הזמנת פרנק שוויצרי

קניית פרנק שוויצרי לטיול – טיפים והסברים

שוויץ היא אחת מהמדינות האהודות ביותר באירופה על המטייל הישראלי. המדינה המקסימה הזאת מציעה מגוון רחב של נופים ואין ספור של אטרקציות שתוכלו לחוות במהלך החופשה שלכם. אך לפני שאתם מתחילים לארוז את המזוודה, האם כבר תכננתם קניית פרנק שוויצרי לקראת הטיסה? אם לא אנו ממליצים לכם לקרוא את המאמר הבא, שיסייע לכם לחסוך הרבה זמן וכסף בעת רכישת פרנק שוויצרי במזומן בישראל

   הזמנת דילים לציריך   |   הזמנת דילים לבאזל   |   טיולים מאורגנים לשוויץ

לפני שאתם מתחילים להסתער על תכנון הטיול לשוויץ, אתם צריכים לדאוג לקניית פרנק שוויצרי במזומן בישראל לקראת הנסיעה. אחת הטעויות הנפוצות ביותר היא לחכות עם המרת הכסף עד לרגע האחרון, לעיתים אתם יכולים גם לשלם ביוקר על ההמתנה הזאת. בעמדות המרת המט"ח בשוויץ לא תוכלו לקנות פרנק שוויצרי תמורת שקלים במזומן. לכן, נספר לכם על כל האופציות שעומדות לרשותכם בכל הקשור להמרת שקל לפרנק שוויצרי.

השירות האינטרנטי FlyMoney המופעל בפיקוח משרד האוצר שם לעצמו למטרה להפוך את כל הנושא של המרת שקלים למטבע זר לקל ופשוט עבור כל תייר שטס לחו"ל, באמצעות הזמנת מט"ח אונליין כאשר הכסף עצמו ימתין לכם בנתב"ג ביום הטיסה (בעמדת בנק הפועלים בטרמינל 1 או 3). אם אתם מעוניינים לבצע רכישת פרנק שוויצרי במזומן לטיול בשוויץ, הזמנת פרנק שוויצרי לנתב"ג תהיה האופציה הטובה ביותר עבורכם – היא זאת שתסייע לכם להפוך את כל התהליך להרבה יותר קל ופשוט עבורכם, תחסוך לכם את ההתרוצצויות לרכישת המט"ח, וגם תאפשר לכם לפרוס את מחיר קניית פרנקים שוויצריים לתשלומים חודשיים בכרטיס האשראי. כדי לבצע זאת השתמשו בתיבת ההזמנות של פליימאני הנמצאת ממש כאן למטה – ייתכן שתצטרכו לגלול את התיבה ימינה או שמאלה כדי לראות את כל השדות ולהשלים את ההזמנה 



 

טיול בשוויץ – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בשוויץ – טיפים והשוואת מחירים

טיסות לשוויץ – השוואת מחירים ומידע למטייל

מלונות מומלצים בז'נבה למשפחות עם ילדים

esim וסים לשוויץ – המלצות שימושיות ומידע חשוב

היתרונות של הזמנת פרנק שוויצרי לנתב"ג

כדי לתכנן היטב את הטיול שלכם לשוויץ ככל הנראה תצטרכו לפנות לעצמכם מספיק זמן על מנת לעבור על כל האפשרויות העומדות לרשותכם. לכן כל זמן שתוכלו לחסוך עבורכם הוא משמעותי וקריטי מאוד, מהסיבה הזאת מוטב שתבחרו באופציה של הזמנת פרנק שוויצרי לשדה התעופה – כך תוכלו לחסוך לעצמכם זמן יקר שלא ירד לטמיון ולא תצטרכו לצאת במיוחד לסידורים כדי לקנות פרנקים שוויצריים אלא הכסף יחכה לכם במעטפה על שימכם בסניף בנק הפועלים בנתב"ג (בטרמינל 1 או 3).

אתם לא רוצים להסתבך עם החוק במדינה שאתם לא מכירים, ולכן אתם צריכים לבצע המרת מט"ח בפלטפורמות הבטוחות ביותר. הזמנת פרנק שוויצרי לנתב"ג בשירות "פליי מאני" הפועל בפיקוח משרד האוצר תסיר דאגה מלבכם ותספק לכם את כל הסיבות להיות רגועים ונינוחים. כל הכסף שאתם מקבלים עובר את הבדיקות המחמירות ביותר על מנת לוודא ולאמת את אמינותו ומקוריותו. אם אתם מבצעים הזמנת פרנק שוויצרי לנמל התעופה בן גוריון עומד לרשותכם מוקד טלפוני שיסייע לכם בכל בעיה ובכל שאלה. כך תוכלו לדעת שאתם נמצאים בידיים הבטוחות ביותר ולכל שאלה תוכלו למצוא גם תשובה מקצועית שתכוון אתכם בדיוק מה לעשות.

טיול לשוויץ אף פעם לא יהיה זול, הרי שוויץ היא אחת מהמדינות היקרות ביותר ברחבי אירופה. לכן חשוב לדעת כאשר אתם בוחרים באופציה של קניית פרנק שוויצרי אונליין עם הזמנה לטרמינל באמצעות Flymoney אתם מאפשרים לעצמכם לפרוס את כל העסקה לתשלומים. כך תוכלו לרווח מעט את ההוצאות הכספיות שלכם, ולספק לעצמכם את כל הסיבות ליהנות מהנסיעה הקרובה שלכם.

קניית פרנק שוויצרי בדואר ישראל

חברת דואר ישראל הפכה להיות אחת מהחברות המובילות להמרת שקל למטבע זר, אך אם אתם מעוניינים לרכוש פרנק שוויצרי בדואר ישראל לא תהיה לכם אפשרות. נכון להיום דואר ישראל מספק אך ורק מספר מטבעות ספציפיים בניהם – דולר אמריקאי, יורו או לירה שטרלינג. כך שהאופציה הזאת איננה רלוונטית עבורכם לפני הזמנת טיסה לשוויץ.

רכישת פרנק שוויצרי בבנק

האופציה הבאה שככל הנראה חשבתם עליה היא המרת שקל לפרנק שוויצרי באמצעות אחד מסניפי הבנק הנמצאים בסמוך למקום שבו אתם נמצאים. אומנם מדובר באופציה אפשרית והגיונית לחלוטין, אך יש בה בעיה אחת שאתם צריכים להכיר. זמני ההמתנה בבנקים השונים הינם זמני המתנה ארוכים במיוחד, ולכן אתם תבזבזו זמן יקר בהמתנה. בנוסף, בעיקרון לא תוכלו לפרוס את סכום העיסקה לתשלומים כפי שניתן לעשות בעת הזמנת פרנקים שוויצריים לנתב"ג. במקום להמתין בתור הארוך תוכלו לנצל את הזמן על מנת לתכנן את הטיול ואת המקומות שבהם תבקרו.

המרת שקלים לפרנק שוויצרי בצ'יינג'ים

אופציה נוספת שככל הנראה עלתה לכם לראש היא לבצע המרת שקל לפרנק שוויצרי על ידי אחת מחנויות הצ'יינג' הנמצאות בקרבת מקום. האופציה הזאת אומנם נגישה מאוד אך היא לא נכונה עבורכם מבחינה כלכלית. ברוב המיקרים חנויות הצ'יינג' הן אלה שגובות את העמלה הגבוהה ביותר, ולכן אתם תפסידו עשרות שקלים בכל המרה של מטבע זר. בנוסף, לא תוכלו לחלק את העלויות של רכישת פרנק שוויצרי לתשלומים בצ'יינג'. כך שאם אתם לא רוצים לצאת פראיירים האופציה הזאת איננה יכולה להיות באמת אופציה רלוונטית עבורכם.

קניית פרנק שוויצרי בשדה התעופה

אז רגע לפני שאתם מתייאשים ובוחרים באחת מהאופציות הפחות טובות עבורכם, יש עוד אופציה אחת שבה תוכלו למצוא את כל היתרונות שאתם מחפשים. הזמנת מט"ח לנתב"ג תספק לכם מגוון רחב של יתרונות עם מינימום של חסרונות או סיכונים מהצד שלכם. כך תוכלו לדעת שאתם עושים את הבחירות הטובות ביותר, ולא לוקחים סיכונים שאתם עלולים להצטער עליהם.

באמצעות הזמנת פרנק שוויצרי לנתב"ג אתם חוסכים לעצמכם זמן יקר, כאשר התהליך כולו מתבצע דרך האינטרנט – בזמן שלכם ובקצב שלכם. אינכם צריכים לפנות זמן מיוחד על מנת לרכוש את הכסף, וכל הפעולה מתבצעת על ידי הזנת כרטיס האשראי שלכם ממנו יגבה התשלום. כך שתוכלו לבצע את התהליך בבית, בעבודה או אפילו סתם דרך המכשיר הנייד שלכם.

המחיר שמופיע לכם בתור העלות בשקלים של הפרנקים השווייצריים שהזמנתם הוא המחיר הסופי! אינכם צריכים להוסיף עוד כסף על המחיר הנ"ל, ובנוסף על מנת להקל על עצמכם אתם יכולים גם לפרוס את כל העסקה למספר תשלומים. כך שזוהי ללא ספק האופציה הטובה ביותר כיום לבצע המרה של שקל לפרנק שוויצרי.

פרנק שוויצרי – אילו שטרות ואילו מטבעות?

הפרנק השוויצרי הוא המטבע הרשמי של שוויץ  עוד מהמאה ה-19, הפרנק השוויצרי משמש גם בתור המטבע הרשמי של מדינת ליכטנשטיין. כל המטבעות והשטרות הינם אחידים בשתי המדינות, ותוכלו להשתמש בהם בכל מדינה שמקבלת פרנק שוויצרי.

המטבעות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 5 ראפן, 10 ראפן, 20 ראפן, 50 ראפן, 1 פרנק שוויצרי, 2 פרנק שוויצרי, 5 פרנק שוויצרי.
השטרות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 10 פרנק שוויצרי, 20 פרנק שוויצרי, 50 פרנק שוויצרי, 100 פרנק שוויצרי, 200 פרנק שוויצרי, 1000 פרנק שוויצרי.

כמה כסף להזמין לטיול בשוויץ?

החלטתם כי ברצונכם לטייל בשוויץ? ללא ספק מדובר באחת מהמדינות הקסומות ביותר באירופה. אך שוויץ היא איננה מדינה זולה, חשוב מאוד שתיקחו את הנושא הזה בחשבון. יש כאלה שנוטים להגדיר את שוויץ גם בתור המדינה היקרה ביותר באירופה, לכן תצטרכו להביא אתכם מספיק כסף על מנת שתוכלו להתנהל בצורה נכונה וחכמה.

השאיפה שלכם חייבת להיות להביא אתכם מהארץ כמות של כסף כמה שיותר מדויקת, על מנת שלא תצטרכו לחזור לארץ עם כסף או מנגד למשוך בשוויץ כסף – כי זה עלול לעלות לכם ביוקר. לכן ככל שתביאו סכום מדויק יותר, כך תוכלו לנצל את הכסף וליהנות ממנו יותר. אז כמה כסף צריך להביא לטיול בשוויץ?

ברוב המקרים אדם ממוצע מבזבז בשוויץ 80-120 דולר ליום (לא כולל בתי מלון), כאשר זוג יכול להגיע למצב שהוא מוציא 200-250 דולר ליום. כמובן שישנם מקרים יוצאים מן הכלל, אך הסכומים הללו ברוב המקרים מכילים בתוכם לא מעט הוצאות. כמובן שאתם צריכים לקחת בחשבון את המקומות שבהם אתם ישנים ואת המקומות שבהם אתם עומדים לאכול.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל