מידע על השכרת רכב בציריך

השכרת רכב בציריך – מידע והשוואת מחירים

השכרת רכב בציריך – העיר הגדולה ביותר בשוויץ – המדריך המלא: מנוע חיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב שיחסוך לכם מאות שקלים, וגם טיפים חשובים על נהיגה בציריך וחוקי התנועה בשוויץ, וסרטון וידאו מיוחד שיעזור לכם להתכונן לפני נהיגה בציריך

   הזמנת דילים לציריך   |   הזמנת דילים לבאזל   |   טיולים מאורגנים לשוויץ

כדי למצוא את המחירים הכי זולים עבור השכרת רכב בציריך השתמשו במנוע החיפוש המיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל אשר יבצע עבורכם, תוך שניות, השוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בציריך המפעילה שירות לקוחות באנגלית ונחשבת אמינה באופן כללי. מלאו את תיבת החיפוש שלמטה – בשדה "ארץ" בחרו את שוויץ ולאחר מכן בחרו את ציריך zurich בשדה עיר. בשדה תחנה הזינו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב בציריך מבין האפשרויות הכוללות את שדה התעופה של ציריך, תחנת הרכבת ציריך, העיר התחתית של ציריך ומיקומים נוספים. לסיום, הזינו את התאריכים בהם אתם מתכוונים להזמין השכרת רכב בציריך ולחצו "חפש".

השכרת רכב בחו"ל – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


טיול בשוויץ – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בציריך – מידע והשוואת מחירים

קניית פרנק שוויצרי לטיול – טיפים והסברים

טיסות לשוויץ – השוואת מחירים ומידע למטייל

סים ו-eSim לשוויץ – המלצות שימושיות ומידע חשוב

ציריך – בתי מלון מומלצים עם ילדים בשוויץ

השכרת רכב בציריך – טיפים ומידע למטייל

כמעט כל כביש מהיר בשווייץ מוביל ישירות אל תוך ציריך. זה אולי טוב לתיירים אבל יכול להוות בעייה לאנשים שמנסים לחצות את ציריך ביומיום. נהיגה בציריך אפשרית אבל לא מומלצת מאחר שלא קל להתמצא במרכז ברכב והחנייה מוגבלת ויקרה. את הבעיה הראשונה אפשר כמובן לפתור באמצעות תוכנת GPS

 

לפני השכרת רכב בציריך מומלץ לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בציריך –

אם נקנסתם אבל לא נעצרתם (כלומר, תפסה אתכם מצלמה) המשטרה תשלח לכם קנס אפילו אם אתם חיים מחוץ לשוויץ. הוא יחוייב ישירות לכרטיס האשראי שלכם.

בשוויץ, מהירות מוגברת אינה נחשבת לעבירת תנועה אלא לעבירה פלילית. אם אינכם נוהגים על פי החוק יש סיכוי טוב שתישלח אליכם בקשה בינלאומית ותצטרכו להגיע לבית משפט בישראל!  אם לא צייתתם זה יכול להסתיים במעצר. כמו כן, החל מ-2017, שוויץ החרימה את כל מכשירי ה-GPS שכוללים נתוני מצלמות מהירות כי הן מאובזרות ב"גלאי רדארים".

יצרני מערכות ניווט מסויימים ממליצים להסיר את נתוני הרדאר השוויצרים כשאתם נוהגים במדינה כי המשטרה עשויה לקנוס אתכם או להחרים את המכשיר אפילו אם הוא סגור ונמצא בבגאז'.

העקיפה היא מצד שמאל בכבישים המהירים. בזמן עקיפה אל תחצו פס יחיד (בד"כ לבן) או אפילו פס כפול. בסיום עקיפה או בהחלפת נתיב או כיוון, עליכם לאותת עם האיתות הימני לפני שאתם חוזרים לנתיב הימני.

אסור לעקוף חשמליות (בד"כ הן מצד ימין) בתחנת חשמלית, אם אין אי נוסעים שבו הולכי רגל יכולים לחכות. אם הולך רגל מנסה לחצות את הכביש באזור מסומן (מעבר חצייה: פסים צהובים על הכביש), כל רכב מתקרב חייב לעצור ולתת להולכי רגל זכות קדימה. זה חוק כללי ותקף בכל מקום בשוויץ, אבל בעיקר תקף לגבי תחנות חשמלית. אל תעצרו על המעבר, גם לא בשעות השיא.

עליכם תמיד לתת זכות קדימה לניידות משטרה, אמבולנסים, משאיות מכבי אש ואוטובוסים העוזבים תחנת עצירה. ברמזור ולפני פסי רכבת, עליכם לכבות את המנוע כדי למנוע זיהום אוויר.

השכרת רכב בציריך
דירוג הגולשים 4.5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל