הזמנית מוניות מנמלי תעופה

הזמנת מוניות בז'נבה ושירותי תחבורה ציבורית – מדריך

המדריך למטייל על תחבורה בז'נבה בשוויץ – טיפים חשובים על הזמנת מוניות בג'נבה והזמנה מראש של הסעה משדה התעופה לבתי המלון באמצעות שירות אינטרנטי מומלץ, וגם מידע חשוב על תחבורה ציבורית בז'נבה והסביבה שיסייע לכם לתכנן טיול בג'נבה בדרך היעילה ביותר

   הזמנת דילים לציריך   |   הזמנת דילים לבאזל   |   טיולים מאורגנים לשוויץ

אחת המדינות הכי יוקרתיות באירופה, ואחד היעדים התיירותיים הפופולריים בעולם, היא שוויץ. העיר ז'נבה, אחת הערים הגדולות בשוויץ, אוצרת בתוכה נופים קסומים ופסטורליים, אשר כוללים גנים רבים, פינות חמד ואזורים ירוקים שופעים. זו היא עיר אשר מאפשרת לכל אחד למצוא בה את השלווה שלו ושובה תיירים רבים אשר מחליטים לחזור ולבקר בה בשנית – למרות המחירים הגבוהים.

רגע לפני שאתם מתחילים לתכנן חופשה בג'נבה, חשוב להכיר את כל שירותי התחבורה הציבורית שפועלים בעיר. רק כך תוכלו לנצל במלוא היעילות את זמנכם הקצוב בעת חופשה בז'נבה ולהתנייד מנקודה לנקודה במהירות האפשרית. לכן, ערכנו לכם את המדריך המלא לשירותי התחבורה הציבורית בעיר ז'נבה, כולל שירותי מוניות, שהם בד"כ האופציה המהירה והנוחה ביותר להגיע ממקום למקום. המדריך כולל תמחורים מדויקים של מנוע החיפוש להשוואת מחירי מוניות בעולם, קיווי טקסי, אשר מאפשר לכם לקבל תמונת מצב עדכנית על מחירי מוניות בז'נבה בכל מקום ובכל זמן.

השתמשו במנוע החיפוש של קיוויטקסי להזמנת מונית משדה התעופה בז'נבה או מוניות בג'נבה עצמה:

עוד לפני התחלת חופשה בז'נבה תוכלו להשתמש בשירות המומלץ של קיווי טקסי (באמצעות התיבה הצהובה למטה) להזמנת הסעה משדה התעופה בג'נבה ישירות למלון, במחיר משתלם שנקבע לפי המחירון בעת ההזמנה, בלי כל מיני "טריקים" וקומבינות שמאפיינים נהגי מוניות שמחכים לתיירים אקראיים בשדה התעופה בד"כ. הנהג ימתין לכם ביציאה משדה התעופה עם שלט שעליו שימכם, יעזור לכם עם המזוודות וייקח אתכם ישירות למלון. אם תהיה בעיה כלשהי או ששכחתם בטעות משהו במונית, תוכלו פשוט ליצור קשר עם שירות הלקוחות באתר קיוויטקסי.

חופשה בג'נבה – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בז'נבה למשפחות עם ילדים

טיסות לשווייץ – השוואת מחירים וטיפים חשובים

קניית פרנק שוויצרי בישראל לפני טיול בשוויצריה – מדריך

סים ו-eSim לשוויץ – המלצות שימושיות ומידע חשוב

תחבורה ציבורית בז'נבה

בדומה למרכזי הערים האירופאיות הגדולות האחרות, גם בעיר ג'נבה ישנן תשתיות תחבורה ציבורית מפותחות מאוד, אשר מסייעות לכם, כתיירים להגיע לכל מקום בעיר בקלות ויעילות. בין שירותי התחבורה בז'נבה ניתן למצוא:

אוטובוסים בז'נבה – שירותי התחבורה הציבורית בעיר מפותחים למדי, ומאפשרים למטייל בז'נבה להגיע למחוז חפצו במהירות בד"כ. אוטובוסים בג'נבה פועלים משעות הבוקר המוקדמות (החל מהשעה 6:00) ועד לחצות הלילה בתדירות גבוהה מאוד.

מעבורות – המעבורות השטות בנהר המקומי, מקלות על המטיילים הרבים אשר רוצים לחצות את נהר הרון הזורם במרכזה של ז'נבה. זהו כלי תחבורה יעיל במיוחד, אשר מספק לכם חוויה בלתי נשכחת, עם נוף פנורמי של העיר, והצצה לאיזורים חדשים שלא הכרתם ברחבי ג'נבה.

רכבת חשמלית בג'נבה – בדומה למערך האוטובוסים, בעיר ג'נבה יש גם כמה וכמה קווים של רכבות חשמליות אשר פועלים לאורך כל שעות היום ועונים על הצורך בהתניידות קלה ומהירה. הקווים מגיעים בתדירות גבוהה מאוד כך שאתם לא צריכים לבלות בקור דקות ארוכות.

השכרת רכב בז'נבה – ביציאה מהטרמינל בשדה התעופה של ג'נבה אתם יכולים להגיע לכל אחד מדוכני חברות השכרת הרכבים ולבחור את הרכב שמתאים לצרכים שלכם לאורך כל ימי הטיול. אולם, חשוב לזכור כי כאשר אתם נמצאים בתוך הערים מדובר בחווית נהיגה מאתגרת וצפופה, וברוב המקרים אפשר לוותר על הרכב ולהסתפק בתחבורה הציבורית הענפה בעיר. אם אתם לא מתכננים לצאת מהעיר, השכרת רכב היא גם אופציה יקרה מאוד וגם קצת בעייתית לתחבורה באזור עירוני כל כך צפוף.

מוניות בז'נבה –  מבין כל אפשרויות התחבורה הציבורית באזור ג'נבה השימוש במוניות הוא השימוש הקל והנוח לתיירים, שבד"כ לא מעוניינים לבזבז זמן מהחופשה על תחבורה ציבורית. אתם לא מוגבלים בשעות הפעילות או בזמן הנסיעה ואתם יכולים למצוא מוניות בג'נבה לאורך כל שעות היממה. כך שאין לכם הגבלה על שעות הבילוי ואתם רק צריכים לבחור מאיפה יגיע נהג המונית לאסוף אתכם. החיסרון הוא כמובן המחירים הגבוהים של הזמנת מונית בז'נבה לעומת נסיעה באוטובוס או רכבת חשמלית.

הזמנת הסעה משדה התעופה בג'נבה לבתי המלון

כאשר אתם יורדים מהמטוס בז'נבה, אתם מתחילים טיול בשוויץ עם זמן מוקצב מאוד ואתם לא רוצים להגיע למצב בו אתם מבזבזים זמן על פרטים שוליים כמו חיפוש אחר דרכי תחבורה מנמל התעופה לז'נבה. לכן אתם רוצים למצוא את הכלי היעיל ביותר לאיתור הסעות משדה התעופה בז'נבה לבתי המלון – כמו למשל המנוע לחיפוש מוניות קיווי טקסי שמאפשר לכל אחד ואחת לקבל את כל המידע בנוגע לשירותי מוניות בג'נבה. מנוע החיפוש מבקש מכם להכניס את נקודת המוצא והיעד של הנסיעה שלכם (לא כתובת מדוייקת אלא שם העיר או המיקום כמו שדה התעופה ז'נבה. את הכתובת המדוייקת תתבקשו למלא בטופס ההזמנה בהמשך).

לאחר מכן, אתם תקבלו את כל סוגי המוניות בז'נבה (מבחינת גודל וסוג הרכב שקיימות באיזור וזמינות למתן שירות במסלול ההסעה בהזמנה מראש). בצורה כזו אתם יכולים להגיע משדה התעופה למרכז ז'נבה, כמו גם להזמין מונית בג'נבה בתוך העיר עצמה או ליעדים סמוכים – וכמובן גם להזמין העברה מבית המלון לשדה התעופה בז'נבה חזרה.

באתר kiwi taxi יוצגו לפניכם מוניות פרייבט, מיניבוסים ואפילו מיניוואנים כך שאתם תוכלו לבחור את סוג המונית בג'נבה שמתאימה לצרכיכם לפי מספר הנוסעים וכמות המזוודות הצפויה. בנוסף לכך, פונקציות הרכישה במנוע החיפוש מאפשרות לכם לבצע הזמנה מראש של המונית לשדה התעופה כך שביום הנחיתה ימתין לכם בטרמינל נהג מונית עם שלט ובו השם שלכם. את התשלום ניתן לבצע דרך האתר עצמו בכרטיס אשראי במעמד ההזמנה ובמקרים רבים גם במזומן או באופן ישיר לנהג המונית. חשוב לציין כי בהזמנות של רכבים גדולים יתכן ותדרשו לשלם מקדמה אשר תבטיח את הגעתו של נהג המונית אליכם בזמן.

השימוש במנוע החיפוש של קיווי טקסי הוא אידיאלי למשפחות שמגיעות אל ז'נבה עם ילדים ורוצות להבטיח כיסאות בטיחות במונית, לקבוצות גדולות של נוסעים אשר רוצות לבלות יחד בדרכים ולא להתפצל לכמה רכבים וגם  לאנשים פרטיים שרוצים להתפנק בנסיעה ברכבי יוקרה.

בשביל לסייע לכם להתחיל את החופשה ברגל ימין ערכנו לכם השוואת מחירים על פי מנוע החיפוש kiwi taxi לכל מחירי הנסיעה במוניות באזורים המרכזיים של ג'נבה. כך, תוכלו לצאת לדרך בבטחה ולנצל כל רגע בטיול שלכם, על מנת ליהנות מהעיר המופלאה הזו.

מחירי מוניות משדה התעופה בג'נבה למרכז העיר

בעזרת מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי, הרכבנו לכם את התעריפון המלא למחירי מוניות משדה התעופה של ג'נבה בשוויץ, ועד למרכז העיר עצמה. התעריפון, נכון לעת כתיבת שורות אלו ונבדק בעזרת מנוע קיווי טקסי, כאשר זמן הנסיעה הממוצע הוא כעשרים דקות. אלו הם סוגי המוניות הקיימים, ועלויות הנסיעה המוצעות באתר:

מכונית אקונומי- 96 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית קומפורט ( טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן)- 99 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 99 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.

מכונית מיניבוס- 137 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.

מכונית business ( מרצדס אי קלאס או אאודי A6)- לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 120 דולרים.

פרימיום מיניבוס ( מרצדס V קלאס)- 153 דולרים, לשישה נוסעים וארבע מזוודות.

מיניבוס לעשרה אנשים- 204 דולרים,  כולל 10 מזוודות.

מיניבוס לשלושה עשר אנשים- 239 דולרים, כולל 13 מזוודות.

מיניבוס ל 16 אנשים- 341 דולרים, כולל 16 מזוודות.

רכב פרימיום ( מרסדס S קלאס, אאודי A8 או BMW)-  לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 153 דולרים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל