השכרת רכב ברוסיה מוסקבה

השכרת רכב במוסקבה – טיפים חשובים

אם אתם מתכננים טיול ברוסיה ושוקלים להזמין השכרת רכב במוסקבה המדריך הבא מיועד עבורכם – מנוע השוואת המחירים המיוחד יאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר בין חברות השכרת הרכב השונות במוסקבה. בנוס, אספנו עבורכם טיפים חשובים על נהיגה במוסקבה – הפקקים, תחנות הדלק, חנייה במוסקבה וגם סרטון וידאו שיכין אתכם לנהיגה במוסקבה

השכרת רכב במוסקבה בירת רוסיה איננה יקרה במיוחד, אך כדי לאתר את המחירים הזולים ביותר כדאי מאוד להשתמש במנוע השוואת המחירים לתעריפי השכרת רכב בחו"ל, אשר יאתר עבורכם את הצעות המחיר המשתלמות ביותר עבור דגם הרכב בו אתם מעוניינים בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב במוסקבה הנחשבת לאמינה ומספקת שירות לקוחות באנגלית. כדי לאתר את ההצעות המשתלמות ביותר מלאו את הטופס שלמטה – בשדה ארץ ביחרו את רוסיה ובשדה עיר את מוסקבה moscow.

לאחר מכן בשדה "תחנה" ביחרו את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב במוסקבה מתוך רשימת היעדים בעיר הענקית, הכוללת את שדה התעופה של מוסקבה – או יותר נכון, ארבעת שדות התעופה של מוסקבה, שדה התעופה דומודדובו, שרמטיבו, ונוקובו, שדה התעופה הבינלאומי ז'וקובסקי, העיר התחתית של מוסקבה שגם בה יש סניפי השכרת רכב רבים, צפון מוסקבה או תחנות מטרו רבות במוסקבה כמו תחנת יוז'נייה או תחנת איצטדיון וודני, ועוד עשרות נקודות במוסקבה. לסיום הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב במוסקבה, ליחצו חפש – וביחרו את ההצעה המשתלמת והמתאימה ביותר עבורכם

השכרת רכב במוסקבה  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


טיול ברוסיה – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים במוסקבה למשפחות עם ילדים

מוסקבה עם ילדים – אטרקציות מומלצות ומידע למטייל

השכרת רכב ברוסיה – נהיגה ברוסיה וטיפים

השכרת רכב במוסקבה – מידע חשוב

נהיגה במוסקבה יכול להיות  בעייתית, כמו בהרבה ערים גדולות ברחבי העולם, כל נסיעה על הכבישים במוסקבה – גם אם בחרתם להזמין השכרת רכב במוסקבה או שאתם נוסעים באוטובוס או במונית – יכולה להיות כרוכה בפקקים ולקחת זמן רב גם אם המרחק קצר. נהיגה במוסקבה יכולה להיות מלחיצה. מערכת הרחובות והכבישים בעיר ההיסטורית מעולם לא תוכננה להכיל אפילו חלק קטן מכמות המכוניות שנוסעות היום בכבישי מוסקבה, ופקקי תנועה ממשיכים לפעמים עד שעות הלילה. רוב הכבישים במוסקבה נמצאים במצב תחזוקה גרוע.

תרבות הנהיגה במוסקבה יכולה להיות קשה לתיירים כאשר נהגים מקומיים אגרסיביים "חותכים" בין נתיבי התנועה בצורה מפחידה ומסוכנת. גם הנהגים של המיניבוסים הצהובים, מוניות השירות הרוסיות שנקראות "מרשרוטקה" הם פזיזים, והאוטובוסים עוצרים, וחותכים פנימה והחוצה מתחנות העצירה, בצורה פתאומית וחסרת התחשבות לחלוטין בנהגים אחרים. למרבה המזל, כניסתן של משאיות ענק למוסקבה אסורה בשעות היום. צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה במוסקבה לפני שאתם מזמינים השכרת רכב במוסקבה – הוא יעזור לכם להתכונן:

לעיתים קרובות התנועה על כבישים הראשיים של בירת רוסיה נחסמת על ידי המשטרה כדי לאפשר מעבר של בכירים בממשלת רוסיה או משלחות דיפלומטיות.

קשה מאוד למצוא חניה בחינם במוסקבה. חניה באופן בלתי חוקי יכול להוביל לקנס גדול של 2500 רובל  וגרירת המכונית. אם אתם שוכרים רכב במוסקבה כדאי לנצל כל הזדמנות לחנות בחנייה מוסדרת כמו בבית המלון שלכם, חניונים של מסעדות או קניונים וכדומה.

חניה בתשלום במוסקבה תעלה בדרך כלל בין 40 ל- 80 רובל לשעה, תלוי באיזור בתוך מוסקבה בו נמצא החנייה. אפשר לשלם עבור חנייה במוסקבה באמצעות SMS (בתנאי שיש לכם טלפון נייד עם כרטיס SIM של רוסיה) או באמצעות אפליקציה לנייד. יש גם מדחנים לכרטיסי חניה שבדרך כלל מקבלים כרטיסי אשראי בלבד. כמו הרבה ערים אחרות ברוסיה, גם במוסקבה מקומות חניה, ואפילו מגרשי חנייה, הם מאוד לא מאורגנים, מה שהופך את הניסיו למצוא חניה חוקית במוסקבה לאתגר.

יחד עם זאת, אם יש לכם ניסיון בנהיגה בערים ענקיות עם תנועה צפופה ונהגים חמי מזג כמו רומא, ניו יורק או אתונה, אז זה לא כל כך קשה להתרגל לנהיגה במוסקבה – רק נסו להימנע מנהיגה במוסקבה בשעות העומס בהן נהגים עלולים להיתקע עד 3 שעות בפקקים. בעת נהיגה במוסקבה כדאי מאוד להשתמש באפליקציות ניווט הלוקחות בחשבון פקקי תנועה (כמו waze). לעומת זאת, הכבישים במוסקבה כמעט ריקים בתקופת החגים בתחילת ינואר ומאי, וגם בסופי שבוע ובחופשת הקיץ.

במוסקבה פועלות כמה רשתות של תחנות דלק: BP, Lukoil, Gazpromneft, וגם Rosneft – בכולן תמצאו דלק באיכות טובה.

השכרת רכב במוסקבה
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל