טיסות לצרפת מידע למטייל

טיסות לצרפת – השוואת מחירים ומידע חשוב

טיסות לצרפת – כל מה שרצית לדעת ולא היה לך את מי לשאול: השוואת מחירים של טיסות לצרפת, מידע על ערים שיש אליהן טיסות ישירות לצרפת מישראל, מנוע חיפוש לאיתור טיסות זולות לצרפת, הסברים על שדות התעופה השונים ואמצעי תחבורה מהם למרכזי הערים, השוואה בין חברות תעופה שונות המציעות כרטיסי טיסה לצרפת ועוד

     הזמנת דילים לפריז           |           הזמנת טיולים מאורגנים לצרפת

צרפת, אחת המדינות המתוירות ביותר בעולם,  מלאה ביעדים מיוחדים וציוריים, בטבע מרהיב, ארכיטקטורה מרשימה ועוד. בצרפת יש נמלי תעופה בינלאומיים רבים, ועם התחרות ההולכת וגוברת בין חברות התעופה בעולם, נפתחים עוד ועוד קווי תעופה חדשים למגוון יעדים בצרפת. בין אם מדובר בטיסת לואו-קוסט, טיסה עונתית או טיסה סדירה, הנוסע הישראלי יכול כעת ליהנות מטיסה ישירה ונוחה לא רק לפריז אלא גם לערים בצרפת כמו בורדו, ניס וליון. לאיתור טיסות לצרפת ביעדים הנוחים לכם השתמשו במנוע לחיפוש טיסות שבדף זה שיעשה עבורכם השוואת מחירים של טיסות לצרפת בתאריכים הרצויים לכם

טיול בצרפת – עוד מידע למטייל

השכרת רכב בצרפת – השוואת מחירים וטיפים חשובים

סים ו-eSim לצרפת – טיפים ומידע שימושי

תחבורה בצרפת – מידע וטיפים למטייל

כרטיסים לכדורגל בצרפת – המדריך לליגה הצרפתית

טיסות לפריז

פריז בירת צרפת נמצאת במרחק טיסה של כחמש שעות טיסה לצרפת מתל אביב. אם אתם מתכננים חופשה בפריז, וודאי תשמחו לשמוע שהתחרות בין חברות התעופה על קו זה היא גדולה. לא פחות מחמש חברות תעופה, זולות וגם קצת פחות, מציעות טיסות ישירות לפריז מתל אביב. בכל יום ממריאות בקו לפריז לפחות חמש טיסות לצרפת מנתב"ג.

שני נמלי תעופה משרתים את פריז: שארל דה גול, נמל התעופה הגדול ביותר בצרפת, ואורלי, נמל תעופה קטן יותר בדרום העיר. כל הטיסות מתל אביב נוחתות בשארל דה גול מלבד הטיסות של חברת טרנסאוויה ההולנדית אשר נוחתות באורלי.

בין אם אתם נוחתים בשארל דה גול או באורלי הדרך הנוחה ביותר להגיע משדה התעופה אל המלונות בפריז היא באמצעות הזמנה מראש (בקישור) של מונית לנמל התעופה

נמל התעופה שארל דה גול נמצא במרחק של כ25 ק"מ מפריז, וניתן להגיע ממנו אל העיר בקלות ברכבת, באוטובוס או במונית (כ50-55 אירו בדרך כלל לנסיעת מונית). גם ההגעה מנמל התעופה אורלי למרכז פריז היא פשוטה: תוכלו לנסוע באוטובוס ה"Go C Paris"  או ברכבת, ומשם להגיע לקווי רכבות הRER. מונית למרכז פריז מאורלי תעלה לכם כ40 אירו בדרך כלל, תלוי בעומס התנועה.

חברות התעופה שמפעילות טיסות לפריז מתל אביב הן: אייר פראנס, XLאיירווייז, איזיג'ט, אל על וטרנסאוויה. אם אתם מסתפקים בשירות מינימלי ואין לכם צורך במזוודה, ייתכן שתעדיפו לטוס עם חברות כמו איזיג'ט וטראנסוויה שמציעות כרטיסי לואו-קוסט סטנדרטיים עם אפשרויות לשידרוגים נוספים. אל על, XL אירווייז ואייר פראנס, לעומת זאת, הן חברות שמציעות שירות מלא. שימו לב שגם חברות עם שירות מלא מציעות לעיתים כרטיסי מבצע זולים ללא כבודת מטען. מצד שני, גם חברות הלואו-קוסט מאפשרות לעיתים שידרוגים לכרטיס הזול.

חופשה בפריז – עוד באותו נושא

פריז עם ילדים – אטרקציות מומלצות

השכרת רכב בפריז – השוואת מחירים ועצות

יורודיסני – הכל על דיסנילנד פריז

טיסות לבורדו

בירת היין העולמית, בורדו בצרפת, נמצאת במרחק טיסה לצרפת של כחמש שעות ועשרים דקות מתל אביב. איזיג'ט, חברת הלואו-קוסט הבריטית, היא היחידה שמציעה טיסות ישירות לבורדו מישראל. לוח הזמנים כולל טיסה אחת בלבד בשבוע, בימי שבת. אל תשכחו שאיזיג'ט היא חברת לואו-קוסט, כך שכדאי לשים לב לעמלות הצפויות לכם על שליחת מזוודה ושמירת מושב, בין היתר.

לחלופין, תוכלו לבחור לטוס בטיסות קונקשן לבורדו שכוללות עצירה בפריז או בערים שונות באירופה, עם חברות כמו אייר פראנס וKLM, למשל.

נמל התעופה של בורדו נמצא במרחק של כ12 ק"מ מהעיר, אליה ניתן להגיע בקלות ממתחם הנמל באוטובוס, מונית או בהזמנה מראש של הסעה משדה התעופה.  הנמל כולל שלושה טרמינלים ובהם מגוון שירותים בסיסיים לנוסע כמו גם מסעדות ובתי קפה.

חופשה בבורדו צרפת – עוד מידע למטייל

מלונות מומלצים בבורדו צרפת למשפחות עם ילדים

בורדו צרפת – אטרקציות מומלצות ומידע למטייל

השכרת רכב בבורדו צרפת – השוואת מחירים והמלצות לנהג

טיסות לניס

ניס נמצאת בריביירה הצרפתית, במרחק טיסה של כארבע שעות ועשרים דקות בלבד מתל אביב. שלוש חברות תעופה מציעות טיסות ישירות לניס מישראל: סאן דור, איזיג'ט ואייר פראנס. איזיג'ט וסאן דור מתפעלות כשתיים-שלוש טיסות לצרפת כל שבוע לניס ואילו אייר פראנס מציעה טיסות לניס בתאריכים נבחרים בעונה. שלושת החברות המפעילות טיסות לצרפת ישירות לניס מציעות כרטיס טיסה זול במיוחד שלא כולל כבודת מטען, או כרטיס משודרג יותר עם הטבות נוספות.

כמובן שתוכלו גם לבחור בטיסת קונקשן לניס עם עצירה בערים שונות בצרפת או רחבי אירופה. טורקיש איירליינס, למשל, מתפעלת טיסות בתדירות גבוהה גם בקו ת"א – איסטנבול וגם בקו איסטנבול-ניס, כך שהחברה יכולה להיות בחירה טובה לטיסת קונקשן (המורכבת מטיסה לטורקיה מישראל וטיסה מטורקיה לצרפת)

נמל התעופה של ניס משמש כשער כניסה לריביירה הצרפתית עבור תיירים רבים, ונמצא במרחק נוח של כ6 ק"מ בלבד מהעיר, כך שטבעי שיש הרבה טיסות לצרפת הנוחתות בניס כדי לאפשר לתיירים להגיע ישירות לריביירה.  הנמל מורכב משני טרמינלים וכולל מגוון רחב של של מסעדות, חנויות ושירותים בסיסיים לנוסע כמו הסעה בין הטרמינלים, איזורי משחק לילדים, טרקלינים ועוד. ניתן להגיע ליעדים מרכזיים בניס מנמל התעופה בעזרת שני קווי אוטובוסים שיוצאים בתדירות גבוהה במהלך היום או במונית כמובן.

טיסות לצרפת לניס – עוד המלצות למטייל

ניס צרפת – אטרקציות מומלצות ומידע למטייל

מלונות מומלצים בניס למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בניס בצרפת – השוואת מחירים ומידע

טיסות לליון

ליון, בירת הקולינריה הצרפתית והעיר השלישית בגודלה בצרפת, נמצאת במרחק טיסה לצרפת של כארבע שעות וארבעים דקות מתל אביב. איזיג'ט וטראנסוויה המפעילות טיסות לצרפת מציעות גם  טיסות ישירות לליון מישראל.

איזיג'ט, חברת הלואו-קוסט הבריטית, מתפעלת שלוש טיסות לצרפת בשבוע בקו ליון-ת"א (אחת בשלישי ושתיים בחמישי), לעומת טרנסאוויה שמתפעלת שתי טיסות בשבוע בקו זה (שני וחמישי). שתי החברות הן חברות לואו-קוסט שמציעות כרטיס זול ללא כבודת מטען וללא ארוחה (ניתן לרכוש חטיפים, ארוחות ומשקאות במהלך הטיסה) לצד כרטיסים משודרגים שכוללים מזוודה ותנאי הזמנה גמישים יותר.

נמל התעופה של ליון נמצא במרחק של כ20 ק"מ מהעיר. הוא כולל שלושה טרמינלים בהם תוכלו למצוא מגוון שירותים בסיסיים (המרת מט"ח, כספומטים, טרקלינים עסקיים ועוד), כמו גם מגוון מסעדות וחנויות. רכבת ה-Lyon ExpressTram  תיקח אתכם מנמל התעופה לעיר בפחות מ30 דקות. בנוסף, במרחק של כ5 דקות הליכה מהטרמינלים השונים יש תחנת רכבת ממנה תוכלו להגיע ליעדים שונים בצרפת וגם באיטליה. במתחם פועלות הסעות שמגיעות ליעדים קרובים וגם מעט רחוקים יותר, כמו גם לאתרי הסקי השונים באיזור.

טיסות למרסיי

מרסיי נמצאת בדרום-מזרח צרפת, במרחק של כארבע וחצי שעות טיסה מתל אביב.  אל על היא חברת התעופה היחידה שמציעה טיסות לצרפת ישירות למרסיי מתל אביב, בימי שני עד שישי (בדרך כלל שעת ההמראה מתל אביב היא חמש ורבע בבוקר, ובחזרה ממרסיי עשרה לעשר בבוקר). כידוע, אל על היא חברת תעופה עם שירות מלא, כך שנכון  לכתיבת כתבה זו כל כרטיס לטיסת אל על כולל כבודה וארוחה במהלך הטיסה.

נמל התעופה של מרסיי ממוקם במרחק של כ27 ק"מ מהעיר.  הנמל מורכב מארבע טרמינלים שכוללים מגוון שירותים לנוסע כגון עמדה להמרת מט"ח, כספומטים, טרקלינים עסקיים בתשלום, עמדות מחשב ועוד.

טיסות פנימיות בצרפת

מלבד נמלי התעופה בהם נוחתות טיסות לצרפת ישירות מישראל, יש עוד מגוון של נמלי תעופה בינלאומיים עמוסים, ביעדי תיירות פופולריים בצרפת. בטולוז, למשל, פועל נמל תעופה בין העמוסים במדינה, אליו מגיעות טיסות סדירות ועונתיות רבות שמגיעות ממגוון ערים, בעיקר באירופה. מספר חברות תעופה (אייר פראנס, KLM, איבריה ועוד) מתפעלות קווי טיסה גם לטולוז וגם לתל אביב כך שניתן לרכוש מהן טיסות קונקשן לטולוז מישראל עם עצירות ביניים נוחות יחסית. גם לנמל התעופה של נאנט, העיר הגדולה במערב צרפת, מגיעות טיסות סדירות רבות ממגוון ערים באירופה כך שניתן למצוא בקלות טיסת קונקשן נוחה מתל אביב.

אייר פראנס מתפעלת את רוב הטיסות הפנימיות בצרפת, אך גם איזיג'ט מציעה מספר טיסות פנים בצרפת בין נמלי תעופה בתוך המדינה.

בטיסות פנימיות בצרפת, אייר פראנס מציעה מספר סוגי כרטיסים, החל מכרטיס זול במיוחד שלא כולל כבודת מטען, ועד לכרטיס גמיש יותר עם מגוון הטבות. כמו כן, השירות בטיסה כולל הגשת חטיף.

איזיג'ט מציעה בכל טיסת פנים בצרפת את שני סוגי הכרטיסים הרגילים שלה: סטנדרט (כרטיס לואו-קוסט ללא מזוודה) ופלקסי (כולל מזוודה, תנאי הזמנה גמישים יותר ועוד).

 

טיסות לצרפת
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל