best hotels Macedonia

מקדוניה – בתי המלון הטובים ביותר עם ילדים

בתי מלון במקדוניה למשפחות עם ילדים – המומלצים ביותר: לפניכם דירוג המלונות המומלצים ברפובליקה של מקדוניה (לא להתבלבל עם איזור מקדוניה ביוון!)  למשפחות עם ילדים לפי הצבעות הגולשים באתרי תיירות בינלאומיים. הרשימה כוללת מלונות במקדוניה במיקומים אטרקטיביים למטייל –  בעיקר בתי מלון בעיר הבירה סקופיה, דרך מלונות באגם אוכריד המהווה את אחד מיעדי הנופש הפופולריים במקדוניה ועד בתי מלון מומלצים במקדוניה במיקומים נידחים כמו גורנו נרזי

כמובן, יש כמה וכמה מלונות טובים במקדוניה, אבל לא בכולם משפחות שמגיעות אל מקדוניה עם ילדים מרגישות בבית, חלק מהמלונות מיועדים לקהלים כמו אנשי עסקים או למטייל הצעיר ופחות מתאימים למשפחות. בבתי המלון במקדוניה שתמצאו ברשימה זו, כל הסיכויים שכל בני המשפחה ייהנו בחופשה

חופשה במקדוניה – עוד באותו נושא:

טיסות למקדוניה – השוואת מחירים וטיפים חשובים

השכרת רכב במקדוניה – השוואת מחירים וטיפים שיחסכו מאות שקלים

מקדוניה למשפחות עם ילדים – המדריך לטיולים וחופשות

מלונות מומלצים במקדוניה למשפחות עם ילדים

מלונות בסקופיה בירת מקדוניה

מלון ארקה – Hotel Arka 

ארקה, מלון מומלץ במרכז סקופיה בדירוג 5 כוכבים, נמצא בליבו ההיסטורי של הבזאר העתיק של סקופיה; במלון יחידות אירוח אלגנטיות, טראסת גג ובר פנוראמי. בכל חדר ישנה גישה חינם לאינטרנט אלחוטי, טלוויזיה מתקדמת עם מסך שטוח, מוצרי טיפוח חינם, נעלי בית ומייבש שיער. במקום חניה פרטית בלא תשלום וכניסה חינם לחדר הכושר ולסאונה.

בדלפק הקבלה תוכלו להירשם לסיורים מודרכים ולרכוש כרטיסים לתיאטרון ולבלט. המקום נמצא 10 דקות הליכה בלבד מהכיכר המרכזית – אזור עם מבחר אפשרויות לסעודה ובידור. תחנת הרכבת והאוטובוס של סקופיה נמצאת 5 דקות נסיעה ממקום האירוח ואילו שדה התעופה מרוחק 25 דקות נסיעה ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון סופר 8 ­- Hotel Super 8 

סופר 8, בית מלון מומלץ בסקופיה בדירוג 3 כוכבים, כולל אירוח נוח ומודרני בלב סקופיה – 100 מטרים בלבד מהבזאר העתיק ומהעיר העתיקה ו-200 מטרים מהכיכר הראשית. המלון המפואר משמש נקודת יציאה לסקירת העיר העתיקה וחוויית חיי הלילה של העיר המודרנית. המלון זוכה לציון 8.5 בדירוג מלונות מומלצים במקדוניה למשפחות עם ילדים.

בקפטריה תיהנו מנוף פנוראמי של המתחם העתיק והמרכז העירוני ויוגשו לכם מאכלים בינלאומיים ומקומיים באווירה נהדרת. במלון ניתן לארגן הסעות ליעדים שונים במקדוניה ובמדינות השכנות.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

דירות אירוח לאקז'רי סקופיה – Luxury Skopje Apartments 

לאקז'רי סקופיה, בית דירות נופש במרכז סקופיה בדירוג 4 כוכבים, כולל דירות פאר למשפחות המציעות חופשה במקדוניה עם מתקני נוחות בשירות עצמי, מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי חינם – כל זאת במרחק 5 דקות הליכה מהכיכר המרכזית. בית המלון זוכה לציון 8.5 בדירוג מלונות מומלצים במקדוניה למשפחה עם ילדים.

בכל דירה תמצאו מטבח מאובזר לגמרי, סלון מרווח, ספה, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבט – רמת איבזור הרבה יותר נוח למשפחות שמגיעות אל מקדוניה עם ילדים בהשוואה אל מלונות במקדוניה.

חנויות, מסעדות, בתי קפה וברים נמצאים במרחק קצר מהדירות, וגם אטרקציות בסקופיה כמו מקום הולדתה של אמא תרזה ומבנים מעניינים סביב כיכר מקדוניה. קניון מטקה (Matka) נמצא 20 דקות נסיעה מהמקום. בחודש אוקטובר מתקיים באיזור פסטיבל הג'אז הידוע של סקופיה, המארח מוסיקאים מרחבי העולם. נמל התעופה ניצב 20 קילומטרים מבית הדירות, ואילו תחנות הרכבת והאוטובוס נמצאות 4 קילומטרים משם. ניתן לארגן הסעות בתשלום ובבקשה מראש.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון דירות אסטירה – Astera Apart Hotel 

אסטירה, מלון דירות נופש במקדוניה, בדירוג 4 כוכבים הממוקם בסקופיה, קילומטר בלבד מגשר האבן ו-800 מטרים ממרכז העיר, כולל טראסה ובר ומציע יחידות אירוח נהדרות וחניה פרטית. המלון זוכה לציון 9.7 ברשימות בתי מלון מומלצים במקדוניה עם ילדים.

כל יחידת אירוח כוללת ריצוף אריחים, מטבח מאובזר עם מקרר – יתרון משמעותי לעומת מלונות במקדוניה עבור משפחות – טלוויזיה חכמה וחדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה, כמו גם מרפסת המשקיפה להרים. אפשר ליהנות מארוחת בוקר קונטיננטלית או צמחונית במתחם ארוחת הבוקר. ניתן גם לשכור רכב במלון. כיכר מקדוניה ניצבת 13 דקות הליכה מהדירה ואילו מבצר קייל (Kale) מרוחק 14 דקות הליכה מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

עוד מלונות מומלצים בסקופיה בירת מקדוניה

מלונות מומלצים באוכריד

בית הארחה וילה סקוור אוחריד – Villa Lihnidos Square 

וילה סקוור אוחריד, בית הארחה במקדוניה בדירוג 4 כוכבים הממוקם בסמוך לאגם אוחריד, מציע אינטרנט אלחוטי חינם, מיזוג אוויר בלא תשלום, מסעדה וגינה. תחנת אוטובוס נמצאת 500 מטרים מהמקום. המלון זוכה לציון 8.3 בהמלצות על מלונות במקדוניה למשפחות עם ילדים.

בכל יחידת אירוח תמצאו חדר רחצה עם מקלחת וטלוויזיה חכמה עם מסך שטוח. בסוויטה תמצאו, בנוסף, פינת ישיבה עם מקרר וספה – תוספת מעולה למשפחות שלא פשוט למצוא בין מלונות במקדוניה ברוב המיקרים. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר. במסעדת הא-לה-קארט שבאתר מגישים ארוחת ערב נהדרת. סופרמרקט נמצא בסמוך. התחנה המרכזית נמצאת 5 קילומטרים ממקום האירוח בעוד שנמל התעופה הבינלאומי באוכריד ניצב 20 דקות נסיעה משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

בית אירוח בוטיק וילה ארטה – Boutique Villa Arte 

בוטיק וילה ארטה, בית אירוח מומלץ במקדוניה בדירוג 4 כוכבים הממוקם באוחריד (Ohrid) – 700 מטרים מנמל אוחריד, כולל חניה פרטית חינם, אינטרנט אלחוטי ללא תשלום ובר. המלון זוכה לציון 8.9 בביקורות על מלונות מומלצים במקדוניה למשפחות עם ילדים.

דלפק הקבלה פעיל סביב השעון. הבסיליקה הנוצרית העתיקה ניצבת 1.4 קילומטר מהמקום ואילו מוזיאון Robev House נמצא 900 מטרים ממנו. נמל התעופה נמצא 9 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון פארק גולדן וויו – Park Golden View Hotel 

פארק גולדן וויו, מלון באוחריד בדירוג 4 כוכבים – 2.3 קילומטרים מהנמל, מציע מסעדה, בר ואינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים. במלון מציע בריכה חיצונית (בעונה), נוף להר וחניה חינם. בכל חדר ישנה טלוויזיה וחדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח חינם ונעלי בית. בחלק מהחדרים יש פינת ישיבה להתרגעות, מרפסת או טראסה.

דלפק הקבלה פעיל כל העת. מגרשי טניס זמינים להנאתם של האורחים, כמו גם שירותי השכרת רכב ואופניים. המלון זוכה לציון 8.1 ברשימת בתי מלון מומלצים במקדוניה למשפחות עם ילדים.

המלון ניצב 2.7 קילומטרים מהבזיליקה הנוצרית הקדומה ו-2.5 קילומטרים מסנט סופיה. שדה התעופה הסמוך – שדה התעופה של אוחריד, נמצא 11 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון פארק לייקסייד – Park Lakeside Hotel 

פארק לייקסייד, מלון מומלץ במקדוניה בדירוג 4 כוכבים, ממוקם באגם אוכריד וכולל בריכה חיצונית עונתית ונוף הררי – 2.8 קילומטרים מהתיאטרון העתיק. במלון יש טראסת שמש ונוף לאגם. האורחים נהנים ממשקה בבר או מארוחה במסעדה וחלקם גם מגלישת רוח, הפופולארית במקום. בית המלון זוכה לציון 8.1 בביקורות על מלונות מומלצים במקדוניה עם ילדים.

כל חדר כולל טלוויזיה במסך שטוח וחיבור לכבלים. בכל חדר יש גם קומקום וחדר רחצה פרטי עם מקלחת או אמבטיה, מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם. במלון ניתן לשכור אופניים או רכב.

אורחים נהנים ממגוון פעילויות, כולל טיולי הליכה, רכיבה על אופניים וצלילה. נמל התעופה של אוחריד מרוחק 11 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון פיליפ – Hotel Filip 

פיליפ, בית מלון באגם אוכריד בדירוג 4 כוכבים הנמצא 5 קילומטרים מנמל אוכריד, מסנט סופיה ומהבזיליקה הנוצרית הקדומה, מציע חדרים עם נוף לאגם ומכון כושר. המלון זוכה לציון 8.2 בהמלצות על מלונות במקדוניה עם ילדים.

בכל חדר תמצאו מרפסת, חדר רחצה צמוד הכולל מוצרי טיפוח חינם ומקלחת, טלוויזיה עם מסך שטוח. בחלק מהחדרים יש טראסה. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר. תוכלו, בנוסף, ליהנות מארוחות במסעדת האתר, בה מוגשות מנות מקומיות ובינלאומית, כולל אפשרויות צמחוניות.

במקום ישנה בריכה חיצונית (בעונה), שולחן ביליארד ודלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה, בו תוכלו לקבל מידע חיוני על פעילויות אפשריות באזור. האזור אהוב על רוכבי אופניים. סנט פנטלימון ומוזיאון רובייב האוס נמצאים 5 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

עוד מלונות מומלצים באגם אוכריד

מלונות מומלצים ברחבי מקדוניה

מלון ואתר נופש מקדוניאן וילג'  Macedonian Village Hotel & Resort 

מקדוניאן וילג', מלון ואתר נופש בדירוג 3 כוכבים הממוקם בגורנו נרזי, בחיק הטבע, באזור ההררי העוטף את בירת מקדוניה סקופיה (Skopje) בנוי אבנים ועצים טבעיים; הוא כולל קיוסק, מסעדה מסורתית ומסעדת גורמה להנאת האורחים. המלון זוכה לציון 9.0 בדירוגי מלונות מומלצים במקדוניה עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל מיזוג אוויר, חדר רחצה צמוד ומצעי סאטן. חלק מהיחידות סוללות פינת ישיבה למנוחה; ברובן תמצאו טלוויזיה מתקדמת בעלת מסך גדול. חלק מהתוספות כוללות מייבש שיער ונעלי בית. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל האזור. דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה. ישנה גם חנות מתנות באתר. במקום מוצעים שירותי השכרת רכב והשכרת אופניים. ניתן לרכוב ולעשות טיולי הליכה באזור. המלון ידידותי לסביבה ומציע טיפולים עם עשבי מרפא. מנזר סנט פאנטלמון ניצב 200 מטרים בלבד מהמקום. שדה התעופה הבינלאומי של סקופיה, Skopje Alexander the Great, מרוחק 33 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מקדוניה - בתי המלון הטובים ביותר
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל