מידע על השכרת רכב באטלנטה

השכרת רכב באטלנטה – השוואת מחירים והמלצות

השכרת רכב באטלנטה ג'ורג'יה בארצות הברית – המדריך המלא אשר יחסוך לכם מאות שקלים והרבה כאב ראש כולל מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירי השכרת רכב באטלנטה וגם המלצות לנהג ומידע חשוב על נהיגה באטלנטה (כולל סרטון וידאו) והסברים על חנייה באטלנטה, מערכת הכבישים ועוד

השכרת רכב באטלנטה לא חייבת להיות יקרה – השתמשו במנוע החיפוש להשכרת רכב בחו"ל אשר יבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב באטלנטה תוך שניות, עבור מגוון רחב של דגמי מכוניות. התהליך פשוט וקל – מלאו את תיבת החיפוש שלמטה. בשדה "ארץ" ביחרו את ארה"ב ובשדה עיר את atlanta, ga – כלומר אטלנטה ג'ורג'יה. בשדה תחנה ביחרו את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב באטלנטה מבין המיקומים בהם פועלים סניפים של חברות השכרת רכב שונות באטלנטה כמו שדה התעופה של אטלנטה, שדרות וירג'יניה, הדאונטאון של אטלנטה, משרדי cnn הראשיים באטלנטה, דרך לנוקס ועוד מיקומים בתוך אטלנטה. לסיום הזינו את התאריכים המדוייקים בהם תירצו להזמין השכרת רכב באטלנטה וליחצו "חפש" כדי לצפות בהשוואת מחירי השכרת רכב באטלנטה

השכרת רכב באטלנטה – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


טיול בארה"ב – עוד באותו נושא:

אטלנטה עם ילדים – אטרקציות למשפחות

מלונות מומלצים באטלנטה למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בארה"ב – נהיגה בארצות הברית וטיפים חשובים

ארה"ב עם ילדים – המדריך המלא

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים ומידע למטייל

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים והמלצות למטייל

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים

נהיגה באטלנטה – מידע לנהג

נהיגה באטלנטה היא אמצעי התחבורה הפופולרי ביותר בעיר אטלנטה הפרוסה לרוחבה, ובד"כ אמצעי התחבורה המהיר ביותר להגיע ממקום למקום באטלנטה – מחוץ לשעות השיא. רוב היעדים והאטרקציות השוכנים מחוץ למרכזים העירוניים באטלנטה נגישים ברכב בלבד.

שעות השיא של פקקים באטלנטה הן בין 6:30-9:30 ובין 15:30-19:30 בימי השבוע – בד"כ הפקקים באטלנטה הם בנסיעה אל תוך מרכז העיר בבוקר וביציאה ממרכז אטלנטה לפרברים בשעות אחר הצהריים. אזורי הקניות המרכזיים באזורי הדאון ומידטאון אטלנטה, כמו Buckhead יכולים להיות עמוסים גם בסופי השבוע.

נהיגה באטלנטה היא די קלה בד"כ. צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה באטלנטה אשר יעזור לכם לקבל החלטות ולהתכונן לפני השכרת רכב באטלנטה –

שמות הרחובות באטלנטה מאוד מבלבלים. יש יותר מ-70 רחובות שכוללים את המילה Peachtree ולעתים קרובות קשה להבחין ביניהם (לדוגמה: Peachtree Street, Peachtree Lane, Peachtree Circle וכו'). כשמישהו אומר לכם Peachtree בלי לפרט, הם מתכוונים ל-Peachtree Street שהוא כביש ראשי שחוצה את הדאונטאון, מידטאון ואת בקהד. הם לא מתכוונים ל-West Peachtree Street ששוכן במקביל לרחוב Peachtree הנמצא בלוק משם.

ואם זה לא מספיק מבלבל, אטלנטה מוסיפה סיומות לכל רחוב, המציין באיזה חלק של העיר הכתובת נמצאת. אלה חיוניים מאחר שאותו מספר רחוב יכול להופיע בשני רחובות שההבדל היחיד ביניהם הוא הסיומת. בפועל, זה לא מהווה בעייה ורוב הזמן המקומיים לא טורחים לציין את הסיומת, אבל אם אתם רואים אותה בסיום כתובת, קחו בחשבון שהיא יכולה להיות הכרחית, בעיקר אם אתם משתמשים במכשיר ניווט או תוכנת GPS.

אטלנטה מתחברת לשאר ארה"ב במערכת כבישים מהירים הנקראים כבישי אינטרסטייט. כבישי האינטרסטייט העיקריים המשרתים את העיר הם I-75 (משרת תנועה מדטרויט לפלורידה), I-85 (מחבר את המיד אטלנטיק עם מונטגומרי ()) וה- I-20 (המחבר את טקסס לדרום קרוליינה), כולם חוצים את הדאונטאון של אטלנטה.

I-285 (המוכר בשם Perimeter בקרב תושבי העיר ובשם Atlanta Bypass על גבי השילוט) מקיף את העיר ממרחק של כ-15 ק"מ וחוצה ומחבר בין כל הכבישים המהירים שהוזכרו לעיל וכן לשדה התעופה של אטלנטה.

אפשר להשיג מפות דרכים בחינם בקיוסקים. מידע בזמן אמת על מצב התנועה באטלנטה זמין מ-Georgia DOT בחיוג 511 מכל טלפון.

חנייה באטלנטה

באזורים העירוניים ביותר, מסעדות וחנויות רבות באזור מציעות שירות החנייה חינם (עם ציפייה לטיפ בגובה 1-3 דולר) ובמקרים נדירים כשהחנייה איננה בהישג יד באיזורים הכי צפופים באטלנטה, חניונים בתשלום נמצאים לא רחוק. עם זאת,קל למצוא חנייה באטלנטה בד"כ רוב העיר מלאה במקומות חנייה.

יש חניון מסוג Park&Ride בתחנת MARTA בנורת' ספרינגס (North Springs MARTA station) (וגם במקומות אחרים), מה שאומר שאפשר לחנות בו בחינם למשך 24 שעות ולקחת את הרכבת למרכז אטלנטה. נורת' ספרינגס גם שימושית אם אתם לנים צפונית לאטלנטה. בימי השבוע, החניון יכול להיות מלא לגמרי (כל שש הקומות). קחו את הכרטיס הצהוב בדרככם מהג'ורג'יה 400 אקספרס (Georgia 400 expressway) – מחלף 5c – משולט היטב. השתמשו באותו כרטיס ביציאה כדי לצאת מהעיר (רק לכיוון צפון). החנייה בחינם ואין צורך לאמת את הכרטיס אם חניתם פחות מ-24 שעות.

השכרת רכב באטלנטה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

תגובה

  • שמי שרון, אנחנו פתוחים למשפחה שתצטרף לטיול לארה"ב, גילאי בנות, 10, 11.5.
    תאריכים 4.8.18-23.8.18 , מסלול מגוון כל פאקקים דיסני , לוס אנגלס, לאס וגאס וניו יורק הכל מוכן, בדקנו מסלולים ומרחקים.
    אני זמינה 0547642750.

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל