כרטיסי טיסה ללאס וגאס

טיסות ללאס וגאס – השוואת מחירים וטיפים

טיסות ללאס וגאס – המדריך המלא: השוואת מחירים וטיפים לאיתור טיסות זולות ללאס וגאס (כולל מנוע חיפוש מיוחד שיחסוך לכם מאות שקלים), מידע על שדה התעופה בלאס וגאס ותחבורה משדה התעופה ללאס וגאס, ביקורת על חברות תעופה שמציעות כרטיסי טיסה ללאס וגאס והסברים למטייל על הזמנת טיסות פנים ללאס וגאס בתוך ארה"ב

למרות שמדובר באחד מהיעדים הפופולריים ביותר בארה"ב, עדיין אין טיסות ישירות ללאס וגאס מתל אביב. לכן, חופשה בוגאס תאלץ אתכם למצוא טיסת קונקשן עם עצירה בעיר מרכזית בארה"ב או באירופה. לרוב, כרטיס הלוך-חזור לטיסה כזו יעלה לפחות 1000$ בכל זמן בשנה. לאיתור טיסות ללאס וגאס בתאריכים שאתם מעוניינים בהם השתמשו במנוע החיפוש לאיתור והשוואת מחירי טיסות לחו"ל שבדף זה

חופשה בלאס וגאס – עוד באותו נושא:

לאס וגאס עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה

לאס וגאס – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בלאס וגאס

מופעים בלאס וגאס – הזמנת כרטיסים להופעות בידור ואירועי ספורט

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים והמלצות למטייל

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים וטיפים למטייל

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים

טיסות ללאס וגאס – נמל התעופה הבינלאומי מק'קארן

שדה התעופה הבינלאומי מק'קארן ממוקם במרחק של כ8 ק"מ ממרכז לאס וגאס.

בשדה פועלות מספר חברות שיספקו לכם הסעה משדה התעופה עד למרכז העיר במיני-בוס, רכב פרטי, או אפילו בלימוזינה. שירות קיויטקסי האמין והמומלץ מאפשר לכם להזמין מראש באינטרנט הסעה משדה התעופה למלון בתעריף אמין ושקוף הנקבע מראש בעת ההזמנה לפי מספר הקילומטרים. הנהג ימתין לכם בשדה התעופה עם שלט שעליו שמכם, יסייע לכם עם המזוודות וייקח אתכם ישירות למלון, בלי התמקחויות או לחצים מיותרים.

בין שאר החברות המספקות הסעה מנמל התעופה של לאס וגאס לעיר עצמה תמצאו את Airline Shuttle ו-Supershuttle, שיציעו לכם הסעה זולה במחיר שנע בין כ-9$ ל11$ לכיוון למלונות בסטריפ או בדאון-טאון, ואת חברת Airport Limousine Service שמציעה הסעות פרטיות (החל מ55$ לכיוון בהזמנת לימוזינה ל6 אנשים). יש כמובן עוד אמצעי תחבורה משדה התעופה של לאס וגאס לוגאס עצמה – בין שני הטרמינלים של שדה התעופה מחברת רכבת.

בין מגוון המסעדות במתחם תוכלו למצוא: ברגר קינג, וונדי'ז (המבורגרים), מסעדת סטייקים, מסעדות מקסיקניות, מסעדה איטלקית ועוד. גם מגוון החנויות לא קטן, וכולל בין היתר חנויות מתנות עם מגוון מזכרות מלאס וגאס, מותגי אופנה, חנויות ספרים, דיוטי פרי ועוד.

בין השירותים המוצעים במתחם נמל התעופה של לאס וגאס: השכרת רכב, כספומטים, מוזיאון תעופה, עמדות להטענת מכשירים ניידים, בית מרקחת, עמדות להמרת מט"ח ועוד.

טיסות זולות ללאס וגאס עם עצירת ביניים (קונקשן)

טיסות ללאס וגאס באייר קנדה

חברת התעופה הלאומית של קנדה מציעה טיסות זולות ללאס וגאס עם עצירת ביניים בטורונטו. אייר קנדה מתפעלת טיסה יומית אחת בקו ת"א-טורונטו ושתי טיסות לוגאס ביום בקו טורונטו – לאס וגאס, כך שתמיד תוכלו למצוא טיסות בתאריכים נוחים. מדובר על טיסה לקנדה של כעשר וחצי שעות בקו תל אביב-טורונטו ואח"כ טיסה ללאס וגאס באורך של כחמש שעות בקו טורונטו-לאס וגאס. מחירי טיסות ללאס וגאס באייר קנדה מתחילים מכ1045$ לכרטיס הלוך חזור.

בעת הזמנת טיסה ללאס וגאס תוכלו לבחור בין שלוש מחלקות: מחלקת תיירים, תיירים פרימיום ועסקים.

המושבים בטיסה ללאס וגאס במחלקת התיירים כוללים מסך טלוויזיה אישי ומנורה, והשירות כולל הגשת ארוחה חמה, חטיף ומשקה קל או אלכוהולי. נוסעי מחלקת תיירים פרימיום נהנים ממושב גדול, מרווח ונוח יותר, ארוחת פירימיום, שירות מהיר יותר ועוד. נוסעים על טיסות ללאס וגאס במחלקת עסקים יוכלו כמובן ליהנות ממושב מרווח במיוחד (שניתן לכוון למצב שטוח), שירות אקסקלוסיבי,  גישה לטרקלינים העסקיים של אייר קנדה ועוד.

תנאי הכבודה משתנים ממחלקה למחלקה:

מחלקת תיירים: מזוודה אחת בחינם (עד 23 ק"ג).

תיירים פרימיום: 2 מזוודות (23 ק"ג) בחינם.

מחלקת עסקים: 2 מזוודות (עד 32 ק"ג).

עם זאת, התנאים משתנים לפעמים לפי ההזמנה וכדאי לוודא את התנאים הרלוונטיים להזמנה שלכם כדי להימנע מחיוב נוסף.

אם אתם טסים אל לאס וגאס עם תינוק (עד גיל שנתיים) תוכלו לבחור אם לרכוש עבורו מושב נפרד או לא. ברוב המקרים, מחיר כרטיס טיסה לתינוק ללא מושב נפרד יעלה כ10% מעלות הכרטיס של המבוגר המלווה אותו. מושב נפרד לתינוק יעלה כמו כרטיס טיסה לילד.

טיסות זולות ללאס וגאס בבריטיש איירווייז

בריטיש איירווייז היא חברת התעופה הלאומית של בריטניה ונחשבת לאחת מחברות התעופה הבטוחות בעולם. חברת התעופה הבריטית הידועה מציעה טיסות זולות ללאס וגאס עם עצירת ביניים בבירת אנגליה לונדון. תדירות הטיסות הגבוהה בקווים אלו (טיסה ללונדון פעם אחת או פעמיים ביום מנתב"ג וגם טיסה ללאס וגאס פעם או פעמיים בקו לונדון-לאס וגאס) תאפשר לכם למצוא טיסות בתאריכים נוחים כל השנה. מחירי הכרטיסים מתחילים מכ£365 לכיוון.

גם בריטיש איירווייז היא חברת תעופה עם שירות מלא שמציעה כרטיסי טיסה למספר מחלקות:

מחלקת תיירים: כרטיס טיסה ללאס וגאס במחלקת תיירים כולל שליחת מזוודה אחת לתא המטען (עד 23 ק"ג), שמירת מושב ללא עלות החל מ24 שעות לפני ההמראה המתוכננת ועוד.

מחלקת תיירים פרימיום: שליחת 2 מזוודות לתא המטען ושמירת מושב מרווח יותר.

מחלקת עסקים: שליחת 2 מזוודות לתא  המטען, מושב מרווח במיוחד שניתן לכוון למצב שטוח (בטיסה הארוכה בלבד), גישה לטרקלינים העסקיים של החברה ועוד.

השירות בטיסות הבינלאומיות של בריטיש איירווייז כולל הגשת משקאות, חטיפים וארוחה, והמושבים כוללים מסכי בידור אישיים (אוזניות ללא עלות).

אם אתם טסים ללאס וגאס עם תינוק (עד גיל שנתיים), תוכלו לבחור אם לרכוש עבורו מושב נפרד (מגיל 6 חודשים בלבד) או לא. מושב נפרד יעלה כמחיר של כרטיס טיסה לילד, ויאלץ אתכם להביא לטיסה מושב בטיחות תקני (לפי תקנות החברה). כרטיס מסוג זה תוכלו לרכוש באמצעות שירות הלקוחות.

טיסה ללאס וגאס ביונייטד איירליינס

יונייטד איירליינס מציעה טיסות זולות ללאס וגאס עם עצירת ביניים בסאן פרנסיסקו או בניו ג'רזי. בכל קטעי הטיסות (טיסה לסן פרנסיסקו או ניו ג'רזי מנתב"ג ועוד טיסה ללאס וגאס מג'רזי/ סן פרנסיסקו) יונייטד מתפעלת טיסות יומיות.

מחירי כרטיסי טיסה ללאס וגאס מתחילים מכ1055$ (הלוך-חזור). נוסעי מחלקת תיירים יוכלו לבחור בין כרטיס רגיל לכרטיס גמיש שכולל תנאי הזמנה גמישים יותר. כרטיס למחלקת תיירים כולל שליחת מזוודה אחת (עד 23 ק"ג) לתא המטען. שליחת מזוודה נוספת לתא המטען תעלה כ100$ בדרך כלל.

השירות של יונייטד על טיסות לארה"ב מישראל כולל הגשת ארוחה חמה, חטיף ומשקאות (כולל יין ובירה). בטיסות בתוך ארה"ב תוכלו לרכוש חטיפים וארוחות בתשלום מתוך התפריט הזמין בטיסה. מערכת הבידור הזמינה בטוס משתנה מטיסה לטיסה (תוכלו לבדוק זאת באתר הרשמי של יונייטד איירליינס).

נוסעי מחלקת עסקים רשאים לשלוח לתא המטען 2 מזוודות (32 ק"ג כל אחת) ללא עלות.

אם אתם טסים אל וגאס עם תינוק, תוכלו לרכוש עבורו כרטיס ללא מושב בנפרד בדרך כלל בעלות של כ10% מעלות הכרטיס של המבוגר המלווה אותו. כמו כן, תהיו רשאים להביא לטיסה עגלה.

טיסות פנים ללאס וגאס

אם לאס וגאס היא לא היעד היחיד בחופשה שלכם בארצות הברית, ייתכן שיהיה לכם קל הרבה יותר לרכוש כרטיס לטיסת פנים בתוך ארצות הברית. ישנן מספר חברות תעופה אמריקאיות שמפעילות טיסות יומיות ללאס וגאס מערים מרכזיות בארצות הברית. טיסות פנימיות בארצות הברית לא תמיד כוללות כבודת מטען וארוחה, גם אם מדובר בחברת תעופה עם שירות מלא, כך שכדאי לבדוק זאת לפני שמזמינים.

בין חברות התעופה הבולטות שמציעות טיסות פנים זולות ללאס וגאס –

סאות'ווסט איירליינס : חברת הלואו-קוסט הגדולה בארה"ב מציעה טיסות ללאס וגאס ממגוון רחב מאוד של יעדים. כרטיס לטיסת סאות'ווסט כולל בדרך כלל שליחת 2 מזוודות לתא המטען (שימו לב להגבלות המשקל בהזמנה).

ספיריט איירליינס: חברת הלואו-קוסט האמריקאית מציעה טיסות זולות לוגאס שממריאות מלמעלה מ20 ערים שונות בארה"ב. המחיר הבסיסי לא כולל מזוודה, והעמלות על כבודת מטען מתחילות מכ30$.

אמריקן איירליינס: חברת התעופה הגדולה ביותר בארה"ב מתפעלת טיסות ללאס וגאס משיקגו, לוס אנג'לס, פילדלפיה, ניו יורק ועוד. הכרטיס הזול ביותר לא כולל כבודת מטען.

דלתא איירליינס: דלתא, חברת התעופה האמריקאית השנייה בגודלה, מציעה טיסות לוגאס ממספר ערים בארה"ב כמו אטלנטה, לוס אנג'לס, ניו יורק, סיאטל, בוסטון ועוד. הכרטיסים הזולים לטיסות הפנים של דלתא לא כוללים כבודת מטען

טיסות ללאס וגאס
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל