השכרת רכב בדוברובניק השוואת מחירים

השכרת רכב בדוברובניק – מידע והשוואת מחירים

השכרת רכב בדוברובניק קרואטיה יכולה להיות הרבה יותר זולה מהמחירים שתראו במודעות השונות – השתמשו במנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בחו"ל אשר יאתר עבורכם תוך שניות את המחירים הכי זולים עבור מגוון דגמי רכב בהשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בדוברובניק אשר מספקות שירות לקוחות באנגלית ונחשבות אמינות.

הזמנת דילים לדוברובניק | הזמנת דילים לזגרב | הזמנת טיולים מאורגנים לקרואטיה 

התהליך קצר ופשוט – מלאו את הטופס בתיבת החיפוש שלמטה. בשדה ארץ בחרו את קרואטיה ולאחר מכן בשדה עיר את דוברובניק dubrovnik ואז, בשדה "תחנה", בחרו את המיקום המדוייק אליו אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בדוברובניק מתוך רשימת האפשרויות הכוללת את נמל דוברובניק, שדה התעופה של דוברובניק, העיר התחתית של דוברובניק ואת מלון ריקסוס. לסיום, הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בדוברובניק ולחצו "חפש".

השכרת רכב בחו"ל – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בדוברובניק קרואטיה – עוד מידע למטייל

טיסות לדוברובניק (קרואטיה) – השוואת מחירים ומידע חשוב

דוברובניק – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

קניית קונה קרואטית במזומן בישראל – מדריך

סים ו-eSim לקרואטיה – מידע וטיפים לתקשורת במהלך החופשה

השכרת רכב בדוברובניק קרואטיה – טיפים חשובים

במבט ראשון העיר העתיקה של דוברובניק נראית כמו מקום שקשה להתמצא בו בגלל רשת הרחובות הקטנים. אבל בתחילת רוב הרחובות יש שילוט המורה על סוגי העסקים, החנויות, המסעדות ומקומות הלינה שאפשר למצוא בהם. יחד עם זאת, חלק מהשלטים נראים כאילו הם מטעים בכוונה או שפשוט לגמרי לא מעודכנים. אין למשל שום חברת אוטובוסים בתחומי העיר העתיקה של דוברובניק למרות מה שהשלטים אומרים.

דוברובניק לגמרי בנויה עבור הולכי רגל והיא קטנה מספיק שאפשר להגיע בה ברגל לכל מקום, אם כי חלק מהרחובות בעלייה או ירידה תלולה. כמובן, השכרת רכב בדוברובניק יכולה להיות אופציה מעולה גם אם אתם מתכננים נחיתה בדוברובניק וממנה יציאה למסלול טיול בקרואטיה – או אם אתם מתכננים חופשה בדוברובניק עם ילדים ומעוניינים להימנע מהרבה הליכה ושימוש במוניות.

צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בדוברובניק אשר יסייע לכם להתכונן ולקבל החלטות לפני השכרת רכב בדוברובניק –

נהיגה בקרואטיה – תחבורה לדוברובניק

הנסיעה מספליט (Split) לאורך כביש החוף (Jadranska magistralaאו D8) מאוד ציורית ועוברת בכפרים קטנים פסטוראליים ויעדי תיירות אחרים. צריך רק לדעת שבחודשי הקיץ כאשר יש הרבה תיירות בקרואטיה הנסיעה יכולה לארוך הרבה יותר שעות מהצפוי. מה שנראה כמו נסיעה קצרה במפה יכול לקחת 6 שעות.

יש דרך הרבה יותר מהירה להגיע מספליט לדוברובניק ברכב והיא ה-A1 לכיוון ורגוראץ (Vrgorac) ומשם לעבר Staševica, Opuzen ונאום (Neum) לדוברובניק. מאחר שחייבים לעבור את בוסניה והרצגובינה בנאום ולכן לצאת כדי לעלות על קטע כביש ה-10 ק"מ של האיחוד האירופי, בעיקר בתקופת השיא בקיץ יש פקקים ארוכים בכניסה וביציאה מבוסניה.

השכרת רכב בדוברובניק
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל