לוס אנגלס אטרקציות

לוס אנג'לס עם ילדים – האטרקציות המומלצות ביותר

לוס אנג'לס היא אחת הערים הגדולות והיעדים הפופולריים למטייל בארה"ב. יש מאות אטרקציות תיירותיות בלוס אנג'לס ולא תוכלו להספיק את כולן אפילו אם אתם מתכננים חופשה בלוס אנג'לס לפרק זמן ארוך, אך בכתבה זו תמצאו המלצות על אטרקציות בלוס אנג'לס למשפחות עם ילדים – החל מפארקי שעשועים ופארקי מים ועד למוזיאונים וקרוזים – אשר ייתנו מענה טוב לכל משפחה המגיעה אל לוס אנג'לס עם ילדים

לוס אנג'לס, המוכרת בקיצור כ- L.A ל.א ובכינוי המפורסם "עיר המלאכים" (City of Angels) היא העיר המאוכלסת ביותר בקליפורניה בארה"ב. היא נמצאת באגן רחב בדרום קליפורניה ומוקפת ברכסי הרים ענקיים, עמקים, יערות, חופים יפהפיים לאורך האוקיינוס השקט ומדבר השוכן לא רחוק ממנה. לוס אנג'לס היא אחת הערים בארצות הברית אליהן ניתן להגיע בטיסה ישירה מישראל ויש בה הרבה מאוד אטרקציות למשפחות ולילדים – וכמובן את הוליווד! – כך שרק טבעי שמדי שנה אלפי משפחות מגיעות מישראל אל לוס אנג'לס עם ילדים – לחופשה משפחתית, או כנקודת המוצא של טיול בארה"ב עם הילדים

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים הופעת בלוס אנג'לס

טיול בארה"ב – עוד באותו נושא

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים וטיפים חשובים

מלונות מומלצים בלוס אנג'לס למשפחות עם ילדים 

השכרת רכב בלוס אנג'לס – השוואת מחירים ומידע חשוב

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים והזמנת כרטיסי טיסה

לוס אנג'לס היא מרכז חשוב של תרבות, רפואה, חקלאות, עסקי מסחר ועסקים פיננסיים, אנרגיה, תעופה וחלל, ייצור מזון, מדיה, מסחר בינלאומי ותיירות. אזור לוס אנג'לס רבתי הוא האזור המאוכלס השני בגודלו בארה"ב וחיים בו מעל 17 מיליון אנשים, שמוצאם כמעט בכל פינה בעולם. האזור המטרופוליטני נפרש לאורכו של מחוז לוס אנג'לס (Los Angeles County), אורנג' קאונטי (Orange County) וחלקים מסן ברנדינו קאונטי (San Bernardino County), ריברסייד קאונטי (Riverside County) ו-ונטורה קאונטי (Ventura County).

למטייל הישראלי טבעי לחשוב על הוליווד כשהוא חושב על לוס אנג'לס, אבל מגמות עיסקיות רחבות של אאוטסורסינג להפקות טלוויזייה וקולנוע למקומות מחוץ להוליווד ולוס אנג'לס, הפחית את סקטור הבידור בלוס אנג'לס לרמה כזו שעולם הבידור והמדיה היום מעסיק רק 120 אלף איש בכל אזור אל איי רבתי (ורובם עובדים בברבנק (Burbank) או בקלבר סיטי (Culver City), לא בהוליווד עצמה). הרבה מעסקאות הקולנוע והקרנות הבכורה עדיין מתרחשות בלוס אנג'לס, אבל רוב הסרטים האלה למעשה מצולמים במקומות אחרים. עם זאת, חלק מהפוסט פורדקשן, העריכה, קידום המכירות, ההפצה והעבודה הארכיונית עדיין מתרחשים בלוס אנג'לס. בנוסף, אל איי נותרה מוקד חשוב מאוד להפקות של תוכניות וסדרות טלווזיוניות, פרסומות טלוויזיוניות והקלטות מוסיקה.

היום, הכלכלה של דרום קליפורניה מתבססת בעיקר על הסקטורים האחרים שלה: בתי הזיקוק הענקיים שלה, אלפי בתי חרושת ומתקנים לייצור מזון, ונמלי התעופה ונמלי הים, והתוצאה היא שאזור המכס של ארה"ב שמכסה את המחוז הוא העמוס ביותר בארה"ב. בכל אופן, לוס אנג'לס ממשיכה למשוך מיליוני תיירים מדי שנה הנמשכים לעיר שמבחינה היסטורית נחשבת למקום הולדתה של תעשיית הקולנוע (ומקום שבו נמצאים משרדי ההנהלה של שישה בתי הפקות קולנוע גדולים, למרות שכבר לא מצלמים בלוס אנג'לס את רוב הסרטים כמו בעבר).

לפחות בארצות הברית אם לא בעולם כולו, אל איי עדיין נחשבת למקום שכל מי שחולם להיות סלבריטאי חייב לבוא לחיות בו במשך כמה שנים עד הפריצה הגדולה. רוב הסלבס האמיתיים בסופו של דבר בורחים למקומות אחרים אחרי שנמאס להם מרדיפות הפפראצי, המעריצים המטורפים והתיירים, ורק אחרי שמצאו לעצמם את סוכני הכשרונות הגדולים ביותר בתעשייה (כלומר שעכשיו התסריטים הטובים ביותר והשירים מגיעים אליהם במקום שיצטרכו לחפש אחריהם). אל איי ידועה בתור בירת תרבות הסלבס, ודוגמה מובהקת לכך היא "מפות הכוכבים" שנמכרות במקומות הומי תיירים, וכוללות רשימה של כתובות בתי הסלבריטאים.

אטרקציות בלוס אנג'לס – כרטיסי הנחות משולבים

כרטיס ההנחות של לוס אנג'לס Go Los Angeles Card

יש המון אטרקציות בלוס אנג'לס שאסור להחמיץ – מפארקי שעשועים נושאיים ועד אקווריומים מהממים, מוזיאונים אינטראקטיביים וטיולים מודרכים בהוליווד. באמצעות כרטיס ההטבות לחופשה בלוס אנג'לס שניתן להזמין בקישור תיהנו מהמיטב של אטרקציות בלוס אנג'לס שיש לעיר להציע, עם בחירה של כרטיס ליום אחד או שלושה ימים. הכרטיס כולל גישה ל-35 מוזיאונים, סיורים, קרוזים, מופעים, פארקי שעשועים בלוס אנג'לס ועוד.

אם אתם מגיעים אל לוס אנג'לס עם ילדים, בפארקי השעשועים נוט'ס ברי (Knott's Berry) ובסיקס פלאגס (Six Flags) תוכלו ליהנות ממתקנים מטורפים, במוזיאון להיסטוריה טבעית Natural History Museum לקחת שיעור בהיסטוריה, לראות את הדולפינים והלוויתנים בקרוזים האקסקלוסיביים ומשם ללכת בעקבות הכוכבים בסיורים בסגנון 'מאחורי הקלעים' ברחבי הוליווד.

הכרטיס לשלושה ימים כולל כניסה לאחת האטרקציות האהובות ביותר שלו לוס אנג'לס משפחות: יוניברסל סטודיוס הוליווד (Universal Studios Hollywood,) ושני הכרטיסים מקנים לכם גישה לסיורי האוטובוס התיירותי של המסלול הצהוב (Yellow Route) שהוא הדרך המושלמת לראות את כל האטרקציות החמות בלוס אנג'לס בנוחיות ובסטייל.

להזמנת כרטיס ההנחות לאטרקציות בלוס אנג'לס

כרטיס הגישה למטייל בהוליווד Hollywood Explorer Pass

גלגלו את השטיח האדום והיכונו להרפתקאה המקיפה של הוליווד: בעזרת הכרטיס שניתן להזמין בקישור תבקרו בארבע מתוך רשימה של שש אטרקציות חמות בהוליווד עם כרטיס הגישה  וחסכו עד 43% מהמחירים הרגילים של אטרקציות בלוס אנג'לס. הרשימה כוללת את מוזיאון השעווה מאדאם טוסו, לוקיישנים שבהם מצלמים סרטים, סיור Hollywood Behind-the-Scenes™ Tour ה-Walk of Fame המפורסם, מאחורי הקלעים של המקום שבו מתקיים טקס האוסקר בתיאטרון הסיני (Chinese Theatre), וגם היכרות עם בתי הכוכבים הנוצצים בסיור Starline Movie Stars' Homes Tour (.

היילייטים אחרים של לוס אנג'לס למשפחות בכרטיס זה כוללים את מוזיאון שיאי העולם של גינס ואת אוטובוס התיירים בסגנון עלה-רד-עלה המאפשר עצירה באטרקציות תיירותיות בלוס אנג'לס ותחבורה בעיר לאורך כל היום.

להזמנת כרטיס ההנחות לחופשה בלוס אנג'לס

אטרקציות מומלצות בלוס אנג'לס למשפחות


יוניברסל סטודיו הוליווד Universal Studios Hollywood

אורות, מצלמה, אקשן! אם אתם מגיעים אל לוס אנג'לס עם ילדים אל תפספסו את רגעי הקולנוע והטלוויזיה החביבים עליכם ביותר בפעולה, בפארק השעשועים יוניברסל סטודיוס הוליווד. עלו על מתקני הלונה פארק מקפיצי הלב וצפו בשוברי קופות המבוססים על כמה מתוכנית הטלוויזיה הגדולות ביותר בכל הזמנים, כמו הסימפסונים, קונג פו פנדה ועוד. תוכלו אפילו להציץ אל תוך עולם הקוסמות של הארי פוטר (The Wizarding World of Harry Potter™).

לכו אל מאחורי הקלעים בסיור Studio Tour, בו תראו היכן יוצרים את הסרטים ותלמדו על טכנולוגיית סטופ מושן, פעלולים מיוחדים ולכידת תנועה ב'מופע הפעלולים המיוחדים' (Special Effects Show). היכנסו לעולם הפוסט-אפוקליפטי ב- The Walking Dead at The Walking Dead Attraction של AMC.

ואל תחמיצו את ה-Universal CityWalk™, שכולל את Universal Cinema, הקולנוע שנועד לבמאי הוליווד, החנויות המיוחדות ומסעדות כמו Jimmy Buffett's Margaritaville. בנוסף תיהנו מהופעות בידור חיות ומקומות בילוי נהדרים לערב שבהם תוכלו לחגוג אל תוך הלילה באחת האטרקציות המומלצות בלוס אנג'לס.

להזמנת כרטיסים לפארק השעשועים יוניברסל סטודיוס בלוס אנג'לס


יוניברסל סטודיו הוליווד: חוויית ה-VIP Universal Studios Hollywood™: VIP Experience

אם אתם רוצים להעביר את החופשה בלוס אנג'לס עם הילדים למצב VIP תרגישו כמו סלב הוליוודי אמיתי עם כרטיס הפרימיום הזה של Universal Studios Hollywood™ VIP Experience. עם הכרטיס היוקרתי והמיוחד שניתן להזמין בקישור תקבלו גישת אקספרס בלתי מוגבלת ומקומות שמורים למופעים, עלו על טרולי מיוחד לגישה אל מאחורי הקלעים של סטים של סרטי קולנוע, בקרו בבימות סאונד אמיתיות ופועלות, ראו אלפי פריטי תפאורה ופרופס, ואולי אפילו יהיה לכם מזל לראות סרט בזמן הפקה! אי אפשר לדעת במי תיתקלו עם חווית ה-VIP של יוניברסל סטודיוס.

פגשו את מדריך ה-VIP שלכם שיוביל אתכם כמו סופרסטארים דרך תור האקספרס של כל המתקנים והאטרקציות, כולל האטרקציה "המסע האסור של הארי פוטר (Harry Potter and the Forbidden Journey™). כמו סלבס אמיתיים, אין צורך לעמוד בתורים הרגילים.

קבלו ארוחת בוקר טעימה בלאונג' ה-VIP כשאתם מגיעים למקום ובנוסף  ארוחת צהריים בחדר האוכל הפרטי של ה-VIP. סיירו בחניון האחורי בטרולי מיוחד כדי לראות חלקים מהסטודיו שסגורים לציבור. בקרו ב"מחלקת הרכוש" (Property Department), שבה מאחסנים אלפי פריטי סט ופרופס, ואם יתמזל מזלכם, אולי אפילו תראו סרט בתהליך ההסרטה.

להזמנת כרטיסי VIP לפארק השעשועים בלוס אנג'לס יוניברסל סטודיוס 

סיקס פלאגס מג'יק מאונטיין: דלגו על התור Six Flags Magic Mountain

פארק השעשועים בלוס אנג'לס סיקס פלאגס מג'יק מאונטיין המשתרע על פני 260 אקרים מכיל לא פחות מ-19 רכבות הרים ברמה עולמית ויותר ממאה מתקנים, משחקים ואטרקציות. עם הכרטיס המיוחד שניתן להזמין בקישור תדלגו על התור לסיקס פלאגס מג'יק מאונטיין ותקבלו גישה בלתי מוגבלת למתקנים, אטרקציות ומופעים, באחת מטובות האטרקציות של לוס אנג'לס למשפחות עם ילדים.

צרחו עד התקרה במטוטלת הגבוהה ביותר בעולם. ה-CraZanity עולה ויורד לגובה של 17 קומות ומגיע למהירויות של עד 120 קמ"ש! המראות מלמעלה יגרמו לכם לחשוב שאתם סובלים מוורטיגו!

צאו למירוץ בשמש הפוסט-אפוקליפטית ברכבת ההרים המהירה 'אפוקליפסה' (Apocalypse). הצטרפו לגיבורי על על מתקן בטמן, BATMAN: The Ride, והפליגו על ספינת הפירטים, 'הבוקניר' (Buccaneer). לחלופין, העלו את הילדים על ה- Cyclone 500 וצפו בהם תוך שהם יוצאים למירוץ מכוניות מתנגשות במסלול הגו-קארט המהיר. פנו לטיילת (Boardwalk ) כדי לראות את המכוניות המתנגשות ובלו באיזור המשחקים והשופינג. בלונה פארק של לוס אנג'לס יש משהו לכל טעם וגיל.

להזמנת כרטיסים ללונה פארק בלוס אנג'לס סיקס פלגס מג'יק מאונטיין


פארק המים הוריקן הרבור של סיקס פלאגס – דלגו על התור

אם אתם מגיעים אל לוס אנג'לס עם ילדים בקיץ מצאו את בגד הים הצבעוני ביותר שיש לכם בארון, חפשו את משקפות הים וצאו לעבר מגלשות המים והכיף המחכה לכם בפארק המים הכי שווה בקליפורניה. פארק המים הוריקן הרבור של רשת פארקי השעשועים העולמית סיקס פלאגס. פארק המים של לוס אנג'לס ממתין לכם עם מגלשות מים ענקיות ומפותלות היטב, נהרות מים גועשים ומלאים קצף, מים רדודים ושלווים לזמו רגיעה וגלים גבוהים מהסגנון האהוב על גולשים מנוסים.

הכרטיס שניתן להזמין בקישור כולל הטבה מיוחדת של כניסה ללא תור, שהיא חשובה במיוחד כאשר מדובר באחת האטרקציות הפופולריות של לוס אנג'לס למשפחות, שתורי הכניסה בה ארוכים ומשפחות רבות המגיעות אל לוס אנג'לס עם ילדים קטנים חוות הרבה תיסכול בתור. הזמינו כרטיס מראש, שלפו את כרטיס הסמרטפון שלכם ונופפו בשחצנות ל"אנשים הרגילים" המשתרכים להם בתורות הארוכים. בחופשה בלוס אנג'לס תירצו לנצל היטב כל דקה – למי יש זמן לתורות האלה בכלל?

אם אתם מרודפי התענוגות מסוג אדרנלין גבוה, תמצאו הרבה מהם בהוריקן הרבור של סיקס פלאגס. במתקן שבו הרצפה נשמטת מרגליכם ב- Bonzai Pipelines שבו נופלים 50 רגל אל תוך סילוני מים המחכים לכם בנחיתה. תפסו את מזחלת המים ועשו את דרככם במורד מדרונות Bamboo Racer. כאן תוכלו להתחרות נגד חבריכם ונגד השעון. נקודות בונוס למי שמצליח לנופף ידיים באוויר.

עוד אטרקציות אהובות כוללות את בריכת הגלים הנקראת "הים הנשכח" (Forgotten Sea Wave Pool), ה- Black Snake Summit והלגונה העצלה, Lizard Lagoon, ושיט ברפסודת בצורת דונט במורד המים הגועשים של "המקדש האבוד" (Lost Temple Rapids).

בין אם אתם מעדיפים את האקשן מהסוג הסופר מהיר, או שסתם בא לכם לתפוס צבע בשמש, בסיקס פלאגס תמצאו גם וגם.

להזמנת כרטיסים לפארק המים בלוס אנג'לס הוריקן הארבור


פארק השעשועים 'חוות נוט'ס ברי' Knott's Berry Farm

נוט'ס ברי פארם ("חוות פירות היער של נוט") הוא פארק השעשועים הנושאי הראשון של קליפורניה ונחשב בעיני רבים גם לטוב ביותר. המקום שופע מתקנים מקפיצי אדרנלין, אטרקציות ובידור לכל הגילאים. מרכבות הרים, מופעי במה וחוויות אינטראקטיביות, ועד הפרייד צ'יקן (עוף מטוגן) המפורסם שלהם ורכבת הקיטור, מובטח יום מלא פעילות.

בעבר באמת שכנה כאן חוות תותים/פירות יער. היום זהו מקום בו תמצאו מתקנים כמו Hangtime – רכבת ההרים היחידה בקליפורניה מסוג dive coaster, הנותנת לנוסעים הרגשה כאילו הם גולשים במים. המגלשה מתנשאת 45 מ' מעל ה'טיילת' ויש לה את הצניחה האנכית התלולה ביותר בקליפורניה.

קחו את המשפחה לצלילה במעבר המים המפותל שאורכו 640 מ' במתקן Timber Mountain Log Ride, או נסו מתקני אולד סקול כמו קרוסלות, מכוניות המתנגשות או רכבת הקיטור של מתקן Calico Railroad.

בנוסף, מופעים אינספור, חוויות אינטראקטיביות, הפרייד צ'יקן המפורסם של ה'חווה', ואל תשכחו לעבור להגיד שלום לסנופי ולחבר'ה של חבורת פינטס. זוהי אחת האטרקציות המומלצות למשפחות המגיעות אל לוס אנג'לס עם ילדים.

להזמנת כרטיסים לפארק השעשועים בלוס אנג'לס נוטס ברי


פארק המים  Soak City

Soak City הוא פארק המים הגדול ביותר באורנג' קאונטי. כאן תיהנו ממכלול של 23 מגלשות אבובים ומגלשות גוף, בריכת גלים ענקית, נהר עצל, ואזור משחקים אינטראקטיבי כיפי לילדים. הפארק רחב ונפרש על פני 15 אקר סמוך לנוטס ברי פארם (Knott's Berry Farm).

טפסו אל תוך ה- Aqua-Launch Chamber וחכו שהרצפה תצנח מתחת לרגליכם. תנו לאדרנלין שלכם לפעול אובר-טיים. עם 23 מגלשות ו-750 אלף גאלונים של מים בבריכת הגלים Tidal Wave Bay, זו לא משימה מאוד קשה!

מתקנים כיפיים אחרים כוללים את Sunset River,, ואת 'בית החוף' (Beach House) בן שלוש הקומות, המלא ב-200 רובי מים, זרבוביות, מתקני השפרצה והפתעות אחרות. ילדים קטנים ימותו על אזור משחקי המים Gremmie Lagoon.

להזמנת כרטיסים לפארק המים בלוס אנג'לס "סואק סיטי"


חוות פירות היער של נוט & פארק המים Soak City: כרטיס משולב Knott's Berry Farm & Soak City: Ride & Slide Combo Ticket

אם אתם מגיעים אל לוס אנג'לס עם ילדים אולי תרצו לבלות יום גדוש הרפתקאות באורנג' קאונטי עם הכרטיס המשולב שיחסוך לכם כסף בכניסה לשתי מהאטרקציות הידועות של לוס אנג'לס לילדים – בדקו אם אתם לא פוחדים לצרוח כשאתם עולים על 23 מתקנים מהירים במיוחד, אבובים ומגלשות גוף בפארק המים "העיר הרטובה" של נוט (Knott’s Soak City Waterpark). קחו את הילדים ל"בית החוף" (Beach House) בן שלושת הקומות שמלא ב-200 רובי מים, מתזים והפתעות אינטראקטיביות אחרות. בחוות הפירות של נוט (Knott's Berry Farm) תמצאו את רכבת ההרים הרטובה היחידה בקליפורניה, Hangtime, ועוד מיני כיופים אינטראקטיביים, ואל תשכחו את הפרייד צ'יקן הנודע שלהם.

להזמנת כרטיס משולב לאטרקציות בלוס אנג'לס לילדים – סואק סיטי ונוט'ס ברי פארם


מצפה OUE Skyspace

לוס אנג'לס הענקית היא עיר הסלבס, הסרטים והגבעות והיא נמתחת למרחקים. אם אתם באמת רוצים לראות את כולה, כדאי לעלות לגבהים. כדי לראות את לוס אנג'לס מעין הציפור, עלו למצפה OUE Skyspace, מרפסת התצפית הפתוחה הגבוהה ביותר של קליפורניה, ותוכלו אפילו לרכב על מגלשת השמיים (Skyslide) הראשונה בעולם.

במגדל US Bank Tower תוכלו לעלות לטופ באל איי, ולראות את הכול מגובה של אלף רגל מעל העיר. המצפה מבטיח טכנולוגיה אינטראקטיבית, נופים פנורמיים ב-360 מעלות מעל לוס אנג'לס ואת "מגלשת השמיים" (Skyslide) הראשונה בעולם, בה תראו את העיר נפרשת תחתיכם בעודכם מתגלשים במורד מגלשה שקופה – אך שימו לב שהמגלשה לא מיועדת לבעלי לב חלש ולא למשפחות שמגיעות אל לוס אנג'לס עם ילדים קטנים.

להזמנת כרטיסים למצפה OUE Skyspace בלוס אנג'לס


ארוחת קרבות אבירים בסגנון ימי הביניים Medieval Times California

ארוחה בלתי נשכחת בטירת בואנה פארק (Buena Park Castle) בת 4 מנות, כשאבירים רכובים על סוסים אמיתיים נלחמים למען כבודה של המלכה מול עיניכם. זהו הערב המפורסם בסגנון ימי הביניים המוצע בערים שונות בצפון אמריקה. המופע כולל עופות טרף, כתרים מכסף לחבוש במהלך המופע ואפשרות להריע לאביר שלכם.

מתחילתו ועד סופו מידאיבל טיימס קליפורניה הוא מסע מרתק ומלא אקשן. לפני המופע אולמות הכניסה יהיו פתוחים בפני קהל הרוצה לחוות עוד קצת מטעם ימי הביניים, לראות תצוגות ולרכוש כמה מוצרים חביבים דמויי התקופה, כמו חרבות אבירים, תלבושות אבירים וכד'. לאחר מכן, תוכלו לקבל חתימה מהאבירים/מלך/מלכה. אם אתם מגיעים אל לוס אנג'לס עם ילדים, תנו להם להיסחף לאווירת ההרפתקאות באטרקציה המומלצת הזו.

להזמנת ארוחת ימי ביניים בלוס אנג'לס

סיור מיניבוס סביב בתי הסלבריטאים ההוליוודיים Hollywood Celebrity Homes Closed Minibus Tour

סיור במיניבוס סגור שסובב סביב בתי הסלבס בהוליווד. מיניבוס ממוזג ייקח אתכם לאורך מלהולנד דרייב המפורסם, הסמל האיקוני של תעשיית סרטי הקולנוע האמריקאית. תעברו על פני שלט 'הוליווד' המפורסם ותעשו את דרככם לגבעות המתגלגלות, שם גרים הסלבס בשכונות השונות.

תוכלו לצלם את בל אייר, לבדוק איפה הכוכבים עושים את השופינג שלהם (רודיאו דרייב) ושמרו על העיניים פתוחות למקרה שאיזה סלבריטאי מנסה לחלוף על פניכם בלי שתשימו לב, בעיקר בבברלי הילס. הכינו את המשקפת!

אם אתם מגיעים אל לוס אנג'לס עם ילדים גדולים המתעניינים ברכילות ובידור, כאן תראו את האחוזות הענקיות, הווילות ומועדוני הבילוי לאורך סנסט סטריפ, המלאה גם במקומות שמאוחר יותר אפשר לחזור ולבלות בהם.

להזמנת כרטיסים לסיור בהוליווד בין בתי סלבס


מוזיאון השעווה מאדאם טוסו הוליווד Madame Tussauds Hollywood

הוציאו את השטיח האדום ובואו להתערבב עם כוכבי לוס אנג'לס במאדאם טוסו של הוליווד. התחככו עם סלבס והאצולה של עולם הקולנוע והמוסיקה, עם אנשי החברה הגבוהה ועם גיבורי העל שמגיעים כל קיץ לאולמות הקולנוע כדי להציל את העולם.

צאו לטיול בנבכי ההיסטוריה של כוכבי הוליווד הראשונים. עלו על הסוס עם קלינט איסטווד וג'ון וויין. בדקו את עיניה של בטי דיוויס ותפסו פוזה עם מרילין מונרו. דברו עם רוקי, פגשו את פטריק סווייזי של ריקוד מושחת ואת אמה ת'ורמן יוצאת לקרב בחליפה צהובה. גם הנערה החומרנית מדונה כאן, ומייקל ג'קסון.

לאחר שהצטלמתם לאינסטגרם בכל אחד מהעידנים, הגיע הזמן להעביר את תשומת הלב ל"גיבורים האמיצים ביותר של כדור הארץ" (Earth's mightiest heroes). צאו להרפתקה רב-חושית בחווית 4-ממד של מארוול (Marvel 4D Experience). כאן תפגשו את ספיידרמן, האלק, איירון מן ו-וולברין.

להזמנת כרטיסים למוזיאון השעווה מדאם טוסו הוליווד

השלט של הוליווד וטרק בפארק גריפית׳

בלוס אנג׳לס, יש סיפור בכל פינה. לא תוכלו להגיע רחוק בלי לדרוך במקום שבו צולם סרט מוכר, או חנות שבה הסלבריטאים קונים את החלב שלהם. בסיור המודרך הזה, תגלו לוקיישנים איקונים ותשמעו אנקדוטות מעניינות ממארח מומחה. תנו לכוכבים בעיניכם לנצוץ במצפה גריפית (Griffith Observatory) וטיילו בשדרות העצים של שכונת לוס פליז (Los Feliz). תיראו את שלט הוליווד המפורסם והביטו בקו הרקיע של ל.א. בגבעות סנטה מוניקה (Santa Monica hills).

להזמנת כרטיסים לטראק בפארק גריפית'

קרוזים מלוס אנג'לס


קרוז קוקטיילים לאור שקיעה מניופורט ביץ' Sunset Cocktail Cruise from Newport Beach

הפליגו בנינוחות בנמל ספינות היוקרה הגדול ביותר בחוף המערבי של ארה"ב, עם קרוז הקוקטיילים היוצא מניופורט ביץ' (Newport Beach). לגמו להנאתכם קוקטייל צבעוני ונשנשו מתאבנים בזמן שהשמש שוקעת באופק. אין יותר טוב מזה.

הרימו כוסות ונשמו את בריזת הים החמימה במים הרגועים של נמל ניופורט (Newport Harbor). יאכטה יוקרתית תיקח אתכם לשיט במרינה לאור השמש השוקעת והכוכבים המנצנצים בזמן שמוסיקה מרגיעה מנגנת ברקע ויוצרת את האווירה המושלמת. תיהנו ממתאבנים קלים על חשבון הבית ותהיה לכם הזדמנות לצלם תמונות נהדרות כשהשמש נעלמת לה ברקע.

להזמנת קרוז בלוס אנג'לס מניופורט ביץ'


קרוז קוקטיילים לאור שקיעת השמש ממרינה דל ריי Summer Sunset Cocktail Cruise from Marina Del Rey

במרינה דל ריי תמיד כיף, בעיקר עם קרוז הקוקטיילים לאור השקיעה! עלו על יאכטות למראות מהממים של המרינה, מתאבנים קלים על חשבון הבית ובר משקאות מלא (בתשלום). הקרוז בן השעתיים מבטיח לפנק אתכם עם מראות שקיעה קסומים של מרינה דל ריי, והיו בטוחים שהצוות יתייחס אליכם כמו VIP.

הירגעו במושבים היוקרתיים והנינוחים בפנים או צאו לסיפון כדי לנשום את האוויר הצח ולהתפעם משמי הלילה. מתאבנים קלים יוגשו לכם ובר משקאות מלא בתשלום מחכה להגיש לכם כל קוקטייל שעולה על דעתכם.

להזמנת קרוז בלוס אנג'לס ממרינה דל ריי


קרוז בראנץ' שמפניה מניופורט ביץ' Champagne Brunch Cruise from Newport Beach

מוסיקת ג'אז חיה והזדמנות לשאוף את המראות היפים של לוס אנג'לס עם כוס שמפניה ביד מניופורט ביץ'. מזנון בראנץ' מדהים עושה את הקרוז לשווה במיוחד. המזנון כולל בייקון פריך מעושן, נקניקיות עוף ותפוחים, ביצים טריות הישר מהחווה, קרם ברולה, פרנץ' טוסט עבה ועוד.

ואם המזנון לא גרם לכם להזיל ריר, הפנו את מבטכם לנוף בקרוז השמפניה הזה היוצא מניופורט ביץ', דרומית ללוס אנג'לס. כאן תיחשפו למראות של אורנג' קאונטי (Orange County) כשברקע מתנגנת מוסיקת ג'אז חיה. על גבי הסיפון ימתין לכם צוות ידידותי במיוחד. ביום של שמים שטופי שמש זוהי דרך נפלאה לבלות יום של חופשה בלוס אנג'לס עם הילדים ולחוות את האווירה האותנטית של קליפורניה.

להזמנת הפלגת בראנץ' בלוס אנג'לס ממרינה דל ריי


קרוז ארוחת ערב מניופורט ביץ' Dinner Cruise from Newport Beach

קרוז פאר של 3 שעות על גבי יאכטה היוצאת מניופורט ביץ' (Newport Beach). על הסיפון מוגשת לכם כוס שמפניה וארוחה הכוללת 4 מנות. די ג'יי לייב ירקיד אתכם אחרי הארוחה

להזמנת שייט ערב בלוס אנג'לס מניופורט ביץ'


קרוז בראנץ' ושמפניה ממרינה דל ריי Champagne Brunch Cruise from Marina Del Rey

צאו למים בקרוז Hornblower נוח וראו את המראות הנשקפות ממרינה דל ריי מפרספקטיבה חדשה. תיהנו משמפניה ללא הגבלה, ג'אז חי וצוות מחוייך שידאג להזרים לכם את הדרינקים עד סוף הלילה. נצלו את המזנון הגדוש במנות בראנץ' שונות ומגוונות – ביצים, בייקון, פנקייקס ועוד ועוד.

להזמנת הפלגה בלוס אנג'לס ממרינה דל ריי


קרוז וארוחת ערב ממרינה דל ריי לאור הכוכבים Starlight Dinner Cruise from Los Angeles (Marina Del Rey)

עלו על יאכטה והפליגו סביב מפרץ מרינה דל ריי לאור הכוכבים. כוס שמפניה תוגש לכם בעלייה לאוניה, באותו הזמן הדי ג'יי יתחיל להרקיד אתכם עם מיקס מושלם של מנגינות לשעת ערב שיכניסו אתכם לאווירה הנכונה. הכינו את עצמכם לארוחה מלאה של 4 מנות ודרינק בזמן שנשימתכם נעתקת לנוכח המראות המופלאים של שביל החלב מעל שמי הלילה של לוס אנג'לס.

להזמנת קרוז בלוס אנג'לס ממרינה דל ריי

לוס אנג'לס - האטרקציות המומלצות
דירוג הגולשים 5 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל