בוסטון עם ילדים

בוסטון למשפחות – אטרקציות עם ילדים וטיפים למטייל

מתכננים טיול בארה"ב עם עצירה בבוסטון? הכתבה הבאה נועדה עבורכם והיא כוללת מידע מקיף על בוסטון למטייל – כולל סרטוני וידאו, המלצות וטיפים על בוסטון וטיולים בסביבתה ומידע מפורט על אטרקציות בבוסטון למשפחות עם ילדים וגם לתיירים בכל הגילאים, מזג האוויר בבוסטון ועוד

בוסטון Boston היא העיר הגדולה ביותר בניו אינגלנד ובירת מדינת מסצ'וסטס, ואחת הערים ההיסטוריות, העשירות והמשפיעות ביותר בארה"ב. זו עיר שמציעה למטייל אינספור מוזיאונים, אטרקציות היסטוריות, מגוון עשיר של הופעות חיות ואירועים – כל זה מסביר את 16 מיליון התיירים המבקרים את העיר מדי שנה, ביניהם צעירים, גמלאים, משפחות המגיעות אל בוסטון עם ילדים מרחבי העולם ועוד. בוסטון היא בין עשרת הערים הפופולריות ביותר לחופשה בארה"ב

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים

חופשה בארה"ב – עוד באותו הנושא:

מלונות מומלצים בבוסטון למשפחות עם ילדים

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים ומידע למטייל

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים והמלצות למטייל

השכרת רכב בארה"ב – השוואת מחירים וטיפים חשובים

ארה"ב עם ילדים – המדריך לטיולי משפחות

למרות שהן אינן חלק מבוסטון מבחינה רשמית, הערים השכנות קיימברידג' (Cambridge) וברוקליין (Brookline) קשורות מבחינה פונקציונאלית לבוסטון ומחוברות אליה בתחבורה ציבורית, מה שהופך אותן למעשה לחלק מהעיר. קיימברידג' נמצאת ממש מעבר לנהר צ'ארלס (Charles River) ואפשר למצוא בה את אוניברסיטת הארווארד, אוניברסיטת MIT, גלריות מקומיות, מסעדות וברים. כדאי מאוד לבקר כאן אם אתם נמצאים בחופשה בבוסטון. ברוקליין מוקפת כמעט כולה בשטח בוסטון וגם בה אפשר למצוא מגוון גדול של מסעדות ושופינג.

אטרקציות בבוסטון למשפחות

האקווריום של ניו אינגלנד New England Aquarium

האקווריום של ניו אינגלנד הוא האטרקציה הפופולרית ביותר בבוסטון וללא ספק אטרקציה מס' 1 עבור משפחות המגיעות אל בוסטון עם ילדים – וכוכב האטרקציה היא תצוגת אוקיינוס ענקית המכילה 200 אלף גאלון מים.

רוצים להתיידד עם דגים משונים ומדהימים ואולי גם ללמוד כמה עובדות מעניינות על האוקיינוסים בעולם? הזמינו כרטיס בקישור נופפו בכניסה צ'יק צ'ק את קוד הכרטיס שכבר הגיע לסמרטפון שלכם והיכנסו לכם להנאתכם אל תוך האקווריום של ניו אינגלנד. תוכלו לבחור לראות כאן סרטי איימקס שבהם האוקיינוסים מתעוררים לחיים על גבי המסך הגדול ביותר בכל ניו אינגלנד.

התבוננו בחיים המתרחשים בדיוק כמו במעמקי האוקיינוס – מכלבים ואריות ים ועד פינגווינים, צבי ים ומדוזות. תוכלו לגעת בסטינג ריי בתוך הבריכה שלהם, ואפילו לנסות לאחוז בתמנון בזמן שהוא משנה את צבעו – זה משהו שלא רואים כל יום. ואם תבחרו באופציה של סרט איימקס, תוכלו להיוודע לחיים שמתחת לפני המים, לראות דובי פנדה ועוד במסך פנורמי HD. כל אחד מהמופעים נמשך בין 35-40 דקות, וזוהי גם הזדמנות נהדרת לשבת לנוח מהטיול הארוך באקווריום של בוסטון.

להזמנת כרטיסי כניסה לאקווריום של ניו אינגלנד בבוסטון

קרוז תצפיות לוויתנים בבוסטון

היכונו לחוויה של פעם בחיים עם קרוז תצפית הלוויתנים של נמל בוסטון. הצטרפו לביולוג ימי על גבי קטמראן מפואר והפליגו מנמל בוסטון לעבר שמורת הים, Stellwagen Bank Marine Sanctuary, שם תראו לוויתנים מצויים, לוויתני מינקי, נתבים (דולפינים מסדרת הלוויתנאים) ועוד.

אולי אפילו תראו דולפין אחד או שניים שיגיעו להגיד שלום לקטמראן המפליג. שמורת סטלוואגן היא מרינה עשירה ומגוונת המזינה קשת רחבה ונפלאה של חיי ים. בכל הפלגה תראו להקות של היונקים המופלאים האלה שוחים, משפריצים מים ונהנים בסביבה הטבעית שלהם.

הקטמראן מאובזר בשלוש מרפסות תצפית ממוזגות, עם מושבים מרופדים נוחים ובר חטיפים מצויין. תקבלו הנחייה מהביולוגים הימיים עתירי הידע העובדים באקווריום של ניו אינגלנד. בין אם אתם מגיעים אל בוסטון עם ילדים או לבדכם, זוהי חוויה של פעם בחיים שאסור לפספס, אחת המיוחדות שבין אטרקציות בבוסטון.

להזמנת שייט בבוסטון עם תצפית לוויתנים

לגולנד בוסטון LEGOLAND® Discovery Center Boston

מרכז הדיסקברי לגולנד® בוסטון הוא מגרש המשחקים האולטימטיבי של בוסטון לילדים – מלגו. זהו פרק שעשועים בבוסטון המוקדש כולו ללגו ומהווה את אחת האטרקציות הפופולריות בבוסטון למשפחות עם ילדים. הגנו על הנסיכה מפני טרולים ושלדים במתקן Kingdom Quest, ועזרו להטיל כשפים כחניכים של מרלין. קבלו רמזים וטיפים מן הבונים עם סדנאות מיוחדות, ושרפו קצת אנרגיה בטיפוס במתחם LEGO® City Play Zone.

ראו את בוסטון בצורתה המיניאטורית, עשויה מ-1,500,000 לבני לגו, בנו מכוניות, ופגשו את הדמויות האהובות עליכם! יש כאן אפילו קולנוע בארבעה ממדים.

להזמנת כרטיסי כניסה ללגולנד בוסטון

הטרולי של בוסטון – אוטובוס התיירים של העיר העתיקה בבוסטון Hop-on Hop-off Boston Old Town Trolley

גלו את העיר המכונה 'ערש החירות' בתוך רכב מיוחד בצבעי כתום וירוק – ה"טרולי", קרונית נוסעים דמויית אוטובוס – שאי אפשר לפספס. אם אתם מגיעים אל בוסטון עם הילדים, ייתכן שהם יתלהבו מהרכב המיוחד יותר מאשר מהטיול בבוסטון. ב'אולד טאון טרולי' החוצה את בוסטון כולה במסלול מעגלי המותאם לתיירים בין אטרקציות בבוסטון, תקשיבו לקריינות מלווה מפיו של המדריך המקצועי שלכם, ותוכלו לרדת בכל אטרקציה בבוסטון שמוצאת חן בעיניכם, לשהות בה כמה זמן שתרצו ואז להמשיך על הטרולי הבא בתור עם כרטיס ה"חופשי יומי" המיוחד שכדאי להזמין בקישור.

כך תחסכו את ההסתבכות עם תחבורה ציבורית או חנייה ותוכלו לעצור בכל האטרקציות המומלצות בבוסטון, הכוללות אתרים ומבנים שיש להם תפקיד מרכזי בהיסטוריה של האומה האמריקנית. תוכלו לבקר בזמנכם החופשי ובקצב שלכם. הקריין הידידותי יעדכן אתכם בפרטים המעניינים הנוגעים לכל אתר ואתר.

הטרולי הישן בסגנון עלה-רד-עלה עוצר במספר מקומות מעניינים – מספינת  USS Constitution והמוזיאון שלה ועד הרובע ההיסטורי של בוסטון (Historic District,), ה- Christian Science Plaza ואולם הקונצרטים (Symphony Hall), ואל תשכחו את הבר שהתפרסם בזכות סדרת הטלוויזיה הקומית Cheers (כן, זה היה בר אמיתי). בנוסף, בהזמנת כרטיס לאוטובוס התיירים של בוסטון בקישור תזכו להטבות מעולות לחופשה בבוסטון – כרטיס כניסה חינם למוזיאון Old State House Museum ולמוזיאון השעווה של בוסטון, Dreamland Wax Museum.

להזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של בוסטון

אקספלורר פאס של בוסטון Boston Explorer Pass

יש המון מה לעשות בבוסטון, אבל אם אתם רוצים את החוויה המלאה ומעוניינים לחוות כמה שיותר אטרקציות בבוסטון, הזמינו בקישור את כרטיס ההנחות לתיירים בבוסטון Boston Explorer Pass, שאיתו אפשר לקבל עד 35% הנחה בכניסה ל-3, 4 או 5 מהאטרקציות המרכזיות של בוסטון, שבהם תוכלו לבקר בזמנכם החופשי.

תוכלו להתחיל בסיור הברווזים של בוסטון Boston Duck Tour, לעלות ולרדת מאוטובוס התיירים הבוסטון טרולי (Boston Trolley) להגיד שלום לעולם המים של האקווריום של ניו אינגלנד (New England Aquarium), אחת האטרקציות הכי מומלצות עבור משפחות המגיעות אל בוסטון עם ילדים בכל הגילאים, ולשחרר את המדען המשוגע שבתוככם במוזיאון המדע (Museum of Science).

הפאס תקף לגבי 19 אטרקציות בבוסטון שמתוכן בוחרים 3,4, או 5 אטרקציות להיכנס אליהן. כך תוכלו לתכנן לו"ז של טיול בין אטרקציות בבוסטון ותחסכו הרבה זמן וכסף. הכרטיס תקף למשך 30 יום מיום הביקור באטרקציה הראשונה.

להזמנת כרטיס אקספלורר לחופשה בבוסטון

מוזיאון המדע בבוסטון – כניסה ללא תור

באחת מהאטרקציות הבולטות של בוסטון, שלד של דינוזאור טריצרטופוס בן 65 מיליון שנה הוא רק אחד המוצגים המרשימים שתמצאו במתחם הענקי הזה. יש כאן יותר מ-700 תערוכות אינטראקטיביות והמון מה ללמוד, לראות ולעשות, זוהי חוויה חינוכית-בידורית מהסוג הטוב ביותר.

בתערוכה ״מבט מקרוב״ (Take A Closer Look ) תראו גל קול, תשתמשו במצלמה אינפרא-אדומה כדי לחקור נקודות חמות ולנטר חלקיקים קוסמיים בתא ענן.

למדו את שפת הציפורים, ראו כיצד הן מאתרות טורפים וראו את האוסף היוצא מן הכלל של ציפורים בתערוכה הקבועה, ״עולמה של ציפור״ (A Bird's World).

אל תשכחו לפגוש את מאובן הטריצרטופס, קליף, שהתגלה בדקוטה ב-2004. קליף הוא אחד מרק ארבעה שלדים כמעט שלמים של הדינוזאור הזה המוצגים לראווה ברחבי העולם.

המרכז מציע למשפחות עם ילדים מגוון גדול של פעילויות מוחשיות המעודדות חקר דרך משחק. גלו את המדע מאחורי דברים מאוד קטנים בתערוכה נאנו טכנולוגיה (Nanotechnology exhibit) וגלו איך עשרות פריטים אינם כפי שהם באמת ממבט קרוב יותר. הכרטיסים שכדאי להזמין מראש בקישור כוללים הטבה של כניסה מיוחדת ללא תור.

להזמנת כרטיסים ללא תור למוזיאון המדע בבוסטון

המעבורת המהירה של נמל קייפ קוד Boston Harbor Cape Cod Fast Ferry

מתכננים טיול בבוסטון ורוצים להגיע לקייפ קוד? ותרו על פקקי התנועה ועל הזעם בכבישים והחליפו אותם ברסס המרענן של מי האוקיינוס, וכמה קוקטיילים. כל זה מחכה לכם במעבורת המהירה של קייפ קוד היוצאת מנמל בוסטון. ההפלגה יוצאת מהנמל המפורסם ומפליגה לעבר פרובינסטאון (Provincetown) ב-90 דקות. על גבי הסיפון תקבלו קוקטייל מהודר או בירה מרעננת מהבר, תוכלו לצפות באוקיינוס, להינות מהבריזה, ולהשתמש בשתי מרפסות תצפית כדי להתבונן בשמי בוסטון המנצנצים באופק- זוהי אטרקציה מומלצת בבוסטון למשפחות עם ילדים.

אזור קייפ קוד התיירותי הומה במסעדות ים מעולות, רחובות ציוריים מלאים בשופינג, וסצנת ברים תוססת, וקילומטרים רבים של חופים נקיים. פרובינסטאון (Provincetown) היא המיזוג המושלם בין רגיעה על חופים לבין צ'ארם בוהמי. המעבורת לקייפ קוד היא יופי של דרך לגוון חופשה בבוסטון ביעד שאליו תושבי בוסטון קופצים לחופשה קצרה.

להזמנת כרטיסים למעבורת המהירה של קייפ קוד

קרוז אטרקציות היסטוריות מנמל בוסטון

ההיסטוריה העשירה של בוסטון מאוד מורגשת בנמל שלה. כאן תוכלו לצלול אל תוך הסיפור האפי של העיר המכונה Beantown, עם קרוז היסטורי בן 90 דקות המכסה את האתרים ההיסטוריים של בוסטון. בהפלגה תוכלו לראות את מיטב האטרקציות בבוסטון הסמוכות לקו המים ההיסטורי, עם קריין מנוסה. אם אתם מתכננים חופשה קצרה בבוסטון עם ילדים קטנים זוהי דרך מעולה לראות את בוסטון בלי ללכת הרבה ברגל או להוציא הון על מוניות, כאשר הילדים נהנים מההפלגה וההורים יכולים לספוג קצת היסטוריה.

קו החוף המפורסם של בוסטון מלא בהיסטוריה, סיפורי אגדות ולהקות שחפים. ואל תשכחו שזה היה המקום ההיסטורי שבו התרחשה מסיבת התה של בוסטון, המחאה הפוליטית נגד המיסים של הפרלמנט הבריטי על תה, (מסיבת התה של בוסטון הייתה פעולה ישירה שנערכה בנמל בוסטון, בליל 16 בדצמבר 1773, ובה השליכו קבוצה של אמריקאים מחופשים לאינדיאנים שהתנגדו למה שכינו "העריצות הבריטית" את כל מטען התה שהיה באוניות של חברת הודו המזרחית אשר עגנו בנמל. ). תשמעו את הסיפור כולו בסיור המלווה בקריינות.

בנוסף, תראו את המגדלור הישן ביותר באמריקה שלא פסק לפעול עד היום ואת ספינת האומה (Ship of State) של אמריקה, ואת אוניית הקרב המפורסמת והישנה ביותר בעולם, USS Constitution. הספינה מפליגה גם דרך הפארק הלאומי של איי הנמל (Harbor Islands National Park), שם תוכלו לראות איך העשירים והמפורסמים חיים, עם מראות של כמה מהווילות המפוארות ביותר השוכנות על קו הים.

להזמנת קרוז היסטורי בין אטרקציות בבוסטון 

קרוז ה-USS קונסטיטושן מנמל בוסטון  USS Constitution Cruise

הפליגו אל ספינת USS (אוניית הצי האמריקאי) קונסטיטיושן,  פיסה אותנטית של היסטורית הצי האמריקנית שנותרה במצב מצויין עד היום (הספינה נבנתה בהזמנת ג'ורג' וושינגטון בעצמו, בראשית ימי ההיסטוריה האמריקאית). בנוסף, הקרוז הזה יראה לכם את המיטב שיש לבוסטון להציע על קו החוף שלה. צאו מנמל בוסטון ההומה בספינת מיני קרוז ליינר ותוכלו לחוות מסיבת תה בוסטונית משל עצמכם, לראות את ספינת הקרב שאי אפשר היה להטביע ולהתקרב למספנה של צ'רלסטון – סיור מדהים בין אטרקציות בבוסטון משולב עם שיעור היסטוריה מעולה עבור משפחות אשר מגיעות אל בוסטון עם ילדים בכל הגילאים.

בהפלגה המעולה הזו תחלפו על פני הכנסייה הצפונית הישנה (Old North Church) והאנדרטה של גבעת בונקר (Bunker Hill Monument) בדרככם לספינת USS קונסטיטיושן (USS Constitution ). שני אלה מראות מהממים, אז קוו למזג אוויר מצויין ושמיים כחולים ובוהקים.

בוסטון זכתה לכינוי החיבה  Old Ironsides בגלל התותחים הבריטים המפורסמים שהיה להם מקום מרכזי בהיווסדה של ארצות הברית של אמריקה. אם אתם מעוניינים במבט מקרוב, רדו מהקרוז ליינר ועלו על הספינה הישנה. זה אתר מורשת אמריקאית שחייבים לראות!

להזמנת קרוז בבוסטון על ספינת הצי האמריקאי קונסטיטושן

קרוז בבוסטון לשעת שקיעה Boston Harbor Sunset Cruise

שאפו לקרביכם את הנוף הציורי של החוף המזרחי של ארה"ב באמצעות קרוז השקיעה היוצא מנמל בוסטון. קנו משקה, ראו איך השמש מאירה את השמיים בצבעים מופלאים ושמעו את התותח של ה- USS Constitution. . זו הדרך המושלמת לסיים את היום ב-City of Notions.

אחד המראות הנהדרים ביותר של החוף המזרחי הוא הצפייה בשמש השוקעת על הנמל. אין דרך טובה מזו לשאוף את הנוף. זהו קרוז שלו בן 90 דקות המפליג בעצלות על פני האיים ההיסטוריים, המגדלורים, וקו שמי הלילה של בוסטון זוהר על פני המים. לגמו להנאתכם משקה מהבר בזמן שהספינה מפעילה את התותח ומנמיכה את הדגל כדי לסמל את סיומו של היום בהצדעה האיקונית שלה, כל זאת בחוויה שאפשר להשיג רק בבוסטון. שימו לב שהקרוז מסתיים בשעה יחסית מאוחרת ולכן לא תמיד מתאים למשפחות המגיעות אל בוסטון עם ילדים קטנים ומעוניינות לשמור על הרגלי השינה שלהם.

להזמנת קרוז שקיעה בבוסטון

מוזיאון מסיבת התה של בוסטון Boston Tea Party Ships & Museum

חופשה בבוסטון עם ילדים גדולים מספיק כדי להתעניין בהיסטוריה היא הזדמנות להחיות את התקופה ההיסטורית של מסיבת התה המפורסמת של בוסטון בחווית מסיבת התה האינטראקטיבית וביקור במוזיאון. תראו כאן תצוגות הולוגרפיות וסרטים, תכירו אמריקאים אמיצים שנלחמו בתקופה שהקדימה את המהפיכה ותהיה לכם אפילו הזדמנות לדגום כמה מסוגי התה שהושלכו מסיפון הספינה הבריטית באירוע ההיסטורי המפורסם שהתחיל את העצמאות האמריקנית, מסיבת התה של בוסטון.

הצטרפו למנחה מהמאה ה-18 לכיף בסגנון היסטורי. המנחה יוביל אתכם דרך מפגש חשוב בעיירה קולוניאלית ואל תוך אחת משתי הספינות הענקיות, שם תתנסו ב'השלכת התה' מעל גבי הסיפון בעצמכם. זה המקום המדוייק שבו התרחשה מסיבת התה של בוסטון לפני יותר מ-240 שנה.

תהיה לכם הזדמנות לאחוז בהיגוי, לבקר בתאי הלינה של הצוות, לראות היכן הוחזק המטען ולבקר בתא הקברניט. בנוסף, החוויה כוללת תצוגות אינטראקטיביות, סרט תיעודי זוכה פרסים, והזדמנות להיוודע לנשים ולגברים האמיצים העומדים מאחורי ההתנגדות ההיסטורית המפורסמת הזו.

להזמנת כרטיסים למוזיאון מסיבת התה של בוסטון

חופשה בבוסטון – עונה מומלצת

אזור ניו אינגלנד די בלתי צפוי מבחינת מזג האוויר ויכול להיות מאוד קר בחודשי החורף, ובקיץ יש לפעמים גלי לחות אך לא מאוד קשים. מרבית התיירים מגיעים לבוסטון בחודשי הקיץ, מסוף מאי ועד סוף ספטמבר, כשמזג האוויר אידיאלי ורוב האטרקציות בבוסטון פתוחות. חודשי הקיץ בבוסטון באופן כללי נעימים מאוד, כאשר יש בין 60-65% ימי שמש ומידות החום הן בסביבות ה-25 מעלות צלזיוס פלוס. אם אתם מגיעים אל בוסטון עם ילדים שרגילים למזג האוויר בישראל, אין ספק שהקיץ הוא העונה המומלצת לטיול בבוסטון.

תחילת וסוף הקיץ בבוסטון נוטים להיות נעימים מאוד, אבל זה משתנה משנה לשנה. בתקופה זו, מידות החום יהיו מושלמות ובלי לחות. אפשר לצפות לגלים בלתי צפויים של חום בין סוף יוני ועד תחילת אוגוסט, אז אפשר לצפות לטמפרטורות גבוהות ולחות גבוהה.

שינוי העונות מקיץ לסתיו, המתבטא בשינוי צבעי העלים, מאוד יפה באזור בוסטון. הסתיו בבוסטון מתחיל באמצע אוקטובר ומה שיפה כאן במיוחד הוא שמזג האוויר עדיין חמים ויש המון ימים שטופי שמש. שיא עונת המעבר תלויה בכמה צפונה או דרומה אתם מתרחקים מהעיר.

אם אתם מחליטים לתכנן טיול בבוסטון לעונת החורף הפחות עמוסה בתיירים, לאוקייוס האטלנטי יש השפעה ממתנת על הטמפרטורות. הטמפרטורות הממוצעות הנמוכות בינואר הן 5 מעלות צלזיוס. כל עוד אתם מתלבשים בהתאם (ואם אתם מגיעים אל בוסטון עם ילדים קטנים, מוודאים היטב שהם לבושים טוב לקור), לא צריכה להיות לכם בעיה מיוחדת.

חופשה בבוסטון – טיפים ומידע למטייל

כשהקיץ מתחיל בבוסטון, יש מספר חופי ים שאפשר לבקר בהם, ועוד הרבה חופים מחוץ לעיר שנועדו לרחצה. אין חשש כבר ממים מזוהמים בחופי הים בבוסטון כפי שהיה פעם, והיום אפשר להתרחץ בהם בכיף הודות לפרוייקט ניקוי החופים של בוסטון (Boston Harbor Cleanup project). אבל כדאי לשים לב שלא משנה כמה חם בחוץ – מי האוקיינוס לא מתחממים, ואם אתם מגיעים אל בוסטון עם ילדים קטנים ייתכן מאוד שהמים יהיו קרים מדי עבורם.

כל אמצעי התחבורה, כולל אוטובוסים, מוניות והרכבת התחתית בבוסטון (הנקראת ה-T) ממוזגים.

טיולים מחוץ לבוסטון

בוסטון היא נקודת התחלה טובה לכל טיול בניו אינגלנד. קחו מעבורת מהנמל בקיץ או את אחת מהטיסות היומיות הרבות של קייפ אייר (Cape Air) מלוגאן (Logan) כל השנה עד פרובינס טאון (Provincetown) (ידועה גם כ-P-town) כדי לראות כמה מאפשרויות הבידור והבילוי הטובות ביותר של קייפ קוד (Cape Cod).

קחו מעבורת (מיוני עד 31 לאוקטובר) ובקרו ב- World Wide Capitol of Haloween המתרחש בנמל הים ההיסטורי של סיילם (Historic Sea Port of Salem (Massachusetts)). מעבורת סיילם היא קטמראן מהיר הנישא לגובה 28 מטרים ונע במהירות של 32 קשר, חוויה מרשימה מאוד עבור משפחות המגיעות אל בוסטון עם ילדים בכל הגילאים. ה-MBTA מציע שירות רכבות מהתחנה הצפונית של בוסטון (North Station) בכל חודשי השנה, וכן שירות אוטובוסים היוצא מהיימרקט (Haymarket).

שכרו רכב כדי לנהוג לניו המפשייר – ניו המפשייר מלאה בעיירות קטנות ומעניינות, אגמים והרים, ובנוסף תמצאו בה מבחר מלונות היסטוריים מפוארים, אינספור יקבי יין ורצועת חוף קטנה אך מקסימה. בקרו בפורטסמות' (Portsmouth) שבמרחק שעה וחצי נסיעה, באזור מונדנוק (Monadnock region) שבמרחק 1-3/4 שעות, או ביער הלאומי של ההרים הלבנים (White Mountain National Forest) הנמצא במרחק של 2.5 שעות נסיעה. אם אתם מגיעים אל בוסטון עם ילדים, טיול לניו המפשייר יכול להיות חוויה מומלצת ופסטורלית.

בקייפ קוד תמצאו גם את היאניס (Hyanis) המציע חופים נהדרים במהלך חודשי הקיץ והמון אפשרויות אוכל וחיי לילה כל ימות השנה. זה גם מקום טוב ממנו אפשר לצאת במעבורת לננטקט (Nantucket) הנמצאת במרחק כ-90 דקות כל כיוון, אם כי כדאי לתכנן מראש תוספת זמן לצורך המעבר בגשר בסופי השבוע של הקיץ. אוטובוסים יוצאים פעם בשעה בין 6 בבוקר ועד חצות מהתחנה הדרומית (South Station) ל- Hyannis שעל צומת הרחובות Plymouth & Brockton.

סעו דרומה או קחו את רכבת הנוסעים (11.50 דולר לכרטיס) (קו (Providence/ Stoughton) או את רכבת האקספרס אמטרק (Amtrak) בעלות 17 דולר לפרובידנס (Providence) שברוד איילנד (Rhode Island), שם תמצאו מגוון רחב של אמנות ותרבות, מטבח איטלקי מצויין ואזור דאונטאון שובה לב.

אחד מהטיולים החביבים על תיירים בבוסטון הוא המסלול מבוסטון לברונקס ("Boston to the Bronx"). הנסיעה היא של כ-3.5 שעות לאורך כביש US-20 או I-95. הזמן המוצע לטיול הלווך – חזור הוא יומיים.

אפשר להגיע מבוסטון גם לעיר ניו יורק. יש שירות אוטובוסים תדיר מהתחנה הדרומית (South Station) באמצעות האוטובוסים הבאים: Greyhound, Peter Pan, Megabus, BoltBus, Yo! Bus, Lucky Star. מחירי כרטיס הם בין 15-25 דולר לכל כיוון, ופחות אם מזמינים שבוע או יותר מראש. יש גם אפשרות לקחת את אחד מקווי צ'יינטאון. ה-North East Corridor של אמטרק משרת גם את ניו יורק, אבל צפו למחיר של 60-100 דולר לכל כיוון, ויותר אם אתם משתמשים ב- Acela Express המהירה.

סעו דרומה לפלמות' (Falmouth) ול-Woods Hole ומשם קחו מעבורת למרת'הס ויניארד (Martha's Vineyard) שם תוכלו ליהנות מאתנחתא נעימה, שלווה וציורית על גבי האי המקסים הזה, שיכול להיות תוספת מדהימה לחופשה בבוסטון למשפחות עם ילדים.

כמו כן, מומלץ לצאת לרואד טריפ ל-North Shore , ל-New Hampshire Seacoast ולדרום מיין (Southern Maine). כולם נוחים לגישה ברכב ונמצאים פחות מ-90 דקות נסיעה בלי הצורך להתמודד עם הפקקים האיומים של קייפ קוד בחודשי הקיץ. אפשר להגיע לרבים מהיעדים הנמצאים לאורך "החוף הצפוני" (North Shore), כמו רוקפורט (Rockport) ומנצ'סטר שליד הים (Manchester-by-the-Sea) באמצעות רכבת הנוסעים של רוקפורט (Rockport commuter rail).

סעו לכיוון צפון-מערב על Route 2 או קחו את רכבת הנוסעים Fitchburg commuter rail, לקונקורד (Concord) ההיסטורית, שם תוכלו לבקר בפארק הלאומי ההיסטורי מינטמן (Minuteman National Historic Park), האתר שבו התקיימו קרבות קונקורד ולקסינגטון, שם נמצאים בתיהם של הסופרים ראלף ואלדו אמרסון, נת'ניאל הות'ורן ולואיזה מיי אלקוט, או תוכלו לבקר בבריכת ואלדן (Walden Pond) שנהייתה מפורסמת בזכות ספרו של הנרי דיויד תורו וואלדן.

צאו לנסיעת דרכים צפונה לעיירה סיילם (Salem), המקום בו התקיימו משפטי מכשפות סיילם הידועים לשמצה.

חנויות האאוטלט פרמיום של רנת'האם וילג' (WrenthamVillage premium outlets)

החנויות נמצאות מחוץ לבוסטון, אבל שום חופשה בבוסטון איננה שלמה בלי ביקור בכפר השופינג רנת'האם. המקום נמצא ביציאה מ- I-495 יציאה מס' 15 וזוהי נסיעה של שעה בלבד ורוב בתי המלון יוכלו לארגן לכם הסעה לשם. החנויות של רנת'האם מגוונות וכוללות מותגי אופנה ותכשיטים יקרים, ריהוט ביתי, כלי בית ואלקטרוניקה. תמצאו כאן את הוגו בוס, אדידס, נייק, DKNY, ברברי, גאפ, גס, אן טיילור, טומי הילפיגר, ראלף לורן, ליוויס, ליז קלייבורן, סוורובסקי, רויאל דלטון, קלווין קליין, בנטון, קריסטלי ווטרפורד, וויליאמס סונומה ועוד המון חנויות אהובות.

בוסטון - אטרקציות מומלצות
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל