השכרת רכב במקדוניה

השכרת רכבים במקדוניה – טיפים שיחסכו מאות שקלים

השכרת רכב במקדוניה – כך תעשו זאת בקלות ובזול. המדריך המלא להשכרת רכב במקדוניה כולל מנוע השוואת מחירים מתוחכם שיחסוך לכם מאות שקלים באמצעות איתור המחירים המשתלמים ביותר מכל חברת השכרת רכב במקדוניה. בנוסף אספנו עבורכם טיפים חשובים ומידע שימושי על השכרת רכב במקדוניה, נהיגה במקדוניה ומידע שימושי לנהג במקדוניה על תחנות דלק, כבישי אגרה, חוקי תנועה במקדוניה ועוד

השכרת רכב במקדוניה יכולה להיות הרבה יותר זולה בעזרת מנוע השוואת המחירים למחירי השכרת רכב בחו"ל, המתעדכן באופן שוטף בכל המחירים – כולל מבצעים והנחות – של כל חברת השכרת רכב במקדוניה הנחשבת לאמינה ומעניקה שירות באנגלית לתיירים, כולל חברות השכרת רכב מקומיות ואירופאיות המציעות מחירים זולים יותר עבור השכרת רכב במקדוניה מאילו שתמצאו בד"כ בחברות השכרת הרכב הבינלאומיות המפרסמות בעברית.

פשוט ביחרו בשדה ארץ את מקדוניה באות מ' (אפשר כמובן להשתמש בטופס הזה להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל, גם במדינות אחרות), ביחרו את היעד במקדוניה בו אתם מעוניינים לשכור רכב – סקופיה, אוכריד, ביטולה או טטובו – הכניסו את התאריכים, ליחצו חפש – וקבלו את הצעות המחיר המשתלמות ביותר עבור השכרת רכב במקדוניה

השכרת רכב במקדוניה – טיפים ומידע שימושי

מקדוניה שוכנת מצפון ליוון בין אלבניה לבין בולגריה . השכרת רכב במקדוניה תאפשר לכם לטייל בכל האוצרות התרבותיים, הנופים, האגמים, ההרים ואתרי העתיקות שיש למקדוניה להציע, ויש רבים מאילו. תוכלו לבקר בפארקים הלאומיים וליהנות מהחי והצומח שבאיזור אגם אוכריד המפורסם, לנסוע לטייל באיזור הבירה סקופיה (Skopje). שם תמצאו את מבצר קייל (Kale Fortress) וכן את גשר האבן המפורסם, או לטייל בהרים באיזור אתר הסקי פארק מברובו. האקלים של מקדוניה הוא נעים מאוד והיא ארץ יפה, זולה, ומאוד מעניינת לבלות בה חופשה. כמובן שאם אתם מעוניינים לטייל במקדוניה עם ילדים הפיתרון המומלץ ביותר הוא השכרת רכב במקדוניה, שתחסוך לכם את התלות בתחבורה הציבורית של מקדוניה, שיש לה עוד הרבה מה להשתפר.

דרישות סף – השכרת רכב במקדוניה

גיל המינימום להשכרת רכב במקדוניה הוא 21 ומעלה. חלק מהחברות דורשות נהגים מבוגרים יותר, במיוחד כאשר מדובר על רכבים מקטיגוריות יקרות יותר (רכבי יוקרה, ג'יפים וכדומה). בכל מקרה רישיון הנהיגה של הנהג הרשום בחברת השכרת הרכב צריך להיות בעל ותק של שנתיים לפחות. חלק מחברות השכרת הרכב במקדוניה מגבילות את הגיל המכסימלי של הנהג הרשום ל- 75.  בכל מקרה, בזמן נהיגה במקדוניה הקפידו לשאת את דרכונכם עמכם בכל עת.

נהיגה במקדוניה

הנהיגה במקדוניה היא בצד ימין של הכביש, כמו בישראל. לפי חוקי התנועה במקדוניה אסור להחזיק טלפון נייד תוך כדי נהיגה, וחובה להדליק פנסים קדמיים בכל שעות היום ובכל עונות השנה, גם באור יום. גם חגירת חגורת בטיחות הינה חובה, בכל המושבים, גם בתוך העיר.

הכבישים במקדוניה בד"כ סבירים, אם כי הכבישים הקטנים ביותר העוברים בהרים עלולים להיות במצב בעייתי לאחר הגשם והשלג בתקופת החורף. הנהיגה של הנהגים המקדונים יכולה בהחלט להיות בעייתית, מדובר במזרח אירופה ולא במערב אירופה, וגם רוב המכוניות במקדוניה נמצאות במצב פחות טוב מאשר במדינות מפותחות, בעיקר באזורים הכפריים.

אם אתם מתקרבים לאיזורי הגבולות של מקדוניה עם סרביה או קוסובו שימו לב שבאיזורים אלו היתה בעבר מתיחות ביטחונית ועדיין יש בהם סיורים צבאיים מוגברים. מומלץ לנהוג בזהירות, ולנהוג באיזורים אלו רק בכבישים הראשיים ובשעות היום בלבד.

סרטון הוידאו מתעד למעלה משעתיים של נהיגה בכבישי מקדוניה, צפו בו כדי להתכונן ולהתרגל לנהיגה במקדוניה

מהירות מותרת במקדוניה

בתוך שטח בנוי: עד 50 קמ"ש

בכבישים בין עירוניים: עד 80 קמ"ש

בכבישים מהירים (אוטוסטרדות): 120 קמ"ש

תחנות דלק במקדוניה

אפשר למצוא בקלות תחנות דלק כמעט בכל חלקי מקדוניה וברוב שעות היממה. יחד עם זאת, אם אתם שוכרים רכב במקדוניה הכינו איתכם מזומן במטבע המקומי, מאחר שרבות מתחנות הדלק לא מקבלות כרטיסי אשראי.

כבישי אגרה במקדוניה

הכבישים המהירים הטובים במקדוניה הם כבישי אגרה, כמו שמקובל למשל באיטליה. בכניסה לכביש האגרה, יש עמדה בה עליכם לקחת כרטיס תשלום שבו תשתמשו שוב לתשלום ביציאה מכביש האגרה. המחיר המדויק תלוי במרחק הנסיעה.

חנייה במקדוניה

הנהגים המקדוניים ידועים לשמצה בכך שהם חונים בלי שום חשבון, היגון או כבוד לנהגים אחרים או לחוקי התנועה. חנייה מקבילה, אפילו של 3 מכוניות במקביל, היא עניין מאוד נפוץ, נהגים חונים באמצע נתיב תנועה פתוח, ועוד. ודאו שאתם חונים באזור בטוח ומואר ובשום מקרה אל תשאירו חפצים יקרים באוטו

השכרת רכב במקדוניה – יציאה עם הרכב למדינות שכנות

היום בזמן השכרת רכב באירופה ברוב החברות ורוב קטגוריות כלי הרכב אפשר להוציא את הרכב לכל ארצות מערב אירופה. יחד עם זאת, אם אתם מזמינים השכרת רכב למקדוניה ומעוניינים לצאת עם הרכב ממקדוניה, ברוב המיקרים תצטרכו לשלם תוספת תשלום. שימו לב שבכל מקרה, גם אם הסדרתם יציאה עם הרכב ממקדוניה למדינות שכנות, בשום מקרה אסור להעלות רכב שכור על מעבורת. אם שכרתם מכונית יוקרתית או יקרה במיוחד (כמו השכרת ג'יפ למשל) הדבר עלול להשתנות כי כללי הביטוח בד"כ מטילים הגבלות על נסיעה למדינות מסויימות (בעיקר מזרח אירופה ואיטליה) עם מכוניות יוקרה. אם אתם מתכננים טיול באירופה עם רכב הכולל את מקדוניה ומדינות נוספות, ודאו עוד בשלבי הזמנת הטיול שתוכנית הביטוח שהזמנתם עבור השכרת רכב במקדוניה כוללת את כל המדינות שאתם מתכננים לבקר בהן.

ההגבלות משתנות בין חברת השכרת רכב במקדוניה אחת לאחרת. חברת Budget אינה מאפשרת כלל לעבור את הגבול ממקדוניה למדינות אחרות עם המכוניות שלה. חברת Sixt למשל מרשה לנסוע עם רוב המכוניות מחוץ למקדוניה, אם כי יש לה כמה הגבלות לגבי נסיעה אל בולגריה. חברת הרץ מאפשרת לקחת את רכביה ממקדוניה למדינות אסטוניה, יוון, אלבניה, בלרוס, סרביה ומונטנגרו (קוסובו בלבד), טורקיה, לטביה, ליטא, מולדובה, פולין, רוסיה, אוקראינה, ובריטניה. השכרת רכב לכיוון אחד מורשית עבור מדינות מסויימות (למשל אפשר לשכור רכב במקדוניה ולהחזיר אותו בלונדון). כדאי להחליט מבעוד מועד לאן ברצונכם להגיע ולאחר מכן לבדוק עם חברת השכרת הרכב במקדוניה אם היא מוכנה לאפשר יציאה למדינות אלו ובאיזה תנאים.

השכרת רכב במקדוניה
דירוג הגולשים 4.5 (4 הצבעות)
Sending

תגובות 2

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל