חלקידיקי השכרת רכב ביוון

השכרת רכב בחלקידיקי יוון – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בחלקידיקי יוון – המדריך המלא למטייל הישראלי: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בחלקידיקי ויאתר עבורכם את המחיר הכי זול על מיגוון דגמי מכוניות, וגם טיפים למטייל על נהיגה בחלקידיקי (כולל סרטון וידאו)

הזמנת דילים לחלקידיקי   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

כדי לברר את המחירים הכי זולים על השכרת רכב בחלקידיקי שבצפון יוון כדאי להשתמש במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם שבדף זה למטה ולבצע בעזרתו השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכב בחלקידיקי. התהליך קצר ופשוט: בשדה ארץ אנא ביחרו את יון ואז בשדה עיר את חלקידיקי halkidiki – אחר כך, בשדה תחנה, תוכלו לבחור השכרת רכב בחלקידיקי בכמה מיקומים כמו תחנת ניקיטי, נאוס מרמארס, מלון אפיטוס, השכרת רכב בחלקידיקי דאון – טאון ועוד אפשרויות. לסיום, הזינו את התאריכים בהם אתם מתכוונים להזמין השכרת רכב בחלקידיקי וליחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בחלקידיקי הנחשבות אמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית (על מיגוון דגמי מכוניות, החל מהשכרת רכב קטן ועד מכוניות יוקרה או השכרת ג'יפ)

טיול ביוון – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בחלקידיקי למשפחות עם ילדים

טיסות ליוון – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים ומידע חשוב

Sim ו-eSim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

הימנעו מלתכנן נהיגה לחלקידיקי halkidiki בשישי אחר הצהריים או בערב או ביום שבת בבוקר, וגם הימנעו מלתכנן נהיגה מחלקידיקי לחלקים אחרים ביוון בימי ראשון אחר הצהריים או בערב. מאחר והמון תיירים יווניים שגרים בעיר סלוניקי מגיעים בהמוניהם לחופשה בחלקידיקי בסופי שבוע והכבישים (רובם בעלי נתיב אחד בלבד בכל כיוון) הפכו להיות מאוד עמוסים בשעות האלה.

בעת נהיגה בחלקידיקי נהגו באיטיות ובזהירות, כפי שהייתם נוהגים בכבישים שאינכם מכירים. לפני השכרת רכב בחלקידיקי אולי תרצו לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בחלקידיקי – הוא יכול לסייע לכם להתכונן –

אין סכנות מיוחדות בנהיגה בחלקידיקי, רק ודאו שאתם נוהגים לאט ובזהירות כמו בכל מקום אחר בעולם שבו לא נהגתם קודם

הכבישים בחלקידיקי הרבה יותר טובים ממה שניתן לצפות מאיזורים כפריים ביוון (הודות למימון של האיחוד האירופי), התנועה לא הייתה מאוד רעה, סגנון הנהיגה הסטנדרטי של נהגים בחלקידיקי בד"כ יותר טוב ממה שמטיילים ישראלים מצפים מנהגים יווניים. מלבד הכביש הראשי שמוביל מסלוניקי (Thessalonica) לקסנדרה (Kassandra) אל תצפו לכבישי אוטוסטרדה עם גדר הפרדה בחלקידיקי. אין הרבה מצלמות מהירות בכבישים בחלקידיקי ולא בטוח שהמצלמות המעטות שקיימות פועלות. אבל יש די הרבה "מלכודות מהירות" (מדי מהירות בלייזר) של שוטרים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל