חלקידיקי בתי מלון

חלקידיקי – מלונות מומלצים עם ילדים ביוון

מתכננים טיול בחלקידיקי ביוון? אם אתם מגיעים אל חלקידיקי עם הילדים כדאי לבחור בית מלון מומלץ למשפחות בחלקידיקי מתוך המלונות שתמצאו בכתבה זו הכוללת דירוג בתי מלון בחלקידיקי למשפחות (כולל סרטוני וידאו וקישורים להזמנת חדרים)

הזמנת דילים לחלקידיקי   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

ברשימה זו תמצאו מגוון רחב של מלונות בחלקידיקי שביוון מבחינת מיקומים ביישובים השונים בחלקידיקי, דירוגי כוכבים ורמות מחיר, סגנונות אירוח ועוד, כאשר המשותף לכולם הוא ציונים גבוהים בדירוגי בתי מלון מומלצים בחלקידיקי למשפחות עם ילדים, המתפרסמים באתרי תיירות בינלאומיים.

טיול ביוון – עוד באותו נושא:

טיסות לסלוניקי – השוואת מחירים והמלצות למטייל

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים ומידע חשוב

Sim ו-eSim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת רכב בחלקידיקי יוון – השוואת מחירים וטיפים

מלונות מומלצים בחלקידיקי למשפחות עם ילדים

אתר הנופש קרונוול סרמיליה – Cronwell Resort Sermilia 

קרונוול סרמיליה, אתר נופש מומלץ בחלקידיקי בדירוג 5 כוכבים, הכולל מרכז ספא ורצועת חוף פרטית, ממוקם בכפר פסקודיה (Psakoudia) שבחלקידיקי. הוא מציע גם בריכת שחייה עם בר על הגג, המשקיפים פנוראמית אל הים האגאי. כל רחבי האתר נגישים לאינטרנט אלחוטי ללא תשלום. המלון זוכה לציון 8.8 ברשימת מלונות מומלצים בחלקדיקי למשפחות עם ילדים.

כל חדר אירוח נפתח למרפסת ומספק טלוויזיה שטוחת מסך ומערכת מיזוג. בכל החדרים תמצאו כספת ומיני בר, כמו גם חדר רחצה עם מקלחת או אמבטיה, מייבש שיער, נעלי בית ומוצרי טיפוח חינם אין כסף. באתר ישנם ברים ומסעדה. מדי יום מוגשים במסעדה ארוחת בוקר ומזנון ארוחת ערב. תה עם מאפים מוגשים כל יום בלא תשלום בשעת התה של שעה 17:00 בבר הלובי.

בנוסף, ישנם במקום מתקנים כגון מרכז כנסים וטרקלין משותף והדובדבן שבקצפת עבור משפחות המגיעות אל חלקידיקי עם ילדים – מועדון ילדים, בו יוכלו האורחים הצעירים להעביר את זמנם בכיף, להכיר ילדים אחרים מרחבי העולם ולהניח להוריהם לנוח קצת. עוד תמצאו במלון חדר כושר לניפוח השרירים וסאונה בה תוכלו להזיע עד כמה שתרצו. בחוף הים יש מיטות שיזוף ושמשיות להנאת האורחים.

נמל התעופה הבינלאומי של מחוז מקדוניה ביוון מרוחק 75 קילומטרים ממקום האירוח. באתר תמצאו חניה פרטית בלא תשלום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון הבן – Hotel Heaven 

הבן, בית מלון בחלקידיקי בדירוג 3 כוכבים הממוקם בין הגבעות השופעות שבאזור טגראדס  (Tagarades), מציע נוף פנוראמי של המפרץ התרמי ושל העיר. במלון יש בריכת שחיה רחבת ידיים עם מי מלח, בר המשקיף אל העיר, לובי גדול עם אינטרנט אלחוטי חינם וחניה פרטית ללא עלות נוספת. המלון זוכה לציון 9.0 בהמלצות על מלונות בחלקידיקי למשפחות עם ילדים.

החדרים נוחים ומודרניים ומצוידים במערכת מיזוג, מיני בר, אינטרנט אלחוטי חינם וטלוויזיה בלוויין. חלק מהחדרים כוללים גם אמבט ספא. הבר שבקומה שלישית מאפשר סביבה מוארת ונעימה עם נוף ייחודי; תוכלו ליהנות בו ממשקה צונן ולהתרגע בתום יום סוער. המלון ממוקם במרחק 9 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי מקדוניה ומרחק 15 קילומטרים בלבד ממרכזה של סלוניקי.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון איקוש אוציאניה – Ikos Oceania 

איקוש אוציאניה, מלון 5 כוכבים בחלקידיקי במפרץ חוף פרטי ב-Nea Moudania, כולל בריכת לגונה יפהפייה עם שפת אינסוף. אורחים נהנים ממשקאות ללא עלות ומשמשיות וכיסאות נוח על החוף. המלון זוכה לציון 9.8 בדירוגי מלונות מומלצים בחלקידיקי למשפחות עם ילדים.

החדרים, המשקיפים אל ההרים והים, מעוצבים באלגנטיות ובצבעים עדינים; הם מצוידים באמצעים להכנת שתייה חמה, טלוויזיה בלוויין, נגן DVD ותקליטורים ויוצאים אל טראסה מרוהטת או מרפסת. ספא המלון כולל בריכה מחוממת ומקורה עם אמבט עיסוי ו-7 חדרי טיפול פרטיים. חדר הכושר מאובזר במתקני כושר אירובי מהחדישים ביותר, מה שיאפשר לכם חוויית ניפוח שרירים נפלאה במיוחד.

המלון הוא על בסיס "הכל-כלול" ומציע מבחר מרשים ביותר של אפשרויות קולינאריות. אורחים יכולים לבחור מתוך מבחר גדול מאוד של מאכלי מזנון או להזמין מתפריט. המלון מציע מנות יווניות ובינלאומיות, כמו גם מטעמים מהמטבח האסיאתי ומהמטבח האיטלקי השופעים מנות נהדרות. חלק גדול מהברים והמסעדות כוללים נוף מרגש לים.

העיר נאה מאודניה מרוחקת 10 דקות הליכה בלבד מהמלון ומופעלים אליה מהמלון שירות הסעות חינם. שדה התעופה הבינלאומי סלוניקי מרוחק 30 דקות נסיעה בלבד מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון סוקראטיס – Sokratis Hotel 

סוקראטיס, מלון מומלץ בחלקידיקי בדירוג 2 כוכבים הממוקם בחורשת יער נהדרת בסמוך לחוף ניאה מודאניה, מציע דירות מרוהטות היטב עם בסיס מעולה לחופשה רוגעת בסביבה מרכזית, שלווה ומסבירת פנים. המלון זוכה לציון 9.2 בדירוגי מלונות מומלצים בחלקידיקי עם ילדים.

המלון ממוקם בעיר ניאה מודאניה שבחצי האי כלקדיקי – מיקום אידיאלי עבור המעוניינים לבקר ולתייר במקומות ייחודיים, כדוגמת חופי קסנדרה היפהפיים, יופי הפרא הטבעי של סיטוניה, מונומנטים היסטורים ואוצרות ארכיאולוגיים.

אורחים נהנים מכוס קפה או ממשקה בוקר בחוף המסודר הניצב מרחק 7 דקות הליכה בלבד מהמלון. מרכזה של העיר מרוחק 10 דקות הליכה בלבד מהמלון, בו ניתן למצוא כל דבר שאולי תזדקקו לו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

אתר נופש קאליבס – Kalives Resort

קאליבס, אתר נופש בחלקידיקי בדירוג 3 כוכבים הממוקם במרחק 350 מטרים מחוף קאליבס, מציע יחידות אירוח ממוזגות הנפתחות למרפסת, בריכה עם כיסאות נוח ושמשיות וגישה לאינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 9.0 בדירוג בתי מלון מומלצים בחלקידיקי עם ילדים.

חדרי האירוח מרווחים, מוארים ומרוהטים היטב בעיצוב מודרני וכוללים כל אחד חדר רחצה, מקרר – יתרון משמעותי לעומת מלונות בחלקידיקי בד"כ – וטלוויזיה. מהמרפסת ניתן להשקיף אל הגן ואל בריכת השחייה. תוכלו להתפנק במסעדה במטעמים ויין מקומיים, או אולי דווקא להתרגע על הבר עם משקה איכותי.

חוף גראקיני (Gerakini) וחוף קאליבס מציעים מבחר חנויות וטברנות. אתר הנופש ממוקם מרחק 65 קילומטרים דרומה מסלוניקי. חניה ציבורית זמינה חינם סביב אזור המלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון אייריס – Iris Hotel 

אייריס, בית מלון בחלקידיקי בדירוג 2 כוכבים השוכן במיקום נוח בעיירה תרמי (Thermi) – מרחק 2 קילומטרים בלבד משדה התעופה הבינלאומי סלוניקי, וכולל אינטרנט אלחוטי בחינם בכל אזוריו, חניה פרטית ללא עלות ויחידות אירוח ממוזגות עם מרפסות פרטיות ובידוד אקוסטי.

כל חדר במלון מעוצב בסגנון מודרני וכולל שטיחים מקיר לקיר, טלוויזיה, טלפון, מקרר וחדר רחצה פרטי עם מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם אין כסף. על פי בקשה ניתן לקבל שירות הצעת מיטה.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר בפינת האוכל. ישנם אורחים הבוחרים ליהנות מארוחת הבוקר בחדרם, בעבור תשלום נוסף. קפה ומשקאות אחרים מסופקים בבר. שירות חדרים ושירות השכמה פעילים 24 שעות ביממה. מרכז העיר סלוניקי התוסס, הכולל חנויות, מסעדות ואטרקציות היסטוריות, מרוחק 15 קילומטרים מהמלון, חוף פראה (Perea) – 10 קילומטרים ממנו וקזינו Saloniki Regency – 500 מטרים בלבד משם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דירות אולימפיק ביביס – Olympic Bibis Hotel 

אולימפיק ביביס, מלון דירות בחלקידיקי בדירוג 3 כוכבים, המתפרס על-פני 8,000 מ"ר, ממוקם כ-200 מטרים מחוף מטאמורפוסי (Metamorfosi) ומציע דירות ויחידות סטודיו עם מיזוג אוויר, טלוויזיה ומרפסת עם נוף לגינה או לים. המלון זוכה לציון 8.0 בדירוג בתי מלון מומלצים בחלקידיקי למשפחה עם ילדים.

מתקני המלון כוללים גן עם מגרש משחקים ובריכה עם טראסת שיזוף, כמו גם אינטרנט אלחוטי ללא עלות בשטחים הציבוריים.

במסעדת המלון מוגשות מדי יום ארוחות בוקר צהריים וערב. בבר הקפה במלון מוגשים משקאות וקפה. מתקני הפנאי והספורט שבמלון כוללים מתקני טניס שולחן ומגרש כדורסל. מדי שבוע מתקיים ערב נושא יווני. המלון מרוחק 800 מטרים בלבד ממטמורפוסי (Metamorfosi). חניה פרטית זמינה חינם באתר.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון Royal Hotel Thessaloniki

רויאל, מלון בין סלוניקי לחלקידיקי בדירוג 4 כוכבים, ממוקם על גבעה עם נופים עוצרי נשימה של מפרץ ת'רמאיקוס ושל העיר סלוניקי. המלון מרוחק 5 דקות בלבד של נסיעה משדה התעופה הבינלאומי מקדוניה וכולל אפשרויות סעודה מעולות, בריכה חיצונית הכוללת בר ויחידות אירוח מודרניות, היוצאות למרפסות עם נוף וכוללות אינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 9.0 בדירוג בתי מלון מומלצים בחלקדיקי עם ילדים.

בנוסף, כוללות יחידות האירוח המודרניות ריהוט נוח, יצירות אומנות ייחודיות ושטיחי עבודת יד. חדרי הרחצה מרווחים וכוללים מוצרי טיפוח, מייבש שיער ואמבטיה.

מסעדת המלון משקיפה לעבר מפרץ ת'רמאיקוס והבריכות; מוגשות בה מנות מעולות מעשה ידיו של שף המלון. המלון כולל גם תפריט מעולה לארוחה בחדר. המלון ניצב בסמוך לכביש הלאומי סלוניקי-פריאה, ממנו ניתן לגשת בנוחות לחוף פריאה. אולם הקונצרטים של סלוניקי ממוקם 10 דקות מהמלון. 14 קילומטרים מהמלון ניצב לו מוזיאון תרבות ביזנטיון. מרכז השופינג Mediterranean Cosmos shopping centre מרוחק 9 קילומטרים מהמקום.

יתרה מכך, דלפק הקבלה של המלון פעיל כל שעות היממה ומציע גם שירותי לימוזינה, השכרת רכב בסלוניקי וניקוי יבש.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

חלקידיקי - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל