השכרת רכב באסטוניה בחו"ל

השכרת רכב באסטוניה – השוואת מחירים והמלצות

השכרת רכב באסטוניה – המדריך המלא: השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב באסטוניה שתחסוך לכם מאות שקלים וגם מידע למטייל על נהיגה באסטוניה (כולל סרטון וידאו) וגם על חוקי התנועה של אסטוניה, המלצות לטיול באסטוניה ברכב שכור, הסברים על חנייה באסטוניה ועוד

כדי לאתר את המחירים הכי זולים (עבור מגוון רחב של דמי מכוניות) בין חברות השכרת רכב באסטוניה השתמשו במנוע החיפוש הבינלאומי לביצוע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בשונות בחו"ל. בשדה "ארץ ביחרו את אסטוניה ולאחר מכן בשדה עיר ביחרו את העיר בה אתם מתכננים להזמין השכרת רכב באסטוניה מבין רשימת הערים הכוללת את טאלין עיר הבירה ואף את טארטו ואת קורסאארה (עוד ערים באסטוניה). אח"כ ביחרו בשה תחנה את המיקום המדוייק אליו תרצו להזמין השכרת רכב באסטוניה (איזור בעיר) ולסיום הוסיפו את התאריכים בהם אתם מתכננים חופשה באסטוניה ולחצו "חפש"

השכרת רכב באסטוניה – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


נהיגה באסטוניה – טיפים חשובים

מערכת הכבישים באסטוניה די נרחבת אם כי איכות הכבישים שונה ממקום למקום בין חלקי אסטוניה. המהירות המותרת באסטוניה בנהיגה מחוץ לעיר היא 90 קמ"ש ו-50 קמ"ש בתוך הערים, אלא אם כן מצויין אחרת. לפי חוקי התנועה באסטוניה, נוסעים מוכרחים לחגור חגורה בכל מושב ויש להדליק אורות תמיד.

נהיגה באסטוניה יכולה להיות יותר מסוכנת מאשר ברוב אירופה וארה"ב. חלק מהנהגים אגרסיבים ולא יהססו לעקוף מכוניות במהירות גבוהה, גם באזורים העירוניים הצפופים. ההמלצה הטובה ביותר היא לנהוג בצורה מתגוננת – סעו לאט ושימו לב החוב לכביש. אל תצפו שנהגים אחרים ינהגו כמו שהייתם מצפים מנהגים נורמלים, למשל שיימנעו מעקיפה כשהראות לקויה או שיאותתו לפני שהם מתמזגים עם התנועה. מומלץ לצפות בסרטון המתעד נהיגה באסטוניה לפני הזמנת השכרת רכב באסטוניה

באזורים המרכזיים של הערים היותר גדולות באסטוניה, חלים תעריפים עירוניים של חנייה ברחוב כמו בערים הגדולות בישראל, אבל לא תמיד קל למצוא מקום לרכוש כרטיסי חנייה כי החנייה באמצעות אפליקציות סלולריות (בסגנון פנגו) מאוד נפוצה באסטוניה אבל פחות שימושית לתיירים.

חוקי התנועה של אסטוניה נגד נהיגה בשכרות מאוד נוקשים והמדיניות היא של אפס סובלנות. לרוע המזל, תאונות דרכים בגין נהגים שתויים מתרחשות לעתים מאוד קרובות.

יש כבישים טובים שמחברים את אסטוניה לחלקים אחרים של מזרח אירופה – מדרום: כביש Via Baltica שמגיע עד פולין ומקשר בין טאליןריגה (Riga) – קובנה (Kaunas) – ורשה, וממזרח כביש לרוסיה (טאלין – סנט פטרסבורג). רשת הכבישים בתוך אסטוניה נרחבת ומכסה את כל אזורי המדינה.

השכרת רכב באסטוניה – המלצות ומידע למטייל

יש המון סוכנויות להשכרת רכב באסטוניה ורמת האנגלית של נציגי שירות הלקוחות בחברות השכרת הרכב די גבוהה. כמעט כל חברת השכרת רכב באסטוניה מפעילה סניף שפתוח 24/7 בקומה 0 של נמל התעופה של טאלין,

השכרת רכבים באסטוניה מאוד זולה בהשוואה למדינות מערב אירופה ומציעים בה גם רכבים ישנים יותר מהמקובל במערב בתעריפים זולים יותר. אפשר לשכור רכב במצב טוב במשותף לשני אנשים במחיר של כ-10 יורו לאדם ליום, כמו למשל פיאט פונטו בת עשר שנים.

טיול באסטוניה עם רכב שכור

טיול יומי מצויין שמהווה את אחד המסלולים המומלצים לטיול באסטוניה הוא נסיעה מטאלין לטארטו (Tartu). משך הנסיעה הוא 2.5 שעות בכל כיוון.

מאז 2006 הנסיעה מטאלין לטארטו הרבה יותר נוחה. מחוץ לטאלין, הכביש סלול ובעל שני מסלולים ומשפרים את הנתיבים באופן קבוע. המסלול כולל כמה נופים מרהיבים ואטרקציות לתיירים לאורך הדרך. השטח מישורי ועצים גדלים משני צידי הכביש. תוכלו למצוא באמצע הדרך בין טאלין לטארטו מסעדה הנקראת Sam’s Grill שמומלץ לעצור בה. לידה יש גם תחנת דלק.

השכרת רכב באסטוניה
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל