לוס אנג'לס בתי מלון למשפחות

לוס אנג'לס – בתי המלון הטובים ביותר למשפחות

מתכננים טיול בארה"ב עם נחיתה בלוס אנג'לס קליפורניה? אם אתם מגיעים אל לוס אנג'לס עם ילדים מומלץ לבחור אחד מבתי המלון שברשימה זו, של מלונות מומלצים בלוס אנג'לס עם ילדים. כמובן, לא חסרים מלונות טובים בלוס אנג'לס, אך ברשימה זו תמצאו מלונות מומלצים במיוחד למשפחות, כולל סרטי וידאו ולינקים להזמנת חדרים

רשימה זו מקיפה מיגוון רחב של מלונות בלוס אנג'לס למשפחות מבחינת רמות מחיר, סגנונות אירוח ומיקומים בתוך לוס אנג'לס (כולל מלונות במרכז לוס אנג'לס ובתי מלון מומלצים בהוליווד), כאשר המכנה המשותף לכולם הוא ציונים גבוהים במיוחד שהם קיבלו בדירוגי מלונות מומלצים בלוס אנג'לס למשפחות עם ילדים, אשר מבוססים על המלצות של משפחות מכל העולם ששהו בחופשה בלוס אנג'לס עם הילדים

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים הופעת בלוס אנג'לס

טיול בארה"ב – עוד באותו נושא:

לוס אנג'לס – אטרקציות מומלצות למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בלוס אנג'לס – השוואת מחירים ומידע חשוב

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים והמלצות למטייל

ארה"ב עם ילדים – המדריך לטיולי משפחות בארצות הברית

טיסות פנימיות בארצות הברית – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

מלונות מומלצים בלוס אנג'לס למשפחות עם ילדים

מלון הייאט ריג'נסי Hyatt Regency Los Angeles International Airport 

הייאט ריג'נסי, מלון מומלץ בלךוס אנג'לס בדירוג 4 כוכבים מציע שירותי הסעות לנמל התעופה לוס אנג'לס חינם משך כל שעות היממה, חדרים מעוצבים בסגנון אמצע המאה ומרווחים ואינטרנט אלחוטי חינם. חוף וניס (Venice) מרוחק 15 דקות נסיעה מהמקום. בריכה חיצונית זמינה במקום. המלון זוכה לציון 8.9 בדירוגי מלונות מומלצים בלוס אנג'לס עם ילדים.

המלון מציע שירות מלא עם מיזוג בחדרים וטלוויזיית HD עם מסך שטוח מרשים בגודלו. חלונות החדרים אטומים לרעש ויאפשר נוחות ושלווה סביב השעון. בכל חדר אירוח תמצאו גם כספת, מכונת קפה ומקרר – יתרון משמעותי לעומת מלונות בלוס אנג'לס למשפחות, ברוב המיקרים. חדרי הרחצה מרוצפים שיש גרניט, מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם.

Unity La היא מסעדת המלון, הכוללת גם בר ושוק הפתוח לא הפסקה ומציע מגוון מעניין של אפשרויות קולינאריות. המסעדה נמצאת בקומת הלובי. ניתן להתאמן במכון הכושר שבמלון. גם שירותי קונסיירז' זמינים לאורחים.

בית המלון מרוחק 15 דקות נסיעה בלבד ממרינה דל ריי, 20 קילומטרים מהוליווד ורק 4.1 קילומטרים ממסלול הגולף Westchester.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה וניס ביץ' ויקיישן קונדוס Venice Beach Vacation Condos 

וניס ביץ' ויקיישן קונדוס, בית הארחה בלוס אנג'לס בדירוג 3 כוכבים, ממוקם 3 דקות הליכה מהחוף וכולל יחידות אירוח בשירות עצמי. כל דירת נופש מאובזרת במטבח מלא – יתרון אדיר לעומת מלונות בלוס אנג'לס עבור משפחות – טלוויזיה משוכללת בכבלים, מיזוג וחימום. מתקני ברביקיו זמינים גם הם במקום. המלון זוכה לציון 8.7 בדירוג מלונות מומלצים בלוס אנג'לס למשפחות עם ילדים.

טיילת Venice Canals (וניס קאנאלס) נמצאת 1.1 קילומטרים מהמקום. שדה התעופה הבינלאומי לוס אנג'לס מרוחק 9 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה פריהאנד לוס אנג'לס Freehand Los Angeles 

פריהאנד לוס אנג'לס ממוקם 800 מטרים מ-LA Live, דאון טאון לוס אנג'לס וכולל בר בריכת גג המשקיף לנוף העירוני ב-360 מעלות, וכן מסעדה (Exchange) בה תיהנו מארוחת איכות ואינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים. כל חדר פרטי כולל טלוויזיה בכבלים עם מסך שטוח גדול, שולחן עבודה ומיני בר, כאשר חלקם משקיפים לעיר. בחדרים המשותפים יש מיטות קומתיים מוצעות, חדר רחצה צמוד וגישה למטבחון משותף. המלון זוכה לציון 8.1 בביקורות על בתי מלון מומלצים בלוס אנג'לס עם ילדים.

מסעדת Exchange מגישה לאורחיה גם מנות ישראליות אנינות, כך שאם אתם מתכננים חופשה בלוס אנג'לס עם ילדים בעייתיים בענייני אוכל זה יכול להיות פיתרון מוצלח לאוכל מוכר. במקום נמצא גם בר הלובי Rudolphs ובית הקפה Café Integral המגיש קפה בשעות הבוקר.

המקום כולל דלפק קבלה הפעיל סביב השעון, כספומט, חנות מתנות עם מוצרים מקומיים, חדר כושר לניפוח השרירים ומטבחון משותף ובו אפשרות לאחסון בקירור. מרכז הכנסים של העיר מרוחק 5 דקות נסיעה מבית האירוח, כיכר פרשינג – 3 דקות נסיעה ממנו, תיאטרון מייקרוסופט – 900 מטרים משם ושדה התעופה הבינלאומי לוס אנג'לס מרוחק 17 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דה הוליווד רוזוולט The Hollywood Roosevelt 

דה הוליווד רוזוולט, מלון מומלץ בהוליווד בדירוג 4 כוכבים על שדרת הכוכבים של הוליווד, מרוחק דקת הליכה מהתיאטרון הסיני (Grauman’s Chinese Theatre) ובו חדרי אירוח בעיצוב מודרני. המלון כולל גם בריכה אולימפית מחוממת חיצונית, גינה ואפשרויות שונות לשתייה וסעודה. המלון זוכה לציון 9.1 ברשימות מלונות מומלצים בלוס אנג'לס עם ילדים.

חדרי האירוח מרווחים וכוללים מיני בר וטלוויזיה עם מסך שטוח. מוצרי טיפול חינם מבית Davines זמינים בחדר הרחצה הצמוד שבכל יחידה, בו ניתן למצוא גם חלוקי רחצה מקטיפה עם גימורי כסף.

חדר הכושר החדשני זמין לאורחי המקום. שירותי קונסיירז' זמינים גם הם 24 שעות ביממה, כמו גם מתחם פגישות.

בבר שבמקום מוגשים קוקטיילים וניתן גם לשחק בו באולינג. מבחר מאכלים מעניינים מהמטבח האמריקאי יוגשו לכם במסעדת המקום, Public Kitchen and Bar. Tropicana Pool, בית הקפה שבמקום מציע אפשרויות קולינאריות בצמוד לבריכה. שדה התעופה הבינלאומי בעיר מרוחק 40 דקות מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון רמדה אין מרינה דל ריי Ramada by Wyndham Marina del Rey 

רמדה אין מרינה דל ריי, מלון זול ומומלץ בלוס אנג'לס בדירוג 2 כוכבים, 5 דקות נסיעה מחוף וניס (Venice Beach) ומהטיילת. במלון יש אמבט עיסוי חיצוני, דלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה ומתחם אכילה בו מוגשת מדי יום ארוחת בוקר קונטיננטלית. בית המלון זוכה לציון 8.0 בהמלצות על מלונות בלוס אנג'לס למשפחות עם ילדים.

חדרי האירוח כולם ממוזגים וכוללים אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה עם חיבור לכבלים, פינה להכנת שתייה חמה וחדר רחצה פרטי עם מייבש שיער.

מכונות ממכר אוטומטית עם מגוון משקאות רחב עומדות לרשותכם, כמו גם חנייה חינם. Santa Monica Pier נמצא 10 דקות של נסיעה מהמלון, בעוד שנמל התעופה הבינלאומי לוס אנג'לס נמצא רק 15 דקות נסיעה ממנו. שוק המרינה ניצב 10 דקות הליכה מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון וילה דלה סטלה Villa Delle Stelle 

וילה דלה סטלה, מלון בוטיק בלוס אנג'לס במרכז הוליווד, עשיר בהיסטוריה סלבריטאית. המלון ההיסטורי כולל סוויטות שעוצבו בהשראת נושאים ייחודיים ומציע שירותים בלעדיים. המלון זוכה לציון 9.2 ברשימת בתי מלון מומלצים בלוס אנג'לס למשפחות עם ילדים.

כל סוויטה כוללת מטבח מאובזר וסלון נפרד, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים ונגן DVD – איבזור הרבה יותר מתאים למשפחות עם ילדים מאשר מלונות בלוס אנג'לס ברוב המיקרים.

אורחי המלון נהנים משירותי VIP הכוללים עיסויים פרטיים בחדר, מאמן אישי, מעצב שיער ושף פרטי. בדלפק השוערים ישמחו לארגן לכם הזמנות לספא, מופעי בידור ומסעדות. סנסט גאוור סטודיוז ושדרות הוליווד (Hollywood Boulevard) ניצבים 5 דקות הליכה מהמלון. מרכז העיר ומרכז הכנסים העירוני מרוחקים 15 דקות נסיעה ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דה ג'רמי ווסט הוליווד The Jeremy Hotel West Hollywood 

דה ג'רמי ווסט הוליווד, בית מלון בלוס אנג'לס בדירוג 5 כוכבים ברובע מערב הוליווד, נמצא 3.5 קילומטרים מתיאטרון דולבי וכולל חדר כושר, כמו גם בריכה חיצונית הפתוחה כל השנה. אורחים נהנים מבר האתר. חניה פרטית זמינה גם היא באתר. בית המלון זוכה לציון 9.1 בביקורות על מלונות מומלצים בלוס אנג'לס עם ילדים.

בכל יחידת אירוח תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור לכבלים, תחנת עגינה לאייפוד, חדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה. ובו נעלי בית וחלוקי רחצה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל אזורי המלון. דלפק הקבלה פתוח סביב השעון.

מוזיאון האמנות של מחוז לוס אנג'לס מרוחק 3.9 קילומטרים מהמלון, בעוד שאמפיתיאטרון (Hollywood Bowl) נמצא 4 קילומטרים ממנו. שדה התעופה הבינלאומי לוס אנג'לס ניצב 17.8 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דאבל טרי סוויטס ביי הילטון סנטה מוניקה DoubleTree Suites by Hilton Santa Monica 

דאבל טרי סוויטס ביי הילטון סנטה מוניקה, בית מלון מומלץ בלוס אנג'לס בדירוג 4 כוכבים, נמצא במרחק שלושה רחובות מהחוף וממזח סנטה מוניקה. הוא כולל בריכה חיצונית וחדרים ובהם טלוויזיה עם מסך שטוח גדול. המלון זוכה לציון 8.3 בדירוגי מלונות מומלצים בלוס אנג'לס למשפחות עם ילדים.

בכל יחידת אירוח תמצאו מיקרוגל, מקרר ואמצעים להכנת שתייה חמה – יתרונות משמעותיים לעומת בתי מלון בלוס אנג'לס עבור משפחות.

סאונה ואמבט עיסוי עומדים לרשותכם, כמו גם  חנות מתנות ושירות חניה (ואלט). אורחי המקום נהנים מהשירות המלא של מסעדת Fourth Street Grill ומבית הקפה Pronto. יוניברסל סטודיוס מרוחקים 35.4 קילומטרים מהמלון, אוניברסיטת קליפורניה ניצבת 11.3 קילומטרים ממנו ואילו נמל התעופה הקרוב, שדה התעופה הבינלאומי לוס אנג'לס, נמצא 20 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מוטל פרנדשיפ מוטור אין Friendship Motor Inn 

פרנדשיפ מוטור אין, מוטל בלוס אנג'לס למשפחות בדירוג 2 כוכבים, 1.6 קילומטרים מ-Koreatown Galleria מציע חדרים ממוזגים, אינטרנט אלחוטי חינם וארוחת בוקר יומית הכוללת קפה, מיצים ומאפים. בית המלון זוכה לציון 8.1 בדירוגי מלונות מומלצים בלוס אנג'לס עם ילדים.

בכל חדר אירוח תמצאו טלוויזיה בלוויין עם מסך שטוח, עיצוב בצבעים עדינים, מקרר קטן ומיקרוגל – רמת איבזור מעולה לעומת מלונות בלוס אנג'לס למשפחות באותה רמת מחירים. דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה, כמו גם מכונות לממכר משקאות וחטיפים, זמינים לאורחים.

היכל הספורט Staples Center מרוחק 10 דקות נסיעה מהמקום ואילו מוזיאון LACMA ומרכז הקניות The Grove ניצבים 4.8 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

לוס אנג'לס - בתי המלון הטובים ביותר
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל