טיסות לרומניה זולות

טיסות לרומניה – טיפים והשוואת מחירים

טיסות לרומניה – המדריך המלא: לא רק מנוע השוואת מחירים שיאתר עבורכם טיסות זולות לרומניה משלל חברות תעופה, אלא גם סקירה מקיפה על חברת תעופה המציעות כרטיסי טיסה לרומניה – דירוגי בטיחות, איכות השירות, האוכל הטיסות, כמות מטען מותרת, ועוד פרטים חשובים שכדאי לדעת, כולל אפשרויות של טיסות לבוקרשט או טיסות ישירות לקלוז', יאסי וערים נוספות ברומניה. קריאה מומלצת לפני תיכנון טיול לרומניה

חבילות נופש לבוקרשט            |            טיולים מאורגנים ברומניה

רומניה היא בין יעדי הנופש הפופולריים ביותר בקרב המטיילים הישראלים, והתחרות בין חברות התעופה המפעילות טיסות לרומניה היא גדולה. אספנו עבורכם את כל המידע החשוב על החברות בהן ניתן להזמין כרטיסי טיסה לרומניה מישראל – כולל חברות תעופה יוקרתיות וחברות המפעילות טיסות זולות לרומניה – על מנת להפוך את הבחירה בחברת תעופה לפני טיול ברומניה לקלה יותר למטייל הישראלי. מומלץ להשתמש במנוע החיפוש לאיתור טיסות לחו"ל כדי לאתר טיסות לבוקרשט או ליעדים אחרים ברומניה במועדים הנוחים לכם ובמחירים המשתלמים ביותר

טיפים לאיתור טיסות זולות לרומניה באמצעות המנוע להשוואת מחירי טיסות – אם אתם מעוניינים להזמין טיסה לרומניה הלוך חזור, ליחצו על הכפתור return בפינה השמאלית העליונה של מנוע החיפוש (במקום הלחצן one way המשמש לחיפוש טיסות בכיוון אחד בלבד). בפינה הימנית העליונה הכניסו את מספר כרטיסי הטיסה לרומניה שאתם רוצים להזמין – כמה כרטיסי טיסה למבוגרים (adults) וכמה כרטיסי טיסה לילדים (infants). בשדה from, ודאו שמופיע שדה התעופה ממנו אתם מעוניינים לטוס (אם זה נתב"ג – ודאו שמופיע בשדה זה tel aviv, ואם אתם מעדיפים לטוס מאילת אז eilat). בשדה to, כלומר יעד הטיסה, ודאו שמופיעה romania רומניה. בשדה departure הכניסו את התאריך בו אתם מעוניינים להזמין טיסה לרומניה ובשדה return את התאריך בו אתם מעוניינים לטוס חזרה מרומניה לישראל. אז תוכלו לבחור יעד ספציפי ברומניה ולהזמין טיסה.

המלצות לקריאה נוספת לפני חופשה ברומניה –

השכרת רכב ברומניה – המדריך המלא כולל השוואת מחירים וטיפים על נהיגה ברומניה

קניית ליי רומני בישראל

סים ו eSIM לרומניה – טיפים לחיסכון

מלונות מומלצים בבוקרשט עם ילדים – חופשה משפחתית בבירת רומניה

טיסות לבוקרשט – טיפים וביקורת חברות תעופה

טיסה לבוקרשט בירת רומניה מנתב"ג היא באורך של כשעתיים וחמישים דקות, בסופה תנחתו בנמל התעופה הבינלאומי בוקרשט אנרי קואנדה, נמל תעופה גדול ועמוס שמציע למטייל את כל השירותים הבסיסיים הנחוצים לו. מלבד מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה, המתחם כולל גם מגוון חנויות של משקאות חריפים, מוצרי קוסמטיקה, בשמים ומזכרות. נמל התעופה של בוקרשט מציע מגוון שירותים שימושיים לתיירים כמו אינטרנט אלחוטי ללא תשלום, כספומטים, סוכנויות להשכרת רכב ואפילו מספרה.

שדה התעופה נמצא במרחק של כחצי שעה נסיעה ממרכז בוקרשט. כדי להגיע למרכז העיר תוכלו להשתמש באוטובוס האקספרס או במונית שתעלה כ15 אירו. ההמלצה שלנו היא להזמין מראש הסעה משדה התעופה למלון באמצעות שירות קיויטקסי האמין בו הנהג ממתין לכם בשדה התעופה והמחיר נקבע מראש בעת ההזמנה באינטרנט לפי מחירון שקוף והוגן. השתמשו בקישור להזמנת מונית משדה התעופה למלון וחזרה

כמו כן, יש רכבת שיוצאת מנמל התעופה לתחנת הרכבת הראשית של בוקרשט, ממנה אפשר לקחת רכבות ליעדים שונים ברומניה וברחבי אירופה.

ישנן לא פחות מחמש חברות תעופה שמציעות טיסות ישירות לבוקרשט מתל אביב –

טיסות לרומניה באל על

נתחיל מאל על, שלעומת חברות הלואו קוסט המציעות טיסות זולות לרומניה מציעה שירות מלא ובעברית בטיסות לבוקרשט. המחירים לכרטיס טיסה לבוקרשט מתחילים מכ260$ (טיסה לבוקרשט מת"א וחזרה), ותדירות הטיסות לרומניה היא גבוהה באל על: פעם או פעמיים ביום, בבוקר ובערב. בדרך חזור מבוקרשט, טיסות מרומניה לישראל הן יומיות ויוצאות בדרך כלל בצהריים או בלילה.

נוסעי מחלקת התיירים יוכלו לקחת למטוס תיק יד במשקל של עד 8 ק"ג ולשלוח לתא המטען מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג. נוסעי מחלקת העסקים של אל על בעת טיסה לרומניה יוכלו לקחת שני תיקי יד ולשלוח שתי מזוודות לתא המטען.

אל על מציעה כיבוד במהלך טיסות לרומניה כולל אפשרות להזמין ארוחה מיוחדת (טבעונית, גלאט כושר וכו') מראש. בעת הזמנת טיסה לבוקרשט באל על נוסעי מחלקת העסקים ייהנו מתפריט עשיר ומבחר יין מגוון. לנוסעי מחלקת העסקים תהיה גם אפשרות להתארח בטרקלין העסקי בשדה התעופה בבוקרשט.

מערכת הבידור הזמינה תלויה בסוג המטוס באותה טיסה. כמו כן, כמובן שתהיה עגלת דיוטי פרי זמינה ממנה תוכלו לרכוש מתנות, בשמים, מוצרי קוסמטיקה ועוד.

אל על מאפשרת לנוסעים לבחור מושב סטנדרטי בעת הזמנת כרטיסי טיסה לרומניה. בחירת מושבים מועדפים ומרווחים יותר תהיה כרוכה בתוספת תשלום.

נוסעים הטיסם לרומניה עם תינוק זכאים לקחת עגלת תינוק מתקפלת/סל קל/כסא בטיחות (אלו ישלחו לבטן המטוס). אם רכשתם עבור התינוק מושב נפרד (בתעריף של כרטיס טיסה לילד), באחריותכם להביא כיסא תקני לטיסה.

טיסה לרומניה בארקיע

עוד חברת תעופה ישראלית שמציעה טיסות זולות לרומניה היא חברת ארקיע, אשר מציעה טיסות לרומניה (בוקרשט) מנתב"ג ומפעילה גם קו טיסות לרומניה מאילת. הטיסות בקו אילת – בוקרשט הן בימי ראשון ורביעי: הלוך בשעות הצהריים, וחזור לאילת מבוקרשט בשעות הבוקר בדרך כלל.  טיסות לרומניה מתל אביב (נתב"ג) יוצאות מדי יום בארקיע: הטיסה הלוך היא בשעות אחה"צ והטיסה חזור מרומניה לנתב"ג היא בשעות הערב בדרך כלל.

מחירי כרטיס טיסה לבוקרשט בארקיע מתחילים מכ251$ (הלוך-חזור) וכוללים שליחת מזוודה לתא המטען במשקל של עד 20 ק"ג (מלבד ארקיע אקספרס) ותיק קטן במשקל של עד 7 ק"ג.

אם אתם מעוניינים בחוויית טיסה נעימה יותר, תוכלו להוסיף 35$ (לכיוון) בדלפקי הבידוק וליהנות ממושבים מרווחים יותר. אל תשכחו לקחת בחשבון שהשירות בטיסות ארקיע לבוקרשט לא כולל כיבוד או שתייה, ושהבידור היחיד שיהיה זמין לנוסעים הוא מגזין הנופש 'קו רקיע'.

תינוקות עד גיל שנתיים לא מקבלים מושב נפרד. בעת ההזמנה, בחלק מטיסות ארקיע לרומניה, יש אפשרות להזמין מושב עם עריסה. אפשרות זו לא תמיד זמינה ומספר העריסות מוגבל.

טיסות זולות לרומניה בחברת טארום Tarom

חברת התעופה הלאומית של רומניה מציעה טיסות זולות לבוקרשט מתל אביב במחירים אטרקטיביים במיוחד. המחירים מתחילים מכ139$ לכרטיס הלוך חזור, והתדירות גבוהה במיוחד: טיסה לרומניה כל יום ושתי טיסות לרומניה בימי שני.

טארום היא חברת התעופה הוותיקה ביותר ברומניה. זוהי חברה מקצועית עם דירוג בטיחות גבוה. כל סוגי הכרטיסים כוללים תיק יד במשקל של עד 10 ק"ג, מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג (שלוש לנוסעי מחלקת עסקים), ארוחה ומשקאות. במהלך ההזמנה תוכלו לבחור ארוחות מיוחדות, הכוללות בין היתר ארוחות צמחוניות, כשרות ועוד. נוסעי מחלקת עסקים ייהנו ממבחר משקאות שכולל שמפנייה, יין, בירה, וויסקי ועוד.

ישנם מספר סוגי כרטיסים: כרטיס התיירים הבסיסי הוא לרוב הזול ביותר, אך אי אפשר לבטל אותו ועמלת השינוי שלו היא הגבוהה ביותר. את הכרטיס הגמיש ניתן לבטל בעד עמלה לפי התנאים, ולשנות בעד עמלה נמוכה יותר. כרטיס הפרימיום לא כולל עמלות על שינויים (חיוב רק על הפרשי מחירים), ועמלות הביטול שלו הן הנמוכות ביותר. בעת רכישת כרטיס לתינוק (ללא מושב) תקבלו הנחה של 90%.

נוסעים הטסים אל רומניה עם תינוק (ללא מושב נפרד) יכולים לשלוח לתא המטען עגלה מתקפלת ומזוודה נוספת במשקל של עד 10 ק"ג.

טיסות זולות לבוקרשט בחברת וויז אייר Wizz Air

קשה להתחרות במחירים הזולים של חברת הלואו קוסט ההונגרית, וויז אייר, המפעילה טיסות לרומניה מישראל בשני קווים – טיסות לבוקרשט מאילת וטיסות לבוקרשט מנתב"ג. מחירי כרטיס טיסה לבוקרשט מאילת מתחילים מכ180 ₪, ומתל אביב לבוקרשט מכ239 ₪ (הלוך חזור). לפעמים המחירים אפילו זולים יותר.

טיסות לבוקרשט מאילת ובחזרה יוצאות בימי רביעי וראשון. הטיסות מתל אביב ובחזרה הן יומיות, ויוצאת מדי יום בבוקר בדרך כלל.

וויז אייר מציעה מספר סוגי כרטיסים: כרטיס הBasic הוא כמובן הזול ביותר ולא כולל שליחת מזוודה לתא המטען. כרטיס הWizz Go כולל מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג, תיק יד קטן נוסף ובחירת מושב מראש (לא כולל המושבים המועדפים). כרטיס הWizz Flex כולל 2 תיקי יד, מזוודה במשקל של עד 32 ק"ג, בחירת מושב מראש כולל המושבים המועדפים ותנאי הזמנה גמישים יותר.

טיסות לבוקרשט בוויז אייר אפשרות שמתאימה לנוסעים שבשבילם מחיר הכרטיס הוא בעדיפות עליונה. כדאי לקחת בחשבון שכל תוספת קטנה תהיה כרוכה בתשלום (תלוי בסוג הכרטיס שבחרתם). במהלך הטיסה תוכלו לרכוש סנדוויצ'ים, חטיפים ומשקאות מתפריט ה"וויז קפה" ומתנות מעגלת הדיוטי פרי.

נוסעים המעוניינים להזמין טיסה לבוקרשט עם תינוק עד גיל שנתיים יכולים לבחור אם לרכוש לתינוק מושב נפרד בתעריף רגיל ולהביא לטיסה מושב בטיחות, או לטוס עם התינוק באותו מושב (כרוך בעמלה).

טיסות לבוקרשט – לואו קוסט בחברת בלו אייר Blue Air

גם חברת הלואו קוסט הרומנית בלו אייר הצטרפה לאחרונה לתחרות על קו תל אביב-בוקרשט, והיא מציעה טיסות זולות לבוקרשט כשלוש פעמים בשבוע. הטיסות ממריאות בדרך כלל בשעות הערב. בימי שני הטיסות הן בבוקר. זוהי חברת תעופה לא רעה עם דירוג בטיחות גבוה, שמשתדלת לעשות מעט יותר עבור נוסעיה מחברת לואו-קוסט ממוצעת.

בלו אייר אמנם מציעה כריך צמחוני ומשקאות במהלך הטיסה, אך אמצעי הבידור היחיד שיהיה זמין לנוסעים הוא מגזין הנופש של החברה. גם כאן תוכלו לבחור מבין מספר סוגי כרטיסים: כרטיס הLight הוא הזול ביותר ולא כולל מזוודה. כרטיס הClassic כולל שליחת מזוודה לתא המטען במשקל של עד 20 ק"ג, הנחה על עמלת שינוי בהזמנה ושמירת מושב מראש בחינם.

לכרטיס הPremium נוספת האפשרות לשמור מושב מראש כולל מושבי הפרימיום, לשלוח לתא המטען מזוודה במשקל של עד 32 ק"ג וגם לבצע שינוי ראשון בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרש מחירים).

לנוסעים עם תינוקות, שימו לב שתינוק לא מקבל מושב משלו. למרות שעגלת התינוק נחשבת כמזוודה,  זכרו שגם כרטיס לתינוק כולל כבודה מסוימת לפי סוג הכרטיס של ההורה.

טיסות לרומניה – יעדים נוספים

אם אתם מעוניינים לדלג על ביקור בבירת רומניה, בוקרשט, ישנן שלוש חברות תעופה שמציעות טיסות ישירות לרומניה מתל אביב ליעדים נוספים – וויז אייר ובלו אייר מציעות שתיהן טיסות ישירות לקלוז' מתל אביב, בתדירות של כפעמיים שלוש בשבוע. אם תרצו להגיע ישירות ליאשי (יאש), העיר השלישית בגודלה ברומניה, תוכלו לעשות זאת עם טיסה ליאשי של חברת וויז אייר או טארום.

מלבד יעדים אלו, חברת וויז אייר מציעה טיסה ישירה לערים קראיובה וטימישוארה מתל אביב בתדירות של כפעמיים בשבוע.

טיסות לרומניה
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל