השכרת רכב בלוס אנג'לס מידע חשוב

השכרת רכב בלוס אנג'לס – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בלוס אנג'לס – כל מה שרצית לדעת: מנוע חיפוש מיוחד שיערוך עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בלוס אנגלס ויחסוך לכם מאות שקלים, וגם מידע לנהג על נהיגה בלוס אנג'לס – כולל סרטון וידאו והסברים על כבישי אגרה בלוס אנג'לס

השכרת רכב בלוס אנג'לס יכולה להיות זולה יותר ממה שחשבתם – השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל אשר יבצע עבורכם השוואת מחירים של השכרת רכב בלוס אנג'לס בין כל חברת השכרת רכב הנחשבת אמינה ומספקת שירות לקוחות טלפוני לתיירים. התהליך קצר ופשוט – בתיבת החיפוש למטה, בשדה "ארץ" ביחרו את "ארה"ב – קליפורניה" ובשדה עיר את los angeles  – לוס אנג'לס. בשדה "תחנה" ביחרו את המיקום המדויק אליו אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בלוס אנג'לס מבין רשימת היעדים הכוללת את שדה התעופה של לוס אנג'לס ויעדים נוספים בלוס אנג'לס, ולאחר מכן הכניסו את התאריכים המדוייקים בהם רציתם להזמין השכרת רכב בלוס אנג'לס – תאריך התחלה ותאריך סיום – והקליקו על "חפש" כדי לצפות בהשוואת מחירי השכרת רכב בלוס אנג'לס

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים הופעת בלוס אנג'לס

השכרת רכב לוס אנג'לס  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


טיול בארה"ב – המלצות קריאה למטייל

מלונות מומלצים בלוס אנג'לס למשפחות עם ילדים

לוס אנג'לס עם ילדים – אטרקציות מומלצות וטיפים למטייל

ארה"ב עם ילדים – המלצות לטיול משפחות

השכרת רכב בקליפורניה – נהיגה בקליפורניה וחוקי התנועה

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים וטיפים למטייל

נהיגה בלוס אנג'לס – טיפים חשובים

לוס אנג'לס ידועה לשמצה בעומסי התנועה שלה ומערכת הכבישים המהירים יכולה להיות פקוקה מאוד לפעמים. עדיין, נהיגה בלוס אנג'לס היא הדרך הקלה ביותר לראות חלקים שונים באזור. חברות השכרת רכב גדולות רבות ממוקמות בשדה התעופה LAX.

אזורי טבע רבים המקיפים את אזור המטרופולין של לוס אנג'לס  נגישים רק באמצעות רכב פרטי. אם אתם מתכוונים לנהוג בלוס אנג'לס, ודאו שיש לכם מפה טובה ומקיפה של רחובות וכבישים מהירים או הצטיידו במערכת ניווט GPS, אחרת אתם עלולים ללכת לאיבוד בסבך הכבישים המהירים של העיר.

צפו בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בלוס אנג'לס – הוא יסייע לכם להתכונן לפני השכרת רכב בלוס אנג'לס

רשת הכבישים המהירים של לוס אנג'לס יכולה להיות מבלבלת עבור תיירים. מומלץ לברר מראש באיזה מסלול לנהוג לפני שאתם יוצאים לטיול בלוס אנג'לס ולשים לב לשלטי התנועה השונים. שלט המורה על Carpool Only מסמן שהנתיב מיועד רק לרכבים שיש בהם לפחות שני נוסעים.

אפשר להקשיב לרדיו בזמן נסיעות ארוכות דרך לוס אנג'לס כדי לקבל עדכוני תנועה מאחר שרוב התחנות המקומיות מספקות מידע על התחבורה בלוס אנג'לס לאורך היום. תחנות הרדיו KNX 1070 ו-KFWB 980 AM מספקות את העדכונים השוטפים ביותר לגבי אזור לוס אנג'לס רבתי, כולל אוראנג' קאונטי (Orange County) וונטורה קאונטי (Ventura County) ואינלנד אמפייר (Inland Empire).

למרות שהפקקים המטורפים של לוס אנג'לס ידועים בכל העולם, רשת הכבישים המהירים בעיר מאוד אפקטיבית ומציעה חלופות שונות. ודאו שתכננתם מסלול חלופי מראש כי כבישים רבים רצים במקביל זה לזה ויכולים לשמש חלופה זה לזה, בעיקר בנסיעות ארוכות.

אם יש לכם אפשרות, השתמשו בנוסע שלידכם כמדריך מנווט. אפשר גם לבדוק את האתרים SigAlert, TrafficReport או BigVerdict כדי לקבל מידע עדכני על מצב התנועה.

בנוסף, תוכלו להיעזר בשילוט הדיגיטלי המוצב בכבישים בלוס אנג'לס כדי להעריך את זמני הנסיעה ליעדים שונים וגם לקבל אזהרות שונות לגבי תאונות הגורמות לחסימות כבישים או צורך להשתמש בדרכים חלופיות. במקרה של תאונות קשות, משאיות הנושאות שילוט דיגיטלי גדול מזהירות רכבים לגבי אזור התאונה ומנתבות נהגים לדרכים חלופיות.

האזורים הפקוקים ביותר של לוס אנג'לס כוללים את הדאונטאון, הוליווד ואת כל אזור הווסט סייד, וכל מה שביניהם. צפו לגרוע מכל וקחו בחשבון שיהיו פקקים באזורים אלה (I-10, I-405, I-110, I-5, and US 101) בכל שעה גם במשך היום וגם בלילה, בכל יום בשבוע.

לגבי נהיגה ברשת רחובות העיר, ברוב הערים באזור לוס אנג'לס רבתי (המוכר גם כ-Southland) הרחובות מתוחזקים היטב, אבל ברחובות שבתוך העיר לוס אנג'לס עצמה יש הרבה סדקים ומהמורות. העירייה מוציאה כמעט חצי מהתקציב השנתי שלה על אכיפת החוק ומניעת פשע, מה שלא משאיר הרבה עבור תחזוק הכבישים. התקופה המסוכנת ביותר לנהיגה בלוס אנג'לס היא בשבועיים הראשונים שאחרי סופות גשמים גדולות, כשהמהמורות מתרחבות ורכבים יכולים להיתקע בהן בקלות, מה שעלול לגרום לנזק גדול לצמיגי הרכב, לגלגלים ולבלמי הזעזועים ולאלץ נהגים להחליף את כל השלושה.

הן שדרת ווילשייר (Wilshire Boulevard) והן שדרת סנטה מוניקה (Santa Monica Boulevard) ידועות לשמצה בשל מצבן הרעוע, בעיקר באזור מרכז העיר מזרחית לבברלי הילס. עיריית לוס אנג'לס כבר התקינה חיישני לופים (sensor loops) ברוב הרחובות המרכזיים ומפרסמת מפות המצביעות על מהירות התנועה אונליין.

כמו כן, בזמן שבערים אחרות בקליפורניה תמצאו בצמתים הראשיים רמזורים המיועדים רק לרכבים הפונים שמאלה, לא תמצאו אותם ברוב הצמתים של לוס אנג'לס. ברוב הצמתים בלוס אנג'לס, נהגים צריכים להמתין לתנועה שמנגד ולבצע פנייה שמאלה רק כשהצומת פנוי. בחלק מהרחובות בעיר תמצאו שהתנועה כל כך פקוקה שקשה מאוד לבצע פנייה שמאלה ברמזור ירוק, וחייבים להמתין עד שהרמזור נהייה צהוב לפני שאפשר לפנות את הצומת. לכן, מקובל ששניים או שלושה רכבים ממהרים לבצע את הפנייה כשהרמזור נהייה צהוב. בזמן שעות השיא, ברגע שהרמזור מתחלף לצהוב והרכבים סוף סוף מבצעים את הפנייה שמאלה שלהם, לפעמים אפילו רכב רביעי או חמישי ישתחלו למרות שהרמזור כבר הפך אדום. אם אתם מבקרים בלוס אנג'לס בפעם הראשונה, יכול להיות שרכבים מאחוריכם יצפרו לכם עד שתתרגלו לסגנון הנהיגה הזה.

פנייה שמאלה בזמן שהרמזור צהוב מותרת כל עוד הרכב מחכה באמצע הצומת, אבל כניסה לצומת ברמזור אדום איננה חוקית. בפרברים שמחוץ ללוס אנג'לס שבהם התנועה פחות עמוסה, האכיפה הרבה יותר נוקשה לגבי פנייה ברמזור אדום, לכן כדאי לשים לב אם אתם נוהגים בתוך גבולות העיר לוס אנג'לס או באחד מפרבריה. דרך אחת לדעת אם אתם בתוך גבולות לוס אנגל'ס היא לחפש את שלטי הרחובות האופייניים לעיר. יש 4 סוגי שילוט עיקריים כי אין לעיריית לוס אנג'לס מספיק תקציב לשדרג את כולם לעיצוב אחיד.

החנייה בדאונטאון לוס אנג'לס יכולה להיות מאוד יקרה. בבתי מלון רבים באזור לוס אנג'לס – בעיקר באזור הדאונטאון – יש חניונים שגובים תעריפים גבוהים. אל תתפלאו אם תידרשו לשלם 40 דולר ללילה או יותר. בבתי מלון מסויימים יש רק חניית ואלה (עם עובד שתפקידו להחנות לכם את הרכב) שנוטה להיות יקרה יותר, וגם יצפו מכם להשאיר תשר לנהג המחנה את רכבכם. אם אתם מתכוונים להזמין השכרת רכב בלוס אנג'לס, שקלו ללון במלון שבו החנייה חינם או לפחות במחירים סבירים.

מאז יולי 2011 אין יותר מצלמות רמזור אדום בלוס אנג'לס.

שימו לב שנתיבי "יותר משני נוסעים" (HOV/carpool lanes) בכבישים המהירים פועלים כנתיבים עם תפוסה גבוהה (High Occupancy Toll (HOT) "Express Lanes"). אלה מופעלים ע"י Metro ותמיד נדרש בהם שדר (טרנספונדר) FasTrak גם אם יש ברכב שני נוסעים או יותר (שלא כמו תוכניות HOT במקומות אחרים). אין אפשרות לשלם בנפרד כמו בסוכנויות אחרות עבור השימוש בנתיבי האקספרס ("pay-by-plate" program). תצטרכו לפתוח חשבון FasTrak אצל "מטרו" או רשות אגרות אחרת בקליפורניה כדי להשיג טרנספונדר, או שעליכם לוודא עם חברת השכרת הרכב בלוס אנג'לס שאתם שוכרים רכב שיש בו כבר טרנספונדר של FasTrak, שיאפשר לכם לעבור בכבישי האגרה, כשהתעריפים יתווספו לחיוב.

אם אין לכם משדר מסוג זה ברכב, שימו לב לא להשתלב בנתיבי האקספרס או בנתיבים המובילים באופן ישיר לנתיבי האקספרס. אם אתם עולים על נתיב אקספרס ללא שדר או אם משטרת התנועה תופסת אתכם כשאתם חוצים פס לבן כפול כדי להימנע מתשלום, תמצאו את עצמכם עם קנס מאוד כבד (ואם אתם נוהגים במכונית של חברת השכרת רכב בלוס אנג'לס, החברה תוסיף חיוב מאוד גבוה לחשבון שלכם בתור "עמלה" נוספת).

השכרת רכב בלוס אנג'לס
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל