השכרת רכב בבאזל בשוויץ

השכרת רכב בבאזל – מידע חשוב והשוואת מחירים

השכרת רכב בבאזל שוויץ – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בבאזל ויחסוך לכם מאות שקלים באמצעות איתור המחירים הכי זולים על מיגוון מכוניות, וגם טיפים והמלצות למטייל על נהיגה בבאזל (כולל סרטון וידאו)

   הזמנת דילים לציריך   |   הזמנת דילים לבאזל   |   טיולים מאורגנים לשוויץ

כדי לאתר את המחיר הכי זול עבור השכרת רכב בבאזל השתמשו במנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בעולם שלמטה בדף זה – בשדה ארץ ביחרו את שוויץ ובשדה עיר את באזל basel. אח"כ, בשדה תחנה, ביחרו את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בבאזל מתוך רשימת התחנות הכוללת כמובן אפשרות השכרת רכב בשדה התעופה בבאזל וגפ מיקומים נוספים בהם פועלות סוכנויות השכרת רכב בבאזל כמו תחנת הרכבת בבאזל, העיר התחתית של באזל, תחנת הרכבת בדישר ועוד מיקומים בבאזל. לסיום, הזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בבאזל וליחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים של השכרת רכב בבאזל

השוואת מחירים ומנוע חיפוש להשכרת רכבים בבאזל

חופשה בבאזל – עוד מידע למטייל

קניית פרנק שוויצרי לטיול – טיפים והסברים

באזל (שוויץ) – בתי מלון מומלצים למשפחה

טיסות לשוויץ – השוואת מחירים ומידע למטייל

סים ו-e-sim לשוויץ – המלצות שימושיות ומידע חשוב

השכרת רכב בבאזל – טיפים והמלצות לנהג

נהיגה בבאזל Basel בתוך העיר עצמה כעיקרון איננה מומלצת עבור תיירים מאחר שהרחובות הפנים עירוניים יכולים להיות מבלבלים וצריך לחלוק אותם עם רכבות טראמים (שימו לב שמכוניות צריכות לתת זכות קדימה לטראמים). החנייה בעיר העתיקה של באזל יחסית יקרה וקשה למצוא מקומות חנייה. רוב בתי המלון היוקרתיים בבאזל וגם אלה שברמה ממוצעת מציעים חנייה או עוזרים עם חנייה.

בנוסף, יש רשת טובה, נקייה ובטוחה של חניונים מחוץ למרכז העיר, שפתוחים בד"כ 24/7. אם אתם לנים בבאזל רק יום אחד ונוסעים דרך הכביש המהיר לגרוסבזל (Grossbasel), נסו את Centralbahnparking שליד תחנת SBB. אם אתם נכנסים בקליינבאזל (Kleinbasel), נסו את Parking Badischer Bahnhof  שליד תחנת הרכבת הגרמנית. קרוב יותר למרכז העיר בגרוסבזל יש את חניון Steinen Parking ב-Steinenschanze 5 ואת חניון Elisabethen Parking ב- Steinentorberg 5 , ובקליינבאזל יש את חניון Messe Basel Parking בתחנת מספלאץ (Messeplatz).

כשמגיעים מגרמניה דרך כביש A5, עוברים את ביקורת הגבולות ליד Weil am Rhein ממש מחוץ לבאזל ונכנסים לעיר דרך אותו כביש ששמו משתנה ל- A2/3 (סימן שאתם בשווייץ) שחולף מעל צפון המרכז העירוני וממשיך לערים אחרות בשוויץ, כולל ציריך, ברן ולוצרן. כדי להיכנס למרכז העיר בגרוסבזל (החלק הגדול יותר של העיר באזל), חפשו את השילוט ל- Bahnhof SBB. אם אתם רוצים להגיע לקלייזבזל (החלק הקטן יותר של באזל בגדה השנייה של הריין (Rhine)), חפשו את מסה באזל (Messe Basel.).

אם אתם מגיעים אל באזל מציריך או מהחלק המרכזי של שוויץ, אתם באותו כביש מהיר (A2/3 highway), רק מהכיוון ההפוך – אותן יציאות. נהיגה בבאזל איננה מסובכת כעיקרון אבל מומלץ בכל זאת לפני השכרת רכב בבאזל לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בבאזל

שימו לב: אם אתם נכנסים לבאזל דרך האוטובאן (Autobahn), דאגו שתהיה לכם מדבקת חנייה בתוקף (הנקראת vignette). מחירה 40 CHF והיא בתוקף עד סוף השנה הקלנדרית המופיעה על המדבקה. אם נתפסתם בלעדיה, צפו לשלם קנס של 100 CHF פלוס מחיר הויגנט.

כמו בגרמניה, גם בשוויץ יש אוטובאן אך בשוויץ יש תמיד הגבלות מהירות ואלה יכולות להגיע גם ל-120 קמ"ש (75 מייל לשעה). זה לא נפוץ לראות שוטרים שממתינים לתפוס אנשים שמפריזים במהירות. עם זאת, במקום זאת יש מצלמות מהירות אוטומטיות שנמצאות הרבה פעמים באזורים הקרובים לבתי ספר וסמוך לכניסה למנהרות. המצלמות האלה יכולות לעלות לכם בקנסות מהירות גבוהים מאוד שיישלחו ישירות לחברת השכרת הרכב בבאזל, שתוסיף עוד עמלת טיפול גבוהה מצידה ותחייב ישירות את כרטיס האשראי שלכם. שימו לב שמלצות התנועה בבאזל מצלמות גם את הפרצוף.

יש בשווייץ חוקים נוקשים לגבי נהגים שלא עוצרים להולכי רגל במעברי חצייה. לכן, חשוב מאוד להיות עירניים להולכי רגל שחוצים במעברי חצייה כי אלה הרבה פעמים חוצים אפילו בלי להסתכל.

השכרת רכב בבאזל
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל