השכרת רכב בחו"ל ניו זילנד

השכרת רכב בניו זילנד – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בניו זילנד – המדריך המלא: מנוע השוואת המחירים המתוחכם שיאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר עבור השכרת רכב בניו זילנד וגם טיפים חשובים על נהיגה בניו זילנד (כולל סרטון הדרכה) ומידע חשוב על השכרת רכב בניו זילנד (למשל, באיזה מסלול צריך לנסוע כדי לקבל השכרת רכב חינם בניו זילנד)

השכרת רכב בניו זילנד יכולה להיות הרבה יותר זולה ממה שחשבתם באמצעות מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בחו"ל אשר יאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר עבור דגם הרכב בו אתם מעוניינים בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בניו זילנד הנחשבת לאמינה. התהליך קל ולוקח דקה – רק מלאו את הטופס למטה, ביחרו בשדה "ארץ" את ניו זילנד ואחר כך בשדה עיר את העיר בה תירצו להזמין השכרת רכב בניו זילנד מתוך רשימת הערים הכוללת את וולינגטון, אוקלנד, כרייסטצ'רץ', נלסון, ניו פליימות', קווינסטאון ועוד. לסיום ביחרו תחנת איסוף בתוך העיר, הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בניו זילנד וליחצו "חפש" – וכל שנותר הוא לבחור במחירים המשתלמים ביותר

השכרת רכב  בניו זילנד – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


השכרת רכב בניו זילנד – טיפים חשובים

חברות להשכרת רכבים  בניו זילנד מתחלקות לשני חלקים – החברות הבינלאומיות המוכרות כמו הרץ, אביס, באדג'ט ועוד ומצד שני חברות מקומיות קטנות. היתרון בחברות השכרת הרכב הגדולות הוא שאפשר למצוא סניפים שלהן בכל רחבי ניו זילנד ואפשר למצוא אצלן בד"כ את דגמי הרכב הגדולים והחדשים ביותר. החיסרון הוא שהן בד"כ גובות מחירים יותר גבוהים עבור השכרת רכב בניו זילנד ובד"כ יותר משתלם להשתמש במנוע השוואת המחירים כדי לאתר חברות השכרת רכב בניו זילנד שמציעות מחירים זולים יותר. תופעה מפתיעה מאוד שייחודית כנראה לחברות השכרת רכב בניו זילנד מתרחשת מדי פעם, כאשר חברות השכרת הרכב מספקות רכבים מושכרים בחינם לנסיעות מדרום לצפון ניו זילנד משום שרוב התיירים נוסעים בכיוון ההפוך, דבר שיוצר מצב בו חברות השכרת רכב בניו זילנד צריכות כל הזמן להחזיר רכבים מדרום לצפון.

בחברות ההשכרה הקטנות יותר בד"כ תמצאו דגמי רכב ישנים יותר. אבל למרות שכנראה לא תקבלו רכב של השנתון האחרון, היתרון הוא במחיר שכן חברות השכרת הרכב הקטנות נוטות להיות הרבה יותר זולות, ותוכלו להשתמש בכסף שחסכתם כדי לבקר באטרקציות הרבות שיש לניו זילנד להציע למטייל. כמובן שיש מיגוון רחב של חברות השכרת רכב ניו זילנדיות שתוכלו לבחור בהתאם לדרישות טיולכם ובהתאם לתקציב שלכם. מספר חברות השכרת רכב בניו זילנד מציעות חופשות משפחתיות הכוללות רכב מושכר ולינה, עם מסלולי נסיעה קבועים או מותאמים אישית.

רוב החברות המספקות השכרת רכב בניו זילנד דורשות נהג בגיל מינימום של 20, רישיון נהיגה מלא ואישור בינלאומי או תרגום מוסמך במידה והרישיון איננו באנגלית.

נהיגה בניו זילנד

כדאי לזכור שהנהיגה בניו זילנד היא בצד שמאל של הכביש, כלומר הפוך מכיוון הנהיגה בישראל, כמו נהיגה באנגליה – אבל מעבר לכך הנהיגה בניו זילנד קלה ובטוחה ונהיגה ברכב שכור במהלך חופשה היא דרך נהדרת לטייל בניו זילנד. נהיגה עצמית מקנה לכם עצמאות, גמישות והזדמנויות לתקשר עם הניו זילנדים ולחוות את ניו זילנד כמו שהיא באמת. צפו בסרטון הוידאו הכולל טיפים חשובים לנהיגה בניו זילנד –

לרוב היעדים התיירותיים בניו זילנד תוכלו להגיע בלי שום בעייה ברכב פרטי או בקראוון קמפינג, שתיירים רבים מעדיפים לשכור. התנועה איננה עמוסה בד"כ והנהגים די אדיבים.

מחוץ לערים, הכבישים הם בדרך כלל בעלי נתיב אחד לכל כיוון ובלי גדר הפרדה. הכבישים המהירים בניו זילנד הם בד"כ נתיב אחד לכל כיוון, אז כדאי לחשב מראש את הזמן שבו אתם עשויים לעמוד בפקקים. צפו לכך שהנהגים מאחוריכם יהיה קצרי סבלנות אם לא תעמדו בקצב התנועה. אם אתם נוהגים לאט יותר, עדיף לעצור בצד ולתת להם לעקוף.

כדי לנהוג בניו זילנד עליכם להיות לפחות בני 16 ולהחזיק ברישיון נהיגה תקף (מספיק רישיון ישראלי עם כיתוב באנגלית). אם אתם מתכננים להישאר במדינה ולנהוג בה למשך יותר משנה, תצטרכו להוציא רישיון נהיגה ניו זילנדי.

השכרת רכב בניו זילנד
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל