טיסות פנים בארה"ב מה חשוב לדעת

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים והמלצות למטייל

טיסות פנים בארה"ב – המדריך המלא: כאן תמצאו לא רק מנוע חיפוש מיוחד שיאפשר לכם לבצע השוואת מחירים של טיסות פנימיות בארצות הברית ולהזמין כרטיסי טיסה, אלא אף הסברים מורחבים למטייל על טיסות בתוך ארה"ב, המלצות חשובות ופרטים על טיסות פנימיות בארה"ב בקווי התעופה הפופולריים, זמני הטיסות, שדות התעופה המרכזיים בארה"ב ודרכי הגעה מהם למרכזי הערים, ועוד מידע חשוב לפני תיכנון טיול בארה"ב

אם אתם מתכננים חופשה בארצות הברית, יש סיכוי גדול שבמהלך התכנון תתקלו בצורך להזמין טיסה פנימית בארה"ב. שוק טיסות הפנים בארצות הברית הוא ענק, עם מגוון גדול של חברות תעופה שמתמחות בטיסות פנימיות בארה"ב ומתחרות על קווי התעופה המרכזיים. כיום, ניתן למצוא טיסות פנים בארה"ב שמקשרות בין מגוון רחב מאוד של יעדים בכל רחבי המדינה. כדי לבצע השוואת מחירים של טיסות פנים בארה"ב ולהזמין כרטיסי טיסה השתמשו במנוע לחיפוש טיסות שלמטה בדף זה

 

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים

טיול בארה"ב – עוד באותו נושא:

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים ומידע למטייל

השכרת רכב בארה"ב – השוואת מחירים וטיפים חשובים

ארה"ב עם ילדים – תיכנון טיול משפחתי בארצות הברית

טיסות פנים בארה"ב – טיפים והמלצות למטייל

כאשר מתכננים טיול בארה"ב שאלה חשובה מאוד היא – כמה מזוודות אפשר לקחת בטיסות פנים בארה"ב. ובכן, כמובן שהתנאים משתנים וכל כרטיס כולל תנאי כבודה משלו, אך לרוב תעריף סטנדרטי לטיסת פנים בארה"ב לא כולל שליחת מזוודה לתא המטען, ועל כך תצטרכו לשלם תוספת, גם בחברות התעופה הגדולות וגם בחברות הלואו-קוסט.

פרט נוסף שתרצו לבדוק הוא מתי להגיע לשדה התעופה בטיסות פנים בארה"ב. רוב חברות התעופה ממליצות על הגעה לשדה התעופה שעתיים לפני זמן ההמראה, אך כדאי לבדוק מהן ההמלצות לגבי הטיסה שלכם כמובן. לעיתים יש סיבות להגעה לשדה התעופה מוקדם יותר, כמו למשל טיסה ביום עמוס במיוחד (לפני או אחרי חגים וכול'), נמל תעופה גדול שאינכם מכירים, וכול'.

בעת השוואת מחירים לטיסות פנימיות בארצות הברית במנוע החיפוש למעלה, כדאי מאוד לכתוב את הקוד של נמל התעופה כדי למנוע בלבול בין שדות תעופה עם שמות דומים, ולבדוק פעמיים אם אכן זהו נמל התעופה ביעד הרצוי לפני השלמת ההזמנה.

הזמנת מונית משדה התעופה

גם טיסות פנים בארה"ב יכולות להיות מתישות לעיתים, וחיפוש בנמל התעופה אחר אמצעי תחבורה ציבורית משתלם יכול להפוך את המסע למעייף יותר. כדי להפוך את הנחיתה לפשוטה יותר, אנו ממליצים להזמין הסעה משדה התעופה בארה"ב מראש.

קיוויטקסי, חברה בינלאומית המתמחה בהסעות לתיירים, תאפשר לכם לבצע את ההזמנה אונליין, מראש, ולקבוע מחיר הוגן (לפי מחירון)שיהיה ידוע לכם כבר בעת ההזמנה. כל שעליכם לעשות הוא להזין את מסלול הנסיעה במנוע החיפוש שמופיע בעמוד זה, לבחור את סוג הרכב מתוך התוצאות ולהזין את פרטי הנסיעה והפרטים האישיים. מלבד הנוחות של הזמנה מראש, תוכלו גם לקבל תמיכה מצוות האתר בצ'אט. הנהג ימתין לכם בשדה התעופה ותוכלו להגיע ליעד במהירות ובקלות. מלבד הזמנת הסעה פרטית משדה התעופה, השירות של קיוויטקסי הוא גם תוספת מושלמת לחופשה נוחה ורגועה: תוכלו להזמין רכב פרטי שיקח אתכם מהמלון למוזיאון, לחוף, למסעדה או לכל אטרקציה אחרת ובחזרה.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:

טיסות פנים בארצות הברית מניו יורק

את ניו יורק משרתים שלושה נמלי תעופה, מהם ממריאות מגוון טיסות פנים בארצות הברית –

נמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי (JFK)

נמל התעופה המרכזי של ניו יורק,  ג'ון פ. קנדי (או "ג'יי אף קיי") הוא בין הנמלים העמוסים ביותר בארה"ב וכולל שישה טרמינלים. רכבת הAirtrain מסיעה את אורחי הנמל בין האיזורים השונים (ללא תשלום): הטרמינלים, החניונים, מרכז השכרת הרכב ועוד. הדרך הזולה ביותר להגיע למרכז העיר מנמל התעופה היא לנסוע בAirTrain שתקשר אתכם עם תחנת הסאבוויי הקרובה. עם זאת, שימו לב שייתכן שתצטרכו להחליף מספר קווי רכבת בדרך, תלוי ביעד.

אם אתם מעדיפים לא להיסחב עם המזוודות ברכבת התחתית, תוכלו לקחת מונית. מונית מנמל התעופה קנדי למנהטן, למשל, תעלה בדרך כלל כ52$ (ללא עמלות וטיפ). האופציה המומלצת היא הזמנת מונית לשדה התעופה אונליין

נמל התעופה ג'ון פ. קנדי כולל מגוון רחב מאוד של מסעדות, מזון מהיר, ברים, בתי קפה ועוד, כמו גם מגוון שירותים למטייל – כספומטים, המרת מט"ח, ספא ועוד. בנמל התעופה JFK הנוסעים יכולים ליהנות מוויי-פיי ללא עלות.

נמל התעופה לה גוארדיה (‏LGA)

שדה התעופה הקטן מבין השלושה ממוקם בקווינס שבניו יורק. נמל התעופה לה גוארדיה משרת בעיקר טיסות פנימיות בארה"ב.

מנמל התעופה לה גווארדיה תוכלו להגיע במספר קווי אוטובוסים לתחנת הסאבווי הקרובה, כמו גם לרכבת של לונג איילנד. כמו כן, במתחם פועלות סוכנויות להשכרת רכב וחברות להסעות משותפות במיניוואן. NYC Express Bus: קווי אוטובוסים ישירים מלה גווארדיה למנהטן (טיימס סקוור, גרנד סנטרל ועוד) בעלות של כ16$ לאדם לכיוון. בשדה התעופה לה גווארדיה תוכלו למצוא מגוון שירותים לנוסע: כספומטים, אינטרנט אלחוטי ללא עלות, עמדות הטענה ועוד.

נמל התעופה הבינלאומי ניוארק ליברטי (EWR)

נמל התעופה ניוארק למעשה נמצא בניו ג'רזי, אך הוא ממוקם במרחק של כ12 ק"מ בלבד מהעיר ניו יורק (וכ5 ק"מ מדאון-טאון ניוארק, ג'רזי). רכבת ה-AirTrain של נמל התעופה מספקת לנוסעים קישור לאמצעי תחבורה כמו הPath,  אמטראק ו-NJ TRANSIT דרך תחנת נמל התעופה הבינלאומי ניוארק ליברטי. כמו כן, בעזרתה תוכלו לעבור בין הטרמינלים השונים, מרכזי השכרת הרכב, החניונים וההסעות של בתי המלון.

מונית מנמל התעופה ניוארק למנהטן תעלה כ50$, ללא עמלות וטיפ. בנמל התעופה של ניוארק תוכלו למצוא מגוון מסעדות, דוכני אוכל ובתי קפה, כמו גם חנויות דיוטי פרי, ספרים, עמדות הטענה, ועוד. אורחי נמל התעופה של ניוארק יכולים ליהנות מוויי-פיי חינם.

טיסות פנים מניו יורק למגוון יעדים בארה"ב

זמן טיסה מניו יורק לבוסטון הוא כשעה ורבע. טיסות בקו זה ממריאות משלושת נמלי התעופה, ומחירי טיסות מניו יורק לבוסטון מתחילים מכ177$ לכרטיס הלוך-חזור.

זמן טיסה מניו יורק ללוס אנג'לס הוא כשש שעות ו-20 דקות. זהו קו טיסה פופולרי במיוחד עם למעלה מ37 טיסות ביום. מחירי טיסות מניו יורק ללוס אנג'לס מתחילים מכ266$ לכרטיס הלוך-חזור. הטיסות הסדירות בקו זה ממריאות מJFK וניוארק.

זמן טיסה מניו יורק למיאמי הוא כשלוש ושעות ו-15 דקות, עם 30 טיסות פנים בארה"ב ביום לפחות. הטיסות בקו זה ממריאות מכל שלושת נמלי התעופה בניו יורק ומחירי הטיסות מניו יורק למיאמי מתחילים מכ115$ לכרטיס הלוך-חזור.

לפחות 26 טיסות מניו יורק לסן פרנסיסקו ממריאות מדי יום, מנמלי התעופה ניוארק וקנדי. זמן טיסה מניו יורק לסן פרנסיסקו הוא כשש וחצי שעות, והמחירים מתחילים מכ$264 לכרטיס הלוך-חזור.

מניו יורק ללאס וגאס ממריאות לפחות 13 טיסות ביום (מקנדי ומניוארק). זמן הטיסה מניו יורק ללאס וגאס הוא כחמש שעות ו-50 דקות. מחירי טיסות מניו יורק ללאס וגאס מתחילים מכ176$ לכרטיס הלוך-חזור.

זמן הטיסה מניו יורק לשיקגו הוא כשעתיים וארבעים דקות, עם לפחות 48 טיסות מניו יורק לשיקגו שממריאות מדי יום (משלושת נמלי התעופה). המחירים בקו זה מתחילים מכ118$ לכרטיס הלוך-חזור.

זמן טיסה מניו יורק לאורלנדו כשעתיים ו55 דקות, עם לפחות 40 טיסות מניו יורק לאורלנדו מדי יום שממריאות משלושת נמלי התעופה של ניו יורק. מחירי הכרטיסים מתחילים מכ113$ לכרטיס הלוך-חזור.

זמן הטיסה מניו יורק לניו אורלינס הוא כשלוש וחצי שעות, עם מספר טיסות יומיות שממריאות משלושת נמלי התעופה.

מניו יורק לאטלנטה ממריאות לפחות 39 טיסות פנימיות בארה"ב ביום, משלושת נמלי התעופה. זמן הטיסה מניו יורק לאטלנטה הוא כשעתיים וחצי, והמחירים מתחילים מכ145$ לכרטיס הלוך-חזור.

מניו יורק לסיאטל ממריאות כ11 טיסות ביום לפחות. זמן טיסה מניו יורק לסיאטל הוא כשש וחצי שעות, והמחירים בקו זה מתחילים מכ287$ לכרטיס הלוך-חזור. טיסות מניו יורק לסיאטל ממריאות מניוארק ומקנדי.

זמן הטיסה מניו יורק ליוסטון הוא כארבע שעות, עם טיסות יומיות שממריאות משלושת נמלי התעופה. מחירים לטיסות מניו יורק ליוסטון מתחילים מכ151$ (הלוך-חזור).

זמן טיסה מניו יורק לסן דייגו הוא כשש ורבע שעות, עם טיסות מJFK וניוארק. מחירי הטיסות מניו יורק לסן דייגו מתחילים מכ249$.

חופשה בניו יורק – עוד באותו נושא:

טיסות לניו יורק – השוואת מחירים וטיפים

מלונות מומלצים בניו יורק למשפחות עם ילדים

ניו יורק עם ילדים – אטרקציות מומלצות למשפחות

השכרת רכב בניו יורק – השוואת מחירים והמלצות למטייל

טיסות פנים מלוס אנג'לס

נמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס (LAX)

נמל התעופה הבינלאומי הראשי המשרת את לוס אנג'לס, ממוקם במרחק של כ30 ק"מ מאיזור הדאון-טאון של העיר. מדובר בשדה התעופה השני העמוס ביותר בארצות הברית, והגדול ביותר בחוף המערבי. נמל התעופה, הזוכה לכינוי LAX, מורכב מתשעה טרמינלים לנוסעים (פועלת הסעה שמחברת בין הטרמינלים).

חלק מהמלונות המרכזיים בלוס אנג'לס מציעים לאורחים הסעה בחינם מנמל התעופה, שתחכה בדרך כלל בקומת הנחיתות ממול לטרמינל, מתחת לשלט האדום עליו כתוב Hotel Shuttles. אוטובוס הFlyAway מציע אפשרות תחבורה נוחה וזולה. הוא פועל שבעה ימים בשבוע ומחבר בין נמל התעופה למספר מקומות מרכזיים בלוס אנג'לס כמו הוליווד, לונג ביץ', דאון-טאון ועוד. בטרמינלים תוכלו למצוא מגוון של חברות להשכרת רכב כמו אלאמו, אוויס, באדג'ט, הרץ ועוד. מחוץ לקומת הנחיתות בכל טרמינל, תוכלו למצוא הסעה בחינם לתחנת קו המטרו הירוק (תחנת Aviation). כמו כן, תוכלו לנסוע ליעד שלכם באחת מהמוניות שיחכו לכם מתחת לשלט הצהוב מחוץ לקומת הנחיתות, או במיניוואן המשותף של SuperShuttle.

טיסות ישירות מלוס אנג'לס מגיעות למגוון יעדים בתוך ארה"ב:

טיסות מלוס אנג'לס לניו יורק – זמן טיסה ישירה מלוס אנג'לס לניו יורק הוא כחמש שעות ו15 דקות, עם לפחות 31 טיסות פנימיות בארה"ב בקו זה בכל יום.

טיסות מלוס אנג'לס לבוסטון – זמן טיסה מלוס אנג'לס לבוסטון כחמש שעות ו25 דקות.

טיסות מלוס אנג'לס ללאס וגאס – זמן טיסה מלוס אנג'לס ללאס וגאס הוא כשעה ועשר דקות. טיסה מלוס אנג'לס ללאס וגאס תהיה אפשרות טובה עבורכם אם אתם מעדיפים לדלג על הנסיעה הארוכה, במיוחד אם אתם מגיעים לעיר האורות לסוף שבוע בלאס וגאס בלבד. מחירי הטיסות מלוס אנג'לס ללאס וגאס מתחילים מכ82$.

טיסות מלוס אנג'לס למיאמי – זמן טיסה ישירה מלוס אנג'לס למיאמי הוא כחמש שעות.

טיסות מלוס אנג'לס לשיקגו – זמן טיסה מלוס אנג'לס לשיקגו הוא כארבע שעות, עם כ18 טיסות פנים בארה"ב ביום לפחות. מחירי הטיסות מלוס אנג'לס לשיקגו מתחילים מכ141$ (הלוך-חזור).

טיסות מלוס אנג'לס לסן פרנסיסקו  – זמן טיסה ישירה מלוס אנג'לס לסן פרנסיסקו הוא כשעה וחצי.

זמן טיסה מלוס אנג'לס לוושינגטון די.סי. הוא כארבע שעות וחמישים דקות, עם לפחות 14 טיסות ביום. מחירי טיסות מלוס אנג'לס לוושינגטון די.סי. מתחילים מכ196$ לכרטיס (הלוך-חזור).

זמן טיסה מלוס אנג'לס לאורלנדו הוא כארבע שעות וארבעים דקות. מחירי טיסות מלוס אנג'לס לאורלנדו מתחילים מכ213$ ש"ח לכרטיס (הלוך-חזור).

טיסות מלוס אנג'לס להוואי – טיסות ישירות מלוס אנג'לס להוואי נוחתות במגוון יעדים. זמן טיסה מלוס אנג'לס להונולולו למשל, הוא כשש שעות.  כמו כן, תוכלו גם למצוא טיסות ישירות מלוס אנג'לס לקאהולואי, טיסות ישירות מלוס אנג'לס לקוואי וגם טיסות מלוס אנג'לס להילו.

טיסות ישירות מלוס אנג'לס לאלסקה (אנקורג') ממריאות חמש פעמים בשבוע. זמן טיסה ישירה מלוס אנג'לס לאנקורג' הוא כחמש שעות ו40 דקות. מחירי טיסות מלוס אנג'לס לאלסקה מתחילים מכ339$ לכרטיס הלוך-חזור.

זמן טיסה מלוס אנג'לס לניו אורלינס הוא כשלוש וחצי שעות, עם לפחות ארבע טיסות פנים בארה"ב ביום. מחירי הטיסות מתחילים מכ187$ לכרטיס הלוך-חזור.

זמן הטיסה מלוס אנג'לס לאטלנטה הוא כארבע שעות ועשר דקות. מחירי טיסות מלוס אנג'לס לאטלנטה מתחילים מכ183$ לכרטיס (הלוך-חזור).

טיסות מלוס אנג'לס לסיאטל – זמן טיסה מלוס אנג'לס לסיאטל הוא כשלוש שעות. מחירי הטיסות הפנימיות בארה"ב בקו זה מתחילים מכ150$ (הלוך-חזור).

זמן טיסה מלוס אנג'לס לפילדלפיה הוא כחמש שעות, עם לפחות 5 טיסות ביום. מחירי טיסות מלוס אנג'לס לפילדלפיה מתחילים מכ205$ לכרטיס הלוך-חזור.

חופשה בלוס אנג'לס – עוד באותו נושא:

לוס אנג'לס עם ילדים – אטרקציות תיירותיות והמלצות למשפחות

לוס אנג'לס – בתי המלון הטובים ביותר למשפחות

השכרת רכב בלוס אנג'לס – השוואת מחירים ומידע חשוב

טיסות פנימיות בארה"ב מבוסטון

נמל התעופה הבינלאומי לוגן (BOS)

נמל התעופה של בוסטון, עיר יפהפייה ובירת מסצ'וסטס, מורכב מארבעה טרמינלים לנוסעים. בנמל התעופה לוגן פועלת הסעה ללא עלות שמסיעה את אורחי הנמל בין הטרמינלים השונים, מרכז השכרת הרכב ותחנת הסאבוויי הקרובה.

אוטובוס הלוגן אקספרס מקשר בין נמל התעופה לבק ביי, בריינטרי, פרמינגהם ועוד. כמו כן, מנמל התעופה תוכלו לנסוע בהסעה ללא עלות לרציף המעבורת הקרוב ולעלות על Water Taxi, מעבורת שתיקח אתכם למגוון יעדים על קו החוף. בין השירותים שעומדים לרשות אורחי נמל התעופה לוגן, תוכלו למצוא: עמדת מוניות, כספומטים, וויי-פיי ללא עלות, איזורי משחק לילדים, חדרי החתלה ועוד. כמו כן, בטרמינלים יש מגוון גדול של מסעדות, רשתות מזון מהיר, בתי קפה, חנויות דיוטי פרי, מותגי אופנה ועוד.

מבוסטון תוכלו להגיע למגוון יעדים בטיסות פנימיות בארה"ב –

טיסות מבוסטון למיאמי – זמן טיסה מבוסטון למיאמי הוא כשלוש שעות ו40 דקות, עם לפחות ארבע טיסות פנים בארצות הברית בקו זה בכל יום.

טיסות מבוסטון לסן פרנסיסקו – זמן טיסה מבוסטון לסן פרנסיסקו כשש שעות וארבעים דקות, עם לפחות 6 טיסות ביום. מחירי הטיסות מבוסטון לסן פרנסיסקו מתחילים מכ202$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מבוסטון ללוס אנג'לס – זמן טיסה מבוסטון ללוס אנג'לס הוא כשש וחצי שעות, עם לפחות 8 טיסות פנימיות בארה"ב בקו זה ביום. מחירי טיסות מבוסטון ללוס אנג'לס מתחילים מכ265$ (הלוך-חזור).

טיסות מבוסטון ללאס וגאס – מספר טיסות יומיות ממריאות מבוסטון ללאס וגאס מדי יום. זמן הטיסה מבוסטון ללאס וגאס הוא שש שעות, ומחירי הטיסות מתחילים מכ164$ (הלוך-חזור).

טיסות מבוסטון לשיקגו – זמן טיסה מבוסטון לשיקגו הוא כשלוש שעות, והמחירים מתחילים מכ155$ לכרטיס הלוך-חזור.

לפחות 27 טיסות מבוסטון לוושינגטון די.סי ממריאות מדי יום. זמן טיסה מבוסטון לוושינגטון די.סי הוא כשעה וארבעים דקות, והמחירים מתחילים מכ93$ בלבד לכרטיס טיסה (הלוך-חזור).

טיסות מבוסטון לאורלנדו – זמן טיסה מבוסטון לאורלנדו הוא כשלוש שעות ו15 דקות, עם מחירי טיסות פנימיות בארצות הברית שמתחילים מכ122$ לכרטיס (הלוך-חזור).

טיסות מבוסטון להונולולו – מי שמחפש טיסות מבוסטון להוואי, בוודאי ישמח לשמוע שהוואייאן איירליינס תפעיל בקרוב טיסות ישירות מבוסטון להונולולו. זמן הטיסה מבוסטון להונולולו צפוי להיות כעשר שעות.

טיסות מבוסטון לניו אורלינס – זמן הטיסה מבוסטון לניו אורלינס הוא כשלוש שעות ו50 דקות, עם לפחות 2 טיסות פנים בארה"ב ביום. המחירים מתחילים מכ176$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מבוסטון לאטלנטה – זמן טיסה מבוסטון לאטלנטה כשעתיים וחמישים דקות, והמחירים מתחילים מכ104$ לכרטיס (הלוך-חזור). בקו זה ממריאות לפחות 11 טיסות בתוך ארה"ב ביום.

מחירי הטיסות מבוסטון לסיאטל מתחילים מכ265$. לפחות חמש טיסות פנימיות ביום ממריאות בקו זה, וזמן הטיסה מבוסטון לסיאטל הוא כשש וחצי שעות.

טיסות מבוסטון לפילדלפיה – זמן טיסה מבוסטון לפילדלפיה הוא כשעה וארבעים דקות. מחירי הטיסות מתחילים מכ116$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מבוסטון ליוסטון – כחמש טיסות ממריאות מבוסטון ליוסטון מדי יום. זמן הטיסה מבוסטון ליוסטון הוא כארבע שעות ועשרים דקות, והמחירים מתחילים מכ168$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מבוסטון לסן דייגו – זמן טיסה מבוסטון לסן דייגו הוא כשש וחצי שעות. המחירים מתחילים מכ294$ לכרטיס הלוך-חזור, והטיסות ממריאות בתדירות של כ2 טיסות ביום לפחות.

חופשה בבוסטון – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בבוסטון – השוואת מחירים ומידע חשוב

בוסטון למשפחות – אטרקציות עם ילדים וטיפים למטייל

בוסטון – בתי מלון מומלצים עם ילדים

טיסות פנים ממיאמי

נמל התעופה הבינלאומי של מיאמי (MIA)

נמל התעופה הבינלאומי של מיאמי ממוקם במרחק של כ13 ק"מ מדאון-טאון מיאמי. בנמל התעופה קיימים מגוון שירותים למטייל, כמו למשל: כספומטים, אחסון מזוודות, עמדות להמרת מט"ח, וויי-פיי (עם פרסומות), חדר יוגה, ספא, איזורי משחק לילדים, עגלות לכבודה, עמדות מידע לתיירים, מלון בטרמינל ועוד.

רכבת הMetroRail, שמגיעה לנמל בתדירות די גבוהה, תאפשר לכם להגיע מנמל התעופה של מיאמי לדאון-טאון ולמגוון יעדים נוספים בעיר. זוהי אפשרות זולה, נוחה ומהירה להגעה למרכז מיאמי. רכבת הTri-Rail שמגיעה גם היא לנמל התעופה, מחברת בין מיאמי, ווסט פאלם ביץ' ופורט לודרדייל. כמו כן, מספר אוטובוסים מגיעים לנמל התעופה של מיאמי ומחברים בין הנמל לבין מגוון יעדים בעיר.

טיסות ממיאמי לניו יורק – זמן טיסה ממיאמי לניו יורק הוא כשלוש שעות, עם כ26 טיסות פנים בארה"ב ביום.

טיסות ממיאמי לבוסטון – זמן טיסה ממיאמי לבוסטון הוא כשלוש שעות ו10 דקות, עם כארבע טיסות ביום לפחות.

טיסות ממיאמי לסן פרנסיסקו – זמן טיסה ממיאמי לסן פרנסיסקו הוא כ6 שעות ו25 דקות, ובקו זה ממריאות לפחות 3 טיסות פנימיות בארצות הברית ביום. המחירים מתחילים מכ282$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות ממיאמי ללוס אנג'לס – זמן טיסה ממיאמי ללוס אנג'לס הוא כחמש שעות ו50 דקות, ובקו זה ממריאות כשבע טיסות ביום.

טיסות ממיאמי ללאס וגאס – זמן טיסה ממיאמי ללאס וגאס הוא כחמש וחצי שעות, ובקו זה ממריאות כ2 טיסות פנים בארה"ב ביום לפחות.

זמן טיסה ממיאמי לשיקגו הוא כשלוש שעות ועשרים דקות. לפחות 9 טיסות בתוך ארה"ב ביום ממריאות בקו זה, ומחירי הטיסות ממיאמי לשיקגו מתחילים מכ117$ לכרטיס (הלוך-חזור).

טיסות ממיאמי לוושינגטון DC  – זמן טיסה ממיאמי לוושינגטון הוא כשעתיים וחצי, עם כ10 טיסות ביום לפחות. המחירים מתחילים מכ200$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות ממיאמי לניו אורלינס – טיסות ישירות ממיאמי לניו אורלינס ממריאות לפחות 3 פעמים ביום. זמן הטיסה ממיאמי לניו אורלינס הוא כשעתיים ועשר דקות.

זמן טיסה ממיאמי לאטלנטה הוא כשעתיים, עם לפחות כעשר טיסות ביום. מחירי הטיסות ממיאמי לאטלנטה מתחילים מכ67$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות ממיאמי לסיאטל – טיסות פנים בארה"ב ממיאמי לסיאטל ממריאות פעם ביום. זמן טיסה ממיאמי לסיאטל הוא כשש שעות וחמישים דקות.

טיסות ממיאמי לפילדלפיה – זמן טיסה ישירה ממיאמי לפילדלפיה הוא כשעתיים וארבעים וחמש דקות. המחירים בקו זה מתחילים מכ109$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות ישירות ממיאמי ליוסטון ממריאות לפחות 6 פעמים ביום. זמן הטיסה ממיאמי ליוסטון הוא כשעתיים ו50 דקות, והמחירים מתחילים מכ118$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות ממיאמי לסן דייגו – טיסה ישירה ממיאמי לסן דייגו ממריאה פעם ביום. זמן הטיסה ממיאמי לסן דייגו הוא כחמש וחצי שעות.

חופשה במיאמי – עוד באותו נושא:

טיסות למיאמי – השוואת מחירים וטיפים לנוסע

מיאמי עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה

מלונות מומלצים במיאמי למשפחות עם ילדים

השכרת רכב במיאמי – השוואת מחירים והמלצות למטייל

טיסות פנים בארצות הברית מסן פרנסיסקו

נמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו (SFO)

נמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו נמצא במרחק של כ21 ק"מ מאיזור הדאון-טאון של העיר. זהו נמל התעופה הגדול ביותר בצפון קליפורניה. הוא מורכב מארבעה טרמינלים, וטרמינלים אחד עד שלוש מוקדשים לטיסות פנים בארה"ב. גם הטרמינל הבינלאומי משרת מספר קטן של טיסות פנימיות.

רכבת הAirTrain מסיעה את אורחי הנמל בין הטרמינלים השונים, מרכז השכרות הרכב ותחנת רכבת הBART הקרובה. תחבורה ציבורית נוספת שפועלת בנמל התעופה של סן פרנסיסקו: רכבת הCalTrain שמקשרת בין סן פרנסיסקו לסן חוזה, אוטובוסים ציבוריים, הסעות של המלונות המרכזיים בעיר ועוד. במתחם נמל התעופה תוכלו למצוא מגוון שירותים למשפחות שמטיילות אל ארה"ב עם ילדים: פעילויות, תפריטי ילדים בחלק גדול מהמסעדות, השכרת ציוד לתינוקות ועוד.

כמו כן, אורחי נמל התעופה של סן פרנסיסקו יוכלו ליהנות ממגוון שירותים, כמו למשל: סוכנות נסיעות, מקלחות, ספא, מרפאה, עמדות להמרת מט"ח, אינטרנט אלחוטי ללא עלות, שירותי בנקאות, מוזיאון ואפילו חדר יוגה. כמובן שחלק מהשירותים הם בתשלום. כמו כן, לא חסרות במתחם חנויות ומסעדות כדי להנעים את זמן ההמתנה: חנויות ספרים, מתנות, מותגי אופנה, מסעדות, ברים, בתי קפה ועוד.

טיסות מסן פרנסיסקו לניו יורק – זמן הטיסה מסן פרנסיסקו לניו יורק הוא כחמש שעות ו20 דקות, עם לפחות כ23 טיסות בארצות הברית ביום.

טיסות מסן פרנסיסקו לבוסטון – זמן טיסה מסן פרנסיסקו לבוסטון הוא כחמש וחצי שעות, עם לפחות 7 טיסות ביום.

טיסות מסן פרנסיסקו למיאמי – זמן הטיסה מסן פרנסיסקו למיאמי הוא כחמש שעות ו20 דקות, עם לפחות 3 טיסות פנים בארה"ב ביום.

טיסות מסן פרנסיסקו ללוס אנג'לס – זמן הטיסה מסן פרנסיסקו ללוס אנג'לס הוא כשעה וחצי, עם לפחות 36 טיסות ביום. מחירי הטיסות מסן פרנסיסקו ללוס אנג'לס מתחילים מכ104$ לכרטיס הלוך-חזור.

זמן טיסה מסן פרנסיסקו ללאס וגאס כשעה וחצי, עם לפחות 19 טיסות ביום. מחירי הטיסות מסן פרנסיסקו ללאס וגאס מתחילים מכ67$ לכרטיס הלוך-חזור.

זמן הטיסה מסן פרנסיסקו לשיקגו הוא כארבע שעות, והמחירים מתחילים מכ226$ לכרטיס הלוך-חזור. בקו זה ממריאות לפחות 13 טיסות ביום.

זמן הטיסה מסן פרנסיסקו לוושינגטון די.סי. הוא כחמש שעות, עם לפחות 7 טיסות פנימיות בארה"ב ביום. מחירי הטיסות מסן פרנסיסקו לוושינגטון די.סי. מתחילים מכ227$ לכרטיס הלוך-חזור.

זמן הטיסה מסן פרנסיסקו לאורלנדו הוא כחמש שעות ועשר דקות, עם לפחות 3 טיסות ביום. מחירי הטיסות מסן פרנסיסקו לאורלנדו מתחילים מכ225$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות ישירות מסן פרנסיסקו להוואי ממריאות למגוון יעדים:

זמן טיסה מסן פרנסיסקו להונולולו הוא כחמש וחצי שעות. כמו כן, תוכלו למצוא טיסות ישירות מסן פרנסיסקו לקאהולואי, טיסות מסן פרנסיסקו לקילוואה וגם טיסות מסן פרנסיסקו לקוואי. זמני הטיסות הם דומים (כחמש וחצי שעות). מחירי הטיסות מסן פרנסיסקו להוואי מתחילים מכ379$ לכרטיס הלוך-חזור (הטיסה הכי זולה שמצאנו הייתה לקהולואי).

יונייטד איירליינס מפעילה טיסות ישירות מסן פרנסיסקו לאלסקה, לשני יעדים: אנקורג' ופיירבנקס.

זמן הטיסה מסן פרנסיסקו לאנקורג' הוא כארבע שעות וחמישים דקות, וזמן הטיסה מסן פרנסיסקו לפיירבנקס הוא כחמש שעות. המחיר הכי זול לטיסה מסן פרנסיסקו לאלסקה, לפי החיפוש שערכנו באתר קיווי, היה 646$ לכרטיס הלוך-חזור לאנקורג'.

זמן טיסה מסן פרנסיסקו לאטלנטה הוא כארבע וחצי שעות, עם לפחות 5 טיסות ביום. מחירי טיסות מסן פרנסיסקו לאטלנטה מתחילים מכ171$ לכרטיס הלוך-חזור.

זמן הטיסה מסן פרנסיסקו לסיאטל הוא כשעתיים ורבע. מחירי הטיסות מסן פרנסיסקו לסיאטל מתחילים מכ127$.

טיסות מסן פרנסיסקו לפילדלפיה – זמן טיסה מסן פרנסיסקו לפילדלפיה הוא כחמש שעות ו20 דקות, ומחירי הטיסות מתחילים מכ225$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מסן פרנסיסקו ליוסטון – זמן הטיסה מסן פרנסיסקו ליוסטון הוא כשלוש שעות ו40 דקות עם לפחות כשבע טיסות פנימיות בארצות הברית ביום. המחירים מתחילים מכ373$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מסן פרנסיסקו לסן דייגו – זמן טיסה מסן פרנסיסקו לסן דייגו הוא כשעה וחצי, עם לפחות כ17 טיסות ביום. מחירי הכרטיסים מסן פרנסיסקו לסן דייגו מתחילים מכ111$ לכרטיס הלוך-חזור.

חופשה בסן פרנסיסקו – עוד באותו נושא:

סן פרנסיסקו עם ילדים – אטרקציות מומלצות למשפחות

טיסות לסן פרנסיסקו – השוואת מחירים וטיפים

סן פרנסיסקו – מלונות מומלצים למשפחות

השכרת רכב בסן פרנסיסקו – השוואת מחירים וטיפים לנהיגה

טיסות פנים בארצות הברית מלאס וגאס

נמל התעופה הבינלאומי מק'קארן (LAS)

נמל התעופה של לאס וגאס ממוקם במרחק של כ8 ק"מ מהעיר, וכולל שני טרמינלים: אחד ושלוש. בשני הטרמינלים וגם באיזור השכרת הרכבים תוכלו למצוא בקלות מוניות שיקחו אתכם לסטריפ בנסיעה קצרה של כעשר דקות-רבע שעה. מונית למלונות המרכזיים תעלה כ20-30$, לפעמים קצת יותר ולפעמים קצת פחות, תלוי במיקום של המלון.

בנמל התעופה של לאס וגאס תוכלו למצוא מגוון מסעדות ורשתות ידועות כמו צ'יליס, קליפורניה פיצה קיטצ'ן, בורגר קינג ועוד, כמו גם פאבים ובתי קפה. כמו כן, תוכלו למצוא במקום חנויות אלקטרוניקה, חנויות למטייל, מותגי אופנה, ספא אקספרס ועוד.

טיסות פנים ללאס וגאס מגיעות ממגוון יעדים בכל רחבי ארה"ב:

טיסות מלאס וגאס לסן פרנסיסקו ממריאות מספר פעמים ביום, עם זמן טיסה של כשעה וחצי.

טיסות מלאס וגאס לניו יורק ממריאות לפחות 14 פעמים ביום, ונוחתות בנמלי התעופה ניוארק וקנדי. זמן הטיסה מלאס וגאס לניו יורק הוא כארבע שעות ו45 דקות.

טיסות מלאס וגאס לשיקגו – זמן הטיסה מלאס וגאס לשיקגו הוא כשלוש וחצי שעות, עם לפחות 11 טיסות פנים בארה"ב ביום.

יעדים נוספים לטיסות פנים מלאס וגאס כוללים, בין היתר: לוס אנג'לס, וושינגטון די.סי., אורלנדו, הונולולו, ניו אורלינס, אטלנטה, סיאטל, פילדלפיה, יוסטון, סן דייגו ועוד.

חופשה בלאס וגאס – עוד המלצות למטייל:

טיסות ללאס וגאס – השוואת מחירים ומידע למטייל

לאס וגאס למשפחות – אטרקציות מומלצות לכל המשפחה

מלונות מומלצים בלאס וגאס (במיוחד למשפחות)

השכרת רכב בלאס וגאס -טיפים לנהג והשוואת מחירים

טיסות פנימיות בארצות הברית משיקגו

נמל התעופה שיקגו או'הייר (ORD)

נמל התעופה המשרת את שיקגו (אילינוי) הוא בין העמוסים ביותר בארה"ב. נמל התעופה או'הייר ממוקם במרחק של כ23 ק"מ מאיזור הלופ המרכזי של העיר, ומורכב מארבעה טרמינלים. מדובר בנמל תעופה עמוס עם מגוון שירותים: כספומטים, בנקים, טרקלינים עסקיים, המרת מט"ח, עמדות הטענה, וויי-פיי חינם, מלון במרחק הליכה מהטרמינל של טיסות הפנימיות בארה"ב ועוד.

תחבורה ציבורית מנמל התעופה או'הייר : אל המתחם מגיעים מספר קווי אוטובוסים ושאטלים שמחברים בין נמל התעופה לעיר, לפרברים וליעדים נוספים באילינוי, אינדיאנה, וויסקונסין ועוד. בכל טרמינל יש עמדת מוניות, ממנה תוכלו לקחת מונית לשיקגו ולפרברים. מונית מנמל התעופה או'הייר לדאון-טאון שיקגו תעלה בדרך כלל כ40$, אך כמובן שהמחיר משתנה לפי עומס התנועה. קו הרכבת הכחול (רכבות ה-L) מגיע ישירות לנמל התעופה או'הייר ויאפשר לכם להגיע בקלות ובזול למרכז העיר.

נמל התעופה שיקגו מידוויי (‏MDW‏)

נמל התעופה מידוויי משרת בעיקר טיסות פנים בארה"ב וטיסות לואו-קוסט, וממוקם במרחק של כ13 ק"מ מאיזור הלופ המרכזי של שיקגו. תחבורה ציבורית מנמל התעופה מידוויי :

קו הרכבת הכתום מגיע מנמל התעופה מידוויי לאיזור הדאון-טאון בכ20-25 דקות בלבד. מונית מנמל התעופה מידוויי לדאון-טאון שיקגו תעלה בדרך כלל קצת פחות מ40$, אך המחירים משתנים בהתאם לעומס התנועה. כמו באו'הייר, גם ממידוויי תוכלו לנסוע בהסעות משותפות עם מחירים קבועים. הסעה ממידוויי לדאון-טאון שיקגו תעלה בדרך כלל כ18$ (בהסעה משותפת).

משני נמלי התעופה של שיקגו תוכלו להגיע בטיסות פנימיות בארה"ב למגוון יעדים:

טיסות משיקגו לניו יורק – טיסות ישירות משיקגו לניו יורק ממריאות משני נמלי התעופה מדי יום. זמן הטיסה משיקגו לניו יורק הוא כשעתיים.

טיסות משיקגו לבוסטון – טיסות ישירות משיקגו לבוסטון ממריאות מדי יום (לפחות 14 ביום), משני נמלי התעופה. זמן הטיסה משיקגו לבוסטון הוא כשעתיים ועשר דקות.

טיסות משיקגו למיאמי – טיסות ישירות משיקגו למיאמי ממריאות מנמל התעופה או'הייר (לפחות 9 טיסות ביום).

טיסות משיקגו לסן פרנסיסקו  – טיסות ישירות משיקגו לסן פרנסיסקו ממריאות משני נמלי התעופה (לפחות 13 טיסות פנים בארה"ב ביום בקו זה).

טיסות משיקגו ללוס אנג'לס – טיסות ישירות משיקגו ללוס אנג'לס ממריאות משני נמלי התעופה של שיקגו, אך רוב הטיסות ממריאות מאו'הייר.

כמו כן, טיסות פנים בארצות הברית משיקגו מגיעות למגוון יעדים נוספים: וושינגטון די.סי, אורלנדו, הונולולו, אלסקה, ניו אורלינס, אטלנטה, סיאטל, יוסטון, סן דייגו ועוד.

חופשה בשיקגו – עוד באותו נושא:

שיקגו עם ילדים – אטרקציות מומלצות למשפחה

בתי מלון מומלצים בשיקגו למשפחות עם ילדים

טיסות לשיקגו – השוואת מחירים ומידע

השכרת רכב בשיקגו – השוואת מחירים ומידע לנוסע

טיסות פנים בארצות הברית מוושינגטון די.סי.

עיר הבירה של ארצות הברית גובלת בוירג'יניה ובמרילנד, ושלושה נמלי תעופה משרתים אותה: נמל התעופה דאלס ונמל התעופה רייגן בוירג'יניה, ונמל התעופה בולטימור-וושינגטון במרילנד. נמל התעופה רייגן הוא הקרוב ביותר לוושינגטון הבירה.

נמל התעופה רונלד רייגן וושינגטון נשיונל (DCA)

נמל תעופה זה ממוקם בוירג'יניה, והוא הקרוב ביותר מבין השלושה לוושינגטון די.סי, במרחק של כ10 ק"מ מאיזור הדאון-טאון של העיר. נמל התעופה רייגן משרת בעיקר טיסות פנים בארצות הברית. בנמל התעופה רייגן פועלת הסעה (שאטל) שמסייעת לנוסעים ולעובדים להגיע ממקום למקום ברחבי המתחם, 24 שעות ביממה. מהגשר בטרמינל B ו-C תוכלו להגיע לתחנת המטרו הקרובה, בעזרתה תוכלו להגיע למגוון יעדים בוושינגטון, וירג'יניה ומרילנד. מונית לאיזור הדאון-טאון תעלה כ15-20$, תלוי בעומס התנועה כמובן.

נמל התעופה הבינלאומי וושינגטון דאלס (‏IAD‏)

נמל התעופה דאלס ממוקם במרחק של כ42 ק"מ מאיזור הדאון-טאון של וושינגטון די.סי. ניתן להגיע בטיסה פנימית בארה"ב מנמל התעופה דאלס לכמעט כל עיר מרכזית בארצות הברית. אוטובוס הסילבר ליין אקספרס מקשר בין נמל התעופה לתחנת המטרו הקרובה בה עובר הקו הכסוף. כמו כן, בנמל התעופה יש תחנת מוניות עם נציג שירות, שפועלת 24 שעות ביממה. נסיעה במונית לעיר תעלה כ60-68$, אך המחיר משתנה בהתאם ליעד ולעומס התנועה. רכבת הaerotrain מסיעה את אורחי נמל התעופה דאלס בין שערי הנמל השונים.

בין השירותים העומדים לרשות הנוסעים בנמל התעופה דאלס, תוכלו למצוא: עמדות הטענה ברחבי המתחם, וויי-פיי ללא עלות, עגלות כבודה, איזורי משחק לילדים, המרת מט"ח ועוד.

נמל התעופה הבינלאומי בולטימור-וושינגטון (BWI)

נמל התעופה הבינלאומי של בולטימור שמשרת גם את וושינגטון די.סי., ממוקם במרחק של כ50 ק"מ מדאון-טאון וושינגטון. מנמל התעופה הבינלאומי בולטימור-וושינגטון לעיר ניתן להגיע בקלות ברכבת, באוטובוס או במונית.

מגוון טיסות פנים מוושינגטון די.סי. מגיעות לכל רחבי ארה"ב:

טיסות מוושינגטון די.סי. ללוס אנג'לס – זמן טיסה מוושינגטון די.סי. ללוס אנג'לס הוא כשש שעות, עם טיסות יומיות מכל שלושת נמלי התעופה.

טיסות מוושינגטון לסן פרנסיסקו – זמן טיסה מוושינגטון לסן פרנסיסקו הוא כשש שעות, עם לפחות שמונה טיסות פנים בארה"ב ביום מכל שלושת נמלי התעופה בוושינגטון די.סי.

טיסות מוושינגטון לאטלנטה – זמן טיסה מוושינגטון די.סי. לאטלנטה הוא כשעתיים עם לפחות 33 טיסות ביום, שממריאות מכל נמלי התעופה בוושינגטון.

טיסות מוושינגטון לאורלנדו ממריאות גם הן מדי יום, מכל שלושת נמלי התעופה. זמן הטיסה מוושינגטון די.סי לאורלנדו הוא כשעתיים ועשרים דקות.

טיסות מוושינגטון לבוסטון – זמן טיסה מוושינגטון די.סי לבוסטון הוא כשעה וחצי, עם לפחות 25 טיסות ביום, מכל שלושת נמלי התעופה.

יעדים נוספים לטיסות פנים בארצות הברית מוושינגטון די.סי כוללים, בין היתר, את הערים הבאות: מיאמי, אורלנדו, הונולולו, ניו אורלינס, סן דייגו, יוסטון ועוד.

חופשה בוושינגטון בירת ארה"ב – עוד באותו נושא:

וושינגטון – אטרקציות מומלצות לטיול בבירת ארה"ב

וושינגטון – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים בבירת ארה"ב

השכרת רכב בוושינגטון – השוואת מחירים ומידע חשוב

טיסות פנימיות בארצות הברית מאורלנדו

נמל התעופה הבינלאומי של אורלנדו (MCO)

נמל התעופה של אורלנדו ממוקם במרחק של כ10 ק"מ מאיזור הדאון-טאון של העיר. מדובר בנמל התעופה העמוס ביותר בפלורידה. מונית לדאון-טאון מנמל התעופה של אורלנדו תעלה כ38$-45$, ומונית לאיזור הריזורטים של דיסניוורלד תעלה כ52$-68$, אך המחירים משתנים כמובן, תלוי בעומס התנועה. מספר קווי אוטובוס יקחו אתכם מנמל התעופה לדאון-טאון אורלנדו, סי וורלד ועוד. זמן הנסיעה באוטובוס לדאון-טאון אורלנדו הוא כ40 דקות.

במתחם נמל התעופה יש מגוון רחב של חנויות ומסעדות: חנויות אלקטרוניקה, מתנות, מותגי אופנה, ספא אקספרס, מזון מהיר ועוד. כמו כן, מלון הייאט ריג'נסי ממוקם בתוך הטרמינל. בין השירותים שתוכלו למצוא בנמל התעופה של אורלנדו: השכרות רכב, כספומטים, המרת מט"ח, שירותי דואר ועוד.

טיסות פנים מאורלנדו מגיעות למגוון יעדים:

טיסות מאורלנדו לאטלנטה – זמן טיסה מאורלנדו לאטלנטה הוא כשעה וחצי, עם לפחות 18 טיסות ביום.

טיסות מאורלנדו לניו יורק – זמן טיסה מאורלנדו לניו יורק הוא כשעתיים וחצי, ולפחות 31 טיסות פנים בארה"ב ממריאות בקו זה ביום (ניתן להגיע מאורלנדו לשלושת נמלי התעופה של ניו יורק).

טיסות מאורלנדו לפילדלפיה – זמן טיסה מאורלנדו לפילדלפיה הוא כשעתיים וחצי, ולפחות 12 טיסות ממריאות מדי יום בקו זה.

טיסות מאורלנדו לשיקגו – זמן הטיסה מאורלנדו לשיקגו הוא כשעתיים ו50 דקות, עם לפחות 12 טיסות ביום. קיימות טיסות פנימיות בארה"ב מאורלנדו לשני נמלי התעופה של שיקגו.

טיסות מאורלנדו ללוס אנג'לס ממריאות לפחות ארבע פעמים ביום. זמן הטיסה מאורלנדו ללוס אנג'לס הוא כחמש וחצי שעות.

יעדים נוספים לטיסות פנים בארצות הברית מאורלנדו כוללים, בין היתר, את הערים הבאות: לאס וגאס, וושינגטון די.סי., אורלנדו, אטלנטה, סיאטל, יוסטון, סן דייגו, בולטימור ועוד.

חופשה באורלנדו – עוד באותו נושא:

אורלנדו  עם ילדים – האטרקציות הטובות ביותר 

מלונות מומלצים באורלנדו למשפחות עם ילדים

השכרת רכב באורלנדו – המלצות והשוואת מחירים

טיסות פנים מארה"ב להוואי

טיסות להונולולו

נמל התעופה הבינלאומי דניאל ק. אינווי (HNL)

נמל התעופה של הונולולו בירת הוואי הוא בין העמוסים ביותר בארצות הברית, וכולל 3 טרמינלים. נמל התעופה דניאל ק. אינווי ממוקם במרחק של כ5 ק"מ בלבד מאיזור הדאון-טאון של העיר. הסעות המיניוואן המשותפות של "רוברטו האוואי איירפורט שאטל" יקחו אתכם מנמל התעופה למלונות המרכזיים ולוואייקיקי. כמו כן, מספר קווי אוטובוסים עוברים בנמל התעופה: קו 19 וקו 20 למשל, מגיעים מנמל התעופה של הונולולו לדאון-טאון ולמספר יעדים נוספים באיזור.

מונית מנמל התעופה של הונולולו לוואייקיקי תעלה בדרך כלל כ40$-45$, לא כולל עמלות, אך המחיר עלול להשתנות בהתאם לעומס התנועה. כמו כן, במתחם פועלות מספר חברות להשכרת רכב. בנמל התעופה פועלת הסעה בחינם שמקשרת בין הטרמינלים והשערים השונים. בין השירותים למטייל שתוכלו למצוא בנמל התעופה של הונולולו: כספוטמטים, המרת מט"ח, שירותי דואר, עגלות לכבודה, עמדת מידע לתיירים ועוד. תוכלו כמובן גם לרכוש את שרשראות הפרחים המפורסמות (ליי), ואפילו לתאם מראש קבלת פנים מסורתית בסגנון הוואי עם שרשרת פרחים (בתשלום).

טיסות פנים מהונולולו מגיעות למגוון יעדים בארה"ב:

טיסות מהונולולו ללוס אנג'לס – זמן טיסה ישירה מהונולולו ללוס אנג'לס הוא כחמש וחצי שעות.

טיסות מהונולולו לניו יורק – זמן הטיסה מהונולולו לניו יורק הוא כתשע וחצי שעות.

טיסות מהונולולו לסן פרנסיסקו – זמן הטיסה מהונולולו לסן פרנסיסקו הוא כחמש שעות.

טיסות מהונולולו ללאס וגאס – זמן טיסה מהונולולו ללאס וגאס הוא כחמש שעות וארבעים דקות.

בכל הקווים האלו ממריאות מספר טיסות ישירות מהוואי לארה"ב היבשתית מדי יום. יעדים נוספים לטיסות פנים בארצות הברית מהונולולו כוללים, בין היתר, את הערים הבאות: בוסטון, סן חוזה, סן דייגו, סיאטל, אנקורג', פורטלנד ועוד.

טיסות פנים בארה"ב לקאהולואי (הוואי) OGG

שדה התעופה של קאהולואי, העיר הגדולה ביותר באי מאווי, משרת בעיקר טיסות פנים בארה"ב ומספר טיסות מקנדה. טיסות ישירות לקהולואי מגיעות ממגוון יעדים מארה"ב: לוס אנג'לס, פורטלנד, סן דייגו, סן פרנסיסקו, סן חוזה, סיאטל, אנקורג' ועוד.

טיסות לקונה (הוואי) KOA

נמל התעופה הבינלאומי קונה ממוקם באי הגדול (הוואי) ומשרת מספר קטן של קווי טיסה שכוללים, בין היתר, טיסות מיעדים נוספים באיי הוואי, טיסות מלוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, סיאטל, אריזונה, דנבר ועוד. אל הנמל ניתן להגיע במונית, שאטל או אוטובוס (קו די מוגבל).

טיסות פנים מארה"ב לאלסקה

טיסות לאנקורג' – נמל התעופה הבינלאומי טד סטיבנס אנקורג' (ANC)

נמל התעופה של אנקורג', העיר הגדולה ביותר באלסקה, ממוקם במרחק של כ5 ק"מ מאיזור הדאון-טאון של העיר. נמל תעופה זה משרת בעיקר טיסות פנים בארה"ב, סדירות ועונתיות, מיעדים כמו: שיקאגו (או'הייר), הונולולו, פורטלנד, סיאטל, אטלנטה, סן פרנסיסקו, ניוארק ועוד.

בתוך נמל התעופה פועלת הסעה ללא עלות שמקשרת בין חלקי הנמל השונים. כמו כן, לנמל התעופה מגיע אוטובוס בכל כחצי שעה בשעות הפעילות (בד"כ מ6:00 עד 23:00 ) שמגיע לדאון-טאון. בנוסף, מלונות רבים באיזור מפעילים שירותי הסעות לאורחים ללא עלות משדה התעופה. בין השירותים העומדים לרשות האורחים בנמל התעופה: אינטרנט אלחוטי ללא עלות, השכרת רכבים, מגוון מסעדות וחנויות (די מצומצם) ועוד. לפי האתר של שדה התעופה, אין במקום עמדה להמרת מט"ח.

טיסות מאלסקה ללוס אנג'לס – זמן הטיסה מאנקורג' ללוס אנג'לס הוא כחמש וחצי שעות, ובקו זה ממריאות כחמש טיסות פנימיות בארה"ב בשבוע.

טיסות מאלסקה להוואי – זמן הטיסה מאנקורג' להונולולו הוא כשש שעות, עם טיסה אחת ביום.

טיסות מאלסקה לסיאטל – זמן הטיסה מאנקורג' לסיאטל הוא כשלוש וחצי שעות, ובקו זה ממריאות לפחות 13 טיסות ביום.

בנוסף לטיסות לאנקורג', תוכלו גם לטוס בטיסות ישירות לג'ונו, עיר הבירה של אלסקה, וגם בטיסות ישירות לפיירבנקס. בשני נמלי התעופה האלו מספר הטיסות די מצומצם והן משרתות בעיקר טיסות פנים בארה"ב וטיסות בתוך אלסקה.

טיסות פנים מניו אורלינס

שדה התעופה הבינלאומי לואי ארמסטרונג (MSY)

שדה התעופה של ניו אורלינס ממוקם במרחק של כ18 ק"מ מאיזור הדאון-טאון של העיר. כדי להגיע מנמל התעופה של ניו אורלינס לדאון טאון ולרובע הצרפתי תוכלו לקחת מונית, שתעלה בדרך כלל כ36$ לשני נוסעים (תוספת מחיר לנוסעים נוספים). אפשרות נוספת היא הסעות משותפות (שאטלים) למלונות ויעדים מרכזיים נוספים בניו אורלינס בעלות של כ24$ לכיוון בדרך כלל. כמו כן, חברת גרייהאונד מפעילה אוטובוסים מנמל התעופה למספר יעדים באיזור כולל באטון רוז'. מספר אוטובוסים מגיעים לעיר.

בין השירותים שתוכלו למצוא בנמל התעופה: המרת מט"ח, טרקלין עסקי, שירותי דואר, חדרי החתלה לתינוקות, איזורי עישון, אינטרנט אלחוטי ללא עלות ועוד.

ניתן למצוא טיסות פנים בארה"ב מניו אורלינס למגוון יעדים:

טיסות מניו אורלינס לאטלנטה: זמן טיסה ישירה מניו אורלינס לאטלנטה הוא כשעה וחצי, עם כ11 טיסות ביום.

טיסות מניו אורלינס ליוסטון – זמן טיסה ישירה מניו אורלינס ליוסטון הוא כשעה ורבע, עם לפחות 14 טיסות ביום (לשני נמלי התעופה של יוסטון).

טיסות מניו אורלינס ללוס אנג'לס – זמן טיסה ישירה מניו אורלינס ללוס אנג'לס הוא כארבע וחצי שעות, עם לפחות שש טיסות ביום.

טיסות מניו אורלינס לשיקגו – זמן טיסה ישירה מניו אורלינס לשיקגו הוא כשעתיים וחצי, ומקו זה ממריאות לפחות 8 טיסות ביום.

חופשה בניו אורלינס – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בניו אורלינס למשפחות עם ילדים

ניו אורלינס עם ילדים – אטרקציות מומלצות לטיול

טיסות בארה"ב מאטלנטה

נמל התעופה הבינלאומי הרטספילד-ג'קסון אטלנטה (ATL)

נמל התעופה הבינלאומי הרטספילד-ג'קסון אטלנטה ממוקם במרחק של כ16 ק"מ מדאון-טאון אטלנטה. הוא אחד מהשערים הבינלאומיים המרכזיים של ארצות הברית מבחינת תנועת נוסעים בינלאומית, ונחשב בתקופות מסויימות לנמל התעופה העמוס ביותר בעולם.

הסעות מנמל התעופה לבאקהד, מידטאון ודאון-טאון יוצאות בכל כרבע שעה בשעות הפעילות. נסיעה מנמל התעופה של אטלנטה לדאון-טאון בהסעות אלו תעלה כ16.5$ לאדם (לכיוון). עלות נסיעה במונית מנמל התעופה של אטלנטה לדאון-טאון תעלה בד"כ כ30$ (ללא עמלות). אפשרות נוספת להגעה לדאון-טאון אטלנטה מנמל התעופה היא נסיעה ברכבת הMARTA. כמו כן, במתחם פועלת רכבת skytrain שמקשרת בין הטרמינלים השונים ומרכז השכרת הרכב.

טיסות פנים בארה"ב שממריאות מאטלנטה מגיעות למגוון רחב של יעדים:

טיסות מאטלנטה לאורלנדו – זמן טיסה מאטלנטה לאורלנדו הוא כשעה וחצי, עם לפחות 24 טיסות ביום.

טיסות מאטלנטה לניו יורק – זמן טיסה מאטלנטה לניו יורק הוא כשעתיים ורבע, עם לפחות 39 טיסות ביום שמגיעות לשלושת נמלי התעופה של ניו יורק.

טיסות מאטלנטה ללוס אנג'לס – זמן הטיסה מאטלנטה ללוס אנג'לס הוא כחמש שעות, עם לפחות 13 טיסות ביום.

טיסות מאטלנטה לבוסטון – זמן הטיסה מאטלנטה לבוסטון הוא כשעתיים וחצי, ובקו זה ממריאות 11 טיסות פנימיות בארצות הברית ביום לפחות.

יעדים נוספים אליהם ניתן להגיע בטיסת פנים בארה"ב מאטלנטה כוללים, בין היתר, את הערים הבאות: סן דייגו, אוסטין, קליבלנד, דאלאס, נאשוויל, וושינגטון, דנבר ועוד.

חופשה באטלנטה – עוד באותו נושא:

השכרת רכב באטלנטה – השוואת מחירים והמלצות

אטלנטה עם ילדים – מלונות מומלצים עם שירותי בייביסיטר

אטלנטה עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה

טיסות פנימיות בארצות הברית מסיאטל

נמל התעופה הבינלאומי סיאטל-טקומה (SEA)

נמל התעופה המרכזי של סיאטל ממוקם במרחק של כ21 ק"מ ממרכז העיר. רכבת הסנטרל לינק מקשרת בין נמל התעופה לדאון-טאון סיאטל. כמו כן, מגיעים למתחם אוטובוסים מקומיים של King County Metro ו-Sound Transit. בנוסף לאמצעי תחבורה אלו, מספר חברות מספקות הסעות בוואן למגוון יעדים מרכזיים באיזור. בנמל התעופה תוכלו למצוא מגוון מסעדות וחנויות, כמו גם מגוון שירותים לנוסע: טרקלינים עסקיים, איזורי משחק לילדים, איזורי מילוי בקבוקי מים, הופעות מוזיקה חיות, עגלות לכבודה, אינטרנט אלחוטי ללא עלות ועוד.

בין מגוון טיסות הפנים בארצות הברית הממריאות מסיאטל, ניתן מצוא מספר קווי תעופה פופולריים במיוחד:

טיסות מסיאטל ללוס אנג'לס – זמן טיסה מסיאטל ללוס אנג'לס הוא כשעתיים ו50 דקות. בקו זה ממריאות לפחות 26 טיסות ביום.

טיסות מסיאטל לסן פרנסיסקו – זמן טיסה מסיאטל לסן פרנסיסקו הוא כשעתיים ו20 דקות. בקו זה ממריאות לפחות 23 טיסות פנים בארה"ב ביום.

טיסות מסיאטל לאלסקה – זמן טיסה ישירה מסיאטל לאנקורג' (אלסקה) הוא כשלוש שעות ו45 דקות, ובקו זה ממריאות לפחות 16 טיסות ביום.

טיסות מסיאטל ללאס וגאס – זמן טיסה מסיאטל ללאס וגאס הוא כשעתיים וחצי. בקו זה ממריאות לפחות 17 טיסות ביום.

בטיסת פנים בארה"ב מסיאטל ניתן להגיע למגוון יעדים נוספים: דנבר, שיקגו, פורטלנד, דאלאס, סן חוזה, נאשוויל ועוד.

טיסות בארה"ב מפילדלפיה

נמל התעופה הבינלאומי של פילדלפיה (PHL)

נמל התעופה של פילדלפיה משרת 97 יעדים של טיסות פנים בארה"ב. הוא כולל שבעה טרמינלים ובהם מגוון רחב של שירותים למטייל – איזורי משחק לילדים, וויי-פיי ללא עלות, כספומטים בכל רחבי המתחם, עמדות הטענה, מגוון ענק של חנויות ומסעדות ועוד.

מספר קווי אוטובוסים מגיעים לנמל התעופה ולמגוון יעדים בפילדלפיה, ובמספר טרמינלים תוכלו למצוא תחנת רכבת, ממנה ניתן להגיע למרכז העיר ולעבור למערכות רכבת נוספות כמו אלו של חברת אמטרק, למשל. מונית מנמל התעופה בפילדלפיה למרכז העיר תעלה בדרך כלל כ28.5$, ללא עמלות וטיפ. בנוסף, במתחם תוכלו למצוא שירותי הסעות משותפות, נסיעה משודרגת בלימוזינה, ועוד. כדי לתאם שירותי הסעות תוכלו לגשת לעמדת המידע באיזור איסוף הכבודה, שם יסייעו לכם להזמין הסעה.

ניתן להגיע בטיסות פנימיות בארה"ב מפילדלפיה למגוון יעדים:

טיסות מפילדלפיה לאורלנדו – זמן הטיסה מפילדלפיה לאורלנדו הוא כשעתיים ו40 דקות, ובקו זה ממריאות לפחות 12 טיסות ביום.

טיסות מפילדלפיה לאטלנטה – זמן הטיסה מפילדלפיה לאטלנטה הוא כשעתיים ועשרים דקות. בקו זה ממריאות לפחות 13 טיסות ביום.

טיסות מפילדלפיה לשיקגו – זמן טיסה ישירה מפילדלפיה לשיקגו הוא כשעתיים וחצי. בקו זה ממריאות לפחות 15 טיסות ביום (ניתן להגיע לשני נמלי התעופה בשיקגו).

בטיסות פנים בארצות הברית מפילדלפיה ניתן להגיע למגוון יעדים נוספים, כמו למשל: בוסטון, דאלאס, שרלוט, לוס אנג'לס, דנבר ועוד.

טיסות פנימיות בארה"ב מיוסטון

שני נמלי תעופה משרתים את יוסטון, העיר הגדולה ביותר במדינת טקסס:

נמל התעופה הבינלאומי ג'ורג' בוש (‏IAH‏)

נמל התעופה ג'ורג' בוש ממוקם במרחק של כ37 ק"מ ממרכז יוסטון. קו האוטובוס 102 מקשר בין נמל התעופה של יוסטון לדאון-טאון ויעדים נוספים באיזור. זמן הנסיעה הוא בין כ50 ל90 דקות. מונית מנמל התעופה של יוסטון לדאון טאון תעלה בד"כ כ53$ ללא עמלות. הרכבת התחתית של נמל התעופה מקשרת בין הטרמינלים לפני מעבר בבדיקה הביטחונית, והרכבת העילית מעבירה את הנוסעים בין הטרמינלים לאחר המעבר בבדיקה הביטחונית. נמל התעופה ג'ורג' בוש ביוסטון כולל חמישה טרמינלים, והוא נמל תעופה גדול ועמוס יחסית. הוא כולל מגוון ענק של מסעדות ובתי קפה, כמו גם חנויות ומגוון מותגי אופנה.

נמל התעופה וויליאם פ. הובי (HOU)

נמל התעופה השני של יוסטון ממוקם במרחק של כ11 ק"מ בלבד מאיזור הדאון-טאון של העיר, והוא משרת בעיקר טיסות פנים בארצות הברית. מונית מנמל התעופה וויליאם פ. הובי לדאון-טאון תעלה כ26$ בדרך כלל, ללא עמלות. כמו כן, קו אוטובוס מס' 40 מגיע לדאון-טאון.

טיסות פנים מיוסטון מגיעות ליעדים בכל רחבי ארה"ב, וביניהן ניתן למצוא מספר קווי תעופה עמוסים במיוחד:

טיסות מיוסטון ללוס אנג'לס – זמן הטיסה מיוסטון ללוס אנג'לס הוא כשלוש שעות ו45 דקות. בקו זה ממריאות טיסות משני נמלי התעופה של יוסטון, בתדירות גבוהה במיוחד מדי יום.

זמן הטיסה מיוסטון לשיקגו הוא כשעתיים וחצי. מדי יום ממריאות לפחות 17 טיסות מיוסטון לשיקגו.

זמן הטיסה מיוסטון לניו יורק הוא כשלוש וחצי שעות. מיוסטון לניו יורק ממריאות לפחות 19 טיסות פנימיות בארה"ב מדי יום.

בטיסת פנימיות בארה"ב מיוסטון ניתן להגיע למגוון יעדים נוספים, כמו למשל: אנקורג', ניו אורלינס, מיאמי, אטלנטה ועוד.

חופשה ביוסטון – עוד באותו נושא:

יוסטון – טיול עם ילדים במרכז החלל של נאסא

טיסות למפלי הניאגרה

לא בטוחים מהי הדרך הטובה ביותר להגיע למפלי הניאגרה? שני נמלי התעופה הקרובים ביותר למפלי הניאגרה בצד האמריקאי נמצאים בתחום של מדינת ניו יורק, ומשניהם ניתן להגיע בקלות למפלים המרהיבים.

נמל התעופה הבינלאומי באפלו-ניאגרה (BUF)

נמל התעופה של באפלו ממוקם במרחק של כ40 דקות נסיעה בלבד ממפלי הניאגרה, ומשרת בעיקר טיסות פנים בארצות הברית. ניתן להגיע בקלות מנמל התעופה באפלו למפלי הניאגרה באוטובוס (עם החלפה בדאון-טאון), בשאטל או במונית. כמו כן, בנמל התעופה פועלות מספר חברות בינלאומיות להשכרת רכב.

טיסות פנים בארה"ב לנמל התעופה באפלו ממריאות ממגוון יעדים: אוסטין, אורלנדו, דנבר, שיקגו, ניוארק, מיאמי, לוס אנג'לס, לאס וגאס ועוד.

טיסות מניו יורק למפלי הניאגרה – זמן טיסה מניו יורק לבאפלו (מפלי הניאגרה) הוא כשעה וחצי, ובקו זה ממריאות לפחות 14 טיסות ביום.

טיסות מאורלנדו למפלי הניאגרה – זמן טיסה מבאפלו לאורלנדו הוא כשעתיים ו45 דקות, עם לפחות 4 טיסות פנימיות בארה"ב ביום בקו זה.

טיסות למפלי הניאגרה מאטלנטה – זמן טיסה מאטלנטה לבאפלו הוא כשעתיים. בקו זה ממריאות לפחות שלוש טיסות ביום.

נמל התעופה הבינלאומי של מפלי הניאגרה (IAG)

נמל התעופה של מפלי הניאגרה אמנם קרוב יותר למפלים וממוקם במרחק של כרבע שעה-עשרים דקות נסיעה מהם, אך הוא משרת מספר קטן יותר של טיסות פנימיות בארה"ב יחסית לבאפלו. לנמל התעופה של מפלי הניאגרה מגיעות טיסות למפלי הניאגרה מיעדים כמו: אורלנדו, טמפה, מירטל ביץ' ועוד.

זמן הטיסה מאורלנדו למפלי הניאגרה הוא כשעתיים וחצי. בקו זה ממריאות 2 טיסות בשבוע.

זמן הטיסה מפורט לודרדייל למפלי הניאגרה הוא כשלוש שעות. בקו זה ממריאות חמש טיסות פנים בארה"ב בשבוע.

חופשה במפלי הניאגרה – עוד באותו נושא:

מפלי הניאגרה עם ילדים – אטרקציות מומלצות לטיול

טיסות לגרנד קניון

מחפשים טיסות פנים בארה"ב לגרנד קניון באריזונה? עומדות בפניכם מספר אפשרויות, כיוון שישנם מספר נמלי תעופה קרובים לגרנד קניון.

פיניקס סקיי הרבור (PHX)

זמן הנסיעה מנמל התעופה של פיניקס לגרנד קניון הוא כשלוש וחצי שעות. בנמל התעופה פועלות חברות כמו Arizona Shuttle, שמציעה הסעות מנמל התעופה של פיניקס לגרנד קניון. טיסות פנים בארה"ב לפיניקס מגיעות מכל רחבי ארה"ב:  אוסטין, שיקגו, אטלנטה, סיאטל, ממפיס, סן פרנסיסקו, ניו יורק, הוואי, מיאמי ועוד.

טיסות מדנבר לפיניקס – זמן טיסה ישירה מפיניקס לדנבר הוא כשעה ו45 דקות. בקו זה ממריאות לפחות 16 טיסות ביום.

טיסות מפיניקס ללוס אנג'לס – זמן טיסה ישירה מפיניקס ללוס אנג'לס הוא כשעה וחצי. בקו זה ממריאות לפחות 20 טיסות בתוך ארה"ב ביום.

טיסות משיקגו לגרנד קניון – זמן טיסה ישירה מפיניקס לשיקגו הוא כשלוש שעות ו20 דקות. בקו זה ממריאות לפחות 20 טיסות ביום. ניתן להגיע בטיסה מפיניקס לשני נמלי התעופה בשיקגו.

האפשרות השנייה היא נסיעה לגרנד קניון מלאס וגאס. זמן הנסיעה משדה התעופה של לאס וגאס לגרנד קניון הוא כארבע שעות. יש מגוון סיורים מלאס וגאס לגרנד קניון שיוצאים בתדירות גבוהה באוטובוס, הליקופטר ועוד.

האפשרות השלישית היא טיסה לנמל התעופה של הגרנד קניון (קוד: GCN). נמל התעופה של הגרנד קניון הוא אמנם הקרוב מבין השלושה במרחק של כרבע שעה נסיעה בלבד, אך מדובר בנמל תעופה קטן עם מגוון טיסות מסחריות מאוד מצומצם – בעיקר טיסות פנים בארצות הברית מוגאס, פיניקס ודנבר.

טיסות פנים מסן דייגו

נמל התעופה הבינלאומי של סן דייגו (SAN)

נמל התעופה של סן דייגו ממוקם במרחק של כ5 ק"מ בלבד ממרכז העיר ומשרת, בין היתר,  טיסות פנים למגוון יעדים בארה"ב. משדה התעופה של סן דייגו לדאון-טאון ניתן להגיע ברכבת. אוטובוס עירוני מגיע מנמל התעופה לדאון-טאון סן דייגו במהלך היום בכל כרבע שעה (בכל חצי שעה בסופי שבוע ובחגים). משדה התעופה אל הטרולי של סן דייגו ניתן להגיע בעזרת קו האוטובוס העירוני 992 או בעזרת השאטל.

טיסות בארה"ב מסן דייגו מגיעות למגוון יעדים:

טיסות מסן דייגו לסן פרנסיסקו – זמן הטיסה מסן דייגו לסן פרנסיסקו הוא כשעה וחצי. בקו זה ממריאות לפחות 15 טיסות פנימיות בארה"ב ביום.

זמן הטיסה מסן דייגו לפיניקס הוא כשעה ורבע. בקו זה ממריאות לפחות 12 טיסות מסן דייגו לפיניקס ביום.

זמן הטיסה מסן דייגו לדנבר הוא כשעתיים ו15 דקות, עם לפחות 11 טיסות מסן דייגו לדנבר ביום.

מסן דייגו ניתן להגיע בטיסות פנימיות בארצות הברית למגוון יעדים נוספים, כמו למשל: אוסטין, אטלנטה, נאשוויל, ניו אורלינס, יוסטון, לוס אנג'לס ועוד.

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל