות המאמצים לשמר ולהגן על ידידינו בעלי החיים וסביבות המחייה שלהם.

מומלץ להזמין מראש כרטיסים בקישור – הכרטיסים שמזמינים מראש מגיעים בתור קוד לסמרטפון ומאפשרים לכם לדלג על התור הארוך בקופות הכניסה, והטבה הכוללת צפייה בשמונה מופעים מדהימים בעולם התת-מימי המופלא הזה. זוהי דרך נפלאה לבלות יום משפחתי בחוץ – עם קו הרקיע המדהים של מיאמי ברקע.

תמצאו כאן מופעי בידור מהנים כמו המופע של סאלטי אריה הים וכנופיית פקחי הריף שלו במחזה לייב, או מופע אקרובטי של דולפיני אף-בקבוק מקפצצים ועושים סלטות, או בדולפינים לבני הצד של האוקיינוס השקט המבצעים תעלולים יחד עם לוליטה האורקה ("הלוויתן הקטלן").

להזמנת כרטיסים למיאמי סיקווריום


טיול רחפת באוורגליידס Everglades Airboat Ride

מסע הרפתקאות בספינת רחפת מיוחדת ומפגשים מקרוב עם בעלי החיים והזוחלים, אין פלא שזו אחת האטרקציות המובילות של חופשה במיאמי עם ילדים – צאו להרפתקה בסיור מטורף בן חצי שעה ברחפת באוורגליידס של פלורידה – אזור הביצות הסוב-טרופי הגדול ביותר בארה"ב. תחוו את מיטב הטבע בעודכם חולפים דרך פארק הנופש של סאוגראס (Sawgrass Recreation Park). נופים יפהפיים ותנינים, פנתרים, צבי ים, צבי יבשה ושלל ציפורים – כולם ממתינים לכם. הסיור הוא בליווי של סגל מוכשר ביותר ומאוד אינפורמטיבי, כך שהנסיעה דרך הנופים המרשימים האלה היא גם חינוכית וילדים ילמדו הרבה מאוד על הטבע בחצי השעה המרתקת הזאת.

האוורגליידס מעניקים מחסה למגוון זנים נדירים כמו הקרוקודיל האמריקאי, המאנטי ואפילו הפנתר של פלורידה, אז שמרו על עיניכם פקוחות לרווחה כשאתם מרחפים ברחבי הפארק – למרות שכמובן אין ממה לחשוש, זוהי אטרקציה מומלצת שאסור לפספס אם אתם מתכננים טיול אל מיאמי עם ילדים

הסיור הוא בן 30 דקות והוא ייקח אתכם לביצה הטבעית הלא נגועה לאורך River of Grass המפורסם. תיהנו מהשלווה הטבעית של הנוף המיוחד הזה בזמן שאתם מרחפים על פני המים.

אחרי סיור הרחפות, צאו להליכה נינוחה בין אזורי התצוגות שבהן מבקרים יכולים להתקרב (אבל לא קרוב מדי!) לבעלי חיים אקזוטיים. אע"פ שהחיות המוצגות משתנות מיום ליום, את הפנתר הפלורדיאני והפנתר השחור אפשר לראות כאן לעתים תכופות.

וכמובן, כיאה לביצות, אין כאן מחסור באורחים זוחלים. צופים יכולים לקבל מידע אינפורמטיבי ומרתק ביותר על איגואנות, צבים ותנינים. מבקרים אמיצים יכולים אפילו להחזיק תנין תינוק ביד, חוויה בלתי נשכחת. ואל תשכחו להצטלם!

להזמנת כרטיסים לשיט הרחפת באברגליידס


פארק החיות אי הג'ונגל Jungle Island

אי הג'ונגל של מיאמי הוא הזדמנות שאסור לוותר עליה אם מגיעים אל מיאמי עם ילדים – יום בילוי משפחתי נהדר שבו אפשר לראות כמה מכוכבי עולם החי מקרוב. אורנגאוטנים, קנגרואים, פלמינגואים, צבים, למורים ועוד המון! החוויה הזואולוגית האינטראקטיבית הזו נחשבת לאחת הטובות בין אטרקציות במיאמי מזה 75 שנה. פרקים מהסדרה הטלוויזיונית משנות השמונים "מיאמי וייס" והסרט "בית ספר לשוטרים מתחילים" צולמו כאן.

באי הג'ונגל, האירועים המיוחדים והמופעים הופכים את החיות, הציפורים ואת הזוחלים לכוכבים. בפנטהאוז של ג'ייק והאנה תפגשו את האורנגאוטנים בני ה-10 ו-12 ששולטים כאן על הפארק. תגידו שלום לקליאו, פרעה, אייזיס ואקאנה – הבבונים המצרים, ואל תחמיצו את מפגשי ההאכלה של הפינגווינים הדרום אפריקאיים.

באי הג'ונגל תוכלו גם לבקר לצאת לטיול לאוסטרליה, עם קנגרואים אדומים, שחלקם מגיעים לגובה של מעל מטר שמונים. במאורת האריות (Lion’s Den) תוכלו לחזות באריה הלבן, שני טיגריסים לבנים ושני טיגריסים בנגלים.

ב"קערת התוכים של קוקה קולה" (Coca-Cola Parrot Bowl), שהוא אמפיתיאטרון ענקי שמסוגל להושיב 1,200 איש, תפגשו את הציפורים המדברות הצבעוניות שכל ילד אוהב וגם את הקונדור שמתעופף לו בחופשיות. הציפור היפהפיה הזו מגיעה לשלושה מטרים ברוחבה כאשר היא פורשת את כנפיה! ב"קערת התוכים" תתאהבו גם במאמה קאס החוצפנית שאוהבת לדבר המון. מאמה קאס היא סוג של עוף הנקרא קזואר והיא הקזואר המאולפת היחידה בכל עולם!

ואם כבר מדברים על ציפורים, Parrot Cove הוא החוף הפרטי היחיד במיאמי המותר לרחצה ומקום נהדר לקחת אליו את הילדים. יש בו מתחם משחקים בסגנון טרופי מאוד מתוחכם ונופים נהדרים המשקיפים למפרץ ביסקיין (Biscayne Bay) ולדאונטאון מיאמי – מקום עצירה מושלם ליום כייף משפחתי במיאמי.

יש עוד המון מה לטעום בעולם הקסום הזה של בעלי החיים. המפגשים פנים מול פנים עם חיות ג'ונגל אמיתיות הן להיט עבור כל המבקרים בייחוד בגלל ההשקעה הגדולה שיש כאן באלמנטים של הרפתקאה, גילוי ומשחק. מומלץ לרכוש כרטיסים מראש בקישור כדי להימנע מהתורים הארוכים בקופות הכניסה.

להזמנת כרטיסים לאי הג'ונגל מיאמי


הגן הבוטני פלמינגו גארדנס Flamingo Gardens

גן עדן טרופי מחכה לכם בפלמינגו גארדנס שבו חיים יותר מ-3,000 זנים מקומיים ואקזוטיים של צמחים ובעלי חיים. הליכה בגן הבוטני היא חווית חובה אם אתם מגיעים אל מיאמי עם ילדים – זה כמו טיול בעולם בלי לעזוב את פלורידה. האזור המוגן המיועד לשמירה על חיות בר מהווה מקום מחייה ליותר מ-85 זני בעלי חיים מקומיים, כולל הפלמינגו שעל שמו נקרא הגן. זהו מקום נהדר לתפוס מנוחה ולהתייחד עם הטבע.

פלמינגו גארדנס הם הרבה דברים: גנים בוטניים, מפלט לחיות בר, מקום מחייה לציפורים ועופות ומוזיאון – אבל מעל הכול, זהו מקום חינוכי מהנה שאפשר לבלות בו יום משפחתי נעים במהלך חופשה במיאמי.

תוכלו לטייל להנאתכם בגנים הרבים המהווים חלק מהמיתחם שכל אחד מתאפיין בסממנים משלו, כמו גן פרחי הבר של פלורידה (Florida Wildflower Garden), גני הפרפרים ויונקי הדבש (Butterfly and Hummingbird Gardens) או הגן הבוטני היערני: הארבורטום (Arboretum) שבו תמצאו עצי צ'מפיון ענקיים (כולל את העץ הגדול ביותר בפלורידה).

פלמינגו גרדנס הוא לא רק אטרציה מומלצת לחופשה במיאמי, הוא גם מחסה לבעלי חיים שנפצעו בטבע או כאלה שלא ניתן להחזירם למקום המחייה הטבעי שלהם. אלה כוללים פנתרים, לוטראות, תנינים, חתולי בר ונשרים, בין השאר. רבים מהם מוצגים כחלק ממופעים שמתקיימים כאן לאורך היום.

אם אתם מעוניינים בסקירה כללית של הגנים, עלו על אחת החשמליות שנוסעת בתוך הגנים וחולפת על פני אזורי המחייה השונים, כולל מערכות אקולוגיות שלא נגעו בהם יותר ממאה שנה. תוך כדי קריינות אודיו. סיורים אלה יוצאים כל 30 דקות.

פלמינגו גארדנס, הממוקמת קצת מחוץ למיאמי, הוא גם המקום בו תמצאו את מוזיאון בית ריי השוכן בין יער עצי אלונים בן מאתיים שנה. זה היה ביתם ההיסטורי של בני הזוג ריי שהגיעו לכאן בסופי השבוע ומהווים חלק בלתי נפרד מההיסטוריה של פלורידה. הבית עבר שיחזור בשנת 1991 וההשתתפות באחד הסיורים המודרכים המוצעים כאן מבטיחה להחזיר אתכם אחורה בזמן בצורה אותנטית.

כמו פלורידה עצמה, פלמינגו גארדנס מהווה טיול יומי מגוון, מבדר ופראי אל תוך מה שהופך את המדינה המכונה "סנשיין סטייט" למקום כל כך נפלא.

להזמנת כרטיסים לפלמינגו גרדנס פלורידה


שייט במיאמי בסירת מירוץ Thriller Miami Speedboat Adventure

סירת המירוץ המלהיבה תיקח אתכם לשיט במיאמי – על פני נמל מיאמי (Port of Miami), פישר איילנד (Fisher Island), מפרץ ביסקיין (Biscayne Bay) ושדרת Millionaire's Row העמוסה בסלבריטאים ועוד, כל זה כאשר אתם יושבים בנוחות בסירה המהירה. ברוכים הבאים למיאמי, שבה מזג האוויר חם, המשקאות צוננים והשיט מלא בחוויות. אם אתם מגיעים אל מיאמי עם ילדים חובבי אקשן אל תוותרו – הרפתקה מלאת אדרנלין מובטחת.

הסירה שלכם תעזוב את אזור השוק Bayside Marketplace היישר אל תוך ההרפתקאה. ברגע שתעלו על הסיפון בבטחה תתחילו לעשות את דרככם דרך הנמל של מיאמי ומשם למפרץ ביסקיין – לשון הים הגדולה ביותר בחוף הדרום-מזרחי של פלורידה.

מאז שנתגלה בשנת 1513 ע"י מגלה הארצות חואן פונסה דה ליאון, מפרץ ביסקיין מהווה מוקד משיכה למגלים ולמחפשי הרפתקאות למיניהם. תוכלו ללמוד כאן הכול אודות ההיסטוריה של מערכות אקולוגיות מאת מדריך מצחיק ועתיר ידע.

מכאן ממשיכים לאי הכוכבים (Star Island), שם תוכלו לקבל הצצה אל תוך Millionaire's Row הידוע ולבתי היוקרה הענקיים של סלבריטאים כמו שון קומבס, דון ג'ונסון, רוזי או'דונל ושקיל או'ניל, שרכשו כאן נכסים על גבי האי האקסקלוסיבי הזה במהלך השנים. הזמרת גלוריה אסטפן משכירה כאן את הנכס שלה הנקרא Nena’s Villa בסכום של 75 אלף דולר בחודש, כך שמי יודע מה או את מי תראו כאן.

לאחר ששטפתם את עיניכם עם בתי הפאר, תוכלו להמשיך לפישר איילנד, אי מלאכותי שהיה פעם בעל ההכנסה לנפש הגבוהה ביותר בארה"ב. תחושו ברוח המנשבת בשערכם כשאתם חולפים במהירות על פני המשתזפים של סאות' ביץ', לפני שתחזרו לבייסייד. אל תשכחו להצטלם, אם כי התמונות עלולות לצאת מטושטשות מרוב מהירות!

להזמנת כרטיסים לשייט במיאמי בסירת מירוץ ליחצו כאן


"לילות התנינים" –  סיור רחפות לילי בביצות האוורגליידס Gator Nights 60-Minute Airboat Adventure

הרפתקאה לילית מדהימה באוורגליידס של פלורידה. שיט לילי ברחפת מהירה שבמשך שעה שלמה תיקח אתכם דרך מבוך של מי זכוכית שקופים בהם תוכלו לחפש את עיניהם הבוהקות של חברינו הפרה-היסטוריים, התנינים. אם אתם מגיעים אל מיאמי עם ילדים שימו לב שהם לא מוציאים ידיים מחוץ לרחפת לאורך כל הסיור!

ביצות האוורגליידס משתרעות על פני 2 מיליון דונם של מערכת ביצות אקולוגית השופעת בחיות בר למיניהן. האוורגליידס מתחילות במרכז פלורידה, ליד אורלנדו ומגיעים עד האזור הדרומי למפרץ פלורידה. השיט הלילי הוא הזדמנות לגלות חלק מהאווגליידס ולהכיר כמה מה"אזרחים" המפורסמים ביותר של המערכות האקולוגיות היקרות הללו.

אם מעולם לא הייתם על רחפת, מצפה לכם פינוק אמיתי – האוניות האלה שנבנות במיוחד לשיט בביצות שטות בחן לאורך שבילי המים שלהן.

מלבד הגייטורים (תנינים), הכינו את עצמכם למפגש עם כל מיני יצורי לילה ובעלי חיים קטנים בזמן שהביצה סביבכם מתעוררת לחיים לעת ערב. עם הרחפת תוכלו להגיע לכמה מהמקומות האטרקטיביים ביותר באוורגליידס, ותהיה לכם הזדמנות לראות את תחש הנהרות הקריבי (West Indian manatee), את דולפיני אף הבקבוק ואפילו את הפיתון הבורמזי.

בזמן השייט, הקפיטן האמיץ שלכם יצביע על האטרקציות המרכזיות באזור ויוסיף סיפורים מרתקים. תוכלו ללמוד איך שבט הסמינול האינדיאני והפנתרים באיזור פעם חיו זה לצד זה בצורה מאוד משגשגת בטבע הירוק השופע הזה.

להזמנת כרטיסים ללילות התנינים – שייט באברגליידס


 אוטובוס התיירים של מיאמי בשיטת "עלה – רד" Hop-on Hop-off Bus Miami

מיאמי היא אחד מהמקומות החמים ביותר בארה"ב, אבל אין שום צורך "להזיע" בזמן טיול במיאמי : אוטובוס התיירים של מיאמי הוא הפיתרון המושלם אם אתם מגיעים אל מיאמי עם ילדים  – זהו קו האוטובוס המיוחד לתיירים נוסע במסלול מעגלי בין אטרקציות במיאמי כאשר הכרטיס שניתן לקנות בקישור מאפשר לכם עלייה וירידה בלתי מוגבלת בכל תחנה במסלול אוטובוס התיירים, למשך 24 או 48 שעות (לפי הכרטיס שתזמינו).

גלו את החוף הדרומי של מיאמי (מיאמי סאות' ביץ'), את הטיילות השוקקות ואת גולות הכותרת התרבותיות של העיר ממושבכם הנוח באוטובוס תיירים ממוזג כאשר העיר נפרשת לרגליכם, פשוט תקפצו עליו וסעו בין אטרקציות במיאמי בלי הצורך המייגע לתכנן מסלול נסיעה או תחבורה ציבורית בין אטרקציות במיאמי – הסיבובים של מסלול האוטובוס באיזורי ה-Beach, ה-City וה-Uptown מותאמים במיוחד לתיירים בחופשה במיאמי ומכסים את כל מה שאתם צריכים לראות, ממבני הארט דקו ועד חובבי הספורט המתאמנים בפיתוח גוף על סאות' ביץ'. האוטובוס עוצר בתחנות כמו מוזיאון האמנות Perez שיספק לחובבים את הרעב לתרבות ובתחנות השונות תוכלו גם לחטוף קוקטייל במרינה של מיאמי ביץ' או לצאת לקניות ב-Coconut Grove.

עם כרטיס המקנה לכם גישה חופשית של 24 או 48 שעות לאוטובוס התיירים של מיאמי תוכלו לעלות או לרדת ללא הגבלה מהאוטובוס הממוזג בזמן שאתם חולפים על פני אטרקציות במיאמי ונהנים מהאוויר הקריר ומקריינות אודיו מרתקת.

להזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של מיאמי


 קרוז לפורט לודרדייל עם ארוחת ערב ומופע Fort Lauderdale Cruise + Dinner & Show

בקרוז שבו תחלפו על פני הבתים והמגה יאכטות הניצבים במלוא הפאר לאורך Millionaire’s Row, תרגישו איך זה לחיות כמו העשירים והמפורסמים בזמן שאתם סועדים כמו מלכים במזנון אכול-כפי-יכולתך. תיהנו מהופעות חיות המשלבות הומור, ריקוד ושירה בציבור וגם עצירה באי טרופי.

הקרוז לאורך נהר New River של פורט לודרדייל הוא חוויה מומלצת מאוד לטיול אל מיאמי עם ילדים – הוא לוקח אתכם על פני הרחוב המפורסם של העשירים Millionaire’s Row שבו בתים נמכרים במעל 30 מיליון דולר. לאורך ההפלגה תתפנקו בצלעות בייבי באק על הברביקיו, עוף ושרימפס במזנון אכול-כפי-יכולתך. מופע סטנד אפ ומוסיקה חיה ינעימו את זמנכם עוד יותר ותזכו לסייר באי טרופי מקסים לפני החזרה למרינה.

להזמנת כרטיסים לקרוז לפורט לודרדייל עם ארוחת ערב ומופע


קרוז  בפורט לודרדייל Fort Lauderdale Sightseeing Cruise

רוצים לדעת איך הסלבס חיים? תוכלו לעשות זאת במיאמי בקרוז בן 90 דקות שיפקח לכם את העינים! שוטו במורד ה"ונציה האמריקאית" בליווי מדריך שיראה לכם את הבתים של המיליונרים ואת המגה יאכטות שלהם.

אם אינכם מצליחים להבין את זה מחשבונות הפייסבוק והאינסטגרם של העשירים, תוכלו לראות מה כסף באמת יכול לקנות בקרוז בן 90 דקות עם ליווי מלא של מדריך. הקרוז חולף על פני הנהר New River האקסקלוסיבי של פורט לודרדייל המוכר כ"ונציה של אמריקה".

הבתים שתראו יהיו הבתים היוקרתיים ביותר שאי פעם ראיתם, עם תג מחיר של מעל 30 מיליון דולר. אם אתם מגיעים אל מיאמי עם ילדים שימו לב שחלק מהבתים שייכים או היו שייכים בעבר לאלילי נוער כמו שקיל או'ניל, וויל סמית' ואופרה ווינפרי. פורט לודרדייל לא סתם נקרא "אי הכוכבים".

בקישור ניתן לרכוש כרטיסים לקרוז ללא ארוחה, אבל מזון ומשקאות נמכרים על הסיפון.

להזמנת כרטיסים לקרוז לפורט לודרדייל 


כרטיס משולב לתיירים בדרום פלורידה South Florida Sightseeing Pass

כרטיס דרום פלורידה הוא כרטיס משולב המיועד לתיירים המעוניינים לחוות מקסימום אטרקציות במיאמי במינימום עלויות. הוא כולל כרטיס לאוטובוסים התיירותיים בשיטת עלה-רד המסתובבים בין אטרקציות במיאמי עם למעלה מ-40 נקודות עצירה וארבעה מסלולים – וגם אפשרות לבחור ב-3 או ב-5 אטרקציות ופעילויות לאורך תקופה של 7 ימים. אם אתם מגיעים אל מיאמי עם ילדים לחופשה של שבוע הכרטיס הזה הוא פיתרון משתלם ומושלם – עם כרטיס דרום פלורידה תראו את אושן דרייב (Ocean Drive), תרכבו על סגוויי, תבקרו באוורגליידס ועוד!

מיאמי מלאה באטרקציות, פעילויות ובנקודות ציון מעניינות. מפאראסיילינג בשעת שקיעה ועד סיורי סגוויי, ממופעי תנינים עם ה-Gator Boys עד סיור ההרפתקאות Miami urban Adventure Tour. יש מגוון גדול של פעילויות שונות.

זהו כרטיס משולב הכולל גם כרטיס לאוטובוס התיירים עלה-רד של מיאמי, איתו תוכלו לנסוע בין אטרקציות במיאמי, והרבה מעבר לכך – במסגרת הכרטיס המשולב תוכלו גם לבחור לרכוש מרגריטה לאורך מדרחוב רחוב לינקולן (Lincoln Road), או לצאת לטיול באופניים בוירג'יניה קי ביץ' פארק (Virginia Key Beach Park). למעשה, עם כרטיס דרום פלורידה, החלק הקשה ביותר של החופשה במיאמי יהיה לבחור בין האטרקציות.

אטרקציות במיאמי הכלולות בכרטיס דרום פלורידה (רשימה חלקית):

48 שעות על אוטובוס התיירים של מיאמי

השכרת אופניים ליום מלא מ-Bike & Roll

Sunset Watersports – הרפתקאות הכוללות שיט של שעתיים בקיאק או בסירת פדאלים או פארסיילינג/רחיפה

קרוז בשעת שקיעה לאורך מפרץ ביסקיין (Biscayne Bay Sunset Cruise)

שיט עם רחפת באוורגליידס (Everglades 60-minute Airboat Tour)

כניסה לגני פלמינגו (Flamingo Gardens)

מוזיאון האמנות של קורל ספרינגס (Coral Springs Museum of Art)

להזמנת כרטיס דרום פלורידה

סיור במיאמי במכונית ענתיקה: החוף הדרומי / מיאמי ביץ׳

הירגעו, אתם במיאמי ביץ׳. הרכיבו את משקפי השמש וחושו את הבריזה על הפנים בזמן שאתם חוצים את השכונה במכונית ענתיקה קלאסית עם גג פתוח. תרגישו כמו מלכים, עם נהג צמוד הלוקח אתכם מאתר לאתר במיאמי ביץ.

מדריך מקומי יספר לכם על המיקומים האיקוניים שאתם חולפים על פניהם. תעברו ברחובות מפורסמים כמו כביש לינקולן ו-Española Way  ותלמדו על אדריכלות הארט דקו שלהם. תראו את בניין העירייה הישן, את הגנים הבוטניים ועוד.

להזמנת טיול במיאמי במכונית ענתיקה

מיאמי - אטרקציות מומלצות
דירוג הגולשים 5 (5 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל