השכרת רכב בבורדו השוואת מחירים

השכרת רכב בבורדו צרפת

השכרת רכב בבורדו – כל מה שרצית לדעת: מנוע השוואת מחירים להשכרת רכב בבורדו והסברים שיחכו לכם מאות שקלים, וגם – מידע חשוב למטייל על נהיגה בבורדו (כולל סרטון וידאו שיעזור לכם להתכונן לנהיגה לפני חופשה בבורדו) והסברים על הכבישים בבורדו, פקקים, חנייה ועוד מידע חשוב לנהג

     הזמנת דילים לפריז           |           הזמנת טיולים מאורגנים לצרפת

כדי למצוא את המחירים הכי זולים עבור השכרת רכב בבורדו מומלץ להשתמש במנוע השוואת המחירים לתעריפי השכרת רכב בחו"ל שיאתר עבורכם תוך שניות את הצעות המחיר המשתלמות ביותר עבור מגוון דגמי מכוניות, בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בבורדו אשר מספקת שירות לקוחות באנגלית ונחשבת לאמינה. התהליך קצר ופשוט – רק מלאו את הטופס בתיבת החיפוש בדף זה: בשדה "ארץ" בחרו כמובן את צרפת ובשדה "עיר" בחרו את bordeaux  – בורדו. אחר כך, בשדה "תחנה", בחרו את המיקום המדויק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בבורדו מתוך רשימת המיקומים בהם פעילים סניפי חברות השכרת רכב בעיר – שדה התעופה של בורדו, אזור גוטנברג, תחנת הרכבת של בורדו, העיר התחתית בורדו ועוד מיקומים בתוך בורדו.

לסיום, הזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בבורדו ולחצו "חפש" כדי לצפות בהשוואת מחירים שרלוונטית לתאריכים המדויקים בהם אתם מתכננים חופשה בבורדו.

השכרת רכב בחו"ל – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בבורדו – עוד מידע למטייל באותו נושא:

מלונות מומלצים בבורדו עם ילדים – 10 המומלצים ביותר עבור חופשה משפחתית בבורדו

טיסות לבורדו – השוואת מחירים וביקורת חברות תעופה

e-sim ו-sim לצרפת – טיפים ומידע שימושי

תחבורה בצרפת – מידע וטיפים למטייל

כרטיסים לכדורגל בצרפת – המדריך לליגה הצרפתית

השכרת רכב בבורדו – טיפים חשובים

בורדו היא עיר די גדולה, אבל רוב האטרקציות המעניינות בבורדו לתיירים נמצאות ממש במרכז העיר. עם זאת, לא מומלץ למבקרים להגיע למרכז בורדו ברכב כי החנייה קשה ויקרה, ולעתים קרובות הכבישים נעשים עמוסים ברחובות הצרים והישנים של העיר העתיקה. יחד עם זאת, אם אתם מעוניינים לטייל קצת באיזור שמחוץ לבורדו, או לנצל את ההזדמנות ולהפוך חופשה בבורדו לטיול בצרפת, אין תחליף לנוחות ולגמישות של השכרת רכב.

רצוי להימנע מנהיגה בבורדו בין השעות 8 עד עשר בבוקר ובין השעות ארבע עד שבע אחר הצהריים, מאחר שכביש הטבעת בד"כ עמוס מדי ויש הרבה פקקים בבורדו בשעות אלו. צפו בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בבורדו וסביבתה – הוא יסייע לכם להתכונן לפני השכרת רכב בבורדו –

אפשר להגיע לבורדו ברכב מצפון צרפת באמצעות הכבישים המהירים A10 או N10. מהדרום, יש לעלות על כביש A63. בהגעה העירה, יש כביש טבעת שמקיף את העיר.

דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל