Timișoara car rent

טימישוארה – השכרת רכב ברומניה

השכרת רכב בטימישוארה רומניה – המדריך המלא: מנוע חיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל שיחסוך לכם מאות שקלים בהשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בטימישאורה וגם מידע והמלצות לנהג על נהיגה בטימישאורה ובסביבה (כולל סרט וידאו)

כדי לאתר את המחירים הכי זולים עבור השכרת רכב בטימישוארה השתמשו במנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בחו"ל אשר בדף זה: בשדה "ארץ" ביחרו את רומניה ובשדה "עיר" את טימישוארה timisoara – ואז, בשדה "תחנה", מלאו את המקום המדוייק אליו תרצו להזמין השכרת רכב בטימישוארה מתוך רשימת המיקומים אשר כוללת את שדה התעופה של טימישוארה ואת העיר התחתית של טימישוארה. לסיום הכניסו את התאריכים המדוייקים בהם תכננתם להזמין השכרת רכב בטימישוארה והקישו על "חפש" כדי לצפות בהשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בטימישוארה (על מגוון דגמי רכב)

השכרת רכב בטימישוארה רומניה – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


טיול ברומניה – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בטימישוארה רומניה

טימישוארה עם ילדים – אטרקציות והמלצות לחופשה משפחתית

השכרת רכב ברומניה – חוקי התנועה והמלצות לנהיגה ברומניה

טיסות לרומניה – טיפים והשוואת מחירים

רומניה עם ילדים – המלצות לטיולי משפחות

קניית ליי רומני בישראל

סים ו eSIM לרומניה – המלצות לתקשורת

השכרת רכב בטימישוארה רומניה – טיפים והמלצות

אם אתם רוצים לשכור רכב בטימישוארה, יש מבחר גדול של חברות השכרת רכב שעומד לרשותכם, והן מציעות שירות השכרת רכב בטימישוארה במחירים טובים ומגוון רחב של סוגי רכב. בין חברות השכרת הרכב בטימישוארה ניתן למנות את – Eurocars, Klasswagen, Autonom, VAG24 וכן חברות השכרת רכב מקומיות כמו Maya Rent a car, Api Rent a car, Edi rent a car, CityCar.

חבילות נופש לבוקרשט            |            טיולים מאורגנים ברומניה

אם אתם מנסים להגיע בנהיגה לכתובת מסויימת בטימישוארה, עליכם לבצע בדיקה קפדנית כי הרבה פעמים שמות הרחובות משתנים, השמות של רוב הרחובות בטימישוארה הוחלפו מספר פעמים. נסו לברר מה היה השם הקודם של הרחוב אם מערכת ה- gps שלכם לא מוצאת את הכתובת, כי לפעמים תקבלו מאנשים את השם הישן של הרחוב וזה יכול להוות בעייה כשאתם מנסים למצוא את היעד באמצעות תוכנת ניווט חדשה אונליין.

לפני הזמנת השכרת רכב בטימישוארה כדאי לראות את הסרטון אשר מתעד נהיגה בטימישוארה

כמו במקומות רבים ברומניה, מחוץ לעיר טימישוארה עצמה, התחבורה הציבורית די דלילה, אבל היא זולה ואע"פ שהיא איטית, היא יעילה באופן מפתיע.

בלגרד בירת סרביה נמצאת במרחק 150 ק"מ מטימישוארה (נסיעה של כשעתיים וחצי).

בודפשט בירת הונגריה נמצאת במרחק 286 ק"מ מטימישוארה, נסיעה של כ-3.5 שעות.

אופציה נוספת לנסיעה בין בלגרד לטימישוארה היא לבצע הזמנה דרך http://geatours.rs/. אפשר לבצע את ההזמנה אונליין אבל עדיף לטלפן. תצטרכו לספק כתובת שממנה אתם רוצים שיאספו אתכם ואת היעד שאליו אתם רוצים להגיע. לא תמיד תקבלו בדיוק את חלון הזמן שאתם רוצים מאחר שזה אינו שירות מוניות והם אוספים כמות גדולה ככל האפשר של נוסעים. מחיר הנסיעה לכיוון אחד הוא 15 יורו במיניוואן ומשך הנסיעה הוא כ-4-5 שעות בין שתי הערים (כולל פקקים בעיקר בבלגרד)

טימישוארה השכרת רכב
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל