השכרת רכב בפריז השוואת מחיר

השכרת רכב בפריז – השוואת מחירים ועצות

השכרת רכב בפריז יכולה להיות זולה ופשוטה הרבה יותר ממה שתיארתם לעצמכם באמצעות המדריך הכולל מנוע חיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בפריז וגם טיפים חשובים לנהיגה בפריז (כולל סרטון וידאו ומידע על חנייה בפריז), הסברים על חוקי התנועה של צרפת ועוד מידע חשוב על חופשה בפריז

     הזמנת דילים לפריז           |           הזמנת טיולים מאורגנים לצרפת

כדי לאתר מחירים זולים עבור השכרת רכב בפריז בקלות ומהירות השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל שבדף זה: בתיבה "ארץ" בחרו את צרפת ובתיבה "עיר" את paris פריז. לאחר מכן, בשדה תחנה, ביחרו את המיקום המדוייק אליו תעדיפו להזמין השכרת רכב בפריז מבין התחנות האפשריות ובהן שדות התעופה של פריז – אורלי או שארל דה גול, נמל התעופה וטרי, הבסטיליה, הלובר, לה דפנס, פארק דה פרינסס, שאנז אליזה, תחנת הרכבת דיסנילנד, סנט מרטין, תחנת הרכבת פריז, מארן לה ואלי הסמוכה אל יורודיסני ועוד. לסיום הכניסו את התאריכים בהם תרצו להזמין השכרת רכב בפריז וליחצו "חפש" כדי לקבל הצעות למיגוון דגמי רכב בהשוואת מחירים בין חברות שונות המספקות השכרת רכב בפריז וגם נחשבות לאמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית/

השכרת רכב בפריז – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בפריז – המלצות לקריאה נוספת:

טיסות לפריז – השוואת מחירים, איתור טיסות זולות, ביקורת חברות תעופה

מלונות מומלצים בפריז למשפחות עם ילדים

אירועים בפריז – הזמנת כרטיסים להופעות בידור ואירועי ספורט בפריז

סים ו-e-sim לצרפת – טיפים ומידע שימושי

השכרת רכב בצרפת – המדריך המלא כולל הסברים על נהיגה בצרפת

השכרת רכב בפריז – טיפים ומידע כללי

בד"כ זה לא רעיון מומלץ לשכור רכב בפריז כדי לנהוג במהלך חופשה בפריז עצמה. אם אתם מתכוונים לצאת מפריז ולערוך טיול בצרפת – זה כמובן סיפור אחר. התנועה בפריז עצמה מאוד עמוסה במשך היום ומציאת מקום חנייה הופכת ליותר ויותר מסובכת בכל השכונות, מלבד אלה המרוחקות יותר ממרכז העיר. זה נכון בעיקר לגבי האזורים התיירותיים, מאחר שרבים מהם נמצאים באזורים של פריז שנבנו הרבה לפני שכלי רכב היו קיימים. אחוז גדול מאוד של המשפחות הפריזאיות אינן בעלות רכב, ואנשים רבים אשר עוברים להתגורר בפריז מחליטים למכור את רכבם בתוך חודש או חודשיים.

עם זאת, נהיגה בפריז – שכמובן מצריכה השכרת רכב בפריז – יכולה להוות אופציה לחלק מהאטרקציות הנמצאות בפרברי פריז, כגון טירת  Vaux-le-Vicomte  או העיירה וטירת פונטנבלו (Château de Fontainebleau) , או כדי להגיע לאטרקציות נוספות בצרפת. אולי תעדיפו לשכור רכב בצרפת ממיקום אחר, שאינו נמצא בעיר פריז עצמה.

חוקי התנועה בפריז דומים בבסיסם לחוקי התנועה של צרפת, מלבד חריג אחד – החוק שלפיו על נהגים לתת זכות קדימה לרכבים המגיעים ממולם בכיכרות. יחד עם זאת, הנהיגה בפקקים בפריז ובפרבריה במהלך שעות השיא יכולה להיות מלחיצה במיוחד. הכינו את עצמכם לפקקים קשים, מכוניות שמחליפות נתיב בלי הרבה התראה וכו'. בעיה נוספת היא הולכי הרגל שנוטים לחצות את הכבישים ללא הגבלה, בפריז יותר מאשר בכל עיר צרפתית אחרת. היו מוכנים לכך שהולכי רגל יחצו את הכביש גם ברמזור אדום וצפו להתנהגות דומה מרוכבי האופניים.

זכרו שאפילו אם הולך רגל או רוכב אופניים חצו באדום, אם תפגעו בהם, אתם (למעשה, הביטוח שלכם) נושאים באחריות האזרחית לנזקים, ואפשר שתועמדו לדין בגין אי שליטה ברכבכם. צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בפריז אשר יסייע לכם להתכונן:

תיירים שנוהגים בפריז צריכים להיות מודעים לכך שכמעט בכל אזור הדאונטאון של פריז, הנתיבים אינם מסומנים, מה שאומר שאנשים נוהגים בכל מקום שהם יכולים להזדחל אליו, ולהיכנס לכיכר גדולה שיש בה תשעה נתיבים שאינם מסומנים, עם תנועה שזורמת מ-13 כניסות שונות ויציאות יכולה להיות חוויה די מפחידה עבור התייר הממוצע. אם אין לכם ניסיון בנהיגה בערים גדולות ואתם מעוניינים להיכנס למרכז פריס, השתמשו בתחבורה ציבורית או הישארו מחוץ לכביש הטבעת הראשון.

בפריז תמצאו מערכות רבות המשתמשות בכבישי טבעת. יש סדרה של שדרות (boulevards) שנקראים על שמם של גנרלים שונים מתקופתו של נפוליאון. ביניהם: Boulevard Masséna, Boulevard Ney וכו'.  ביחד מתייחסים אליהם כאל boulevard des maréchaux. אלה הן שדרות בעלות רוחב נורמלי, עם רמזורי תנועה.

קצת מחוץ לשדרות האלו נמצא ה-boulevard périphérique, כביש טבעת בסגנון כביש מהיר. ה- périphérique intérieur  הם הנתיבים הפנימיים (הפונים בכיוון השעון), כשהנתיבים החיצוניים (périphérique extérieur ) פונים נגד כיוון השעון. שימו לב שלמרות המראה שלהם, הנתיבים החיצוניים אינם נחשבים ל- autoroute:והמהירות המוגבלת היא רק 80 קמ"ש, ולעתים לא מאוד תכופות לתנועה המגיעה מנגד יש זכות קדימה, לפחות באופן תיאורטי (ככל הנראה משום שאחרת, איש לא היה מצליח להיכנס במהלך שעות השיא).

השכרת רכב בפריז
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל